Keresés

Részletes keresés

TPJR Creative Commons License 2006.11.12 0 0 2329
Ismét esz a penész az irgységtől és, hogy nem tudtam veletek menni.
Gratula a az újabb továbbképzéshez :-).

A rohadás essen bele, hogy ma délután amikor el akartam indulni egy körre, pont elkezdett szakadni.

Bosszúból megnéztem még egyszer a Long Way Round-ot. :-))
Előzmény: boxer-gs (2325)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.12 0 0 2328

Hello!

 

A terepmotorozás nagyon tetszik. Régen is el-elbóklásztam az aszfalton túlra túráim során. Még abból az időből maradt ez az érdeklődésem, amikor majd 20 éve  350-es Jawammal akkori lakóhelyem (a Zemplén lábánál) környékét elsősorban a földutakon fedeztem fel. Na meg kapálni is azzal jártam ki a szőlőbe és a szedresbe, barackosba. Mostanában egy kicsit dominál nálam ez a vonal, de ez részben Chabirossi barátom állandó unszolásának is köszönhető.

Azt azért tudomásul kell vennünk, hogy mi egyelőre inkább szeretjük a terepmotorozást, mint profi módon műveljük.

A cél nem a sportendúrózás, hanem a tereptúrázás. A jövőben szeretnék úgy akár több száz km-es túrákat tenni, hogy aszfalton csak átkötő jelleggel haladnék esetleg. Persze nem nagy tempóban, hanem inkább nézelődős jelleggel.

 

Azért a látszat ellenére nem gyilkolom a gépet, sőt általában nagyon is kesztyűs kézzel bánok vele. Bár az idén ősszel a terepen 2x is felborultam, mint egy büdösbogár, de szerencsére néhány karcon kívűl más baja nem esett. A tank pl még mindig karcmentes. Igyekszem épségben megőrizni a mocit, mert számomra az nemcsak az egyik legfőbb élményforrás, hanem abszolút vagyontárgy is, melynek az értékére még szükségem van.

 

A fényképezőgépemet idén vettem. Addig a pillanatig nem volt fényképezőm, sajnos teljesen kimaradt az életemből ez a hobbi. Mivel semmilyen előképzettségem nincs e-téren, ezért egy alapgépet kerestem és vettem. Igyekeztem olyat választani, amin alapesetben nem muszály sokat állítgatni, csak kattintgatni kelljen. A képeket is kis méretben készítem, mert egyrészt csak a monitoron nézegetem, másrészt nem értek a szoftveres képmanipulációhoz, így átméretezni sem tudom őket egyelőre.

Én nem vagyok teljesen megelégedve a minőséggel, akad azért gyakran rosszul sikerült kép is.

A gép egyébként egy tényleg alap, belépőszíntű modell, egy Canon Powershot A430.

35ezerért vettem újonnan. Próbálkozni jó. Jövő tavasszal esetleg veszek egy komolyabb kompaktot. A mostani cél: Canon S3 IS.

 

A képek egy részét feltöltöttem nyilvános képtáramba, melyet időnként frissítgetek.

Elérhetősége:  www.kep.tar.hu/boxer-gs

Előzmény: cselle (2327)
cselle Creative Commons License 2006.11.12 0 0 2327
Jól elkapott pillanatok!
Gratula a képekhez ..... is :-)
Milyen géppel készültek?
Sok jó fotót rakosgattál fel mostanában.
Nincs valahol albumod fent a neten? Szivesen megnézegetném.

(Nagyon belejöttél a terepmotorozásba! Hol vannak már azok az idők, amikor még a karcoktól is óvtad a verdát!)

