Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HaPZi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 29
Luczi:

Az OPEL nagyon is tud motort tervezni, de a közutakra soha nem a csúcstechnológára tör, hanem az árra/megbízhatóságra optimalizál.
"...Azt hiszem, hogy egy ilyen szintű szerviztapasztalatainak, véleményének hinni lehet..."
Ha ekkora nagy diesel szerviz a cégetek, akkor minek vettek ilyen "szar" Opeleket... Majd 5-8 év múlva írjál be ide, hogy akkor hogyan állnak a Citrom Berlingok. Ne a régi Opel dieselekkel hasonlítsd össze az új PSA-kat!!!

Hogy mit is tud tervezni ez a béna Opel:

Standings Formula 3
Pos Drivers Manufacturer Points
1 G.Paffett Dallara-Opel 83
2 K.Matsuura Dallara-Opel 55
3 T.Glock Dallara-Opel 52
4 F.Diefenbacher Dallara-Opel 39
5 J.van Hooydonk Dallara-Honda 31
6 N.Siedler Dallara-Opel 28
7 M.Winkelhock Dallara-Mercedes 28
8 B.Auinger Dallara-Opel 27
9 V.Liuzzi Dallara-Opel 25
10 K.Liimatainen Dallara-Opel 22
11 R.Doornbos Dallara-Honda 17
12 J.de Oliveira Dallara-Honda 16
13 R.Briscoe Dallara-Opel 16
14 C.Campanico Dallara-Opel 9
15 C.Zwolsmann Dallara-Honda 8
16 S.Heidfeld Dallara-Opel 3
17 M.Laseé Dallara-Mercedes 2
18 K.Sato Dallara-Opel 1

Standings BTCC
Pos Drivers Manufacturer Points
1 J.Thompson Vauxhall 186
2 Y.Muller Vauxhall 163
3 M.Neal Vauxhall 145
4 A.Reid MG 136
5 A.Priaulx Honda 116
6 W.Hughes MG 110
7 D.Leslie Proton 79
8 P.O´Neill Vauxhall 77
9 A.Morrison Honda 68
10 T.Harvey Peugeot 47
11 D.Eaves Peugeot 43
12 A.Slight Vauxhall 32
13 G.Howell MG 32
14 C.Turkington MG 29
15 T.Chilton Vauxhall 14
16 C.Breeze Peugeot 13
17 P.Bennett Proton 9
18 C.Breeze Peugeot 8

Standings DTM
Pos Drivers Manufacturer Points
1 L.Aiello Abt-Audi 70
2 B.Schneider Mercedes 64
3 M.Ekström Abt-Audi 50
4 M.Fässler Mercedes 30
5 J.Alesi Mercedes 24
6 U.Alzen Mercedes 24
7 C.Abt Abt-Audi 15
8 T.Scheider Opel 10
9 M.Tomczyk Abt-Audi 7
10 M.Reuter Opel 7
11 A.Menu Opel 7
12 C.Albers Mercedes 5
13 K.Wendlinger Abt-Audi 3
14 J.Winkelhock Opel 3
15 M.Bartels Opel 1

És te mondod, hogy az OPEL nem tud motort/autót tervezni?????? Na ne röhögtess, légyszíves.
Azért ezekhez a versenyekhez kell mérnöki tudás nem? Vagy pl. te mélyentisztelt nagytudású szervízgárdád pikk-pakk összerakna egy Astra-V8-at, vagy egy F3-as Opelt, vagy akár egy CorsaSuper1600-at???

Nekem a Citromokban eddig (Saxo,BX) csak halálfélelmem volt attól puha szar futóműtől. Lehet, hogy nektek a kukoricásba kényelmesebb a Berlingo, de én nem akarok folyton tengeribeteg lenni a himbi-limbitől. Meg persze elszállni egy nagyobb kanyarban. Persze futóműben is van jobb az Opel-nél, mielőtt ráizgulsz a témára. Pl a Ford. De az Opel sem rossz, nem a legjobb, de pénzét bőven megéri. És ne gyere azzal, hogy a lufival telepakolt PSA autók olcsóbbak. Mert igazad lenne benne, de én nem a lufik száma alapján veszek autót.

