A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
eddig nekem sem jöttek be a fullos olajak, de nem ismerem a boxer lelkivilágát ezért kérdeztem, habár amilyen terepekre tervezték ezeket, gondoltam, hogy nem annyira érzékeny ilyen kis apróságokra ;o))
10ezrenként kell szervízelni és ez elegendő is, ha nincs valami probléma. Az olajat is elegendő ilyen időközönként cserélni, viszont közben néha ellenőrizd a szintet és ha szükséges, akkor tölts utána. Olaj gyártmányát tekintve mindenki másra szavaz. Amit a gyár ír elő, az jó, de szerintem a full-szintetikus, spéci motorkerékpár-olajok fölöslegesen drágák bele. Válassz pénztárcádnak megfelelően. Szerintem a Castrol GP, vagy más hasonló specifikációjú olaj is megteszi. Szelephézag állítása szintén a 10000-es szervízeknél, kivéve, ha korábban kezd nagyon zörögni.
Köszi a hozzászólást, most elbizonytalanítottatok. Még gondolkodom, egy biztos az eladását nem tervezem.:) . Lehet, hogy csak ami piros rajta az lesz fekete, mint az új lehetőség a gyári palettáról. Köszi még 1x.
Szombaton én is gurultam egy jót néhány régi és új ismerőssel. A résztvevők, Zsore KTM 990Adventure-el, Macko BMW R1200GS Adventure-el, TPJR BMW R1200GS-el, Pépépe BMW R1150GS-el és én BMW R1150GS Adventure-el.
A cél a Börzsöny dombjai voltak. Poroszkáltunk néhány kilométert a Duna gátján, átkeltünk komppal a túloldalra és bevettük magunkat a természetbe. Ismét sikerült olyan turista és erdőgazdasági utakat találnunk, melyek a térképeken nem nagyon voltak feltüntetve, de jól motorozhatóak. Volt azért olyan erdei szakasz is, ahol öklömnyi kövekből állt az út az erdő közepén, néhol kisebb szakadékok mentén. Én még ennyit állva nem motoroztam. De nagyon élveztem(tük). Persze nyeltünk némi port, de megérte. A terepjárás után jöttek az élvezetes aszfaltos erdei szerpentínek. Jót kanyarvadásztunk, aztán visszakompoztunk, majd csökkent létszámban ugyan, de meglestük a visegrádi panorámautat is, aztán irány Pöst. Soha rosszabb motorozást!
Na ha ezt így megbeszéltük, akkor elmesélem neked, hogy amikor ez a kép készült, akkor éppen MGP-vel túráztam Szlovákiában ............ nem feltétlenül végig aszfalton
...... szóval nem volt nálam fogkefe :-)
de a napfény sokat segít a fotósnak, ha az hagyja magát
Szerintem nem az út porát keresed azon képen, hanem a fogkefe nyomát :-(
******* pedig mintha - nem is olyan régen - arról írtál volna, hogy:
"Egyszer csak olyan vilagosan lattam magam ahogy pofazok arrol, hogy mindenkinek arra kene mennie amerre magatol menne, azt dolgozni amit amugy is szeret csinalni, ugy elni, ugy szorakozni, ugy pihenni es ugy viselkedni, ugy menni bele a vilagba ahogyan jolesik" *******
Igazságod vagyon. Egy nem eredeti fényezés nekem is egyből azt sugallja hogy azt a mocit összetörheték, és a legtöbbször már át is futok az ilyen hirdetések felett.
Nem akarlak lebeszélni az átfestésről, mert ha ez tetszik, akkor ez tetszik. Viszont érdemes megfontolni, hogy ha esetleg eladod, akkor nem keveset buksz az árán, vagy nagyon nehezen fogják elvinni. Egyrészt a vevőnek, vagy a beszámító kereskedőnek nem fogod tudni megmagyarázni, hogy miért festetted át, másrészt szerintem ebben a kategóriában nem túl jellemző az egyediségre való törekvés, így nem igazán lehet előnyt kovácsolni a motor színéből. Inkább az a jellemző, hogy mindenféle kösöntyűk lógnak rajtuk (pl. kiegészítő fényszórók :-), amik adott esetben akár előnyt jelenthetnek eladásnál. Mondjuk én magamból indulok ki, de nem vennék meg egy átfényezett motort, már csak azért sem, mert nehezen hihető egy idegentől a "nekem így jobban tetszik" magyarázat. Persze, ha meg akarod tartani, az más tészta. De szerintem manapság bármikor előfordulhat, hogy meg kell válni a kis drágától. De ha mindenáron költeni akarnék rá, inkább vennék egy pár fűzött felnit. Annak több értelmét látom. :-)
Remélem profi a fényeződ. A rugalmas műanyagok festését illetően támadtak kételyeim, persze mindezt úgy, hogy csak a véleményem mondom - ha már kikérted. :-)