Előzmény: boxer-gs (2325)
GS_Laja Creative Commons License 2006.11.12 0 0 2326
Jo lehetett, kar hogy en nem tudtam menni.
Azert koszi a meghivast!
Előzmény: boxer-gs (2325)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.12 0 0 2325
Ma emberesen esik az eső, de azért tegnap még szerencsére sikerült egy kellemes dimbes-dombos mocizást összehozni néhány barátommal. Az útviszonyok néhol elég mostohák voltak, főleg az én utcai gumijaim számára. A többiek Metzeller Karoo-i azonban fittyet hánytak a talajminőségre. Neki mindegy volt, hogy kemény földút, málló agyag,  murva, puha lösz, avagy sár került alájuk. Egyszerűen mindent legyőztek.
MGP Creative Commons License 2006.11.10 0 0 2324
Az biztos.....ezek az eszement kategoria legjobbjai..
Előzmény: boxer-gs (2323)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.09 0 0 2323

Az Enduro 4-es gumi szerintem a Tourance elődje volt. Legalábbis már 10 éve is volt. Szerintem ebből fejlesztették a Tourance-t, ami alkalmasabb terepre egy picit, mert az Enduro 4 felületének a szélén lévő árkok nem teljes méretű mélységűek.

 

A HP2-n én Karoo-t láttam.

 

De ha végig nézed azokat a neveket, akkor be kell lásd, hogy ők akár Barum-al is szinte mindenkit leiskoláznának.

Előzmény: MGP (2322)
MGP Creative Commons License 2006.11.09 0 0 2322

Nem is értem miért Enduro ez a 4-es.. Egyáltalán mi szükség rá a Tourence mellett?

Anyagában lenne más?

 

A Mitas volt nekem is az AT-n, de csak kényszerből, fél nap alatt kellett valami.

Terepen jó volt, de aszfalton nem szerettem. És egy év múlva már magától repedezett.

 

És ők vajon mit használnak?:

http://www.youtube.com/watch?v=K6wkjOo90Kg

:)

 

(copyright by Levi)

 

MGP

 

Előzmény: TOM (2318)
TyuTyu-2 Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2321
jokat irnak rola, csak az a 6-8k amit kibir keves....

TyuTyu
Előzmény: TOM (2320)
TOM Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2320
Valoban a Conti. TKC-t eddig mindenki az egekig dicserte...
TOM
Előzmény: boxer-gs (2319)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2319
A Mitas-nak nincs nekünk mindenben megfelelő méretű gumija. Van olyan, amit fel lehet szerelni, de azzal csak terepen ajánlatos szerintem közlekedni. Vegyes használatra valószínűleg maradnak a korábban említett Metzeller vagy Continental.
Előzmény: TOM (2318)
TOM Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2318
Nekem volt Karoo, Adventure-ön (igaz KTM) jó gumi, csak hamar fogyott, még a KTMen is, ha aszfalton is ment az ember...Első elég sokáig bírta, de hátsón látható volt a fogyás pld murvás úton is...ellenben jól lehetett vele kanyarogni és esőben is jól viselkedett.
Enduro 3-mam is volt, az terepen persze nem volt mérhető hozzá, de aszfalton jól viselkedett és kevésbé kopott...
Ha van méretben érdemes egyszer kipróbélni Mitas enduró gumijait, mert az ára fele, harmada a Metz-nek...
TOM
Előzmény: Mcemru (2312)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2317
Ja, ja. Az Enduro 4 az szerintem Tourance kategória.
Előzmény: Pisti_gsadv (2316)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2316

Akkor úgy tűnik, hogy ottmég a régi van fent. A Metzeler honlapján már csak olyan van, hogy Enduro 3 Sahara, annak csak 21"-os gumija van előre. Ami a GS-hez van méretben a Tourance-on és a Karoo-n kívül, az az Enduro 4, de ez meg inkább utcai, mint terep...

 

http://www.metzelermoto.com/en_86/tires/template_categorie.jhtml?catid=86END&productid=16771 

Előzmény: MGP (2313)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.07 0 0 2315
És hátra 140/80-17-et tennél?
Előzmény: MGP (2313)
MGP Creative Commons License 2006.11.06 0 0 2314
Nem pályázik. Két rövid 2-3 napos ausztria..és sok-sok Tátrai kanyargás
Előzmény: Mcemru (2312)
MGP Creative Commons License 2006.11.06 0 0 2313
100/90-19 Enduro 3 Front 57 S 23 940,-

http://www.gumibolt.hu/motor/metzeler/metzeler.htm

Itten van 19es is..