Előzmény: LUCzI FERencz (25)
HaPZi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 28
Te vagy a másik "az én papám úgyis erősebb" kiscsákó. Nem kéne felnőni ebből???

"..A francia dieselek húznak, mennek, mint az állat, és strapabíróak...."
A két tulajdonság olyan mint a mérleg nyelve. A sógornőm apjának a BX-je strapabírónak strapabíró, meg húz is mint az állat...visszafele az emelkedőn. Egy lassú ihénytelen csiga.

Az új PSA dieselek tényleg nagyon jók, - neked is megismétlem, viruljon a fejed! -, de ebben a topicban az 1998-as diesel technológiákkal gyertek ne a vadiúj dieselekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arról nem is beszélve, hogy OPEL diesel a topic kulcsszava, nem PSA...

Előzmény: LUCzI FERencz (25)
HaPZi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 27
Sansalvador meg a többi csigazabáló:
Ez a topik NEM OPEL DIESEL VS PSA!!!
Tudtok olvasni???? Valaki OPEL-t akar venni, diesel-t és erről kért véleményt.
Akkor meg mi a faxnak jöttök ide a nyálatokat verni??? Menjetek dugjátok a nyelveteket egy pohár Dijoni mustárba!

Most leírjam mégegyszer??? A jelenlegi dieselekben nem az OPEL a legjobb. Nyertetek bazzeg, örüljön a májatok, 1:0 oda, győztek a franciák. Most megnyugodtatok??? Érdekes, hogy ezek a csigazabáló autósok rögtön megjelennek tépni a szájukat egy olyan topicban ahol senki nem kiváncsi rájuk. Olvasni legalább tudtok? Ha igen akkor miért nem olvastátok el a topic címét mielőtt betoltátok ide a képeteket...

Valszeg már az oviban is fikáztátok azt akinek nem volt meg a legújabb/legjobb Duplo legoja igaz???

Előzmény: sansalvador (23)
condriXM Creative Commons License 2002.12.20 0 0 26
Hm, szerintem nem lennenek ilyen szarok a dizel opelek, ha mondjuk egy 2.1-es vagy 2.5-os XM motort raktak vona bel.

Udv joe
XM 2.1TD

LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.12.20 0 0 25
Ha már így istenítitek azokat a fapados teuton ipari hulladékokat, hát hadd tegyem már fel a kérdést!

Na, hova mentek a GM fejlesztői segítséget kérni, amikor az új TDCI motor fejlesztésébe fogtak?

Na hova?

Hát a csigazabálókhoz! A PSA konszernhez.

Dieselben a PSA az isten!!!

A francia dieselek húznak, mennek, mint az állat, és strapabíróak. Ismerek olyan turbo diesel BX-et (gy. k. Citroen) amiben már 600 ekm van, és még nem kellett a motorhoz nyúlni, csak fogasszíj volt cserélve, izzítógyertya, meg a szokásos olajok és szűrők.

Apám szívódiesel BX-ében most, 200 ekm után kellett egy garnitúra izzítógyertyát cserélni, meg ősszel kapott új fogasszíjat. Ezzel még más baj nem volt.

Egyik előző cégemnél volt több mint 100 db diesel opel (szándékosan nem írom nagybetűvel), de a sok motorikus hiba miatt kiszerettek belőle.

A cégről annyit kell tudni, hogy egy nagy mezőgazdasági szolgáltató cég, K-Mo. egyik legjobb diesel szervizes és adagoló specialista csapatával.

Azt hiszem, hogy egy ilyen szintű szerviztapasztalatainak, véleményének hinni lehet.
Saját tapasztalatuk után lecserélték az egész járműparkot. Most Citroen Barlingokat használnak, nagy megelégedésre.

