Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 11906

a tervek szerint..............

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Szerintem még nincsenek tervek.

 

Csak elképzelések vannak.

Az elképzelések viszont nyugodtan változhatnak akár hetente is.

Még akkor is ha egy-egy elképzelés bemutatásához felkérnek egy grafikust,  aki jól/rosszul rajzol valamit.

Előzmény: marky-511 (11903)
marky-511 Creative Commons License 2021.12.22 0 1 11905

Ezek csak vázlatok lehetnek, kizárt, hogy az út közepén vezetnék a síneket. Az eddigi tervekben eleve csak egy egyirányú hurok szerepelt. Most, hogy már új végállomást tüntettek fel (Vincellér utca), nem egyértelmű, hogy egyirányú vágányok lesznek, vagy mindkét nagy utcán (Derék utca, István út) kétirányú forgalom. Szerintem még ők sem tudják, csak indul a szokásos ígérgetés. 

 

Ami a trolit illeti, az is csoda, hogy még közlekednek. A 2000-es évek elején nagy volt az ellenszenvük ellene, csak részben a lakossági tiltakozások miatt inkább új járműveket rendeltek. Most más a helyzet. A 3-as villamos, ha valóban a Széchenyi / Kossuth utcákon fog közlekedni, akkor a 3-as és a 4-es trolinak annyi. Az 5-ös sorsa attól függ, hogy mi lesz a Petőfi tér átépítésével, már ha egyszer megvalósul. A Solarisok jól tartják magukat, de egyelőre még semmi szándékot nem látok arra, hogy új járműveket rendeljenek. 

Előzmény: 7-es troli (11904)
7-es troli Creative Commons License 2021.12.22 0 0 11904

Az út közepén levő piros vonal lenne a villamossin? Mert ha igen, akkor ha a végállomás a hurkon kívülre kerül (fej végállomás) akkor hogyan akarnak korjaratozni? Eleve nekem túl nagynak tűnik a hurok a lakótelep körül, ez csak kényelmetlenseget es időveszteséget okozna.

 

Anno pl azt nem értettem soha -még ma sem-, hogy a Segner teren a semmiben végződő troli vegallomastol miert nem lett meghosszabbítva a vezeték vagy 20 evvel ezelőtt a hatalmas lakotelepekig. Akkor legalább kihasználtak lennének a trolijaratok.

Előzmény: marky-511 (11903)
marky-511 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 11903

Jó lenne, ha legalább egymással egyeztetnének erről, a tervek szerint csak a meghosszabbított Vincellér utca végéig, a P+R parkolóig tart. 
Arra is kíváncsi lennék, hogy hogyan érné majd el a kocsiszínt. Vagy újat építenek neki?

Előzmény: Econell99 (11902)
Econell99 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 11902

https://www.dehir.hu/debrecen/jol-haladnak-a-regio-fejlesztesei-palkovics-laszlo-debrecenben-egyeztetett/2021/11/04/

 

"Papp László bejelentette, hogy a közösségi közlekedésben is komoly előrelépés várható, hiszen tervezési fázisba lép az 1-es villamosvonal rekonstrukciója, és 2022-ben várható a 3-as villamosvonal nyomvonalának kijelölése is, amely a várost kelet-nyugati irányban, a Tócóvölgyi vasútállomás és a 100-as vasúti fővonal között szeli majd át. A polgármester hozzátette: a repülőtér léptékváltása is elkezdődik a következő évben."

 

Tócóvölgyi vasútállomás? :D 

Úgy látszik ez a 3-as villamos állandóan változik, mint a Roxfort :D

 

 

 

Econell99 Creative Commons License 2021.12.22 0 1 11901

Így elég semmilyennek tűnik ez a dizájn. :D 

Nem voltak valami kreatívak :D

 

 

Előzmény: marky-511 (11900)
marky-511 Creative Commons License 2021.12.21 0 2 11900

Előre is elnézést a förtelmes minőségért!

 

Kisétáltam az ipari park végébe, hogy lefotózzam a Volánbuszos Reformokat, de nem sikerült. Cserébe megláttam ezeket; feltételezésem szerint a debreceni új "flottaszín".

 

ckg471 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 11899

Az FJY-273 c. ÉKKO Kft.-s Neoplanra emlékszik még valaki? Évjárata, előélete megvan valakinek? Se az oroszok, se a JSZP nem a barátom most a cég végelszámolása miatt.