 

Előzmény: Pisti_gsadv (2311)
Mcemru Creative Commons License 2006.11.06 0 0 2312
hat aze ezzel a srác inkább pályázott vagy szerpentinezett jó sokat nyáron nem?

en inkább mondanám a Karoo-t nagy GS-ekhez, terepre
ma hallottam vkitől h az is elment neki 1 olajcserét, ha aszfaltozott vele ember sokat akkor is, meg terepre is okes persze
Előzmény: MGP (2310)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2006.11.06 0 0 2311
Nincs méretben a GS-hez, csak a HP2-re lehet rátenni. Első gumi pl. csak 21"-os ban van...
Előzmény: MGP (2310)
MGP Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2310

Még tarthatod!

T.Pisti barátom Touranceja:

 

NEm csoda, hogy az első sáros kanyarban leparkolt, úgy kellett felcsalogatni. De legalább látszik, hogy nem sztrádán koptatta le.

 

Multkor nézegettem a Metzeller Enduró3-as mintázatát. Van valakinek tapasztalata vele vegyes használatban?

MGP

Előzmény: boxer-gs (2307)
Hori R1100S Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2309
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2308
Kérdezd meg tőle a motorozz.hu-n! Chabirossi néven éldegél.
Előzmény: cselle (2305)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2307
Pedig lehet, csak nem tanácsos. Én vagyok az élen járó rossz példa. A tegnapi túrácskán fotóztam le a terep-slick gumimat:
Előzmény: Mcemru (2306)
Mcemru Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2306
Metzeler Karoo?
hát enélkül azért nem nagyon lehetne terepezni a nagy busszal :)
Előzmény: boxer-gs (2304)
cselle Creative Commons License 2006.11.05 0 0 2305

Köszönet!

 

nagyon praktikusnak tünik az a hátsó tatyó, hol vette?

Előzmény: boxer-gs (2304)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.04 0 0 2304

A képet lefelejtettem az előbb.

Tessék!

Előzmény: boxer-gs (2303)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.04 0 0 2303

Szia!

 

Egy egyszerű tanktáskaszerű táskája van, amely szijakkal van rögzítve a hátsó ülés helyére. Azt mondta, hogy nagyon meg van vele elégedve. tizenvalahány ezerért vette.

Egyébként pedig Hepco csomagtartó rendszere van, amit terepre nem nagyon hoz természetszerűleg.

Jelenleg Metzeller Karoo gumikat használ.

Előzmény: cselle (2302)
cselle Creative Commons License 2006.11.04 0 0 2302
Boxer Gs,

a cimborád motorjáról (1200GS) nincs egy közelid?
érdekelne a hátsó csomagrögzítése.
bütykös gumival közlekedik?

Előzmény: boxer-gs (2301)
boxer-gs Creative Commons License 2006.11.04 0 0 2301

Én viszont ma is jót motoroztam egy cimborámmal. Mivel az aszfalt veszélyesen hideg, így azt inkább kerültük.  -2 fok volt, mikor kora délelőtt elindultunk, +2, mire kora délután hazaértünk. Megnéztük Pilisborosjenő határában az egri (!) várat. Aztán bolondoztunk egy kicsit egy kavicsoa katlanban. Eközben már egyáltalán nem fáztunk. Nekem még nem ért véget a szezon. Jövő héten állítólag itt a tavasz. :o)

Megbánjátok még, hogy eltettétek a mocit.

Na sziasztok, megyek havat lapátolni. :-)))

Hori R1100S Creative Commons License 2006.11.04 0 0 2300

Elsején  a téli szállására,a nappaliba került a gépsárkány,

hogy egy-egy depressziósabb reggelen,rápattanva erőt tudjak gyüjteni a tavaszváráshoz.

Előzmény: botsinkai (2298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!