A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A BMW-club -ban is feltetted ugyanezt a kérdést, ott küldtem válasz-mélt!Ha a javasolt érdi vonal nem működik hívj fel, van más lehetőség is, utánajárunk!
Szétszedvén egy R65-ös blokkot, felfedeztünk az egyik hengefalon néhány apró sérülést a nikasil bevonaton. Ezek, kb 3 db. 1-2 mm átmérőjű apró "kráterek". Valaki tud esetleg tanácsot adni, mit lehet, egyáltalán kell-e csinálni vele ? Van egy cég, aki vállal nikasilbevonat javítást, hengerenként 70,000 HUF, kb ugyenennyi az új henger is a Wallisnál.
Igazából ha elkerülhető nem szivesen adnék ki 150,000 HUF-ot most.
Bár nem régóta van BMW-m,de szerintem az első néháhy főtengelyfodulat után elhellgat az a csattogó hang,ami a vezérműlánc feszítő hangja.Ennyi ideig tart ,hogy minden olalyfuratba bepumpálja a szivattyú a nedüt.De ez csak 1-2 másodperc lehet maximum.
Egy gépnek ami 15-ezret futott, nem lehet rossz hangja!!!
Kérjél meg egy szerelőt,vagy BMW mágust,aki már hallgatott egy-néhány masinát,hogy vizsgálja meg. Úgy indulj neki a vásárlásnak...
Nekem az 1150R-em kb 0,5-0,7 litert eszik meg 5000 km-enként. Használattól függôen, úgyhogy amit írtál az normális. Én nem rakok bele csak ásványit, ebbôl kevesebb fogy, nem csörög olyan sokáig, mint a szintetikus/félszintetikus olajokkal. Viszont 5000-renként cserélem filterekkel együtt. Mondjuk az enyémben még csak 40e van, meglátjuk mi lesz késôbb... Egy osztrák haverom 1100-asa is ennyit eszik, ô viszont már 80-nál jár.
Igaz nem 1150 tapasztalat a sajatom (1200), de hallottam 1150eseket is beinditas utan, ez szerintem az amig az olaj oda nem er. 1 masodperc max 2, ha jol emlekszem. TOM
Mint reménybeli 1150 GS tulajdonos kopogtatok, és jó vendéghez illőn még a vásárlás előtt lenne pár kérdésem. Beindítás után mennyi idővel kell elhalkulnia a balról tisztán hallható szelephangnak és a szintén balról hallható általam sajnos beazonosíthatatlan elég erős kopogó hangnak? Mennyi a természetes olajfogyasztás, és full-szintetikus olajból tényleg többet fogyaszt-e (kb. 2-2,5 dl/1000 km), mint fél-szintetikusból. Egy nem egészen 15ekm-t futott szépségről van szó. Nagyon köszönöm a segítséget, és mindenkinek jó munkát kívánok a felújításhoz és jó felkészülést a szezonhoz!
Szia! Az a nagy rés nálam is ott van, de szerintem nem ott ázik be, hanem közvetlenül a piros lámpabura alatt. Le is vettem a búrát (amit 2 csavar tart) és nem volt alatta semmi, közvetlenül az égőt tartó műanyag aljzattal érintkezik.
Az alján elég nagy távolság tátong a felrögzítésnél, amikor először észrevettem, azt hittem elhagytam valamit, de aztán másén is láttam h nincs. Nekem eddig nem ázott be, ezek szerint szerencsém volt? TOM
Na szakítottam rá egy órát, és "megbütyköltem" a gumikat, azaz felkerültek a bütykös Karoo-k.
Tapasztalat még nem sok, aszfalton 80nál van olyan hangja mint egy jobb Nívának a gyári traktorgumikkal.
Terepen laza homokban nekem eléggé járt az orra. Aztán jött egy büdös nagy felhő,szemből rikitó napsütés, mögöttem szivárvány, rám meg mintha dézsából öntenék.Szóval nem sokat tesztelgettem, amúgy is rohannom kellett.
MGP
erre én is gondoltam.Lehet azért ilyen olcsópénz...
tudod,annyit szoktam az ilyenen agyalni,száz közül válogatni,aztán a végén meg megveszem azt amit először kigondoltam.Sajna most nem tudom előhúzni az ADV-re valónak az árát,de az volt eredetileg a kiszemelt áldozat.