(Én is Citroennel járok, ZX 1,9 TD, és soha nem lesz opelem, ha ők fizetnek nekem érte, akkor sem.)

sansalvador Creative Commons License 2002.12.19 0 0 24
"Az Opel mérnökei nem bénák, csak a márka soha nem a legjobb technológiák hanem jó, de főleg megbízható és olcsó technológiákra fejlesztett"
Nálad a 10 pont ez a lényeg és nem is kell rovább ragozni!

Minusz 10 pont, igy gondoltad?:-) Mit fejleszt a zOpel mérnök, ha motort sem tud? Fejlesztés helyett megveszik. Amit fejleszt, az meg rendszerint mindig az utolsó helyeken tanyázik. Ugye szoktatok megbizhatósági statisztikákat olvasni? Nem? Akkor ne menjetek messzire, ott van a német autóklub maga (ADAC), van adat dögivel. Negativ persze.

Előzmény: omegatd (17)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.19 0 0 23
Kedves Omegatd!

Én szivesen elvitatkozok itt veled a semmiről, mert ha őszintén égetni akarod magad, akkor ám ne legyen akadálya!:-) Először is miről beszélünk? Egy Opelről. A világ és Németország legszánalmasabb márkájáról, amely eddig az égvilágon semmiben sem remekelt. Sem az autógyártás maga, sem a motorgyártás, sem a technológia, semmi. És még a dizelmotort feszegeted? Ugyan mire föl? Tán arra, hogy az Opel még az autóiba sem tud egy normális saját fejlesztésű (dizel)motort belerakni, hanem azt mindenféle más márkáktól kell bevásárolja? Ez büszkeségre adna okot? Nemhinném... Te nevezed viccesnek a PSA dizeleket? Vicces legfeljebb te vagy, ha ilyet egyáltalán kimondasz, lelked rajta, sokan nevetnek ezen biztos lehetsz.:-) PSA? OPEL? Kérlek informálj az OPEL dizelmotorgyártás terén elért kimagasló eredményeiről! De szedd össze a gondolataidat, ha a PSA-val hasonlitgatsz, rádfér. Én várom.

A te td Omegád ellenfele pedig egy 2 literes 4 hengeres HDI formájában már elegendő lehet. Adatok a neten elérhetőek. Én nagyon szivesen megalázlak téged ha kivánod, még akkor is ha egy 2.2 HDI dizelem lenne, de "sajna csak" egy 2.2 benzinesem van, amivel épp elég ilyen füstölőt toltam már le, úgyhogy előbb ajánlom, gondolkozz barátom.:-) És ne a visszapillantóba nézz, hanem előre.

Bár itt előttem már jeleztek hasonlót, én is elmondanám: zörgő, nyekergő, olajzabáló autóm nekem is volt, Opelnek hivták. Omegában egyik ismerősöm nemrég összetört új MV6-osa ismeretes. Nyekergés, zörgés, csörgés. A motor, hála a General Motors-nak, jó. Sőt az egyetlen jó Opel motor, ami megint csak nem Opel motor.:-) Fékek életveszély. Örült hogy végre kiszállt belőle és új E klass-ra válthatott.

Miről is beszélünk?

Előzmény: omegatd (16)
VDaNi Creative Commons License 2002.12.19 0 0 22
Sziasztok!

Kellet nektek Opel dízel. Máris itt egy 1.7-s 80 LE-s! :(((
Nem valami modern!
Mai modern dízelmotor: 1.9-s 110-130 LE!
Pl.: Stilo 1.9 JTD=115 LE

VDaNi

HaPZi Creative Commons License 2002.12.19 0 0 21
Persze ha 98-as diesel-t akar a topicindító venni, akkor könyörgöm ne a a vadiúj konkurrenciával hasonlítgassatok, hanem a 98-as PSA/Ford/VW dieselekkel...

HaPZi Creative Commons License 2002.12.19 0 0 20
Azért nem rossz az az 1.7CDTI. Mellesleg Elsőnek teljesíti a 2005-ben előbe lépő EURO4 normát a diesel kategóriában.

