Keresés

Részletes keresés

TOM Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2719
Ha a Bagster fele, tankbor-tanktaska komborol beszelunk:
Nekem Bagster van az 1200-esen, hat nemigen hinnem, h tetszetosen es stabilan lehetne felrogziteni az 1150-es tankboret.
Maga a tanktaska az csereszabatos, mert a felfogatas azonos (1150 adventure es 1200 kozott probalva)
TOM
Előzmény: Pöc-röf (2718)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2718

Sziasztok!

Probált már valaki 1150 GS-re való tanktáskát felrakni 1200 GS-re?

Lehetséges stabilan rögzíteni?

Cs.

Petya* Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2717

Biztosan úgy eshetett meg,hogy a gyártás végén már nem volt olyan festék,és ami volt raktáron akkortájt,azt töltötték a szórópisztolyba.nemtudom,hogy a bajorok ilyen lazák-e,de én a saját munkakörömben tapasztalom,hogy előfordul egy gyártónál (mondjuk ez egy autógyár) hogy kidobnak kis darabszámban egyedi színeket a tipusváltás előtt közvetlen.aztán,ha túl jóra sikerül,akkor elnevezik limitált modellnek:)))

 

üdv:Petya

Előzmény: Macskapecér (2715)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2716

Nem tudom , mert azt nem figyeltem....

Elképzelhető , hogy a gyártási sor végén (mikor megszünt ez a modell)ami maradt alapon ilyen "öszvéreket" is kihoztak "limitált" darab néven ?

A forgalmiban 2006 április van és biztosan első tulaj, márkakereskedésben dolgozó emberé , teljes kiegészitő palettával.

Ha sikerül leelőlegeznem holnap akkor beszámolok róla.... (az ajánlott hitel kondiciók feltétele lesz)

Előzmény: Macskapecér (2715)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2715

Hát ez érdekes. De miért nincsenek pl. csíkok a farokidomon? :-( Legyenek csíkok, az olyan jól néz ki.

Azon se volt, amit néztél? Magyarországon helyezték először forgalomba?

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2712)
TPJR Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2714
Arra gondoltam, hogy a reszelgetés idióta :-).
Különben a sisak tökéletes akár állrésszel akár nélküle.
Előzmény: Macskapecér (2708)
Petya* Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2713

bátor emberek:)

 

innen a meleg szobából nem is olyan vészes...

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2712

3 órás megfeszitett keresgélés után találtam egyet Franciaországban használtas oldalon , tényleg a gyártás utolsó fázisában gördülhettek le ilyen szinü Rocksterek.

2005-ös széria , ami elvileg nem is lehet...

Előzmény: Macskapecér (2710)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2711

Nem  nem !

 

Éppen ezért kérdeztem , hogy ne tudjanak olyan könnyem megvezetni esetleg....

Na a plexit holnap meg is nézem...

Majd megnézem a forgalmit is , hogy mi van a szinhez irva.

Mindenesetre érdekes , hogy a neten se hire sem hamva fotóilag ilyen modellnek...

Előzmény: Macskapecér (2710)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2710

Hgwells!

 

Bocsi, ha akadékoskodásnak érzed, csak találkoztam már pár érdekességgel. :-) Pl. volt egy kereskedő, aki teljes meggyőződéssel állította, hogy egy 6e kilométeres futásteljesítményű motoron azért karcmentes a plexi, mert nagyon vigyáztak rá, és azért piros az első sárvédő, mert az gyárilag olyan. Történetesen éppen ugyanolyan motorom volt, így vigyorogva tudtam a képébe mondani, hogy a plexi az első 1000 kilométeren teljesen összekarcolódott és az első sárvédő pedig gyárilag fényezetlen, és nincs olyan modell, vagy sorozat, amelyen ez másképp volna. Nem nagyon akadt ezek után közös témánk. :-)

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2705)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2709
A rendőr is így nyomja, úgyhogy ő nem büntet meg. De azóta én is csukva használom, mióta egy német faszi a szemem láttára letörte az állával a GS kuplungkarját, mert nyitott állrésszel motorozott Hechlingenben... Nem volt szép a srác...
Előzmény: boxer-gs (2698)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2708

Nem, ez egy költséghatékony megoldás a BMW részéről. Meg úgy vannak vele, hogy ha nyitott sisakot akarsz, akkor vegyél tőlük még jó drágábban nyitottat, vagy airflow sapkát.

 

Boxer-gs: nem, azért, mert ha zakózol, elkopik az arcod. :-) Vagy inkább :-(

 

Körte

Előzmény: TPJR (2700)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2707

http://www.bmbikes.co.uk/paintcodes/greys.htm

 

Ezen a linken az összes szürkés árnyalatú BMW szinkódja található.

Itt hozza a Rockstert is szürkében is.....

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2706
boccs : ijen=ilyen
Előzmény: Törölt nick (2705)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2705

Na ez az amin én is meglepődtem , mert utánanéztem a neten előtte:

Egy "nemlétező" ezüst és sima szürke kombinációjú ROCKSTER-en ültem.

Tudom , hogy ijen állat nincs , de ennek a lámpája is rockster volt és a tulaj is azt mondta , aki egyébként BMW kereskedő....

Egy 5000 km-t ment ráadásul 2006. áprilisi Rocksterrel állunk szemben ami több szempontból is lehetetlen , de mégis van.

 

 

Előzmény: Macskapecér (2679)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2704
:-)

Brasil
Előzmény: MGP (2702)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2703
Azt én is láttam. Vagy legalábbis én is láttam egy fehéret hasonló áron, de valami XS-méretben.
Előzmény: MGP (2701)
MGP Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2702
MGP Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2701

http://www.vatera.hu/bukosisakok_2db_bmw_radio_18497262.html

Ez nem rossz vétel szerintem, ha a sisakok jó állapotban vannak.

