Keresés

Részletes keresés

TOM Creative Commons License 2007.01.18 0 0 2599
Szép napot,

nekikezdtem alkatrészeket nézegeti a neten. (csak kopó dolgokat)
Kérdésem lenne, ki milyen fékbetétet használ?

kaptam ajánlatot

Carbone Lorraine SBK5

típusú fékbetétre.

Valakinek tapasztalata?
KI mit használ?

Üdv,
TOM
Mcemru Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2598
nah ezt berakom par bmw autobuzi ismerosnek, biztos leelveznek tole mint anno vmelyik urban legend mp3-ban hallottam :)
Előzmény: MGP (2596)
esgé1200 Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2597
Szia!

Szerintem, (már) benne van ;-)

http://totalbike.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=57721
Előzmény: MGP (2596)
MGP Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2596

Ja..csak pont az 1150GS hiányzott a listából. Irtam nekeik potoljak.

Addig is egy "általános" BMW kép:

Előzmény: TOM (2595)
TOM Creative Commons License 2007.01.17 0 0 2595
Immar van nepitelet motoroknak is, ha valaki ugy erzi leirna velemenyet...az autos nepitelet szerintem nagyon hasznos...

Nepitelet
R100 Creative Commons License 2007.01.16 0 0 2594
A  BMW-club -ban is feltetted ugyanezt a kérdést, ott küldtem válasz-mélt!Ha a javasolt érdi vonal nem működik hívj fel, van más lehetőség is, utánajárunk! 
Előzmény: muanyag (2592)
TOM Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2593
Nicasilozast lehet h tudok olcsobban, most sajna nem megy a levelezesem, h megkeressem. Vagy kerdezz utana az enduros levelezo listan!
TOM
Előzmény: muanyag (2592)
muanyag Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2592

T. Topicosok,

Szétszedvén egy R65-ös blokkot, felfedeztünk az egyik hengefalon néhány apró sérülést a nikasil bevonaton. Ezek, kb 3 db. 1-2 mm átmérőjű apró "kráterek". Valaki tud esetleg tanácsot adni, mit lehet, egyáltalán kell-e csinálni vele ? Van egy cég, aki vállal nikasilbevonat javítást, hengerenként 70,000 HUF, kb ugyenennyi az új henger is a Wallisnál.

Igazából ha elkerülhető nem szivesen adnék ki 150,000 HUF-ot most.

Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2591
Kösz Petya!
Előzmény: Petya* (2586)
knocking Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2590
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!
Petya* Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2589

Szia knocking!

 

Bár nem régóta van BMW-m,de szerintem az első néháhy főtengelyfodulat után elhellgat az a csattogó hang,ami a vezérműlánc feszítő hangja.Ennyi ideig tart ,hogy minden olalyfuratba bepumpálja a szivattyú a nedüt.De ez csak 1-2 másodperc lehet maximum.

 

Egy gépnek ami 15-ezret futott, nem lehet rossz hangja!!!

 

Kérjél meg egy szerelőt,vagy BMW mágust,aki már hallgatott egy-néhány masinát,hogy vizsgálja meg. Úgy indulj neki a vásárlásnak...

 

Üdv: Petya

Előzmény: knocking (2585)
kzolee Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2588
Nekem az 1150R-em kb 0,5-0,7 litert eszik meg 5000 km-enként. Használattól függôen, úgyhogy amit írtál az normális. Én nem rakok bele csak ásványit, ebbôl kevesebb fogy, nem csörög olyan sokáig, mint a szintetikus/félszintetikus olajokkal. Viszont 5000-renként cserélem filterekkel együtt. Mondjuk az enyémben még csak 40e van, meglátjuk mi lesz késôbb... Egy osztrák haverom 1100-asa is ennyit eszik, ô viszont már 80-nál jár.
Előzmény: knocking (2585)
TOM Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2587
Igaz nem 1150 tapasztalat a sajatom (1200), de hallottam 1150eseket is beinditas utan, ez szerintem az amig az olaj oda nem er. 1 masodperc max 2, ha jol emlekszem.
TOM
Előzmény: knocking (2585)
Petya* Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2586

Hali!

nincs semmilyen tömítés ott....de minden porcikáját meg tudod nézni a www.realoem.com oldalon

 

üdv: Petya

 

Előzmény: Pöc-röf (2582)
knocking Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2585

Sziasztok!

