Tárgy:Motor - gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggatModellek:Motorok:Opció:
Vivaro 2004
F9Q-762-1.9 DI| F9Q-760-1.9 DTI| G9U-730-2.5 DTI
Mind
Reklamáció:
A motor gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggat.
Ok:
Egy szoftver-konfliktus miatt a redundáns elektromos üzemanyag szivattyú (az üzemanyagtartályban) mindig dolgozik. Néhány Vivaro-nál az üzemanyagtartály elektromos üzemanyag szivattyúval lett szerelve, holott erre az elektromos szivattyúra nincs szükség.
Gyártási megoldás:
Elektromos üzemanyag szivattyú (vákuum) az üzemanyagtartályból eltávolítva az összes dízel motor esetén a W0LJ7ABA54V609454-től és W0LF7BDD54Y702731-től kezdődően.
Hibaelhárítás:
Ügyfélpanasz esetén a következő módon járjanak el:
1) Ellenőrizzék, hogy a FIN a potenciálisan érintett gépjármű-tartományban van-e: Luton gyártó üzem: W0LF7BDA64V609162 - W0LJ7ABA54V609454 Barcelona gyártó üzem: W0LF7BDD64Y702645 - W0LF7BDD54Y7027312) Olvassák le a szállítási alkatrész-számot a motor vezérlőkészülékről (a közvetlenül vonalkód alatt található címkéről). Néhány esetben a számot a Tech 2-vel kell kiolvasni, mivel biztonsági heveder fedi az érintett címkét. A motor vezérlőkészüléket nem szabad kiszerelni a szállítási alkatrész-szám leolvasásához.3) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám az alábbi táblázatban megtalálható, a 20A üzemanyag szivattyú K16 relét (barna) el kell távolítani a motortérben található relédobozból az elektromos üzemanyag szivattyú deaktiválásának érdekében. Az összes olyan gépjárműben, amelyből ez a relé eltávolítható, már van manuális üzemanyag szivattyú.motor: szállítási alkatrész-szám:F9Q-760 82 00 325 719F9Q-760 82 00 389 519F9Q-760 82 00 380 647 (GEX)F9Q-762 82 00 325 720F9Q-762 82 00 391 179G9U-730 82 00 355 2364) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám nem található meg a fenti táblázatban, további lépések nem szükségesek.
Funkcionális csoport:
J-Motor,L - üzemanyag és kipufogórendszer
Reklamációs csoport:
04 - Elektromos hiba,19 - Rossz motorjárás
Hibakód:
Nóna
Hali A kuplung pedál érzékelő lesz a hibás,vagy rossz,vagy nincs beállítva a null pontja. A kapcsoló közepe kihúzható(ricnis),addig húzd míg 2-3mat kattan.Mikor vissza engeded a pedált automatikusan beállítódik a nullpont.
már régebben is érdeklődtem a fórumon, de nem kaptam választ. Bízom benne, hogy találkoztál már ilyennel. Hideg motornál ilyet produkál sokszor (ha a csillagok állása olyan akkor nem): Állok kifelé az udvarból, lassú gurulásnál fékre lépvre leesik a fordulat 500 környékére, majd megálláskor helyreáll. Haladok a városban, és egyesből kettesbe, kettesből 3-asba kapcsoláskor elveszem a lábam a gázról, és 3-4 másodpercig tovább pörög a motor, 2-300-ql magasabb fordulaton, majd szép lassan leesik. Szerinted? Az agyában hibajelzés nincs.
Nekem ugyanez volt a hibám még a sárga izzítólámpa is világított.
Kimérettem a hibakiolvasóval és erre jutottunk. De mielőtt megvettem / ár:33000 ft Hella / de van olcsóbb utángyártott is kipróbáltam egy másik vivaróssal egy egyszerű cserével. 1 perc volt az egész.
nekem meg egy navi kéne a vivaroba ha tudtok irjatok kösz!
vargamunkának üzenem nem sikerült meg oldani a problémát jövöhéten felhivlak és egyesztetünk idöpontot és elviszem hozád meg vizsgálod a paripát hátha egy szakember meggyogyitja végre mert azota én is beteg vagyok miota nem száguldok.
bocs hogy megint zavarok de nem tudtok egy olpel vivarot,vagy renault traffik-ot hitel átvállalással? havonta olyan 25ezret fizetnék érte. előre is kösz. és remélem lessz megoldás a gps magyarosítására.
szia ! nekem semmi nincs biztos hogy jó címre küldted?mert hiába bár ma nem volt nettem vargamunka@freemail.hu ha ide küldöd hívlak reggel nézzem írj telefonszámot kösz nézni fogom .baleset menteset és jó hétvégét kívánok !
szerintem megtaláltam a hiba okát a turbonyomás vezérlö szelep rossz! lehetséges hogy ez miatt nem megy a kocsi? és mi ennek a valos neve mert hiába keresek a neten nem találok ha tudtok segitsetek köszi!
Szia Az enyém 2.5 dci Nem forgattam semmit hanem ahogy jön kipufogóról és rácsatlakozik az EGR szelepre ,a kettő közé klingerit lapot tettem.Ezzel gyakorlatilag levakdugóztam. Papiron az EGR szelep ugyanúgy nyit zár mint előtte de nem megy rajta keresztül semmi. És nem áll ki hibára. Béla