Volt fenn egy szép System4 -is, 30-ért, de már nem látom, valószinüleg elkelt

 

TPJR Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2700
Igazad van de ezek nem állvédők csak oldal takarók illetve (a plexi forgáspontja az állvédőn van) a takarókba van a plexi forgáspontja is beépítve.

Gyárilag külön plexi is kellene hozzá mert az eredeti sarka bele ér a takarókba, de egy kisreszelővel meg lehet oldani a problémát. Ez egy elég idióta megoldás a BMW-től :-(.
Előzmény: Macskapecér (2697)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2699

Már írtam korábban, hogy tudomásom szerint a mostani generációt (System-5) már nem a Schubert készíti a BMW-nek. A régebbieket még ők csinálták.

(a képeken lévő sityakot én hirdettem meg itt anno és MGP kartárs lett a szerencsés nyertes)

Előzmény: Petya* (2695)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2698
Miért, különben megbüntet a rendőrbácsi?  :-)
Előzmény: Macskapecér (2697)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2697

"Nemcsak felnyitható de le is vehető az állrész ha éppen nyitiott sisakként szeretnéd használni."

Úgy tudom, hogy ehhez kell venni hozzá két külön állvédő részt, és így használható nyitott sisakként. Ha jól emlékszen, ennek a leírásában is benne van, hogy elvileg nem szabad vele felnyitott állrésszel motorozni.

 

Körte

Előzmény: TPJR (2693)
Petya* Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2696

 

tényleg ezt már hirdette egyszer valaki...(a sisakra gondoltam)

 

van eseetleg olcsobb forrás,ahol ilyet be lehet szerezni?

Előzmény: MGP (2694)
Petya* Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2695

Szia!

akkor a System-et nem a Schubert gyártja? abban a hitben voltam,hogy ők készítik.

valóban én is láttam már C 1-et olyan nyikorgósra kikopni,arra gondoltam,hogy a C 2 egy fokal jobb.

lassan szemügyre kellene vennem egy System V-öt,de esélyem sincs itt Kecskeméten találni olyan helyet ahol ezt megtegyem.

Lesz idő még tavaszig....

 

Üdv:Petya

Előzmény: TPJR (2693)
MGP Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2694

Hmmm. de ismerős :)

Mintha pont ilyenem lenne.. vagy ez??

 

Tavasszal akarok rá venni fényvédős plexit, de egyébként nagyon szeretem. Az első bukóm, aminek olyan jó a szellőzése, hogy időnként zárt plexivel motorozok, ez régen nem volt szokásom.

Nekem tetszik a plexi cseréje is. Az ősöreg (de egyébként szintén nagyon kedvelt) Shoei-m plexilevételéhez egy 10 forintos kellett, még a csavarfej íve is stimmelt. De tavaly (ki tudja hány év után) szinte napra pontosan tört el mindkét oldalt a műanyag csavar. Még szerencse, hogy teljesen normális menete volt, a szállásadonk pajtájában egy ládábol kukáztunk kettőt.

 

A System-en először nagyon frászban voltam, hogy hogy fog lejönni a plexi, nagyjából bíztos voltam benne, hogy eltöröm..meg az állrészt is, de jó irányban tartva nagyon patentül meg. Egy szezon után téli tárolás előtti tísztitásnál jött fel 1-2 mm-nyi sávon a plexin alul a belső védőhártya, le is simitottam, hogy ne jöjjön tovább. Az a belső réteg nagyon sérüléken, erre vigyázni kell. 

Előzmény: boxer-gs (2689)
TPJR Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2693
Szia Petya.
Nemcsak felnyitható de le is vehető az állrész ha éppen nyitiott sisakként szeretnéd használni.
Elötte én is Schubert C1-et használtam, ami kb. 50e km után tök lötyögősre kopott.
Akkor lehet igazán érezni a különbséget amitor vissza veszi az ember a régit, Ég és Föld.
Előzmény: Petya* (2688)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2692

Asszem én is ezt a fajta szemüveg-vonalat fogom követni az idén. A plexi-cserélgetés másik hátránya az, hogy a plexik kicsi műanyag peckei kikopnak, aztán meg szépen eltörnek... A Schubert plexirendszere ebből a szempontból biztosan jobb.

 

Huzat: az én szemem is ilyen volt, amíg át nem ültem az Adventure-re. 120-ig simán tudok vele nyitott plexivel motorozni, igaz, hogy csak 176 cm vagyok.

 

Petya: Nekem az is fontos volt, hogy elférjen benne a hangszóró, meg a mikrofon, ezt mind a BMW, mind a Schuberth tudja.

 

 

Előzmény: Macskapecér (2687)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2691
A vége persze nem neked szól kedves Körte, hanem a friss húsoknak. :-)
Előzmény: boxer-gs (2690)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.25 0 0 2690

A mostaniaknak már külön van a vízzáró bélése, úgyhogy nem történne meg még egyszer ez a baleset.

 

Én is Spidi-t használok és meg vagyok elégedve. Javaslom, nézd meg a Motor-Line honlapját, mert akciósan kaphatsz jó áron esetleg. Én is vettem nemrég egy új dzsekit, pedig még a régi is jó. De 20ezerért nem hagytam ott egy több, mint 80ezres kabátot. Nadrágjuk viszont elfogyott sajna.

Én is Spidi Ergo-ra pályáztam, csak a 160ezer körüli ára hátráltatott. (komplett)

Előzmény: Macskapecér (2687)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!