Mint reménybeli 1150 GS tulajdonos kopogtatok, és jó vendéghez illőn még a vásárlás előtt lenne pár kérdésem. Beindítás után mennyi idővel kell elhalkulnia a balról tisztán hallható szelephangnak és a szintén balról hallható általam sajnos beazonosíthatatlan elég erős kopogó hangnak? Mennyi a természetes olajfogyasztás, és full-szintetikus olajból tényleg többet fogyaszt-e (kb. 2-2,5 dl/1000 km), mint fél-szintetikusból. Egy nem egészen 15ekm-t futott szépségről van szó. Nagyon köszönöm a segítséget, és mindenkinek jó munkát kívánok a felújításhoz és jó felkészülést a szezonhoz!

Üdv. Attila

Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2584

Szia! Az a nagy rés nálam is ott van, de szerintem nem ott ázik be, hanem közvetlenül a piros lámpabura alatt. Le is vettem a búrát (amit 2 csavar tart) és nem volt alatta semmi, közvetlenül az égőt tartó műanyag aljzattal érintkezik.

Üdv

Cs.

Előzmény: TOM (2583)
TOM Creative Commons License 2007.01.15 0 0 2583
Az alján elég nagy távolság tátong a felrögzítésnél, amikor először észrevettem, azt hittem elhagytam valamit, de aztán másén is láttam h nincs.
Nekem eddig nem ázott be, ezek szerint szerencsém volt?
TOM
Előzmény: Pöc-röf (2582)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.14 0 0 2582

Sziasztok!

Tudja-e valaki, hogy az 1200 GS-en, a hátsó lámpabúra alatt kell-e lenni valamilyen tömítésnek?

Nekem ugyanis nincs benne tömítés és beázik (pedig csak vödörből mostam a motor hátulját).

Üdv

Cs.

cselle Creative Commons License 2007.01.14 0 0 2581


homokozó :-)


Előzmény: TOM (2575)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.13 0 0 2580

... meg a természetvédelmi területek határával... ;-) Na jó, befogtam.

 

Körte

Előzmény: boxer-gs (2576)
MGP Creative Commons License 2007.01.13 0 0 2579

http://www.erika.cz/kepek/2006/2006.05.18_NagyMagyarorszagKorut/Szalasadok/DSC07452n.jpg

 

Láttam már pár érdekes dobozt...de ez :)

Az országkerülő út azért nagyon szép

 

TransAlp Creative Commons License 2007.01.13 0 0 2578

Köszi, türelmetlenül várom! :-)
Előzmény: Petya* (2559)
cselle Creative Commons License 2007.01.13 0 0 2577
The chief has spoken :-)
Előzmény: boxer-gs (2576)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.13 0 0 2576

Legalább látni a hatását a földutas csatangolásainkról szóló apró beszámolóknak.

Jó dolog is terepen túrázgatni, csak illik tisztában lenni gépünk és önmagunk képességeivel. Az első egyébként sokkal jobb.

Előzmény: TOM (2575)
TOM Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2575
Látom mindenkit elkapott a bütykös láz :))))
T
MGP Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2574
Na szakítottam rá egy órát, és "megbütyköltem" a gumikat, azaz felkerültek a bütykös Karoo-k.

Tapasztalat még nem sok, aszfalton 80nál van olyan hangja mint egy jobb Nívának a gyári traktorgumikkal.

Terepen laza homokban nekem eléggé járt az orra. Aztán jött egy büdös nagy felhő,szemből rikitó napsütés, mögöttem szivárvány, rám meg mintha dézsából öntenék.Szóval nem sokat tesztelgettem, amúgy is rohannom kellett.

MGP

 

Petya* Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2573

Szia!

erre én is gondoltam.Lehet azért ilyen olcsópénz...

tudod,annyit szoktam az ilyenen agyalni,száz közül válogatni,aztán a végén meg megveszem azt amit először kigondoltam.Sajna most nem tudom előhúzni az ADV-re valónak az árát,de az volt eredetileg a kiszemelt áldozat.

majd az idő megoldja:)

Előzmény: boxer-gs (2570)
Petya* Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2572

Köszi!

bízom benne,hogy teljesértékű lesz a "bicaj"

Előzmény: Pisti_gsadv (2569)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2571

Szia!

Az a 12 ezer km tényleg nem sok. Most a balos hengerben nagyobb a kompresszió, de mire a jobbost is bejáratod egyforma lesz...

Üdv

Cs.

Előzmény: Petya* (2567)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.12 0 0 2570

Petya*

 

Szerintem ne füstszínű plexit vegyél! Jobb az ha rendesen átlátsz rajta. Pláne, ha esetleg terepre is le akarsz merészkedni néha.

Előzmény: Petya* (2565)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!