Persze vannak jelenleg jobbak (Ford Tdci, PSA HDI)
De 2003 őszén jönnek a FIAT-GM joint venture Multijet-Common Rail turbodieselek, melyek közül egy az Eco-Speedster-ben debütált:
1.3Liter 112Le(!!!), persze fel volt nyomva 1600bar-ra, de a civil verzio is 80 körül lesz. Azért egy 1.3-as mocitól az sem semmi. És ezek is mind EURO4-esek természetesen.

On:
Most én se vennék diesel Opel-t, de jövőre már lehet...

Előzmény: ESI (19)
ESI Creative Commons License 2002.12.19 0 0 19
Ezt máshol olvastam:

Ezerhetes dízel és a régi 75LE helyett már 80LE az új kiadásban, a nyomaték pedig 170Nm körüli.
(kiszedtem belőle a fikázásokat, remélem nem baj)

Hát ez már katalógusban sem ígér sokat. Mi is nemrég vettünk dízelt, de Az Opel szóba sem jöhetett.

prudent bear Creative Commons License 2002.12.19 0 0 18
Éljenek a (nem is) opel dízelek: a testes fogyasztás, az olajzabálás megbízható, mindig jelenlévő zörgés, nyekergés, . Ja, elfelejtettem: a gátrepedés! :O)

Előzmény: omegatd (17)
omegatd Creative Commons License 2002.12.19 0 0 17
Köszi, örülök, hogy van valaki ebben a topicban, aki tudja melyik autó kategóriának melyik a párja.
Mert a 406 párja a vectra.

A gömbvillámos poén nagyon rulez!

"Az Opel mérnökei nem bénák, csak a márka soha nem a legjobb technológiák hanem jó, de főleg megbízható és olcsó technológiákra fejlesztett"
Nálad a 10 pont ez a lényeg és nem is kell rovább ragozni!

Előzmény: HaPZi (15)
omegatd Creative Commons License 2002.12.19 0 0 16
"Hú ez fájt.:-)"
És még hogy fog...:)

"Te a td opel meg a visszapillantó. Ha lehagyod a 406-osom, odaadom neked ajándékba, vehetsz rajta pár db szakadt td omegát."
Jelöld meg a helyet picinyem!:))))
Ja és nem a vacak pugod, hanem inkább egy astrát, vagy vectrát kérnék helyette!:)

"Istenem, tudod egykor én is jártam Opellal...."
Szar dolog a downgrade, mi?:)

Tudod, valamikor 406-t akartam venni, de kicsinek bizonyult.:)
Pedig valóban a legszebb autó a pugok között!

Előzmény: sansalvador (13)
HaPZi Creative Commons License 2002.12.19 0 0 15
Off1:
Ha már flame akkor llegyen flame!!!! :-)
PSA ide vagy oda akik csigát esznek azoktól nem vennék autót... :-)

Opel rulez Pug suxx. :-)
Csak semmi cicó, egy gömbvillám még egy oroszlánt is megsüt pikk-pakk. :-)
Na most megaszontam.
Fikára fika. :-)))

Off2:
A PUG 406 szerintem az egyik legszebb autó, mert hagyományosan szép, semmi Renault-s csigaház kinézet, cicalámpa, new-edge, stb. baromság.
De az OmegaB is gyönyörű.

Off3:
Omega TD-vel nem kekeckednék, mert még letol az útról.. Omega vs Pug607 inkább mint OmegaB vs Pug406.

Off4:
A következő gen. Opel-GM-Fiat Multijet JTD diesel-ek már en-par lesznek a PSA-val.