FJY-273

marky-511 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 11898

Tudom, azok már fel is vannak matricázva a Volánbusz számára. Az ipari park vége felé van egy kisebb vízmű telep, ott parkolnak.

Előzmény: 7-es troli (11897)
7-es troli Creative Commons License 2021.12.19 0 0 11897

Nem ismerem a döntés hátterét, miert ezüst lesz a városi. A sárgák pedig a volanbusz tenderre keszulnek, ezért 2 ajtosak es sárgák ☺

Előzmény: marky-511 (11896)
marky-511 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 11896

A debreceniek ezüst színűek. Nem tudom, honnan jött nekik, eddig arról volt szó, hogy Debrecen színeit (kék, sárga) kell valamilyen formában viseljék.

A sárgák egyébként kétajtósak.

Előzmény: 7-es troli (11895)
7-es troli Creative Commons License 2021.12.19 0 0 11895

Lehet a sárga szín jobban is áll nekik, mint a fehér.

Előzmény: marky-511 (11894)
marky-511 Creative Commons License 2021.12.18 0 0 11894

Azok kicsit lejjebb vannak, egy másik telephelyen, a Richter utca végéhez közel (a körforgalom felé). Tegnap este láttam.

Előzmény: torqmatic (11893)
torqmatic Creative Commons License 2021.12.17 0 1 11893

A sárgáknak is illene már feltűnni, hiszen az első darabokat néhány héten belül át kéne adni a Volánbusznak tudtommal...

Előzmény: Joe0401 (11889)
Joe0401 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 11892

Mind szürke és cégjelzés nem volt rajtuk.

Előzmény: Econell99 (11890)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 11891

Milyen színűek ?

 

Ezek is ezüstök ?

 

 

Előzmény: Joe0401 (11889)
Econell99 Creative Commons License 2021.12.14 0 1 11890

22-vel több a kelleténél. :D 

Viccet félretéve, ezek gondolom Debrecennek készülnek. Sima szürkék? Esetleg matricázás van rajtuk?

 

 

 

Előzmény: Joe0401 (11889)
Joe0401 Creative Commons License 2021.12.14 -1 1 11889

Ma az ITK telepén 22 Reformot számoltam.

Pár darab már megkapta a renszámát is.

SVE-901 és 927 között mind Reformot takar.

(Plusz van még 3 üres rendszám.)

Econell99 Creative Commons License 2021.12.09 0 1 11888

A pofátlanság legjava. És akkor csodálkoznak, hogy fogynak az utasok a járatokról. A 25-ös meg tényleg vicc. Valszeg nem kevésszer fogják emlegetni az utasok a kitaláló édesanyját.

Előzmény: ron89 (11884)
ARC187V Creative Commons License 2021.12.09 0 0 11887

A RFM500.asok mikor állnak hadrendbe Debrecenbe?

Balu424 Creative Commons License 2021.12.09 -1 0 11886

Már csak 3 példány maradt. Érdeklődni emailben (bocs lemaradt a kép) 

Balu424 Creative Commons License 2021.12.09 -1 0 11885

Már csak 3 példány maradt. Érdeklődni emailben

ron89 Creative Commons License 2021.12.09 0 1 11884

Jó hosszú lesz most a téli szünet, hétfőtől egészen január végéig fog tartani, legalábbis a DKV szerint. Jön a tanszünetes menetrend minimális extrával megspékelve.

Az furcsa, hogy a 25-ös miért jár reggel 30 percenként, ha délután megmarad 20 percesnek. Múltkor is így volt, már akkor se értettem. Reggel jobban koncentrálódnak az utasok, és akkor lesz ritkább???

A DKV új facebook oldala is "szuper", hozzászólások korlátozva, véleményt se lehet írni, vicc az egész. Aztán csodálkozunk, hogy nő a gépkocsi forgalom.

 

Econell99 Creative Commons License 2021.11.17 0 0 11883

Mostanában volt alkamam látni több 11-es járatot is, több napszakban is. Feltűnően sok a csuklós busz a járaton, fájóan gyenge kihasználtsággal. Legdurvább esetben is kb. 20-25 ember volt rajtuk, csúcsidőben is. Míg Doberdós volt már akkor sem értettem, hogy minek van rajta ennyi csuklós. Ezek szerint a Segner téren ennyi csuklós van? Mert a Doberdón a 15/15Y-on kívül már akkor sem volt csuklóst igénylő járat. A Segner téren viszont akad bőven. Egy-egy józsai, ondódi vagy nagymacsi buszon meg egymást tapossák az emberek csúcsban.

