elnézést, ha volt már a kérdés! Citis vagyok, az Erstéhez kerülnek majd a számlák. Egy kicsit paranoiás vagyok az állami 15%-os tulajdonrész miatt, de amúgy a költségek szempontjából az ERSTE tűnik a legjobbnak. Van értelme parázni az állami tulajdon miatt? Más is agyalt már ezen?
Nem tudjátok esetleg, hogy Privilégium L-es ingyenes ATM pénzfelvétel érvényes azokra a takarékszövetkezeti ATM-ekre is, amik az Erste honlapján (az ATM keresőben) is megjelennek?
Nekem is levonták, írtam nekik tegnap, mára kaptam is választ:
"Tájékoztatjuk, hogy a ...-...-... számú pénzforgalmi bankszámlán 2016.07.31-én terhelésre került díjak egyszeri adminisztrációs hiba miatt kerültek terhelésre, amelynek rendezése 2016.08.12-ig vártható."
Hát jah. De most hiába is nosztalgiázunk,ami elmúlt elmúlt. Nem kellettünk a KH-nak így most evvel főzünk. Egy ideig figyelgetjük (vagy mindig) előbb utóbb ők is rá fognak jönni,hogy ezek (mi) eléggé körültekintő ügyfelek és talán idővel elmúlnak ezek a "véletlen" hibák. XD
Nekem is beterhelték az állandó és az eseti utalási díjakat, pedig teljesítettem az ingyenességhez szükséges feltételt. Hétfőn én is panaszt tettem TeleBankon keresztül.
Viszont az érdekes, hogy ha utalási díjat terheltek, akkor havi számlavezetési díjat miért nem?
Szuper lesz, hogy minden hónapban még erre is figyelni kell, nehogy átb@szarintsanak. A K&H-nál ilyen sosem történt (Zéró)...
Tömeges probléma volt ezek szerint. (nálam is) Ehhez képest a telebankos ügyintéző csak pislogott amikor mondtam,szerintem ez másoknál is probléma lesz.
Reklamáld meg,nem jogos. Az első tört hónapban nem terheli be a díjat a belső utasítások szerint. Viszont augusztusban már mindenképpen teljesítened kell az emelt szinten (150 ezer) ha nem akarod a számlavezetést látni. :)
Ilyen a Zéró esetében is előfordult néha, valszeg az Erste szeretné, ha nem lenne nagyon éles az átmenet.:-) Amúgy a Jokernél is vagy kétszer előfordult, hogy tömegesen késve jött a visszatérítés, az Erste rendszere elég messze áll a tökéletestől.
Nálam is beterhelték a díjakat. Bravo...jól kezdődik.
repdesem örömömben,hogy minden hónapban árgus szemekkel figyelnem kell,vajon hibásan értelmezi-e a rendszer a Priv L csomagot. Cukik ezek a bankok,sosem a saját kárukra tévednek. :)
+ neked kell folyamatosan reklamálni a hibásan berakott tételekért is,ami szerintem alap volna,hogy ők vegyék észre és korrigálják.
Én nem akartam a telefonszámlám növelni, hogy a saját pénzem visszaszerezzem, így inkább a netbankos felületen küldtem nekik levelet. Majd meglátjuk, hogy mit sakkoznak ki belőle.
Most látom, hogy hiába teljesültek a Privilegium L feltételek, júliusban valamiért beterhelték az utalások utáni jutalékot. Eddig még nem volt ezzel gond.
Rendszerhiba lehet? Másnál nincs ilyen hiba esetleg?
Ha egy másik készüléken próbálnak belépni, akkor nem pin kódot kér, hanem kell először a normál azonosítás (netbank azonosító/jelszó és a kapott sms kód).
Akkor van esetleg gond, ha tudják a mobilbank pin kódodat, elhagyod/ellopják a telefonod, amit mindenféle pin kód vagy minta vagy jelszó megadása nélkül fel lehet oldani és használni.
Na szóval nemcsak a havidíjmentességre gondoltam (ami nem evidencia), hanem hogy pl. az Erste Priv L-ben az eseti átutalások ugyanúgy ingyenesek, mint a webes netbankban.
De aztán a hirdetményben megtaláltam, módosította az Erste úgy, hogy a mobilbankra is igaz az ingyenes utalás.
Viszont az nagyon-nagyon nem tetszik, hogy egy sima, általam megadott pin kóddal lehet belépni az alkalmazásba!!! Miért nem lehetett megtartani azt a funkciót, ami a webes netbanknál van, hogy a belépésnél a bank által kért sms-t kéri a rendszer (amit egyébként egy másik telefonra szoktam Kapni). Ez így nagyon nem biztonságos! Elég egy kémprogram a telefonomban és már benne is vannak a bankszámlámban!