A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
A Spidi ruhámmal nagyon rossz tapasztalatom van. :-( Sajnos nem bírta ki az akasztója a dzseki súyát és a nyakánál végigszakadt a varrás-ragasztás mentén a vízzáró réteg benne, ami egyben a belső bélés is. Tehát még ki se vehetem, plusz pénzt pedig biztosan nem fogok áldozni a rendberakására.
Sisakból System V-öt használok, és bár van hozzá sötét plexim is, eddig egyszer sem tettem fel rá, mert biciklis napszemüveget hordok úgyis. Egyrészt ennek a szára nem nyomja a fülemet, befér a halántékomnál a sisakba és cserélhető a lencséje. Könnyebben kezelhető, mint a csereplexi, ráadásul nekem már nagyo kis huzatnál is elkezd könnyezni a szemem, úgyhogy sötétben a színtelen lencsét szoktam a szemüvegbe rakni.
Szerintem a magyar kereskedői hozzáállás szánalmas. Értem én, hogy sokba kerülne a készletezés a ruhákból, de mintha ordas nagy haszon lenne a motorokon, meg azért fogynak is rendesen. Nem tudom, hogy ki mer megrendelni próba nélkül akár egy kesztyűt is tőlük, és mivel nem tartanak méretet raktáron, így eladni se tudnak. A kör bezárult.
ruha: Spidi Ergo. Csak jókat tudok róla mondani. 3 rétegű= cordura+thermo+vízzáró A vízzáró réteg is a cordura alatt van, amely lélegző, és valóban vízzáró. Nekem nagyon jól bejött télen-nyáron. Jól lehet variálni a rétegekkel a hőmérséklet függvényében. Aláöltözni szinte nem is kell (max egy póló, vagy olyasmi). A külső cordura-réteg bátran mosható, mivel a mosásra érzékeny lélegző anyagot ki tudod venni.
.... egyébként úgy nézem (a megadott linken) a BMW rallye 2 pro szintén ilyen lehet, és nagyon jól néz ki :-)
sisak: BMW System 5 Túrázásra nagyon jó, terepre gyakorlatilag alkalmatlan. Elötte Schubert Concept C1-em volt. Nekem a mostani sokkal kényelmesebb, és csendesebb is! (A C1-ben sem használtam agyon a beépített napellenzőt, és borzasztóan kényelmetlen bírt lenni hosszabb távokon, hogy a fülednél nincs kimélyítve hely.)
Ha esetleg BMW-ruhában gondolkodsz, akkor érdemes kimenni Bécsbe, nagy választék van, vagy gyorsabban berendelik a cuccot, nagy méretben is. A neten is meg tudod nézni a motyókat, ezen a linken: http://www.bmw-motorrad.de/de/de/products/riderspoint/index.html
Sisak: ha újat vennék, én is a Schuberth-et favorizálnám, a beépített napszemüveg miatt. A páromnak épp most vettünk egy C2-t. Az S1 (számomra) egyetlen hátránya, hogy nem lehet felnyitni. Én jelenleg egy System IV-est használok, de az új V-ös szinte semmivel nem jobb. Érthetetlen, hogy miért nem tudnak a BMW-nél is egy sisakba épített szemüveget. A rendes napszemüveg nem fér be, így aztán cserélgetheted a plexit a sötítettre, ami egy valag pénz...
sajna még nem láttam a rally 2-modellt,mert itt a lakóhelyemen lévő márkaképviseletnél csak 2-3 db ruhát tartanak,azok is ezer éve ott lógnak a fogason.de most,hogy így beszélünk róla,biztos van róla katalógusuk,majd megnézem. ki szeretném cserélni a motoros ruházatomat hamarosan,de a mérettel is lesznek gondjaim,120-130 kilós manusra nem mindegyik szabású ruha lehet kényelmes.
TOM!
egyszer próbáltam az S1-et,magyon csendes volt,és kényelmes. azért kicsit a C2-felé is kacsingatok,de majd meglátjuk....
Szia Petya! Nekem egy Spidi Granturismo ruhám volt, az 1100 S-en még azt használtam. Jó volt, de közel sem vízhatlan... Aztán mikor megvettem az Adventure-t, akkor lecseréltem a ruhát is. Nagyon tetszett a BMW Rally, én olyat vettem (egész pontosan a fekete-szürke Rally 2-t), erre egyetlen rossz szavam nem lehet. És a WP-né nagyon kedvező áron lehetett hozzájutni, mert komoly engedmény volt a készleten lévő cuccokra, így semmivel nem került többe, mint a Spidi 3 évvel ezelőtt.. Csizma: BMW Santiago (nagyon kényelmes), kesztyű: GS (mi más??? :-))
Sziasztok! Ezek nagy valószínűség szerint zsír újak voltak (azért mondom, mert ez az RT szín csak a 2007-es modellévtől létezik). Én csak azt nem értem, hogy ilyenkor benne vannak a kulcsok???
Afranc. Összehúzta a sorokat ez a nyomorult. Felső kép Roadster, alsó Rockster. Többet nem írom le ezek hülye szavak, összeakadnak az ujjaim tőlük. :-I
A két motor ugyanarra az alapra épül, de ahogy volt róla szó, vannak apró eltérések, és szerintem nem mindegy, hogy melyiket választod. A Roadsterből momentán négyféle szín van, az ezüstszürke, az acélkék, a bordó és a fekete.