Miért van olyan sok csuklós a 11-esen? Egy-két alkalommal még érthető, pont csuklós volt éppen szabadon, de szinte mindig?

marky-511 Creative Commons License 2021.11.13 0 1 11882

Tűpontos. Mellesleg érdekelne, hogyan akarnak sínpárt vezetni a Víztorony utcán. Illetve hogyan hat ez az útvonal a meglévő trolibusz-viszonylatokra? Mert nem túl bizalomgerjesztő.

Előzmény: KSKs (11880)
Econell99 Creative Commons License 2021.11.11 0 2 11881

Egyetértek. Ez a beruházás csak egy teljesen értelmetlen pénzszórás lesz. A 2-es villamosnak még volt is értelme, mert ott az Újkert-Vénkertet egy vonallal összetudták kötni a Belváros (Hunyadi és Kossuth utca felőli része is)-Nagyállomással egy vonallal. Míg a Tócival ez lehetetlen. Ezzel a villamossal csak rontani fognak a Tóci ellátásán. Bár tudjuk, hogy az elsődleges szempont a pénzköltés meg hogy minél látványosabb beruházás legyen.

Előzmény: KSKs (11880)
KSKs Creative Commons License 2021.11.10 0 1 11880

Ez a 2 viszonylat a lehető legrosszabb útvonalon lett kitalálva. 

Nincs rajta hasznos utasforgalom, elkerüli azokat a területeket, melyeket tehermentesíteni kellene és utasokat is hozna, valamint városnéző járatként a végpontok felől nem lesz megfelelő kínálat.

 

Tócóskerti:

A Hatvan-Tisza István utcákon kéne a Széchenyi utcát elérnie, még nem is a Nyugati utcán. Így a Belvárost nem tárja fel és jelentős időveszteséggel éri el a belvárosi területet is, tehát a Tócóskert felől nem alternatíva. A helyközi buszállomást nem kell megcélozni, hiszen elköltözik onnan reménység szerint és azért a villamost 50 évre tervezzük.

A Dobozi lktp-i tekergés a lakókat fogja zavarni illetve a Falóger P+R felől érkezőknek hosszas időveszteség.

 

Déli viszonylat:

A semmi közepén elvezetni pénzkidobás. A tengely a Mikepércsi út (erre lehet később tram traint is felfűzni). A reptér elérése nem indokolt Debrecenben, mint ahogy a járat sem éri el.

Cserébe tekereg a Nagyállomás felé haladva jelentős időveszteséggel.

 

Egyik sem megtérülő járat, utasforgalmat sem generál. Cserébe lassú. 

Előzmény: marky-511 (11877)
torqmatic Creative Commons License 2021.11.03 0 2 11879

Nem az az első, már hetekkel ezelőtt hoztak egy szólót és egy csuklóst is, a dolog érdekessége, hogy üres utastérrel, így növelve a "hazai hozzáadott értéket", de úgy tűnik, hogy mégse lesz erre kapacitás, így a többi valószínűleg készen érkezik majd, csak a szokásos sallangokat rakják itt bele.

Előzmény: ARC187V (11878)
ARC187V Creative Commons License 2021.10.30 -2 0 11878

A Facebook egyik csoportjában láttam képet hogy az első csuklós conecto már az országban van ammi váltja majd a 7700A.kat.bár ha ecitarora van pénz akkor lehetne CITARO C2.re is amely picivel jobb a conecto.nál.Amugy szerintem első selejtezési hullámban a alfa cívis 12.ket venném ki mert azért az igazi Volvo buszok (7700A)még pár évig elmenne a városban nem úgy mint a alfa buszok melyek már új korukban hullódtak szét.A MAN LION'S CITY GL járműveket meg a trolibusz divízióba raknám iskolai időszakban a IKARUS 280T.ket pótolná az 5.ös 4.es járatban,meg néha 3.asban.tudom hogy nincs egésznapos csuklós igény a troli vonalakon.a csúcsidőn kívül beforogna a Józsai járatba.de azért 1,2 db Man maradhatna 5,4.es járatba csúcsidőn kívül.

marky-511 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 11877

A 4-es hosszabb lenne, megkerülné azt a területet, ahol most a 49-es csoport közlekedik. Értelme nem sok lenne. Sőt, Szepesre is betérhetne, ha már nagyot akarunk ígérni, a távolság nem nagy :D

Előzmény: Adambence (11873)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!