Hali A kuplung pedál érzékelő lesz a hibás,vagy rossz,vagy nincs beállítva a null pontja. A kapcsoló közepe kihúzható(ricnis),addig húzd míg 2-3mat kattan.Mikor vissza engeded a pedált automatikusan beállítódik a nullpont.
már régebben is érdeklődtem a fórumon, de nem kaptam választ. Bízom benne, hogy találkoztál már ilyennel. Hideg motornál ilyet produkál sokszor (ha a csillagok állása olyan akkor nem): Állok kifelé az udvarból, lassú gurulásnál fékre lépvre leesik a fordulat 500 környékére, majd megálláskor helyreáll. Haladok a városban, és egyesből kettesbe, kettesből 3-asba kapcsoláskor elveszem a lábam a gázról, és 3-4 másodpercig tovább pörög a motor, 2-300-ql magasabb fordulaton, majd szép lassan leesik. Szerinted? Az agyában hibajelzés nincs.
Nekem ugyanez volt a hibám még a sárga izzítólámpa is világított.
Kimérettem a hibakiolvasóval és erre jutottunk. De mielőtt megvettem / ár:33000 ft Hella / de van olcsóbb utángyártott is kipróbáltam egy másik vivaróssal egy egyszerű cserével. 1 perc volt az egész.
nekem meg egy navi kéne a vivaroba ha tudtok irjatok kösz!
vargamunkának üzenem nem sikerült meg oldani a problémát jövöhéten felhivlak és egyesztetünk idöpontot és elviszem hozád meg vizsgálod a paripát hátha egy szakember meggyogyitja végre mert azota én is beteg vagyok miota nem száguldok.
bocs hogy megint zavarok de nem tudtok egy olpel vivarot,vagy renault traffik-ot hitel átvállalással? havonta olyan 25ezret fizetnék érte. előre is kösz. és remélem lessz megoldás a gps magyarosítására.
szia ! nekem semmi nincs biztos hogy jó címre küldted?mert hiába bár ma nem volt nettem vargamunka@freemail.hu ha ide küldöd hívlak reggel nézzem írj telefonszámot kösz nézni fogom .baleset menteset és jó hétvégét kívánok !
szerintem megtaláltam a hiba okát a turbonyomás vezérlö szelep rossz! lehetséges hogy ez miatt nem megy a kocsi? és mi ennek a valos neve mert hiába keresek a neten nem találok ha tudtok segitsetek köszi!
Szia Az enyém 2.5 dci Nem forgattam semmit hanem ahogy jön kipufogóról és rácsatlakozik az EGR szelepre ,a kettő közé klingerit lapot tettem.Ezzel gyakorlatilag levakdugóztam. Papiron az EGR szelep ugyanúgy nyit zár mint előtte de nem megy rajta keresztül semmi. És nem áll ki hibára. Béla
sziasztok ! Tegnap jártam kctuningnál .Mit meséljek a szentendrei úton 65-km/óra 1300 fordulat 6sebbeségben és nem rángat a kuplung.A többlet paci alacsonyabb fordulaton rendelkezésre áll.jön a klíma időszak előre élvezem hogy nem kell vissza vissza váltani igaz még csak 60-km mentem vele.Mostanság úgyis a városban megyek vele tehát 50/60-km /óra és itt érezhető igazán mennyivel jár kulturáltabban.Félelmetes a fordulat dinamikája végig húz nem torpan meg igaz csak 100km/óráig néztem de mikor elhoztam 100-méteren belül érezhető volt hogy igen ez kell nekem.Most vigyorgok és alig várom hogy indok legyen vele menni.Még valami apróság nem vagyok elfogult,10éve magam csinálom az autóim,mindent. Nem látót más szerelő.Ajánlani tudom csak.Ha többet megyek még beszámolók .mindenkinek baleset menteset kívánok.üdv
Sziasztok Én egyszerüen levakoltam az egr szelepet. Így nincs vele gond. Azóta megy szépen az otó. A sok korom meg szutyok nem megy a hengerbe. Meg így tiszta levegő megy az elhasznált levegő helyett. Béla
Hali A by-pass szelep a turbó tetején van,a vákum dob ennek a tengelyét mozgatja. Ha beindítod a vákumdob behúz igy zárja a by-pass szelepet(szabályozza a turbó nyomást). De a te hibádnál elképzelhető hogy az egr szelepről leesett belül a tányér,és így állandóan megy a kipufogo gáz a motorba szabályozatlanul.Elég messze van a műhelyem tőled,a közeldben bármelyik szerelőre rábizhatod ,amúgy sem árt néha kitakarítani.
Ugyanez volt a problémám nekem is R.Traficcal,hol kiírta hibakodnak az AGR szelepet és a légtömegmérőt hibának,hol nem napokig bróbálkoztunk míg egy ismerös ugyanolyan autójából kicseréltük a légtömegmérőt,tökéletesen működött,ma kapott új létömegmérőt,AGR szelepet nem kellett cserélni.