A Rocksterből van a képen látható kolbászzsírmetál-fekete színkombináció, a zöld-fekete és volt egy szpesöl edisön a fehér csíkozással. Szerintem nem mindegy, hogy melyiket választod. Vannak szempontok, de az egy elég fontos momentum, hogy ne hagyd magad megvezetni. Ha meg csak a nevüket kevered össze, akkor azt vedd meg, amelyik tetszik.
Ruha: bar en nemigen mentem ezzel a motorral terepen: normal cordura kabat, alatta enduros pancel, halos, nem a kemeny cross pancel. Nyaron nagy melegben KTMes! polo es pancel. Nadrag, normal cordura. Nagy melegben farmer, terdvedovel. De nyarra gondolkodom bornadrag vetelen. Esoruha, Daytona csizma, BMWs kesztyu (gariban cserelve most epp) S1 sisak. (kek :)
BMWs ruhak jol neznek ki,de nem talaltam univerzalisat ami jol is szellozne, de viz6lan is stb. Ja es eleg draga. De kesztyu az jo, ha van markolatfutes. Telire plusz teli kesztyu...
mindegy milyen a szine,mindegy hogy melyik tipus,csak legyen máááár tavasz de hirtelen.:))))
spec ,én összedobom a gépemet a hétvégén,és várom a jóidőt.
még valami!
szeretném megtudni,hogy az1150 GS-hez-enduróhoz-, ki milyen felszerelést(ruhát,sisakot) használ?
ugyanis ,én úgy jártam,hogy gyorsabban cseréltem a motorjaimat mint a felszerelésemet.azt látom,hogy nem tőrődve a ruházattal,és a többivel,jó lenne már a kornak(nem a divatnak) és a motornak megfelelően öltözni.ilyenkor ,tudom mindenki azt mondja(gondolja) hogy a BMW öltöztet. de mágis érdekelne,hogy ki milyen ruházatot visel (endurosok!) a bömösön amikor nyalja a kilómétereket?
Kicsit nemjár erre az ember és máris túlbuzog az amúgy is számottevő GS dominancia itt a "BMW motorok "fórumon. :))
Bátran vegyencsak mindenki olyan motort,ami leközelebb áll a szivéhez,mégha nem is olyan egyenes az üléspoziciója,vagy nehezebben eladható mint egy másik modell.
Az észerűség a motorvásárlásnál egyébbként valahol a lista utolsó harmadában foglal helyet,ellentétben az érzelemmel. :))))
Az én választásom miatt is sok vád ért már engem,de ezt bőőőőven ellensúlyozza az élmény amit nyújt a moci!!!
Mostanában sajna nincs időm írogatni a fórumra,de azért kétnaponta beleolvasok:(
Egy ismerősöm az ősszel szerette volna eladni a Rockster-jét, mert belefogott az építkezésbe. Nem tudom, meg van-e még neki a mocc, de ha használtat szeretnél venni, esetleg megkereshetem neked az elérhetőségét. Szólj, ha kell!
Volt tavaly is egy ilyen baleset, akkor egy Mazdákat szállító hajó borult fel, mert a kapitány módosított a ballaszton. Állítólag nem jutott víz az autókhoz, és nem lett semmi bajuk, mert bár a hajó felborult, de úgy kötik le őket, hogy akár fejjel lefelé is lóghatnak. Az USA-ba vitték az autókat, olvastam is egy fórumon, hogy az egyik tag Miatája is köztük volt. Asszem a Mazda visszavette az autókat és új szállítmányt indított.
Szerintem velünk szerencséd lesz, mert amennyire ismerem a társaságot, nem az a sznob béemvés banda, amilyennek sokan elképzelnek bennünket. Nekem például volt olasz motorom is. Na, ez a halált megvető bátorság, mi? ;-)))
Mielőtt megveszed, mindenképp próbáld ki, csak így tudsz jól választani. Ha megvan írj, és majd gratulálunk hozzá jól.
Ezt a kérdést nem nagyon értem. Mármint azt szeretnéd, hogy két fotó alapján mi döntsük el, hogy számodra melyik a jobb, kényelmesebb, testhez állóbb motor? És ha rosszul választunk, akkor utálni fogsz bennünket és bárulsz az ER6 fórumon?
Ha nem ez a kérdés, akkor lécci magyarázd el, mert nem nagyon értem. A kinézet megítélése meg alapvetően szubjektív dolog. Nekem pl. a ződ csíkos tetszik, mert baba dupla lencsés a fényszórója, zöld a felni és majdnem olyan gülüszemű, mint az én motorom. Alább pedig pont az ellenkezőjét mondta valaki. Na most akkor mi van?
De most komolyan, miért nem mész el egy kereskedőhöz, és próbálod ki mindegyiket? Aztán megveszed amelyik jobban tetszik, kényelmesebb, jobban illik a pénztárcádhoz, stb. A különbségek a műszaki adatokból nagyjából látszódnak, de egyik számadat sem ér annyit, mintha kipróbálnád.