Off5.:
Az Opel mérnökei nem bénák, csak a márka soha nem a legjobb technológiák hanem jó, de főleg megbízható és olcsó technológiákra fejlesztett.
A vásárlóköre 90%-a ezért veszi.
Aki meg fikázza az Opel-t annak egy Speedstert vagy egy Lotus Omega-t esetleg VectaGTS-t vagy Astra OPC-t kívánok a seggébe ahogy éppen tolja le az útról!!! :-))))

Előzmény: sansalvador (14)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.19 0 0 14
...akarom mondani opellal...:-)
Előzmény: sansalvador (13)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.18 0 0 13
Hú ez fájt.:-) Te a td opel meg a visszapillantó. Ha lehagyod a 406-osom, odaadom neked ajándékba, vehetsz rajta pár db szakadt td omegát. Istenem, tudod egykor én is jártam Opellal....
Előzmény: omegatd (12)
omegatd Creative Commons License 2002.12.18 0 0 12
Ne te szóltad le az opel dízeleket?

És most is fenntartom!
HDI vicces!:)

Ja még annyi. Ilyen 406-osokat szoktam nézegetni a visszapillantóban.:)

Előzmény: sansalvador (11)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.18 0 0 11
Most miért hőbörgő?:-)

Egyébként egy ócskavas, szakadt franciával.:-) (Peugeot 406 2.2 Supreme)

Előzmény: omegatd (10)
omegatd Creative Commons License 2002.12.18 0 0 10
Te mivel nyomod?

Te kis hőbörgő:)

Előzmény: sansalvador (9)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.18 0 0 9
Hát nem csodálom. Az egy valóban végtelen egyszerű, minden komolyabb technikát nélkülöző, igénytelen egy motor. És mint az ilyenek, nyilván ezért megbizható is. Az egyik ismerősöm sokáig hajtott egy ilyet, tulajdonképpen probléma nélkül. A baj csak az volt vele, hogy istentelen lomha, hangos és büdös volt de nagyon. Semmi élvezet és finomság.
Előzmény: Köt-Köt-Kötöde (8)
Köt-Köt-Kötöde Creative Commons License 2002.12.18 0 0 8
Egy tavalyi ADAC vizsgalat szerint az elmult husz ev legjobb (legkevesebb meghibasodas, fogyasztas) kozepkategorias dieselmotorja a Ford Escort 1985-1989 kozott gyartott 1.6-os autojaban volt.

www.adac.de

sansalvador Creative Commons License 2002.12.17 0 0 7
Ja és még annyit elfelejtettem a végére:

Ez az igazán vicces, nem feltétlen a PSA...

Előzmény: sansalvador (6)
sansalvador Creative Commons License 2002.12.17 0 0 6
"az Opel dieseleibe a 90-es evek elso feleben az Isuzu motorja kerult."

"Amugy a B omegákba BWV dízel van."

Nagy dicsőség.

Hát kb ennyit az Opel dizelmotorjairól.:-)

Előzmény: omegatd (4)
omegatd Creative Commons License 2002.12.17 0 0 5
BWV=BMW
omegatd Creative Commons License 2002.12.17 0 0 4
Ehehehehe:)

PSA, vicces!

Amugy a B omegákba BWV dízel van.

Előzmény: condriXM (3)
condriXM Creative Commons License 2002.12.17 0 0 3
Ha dizel, akkor PSA. Ne felejtsetek :-))
gcs750908 Creative Commons License 2002.12.17 0 0 2
Nem biztos, hogy '98-ban is igy volt, de az Opel dieseleibe a 90-es evek elso feleben az Isuzu motorja kerult.
Veisace Creative Commons License 2002.01.30 0 0 1
KIRO

Csak 1.7es DTI vagy 2.0 DTI mivel mindkettő ugyan abban a kötelező biztosítási kategóriában van így inkább 2.0 DTI-t válaszd. Mondjuk az 1.7es DTInek jobb fogyasztási adatokat írnak jóval.
Egyébbként úgy általánosan lomhák az opel dieselei és nem igen tudnak olyan szuper jót csinálni. De a benzinesük jók. De a dieselé a jövő. Állítólag.

Előzmény: KIRO (0)
KIRO Creative Commons License 2002.01.30 0 0 0
Opel Astrában létezett 1.8 DTI?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!