A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ha a Bagster fele, tankbor-tanktaska komborol beszelunk: Nekem Bagster van az 1200-esen, hat nemigen hinnem, h tetszetosen es stabilan lehetne felrogziteni az 1150-es tankboret. Maga a tanktaska az csereszabatos, mert a felfogatas azonos (1150 adventure es 1200 kozott probalva) TOM
Biztosan úgy eshetett meg,hogy a gyártás végén már nem volt olyan festék,és ami volt raktáron akkortájt,azt töltötték a szórópisztolyba.nemtudom,hogy a bajorok ilyen lazák-e,de én a saját munkakörömben tapasztalom,hogy előfordul egy gyártónál (mondjuk ez egy autógyár) hogy kidobnak kis darabszámban egyedi színeket a tipusváltás előtt közvetlen.aztán,ha túl jóra sikerül,akkor elnevezik limitált modellnek:)))
3 órás megfeszitett keresgélés után találtam egyet Franciaországban használtas oldalon , tényleg a gyártás utolsó fázisában gördülhettek le ilyen szinü Rocksterek.
Bocsi, ha akadékoskodásnak érzed, csak találkoztam már pár érdekességgel. :-) Pl. volt egy kereskedő, aki teljes meggyőződéssel állította, hogy egy 6e kilométeres futásteljesítményű motoron azért karcmentes a plexi, mert nagyon vigyáztak rá, és azért piros az első sárvédő, mert az gyárilag olyan. Történetesen éppen ugyanolyan motorom volt, így vigyorogva tudtam a képébe mondani, hogy a plexi az első 1000 kilométeren teljesen összekarcolódott és az első sárvédő pedig gyárilag fényezetlen, és nincs olyan modell, vagy sorozat, amelyen ez másképp volna. Nem nagyon akadt ezek után közös témánk. :-)
A rendőr is így nyomja, úgyhogy ő nem büntet meg. De azóta én is csukva használom, mióta egy német faszi a szemem láttára letörte az állával a GS kuplungkarját, mert nyitott állrésszel motorozott Hechlingenben... Nem volt szép a srác...
Nem, ez egy költséghatékony megoldás a BMW részéről. Meg úgy vannak vele, hogy ha nyitott sisakot akarsz, akkor vegyél tőlük még jó drágábban nyitottat, vagy airflow sapkát.
Boxer-gs: nem, azért, mert ha zakózol, elkopik az arcod. :-) Vagy inkább :-(
Igazad van de ezek nem állvédők csak oldal takarók illetve (a plexi forgáspontja az állvédőn van) a takarókba van a plexi forgáspontja is beépítve.
Gyárilag külön plexi is kellene hozzá mert az eredeti sarka bele ér a takarókba, de egy kisreszelővel meg lehet oldani a problémát. Ez egy elég idióta megoldás a BMW-től :-(.
"Nemcsak felnyitható de le is vehető az állrész ha éppen nyitiott sisakként szeretnéd használni."
Úgy tudom, hogy ehhez kell venni hozzá két külön állvédő részt, és így használható nyitott sisakként. Ha jól emlékszen, ennek a leírásában is benne van, hogy elvileg nem szabad vele felnyitott állrésszel motorozni.
Tavasszal akarok rá venni fényvédős plexit, de egyébként nagyon szeretem. Az első bukóm, aminek olyan jó a szellőzése, hogy időnként zárt plexivel motorozok, ez régen nem volt szokásom.
Nekem tetszik a plexi cseréje is. Az ősöreg (de egyébként szintén nagyon kedvelt) Shoei-m plexilevételéhez egy 10 forintos kellett, még a csavarfej íve is stimmelt. De tavaly (ki tudja hány év után) szinte napra pontosan tört el mindkét oldalt a műanyag csavar. Még szerencse, hogy teljesen normális menete volt, a szállásadonk pajtájában egy ládábol kukáztunk kettőt.
A System-en először nagyon frászban voltam, hogy hogy fog lejönni a plexi, nagyjából bíztos voltam benne, hogy eltöröm..meg az állrészt is, de jó irányban tartva nagyon patentül meg. Egy szezon után téli tárolás előtti tísztitásnál jött fel 1-2 mm-nyi sávon a plexin alul a belső védőhártya, le is simitottam, hogy ne jöjjön tovább. Az a belső réteg nagyon sérüléken, erre vigyázni kell.
Szia Petya. Nemcsak felnyitható de le is vehető az állrész ha éppen nyitiott sisakként szeretnéd használni. Elötte én is Schubert C1-et használtam, ami kb. 50e km után tök lötyögősre kopott. Akkor lehet igazán érezni a különbséget amitor vissza veszi az ember a régit, Ég és Föld.
Asszem én is ezt a fajta szemüveg-vonalat fogom követni az idén. A plexi-cserélgetés másik hátránya az, hogy a plexik kicsi műanyag peckei kikopnak, aztán meg szépen eltörnek... A Schubert plexirendszere ebből a szempontból biztosan jobb.
Huzat: az én szemem is ilyen volt, amíg át nem ültem az Adventure-re. 120-ig simán tudok vele nyitott plexivel motorozni, igaz, hogy csak 176 cm vagyok.
Petya: Nekem az is fontos volt, hogy elférjen benne a hangszóró, meg a mikrofon, ezt mind a BMW, mind a Schuberth tudja.
A mostaniaknak már külön van a vízzáró bélése, úgyhogy nem történne meg még egyszer ez a baleset.
Én is Spidi-t használok és meg vagyok elégedve. Javaslom, nézd meg a Motor-Line honlapját, mert akciósan kaphatsz jó áron esetleg. Én is vettem nemrég egy új dzsekit, pedig még a régi is jó. De 20ezerért nem hagytam ott egy több, mint 80ezres kabátot. Nadrágjuk viszont elfogyott sajna.
Én is Spidi Ergo-ra pályáztam, csak a 160ezer körüli ára hátráltatott. (komplett)