Keresés

Részletes keresés

Macskapecér Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2749

:-DDD 10 pont! Nem veszi észre, mert olyankor benne is letilt a gyújtás. Valójában az nem is elakadásjelző, hanem - ahogy Tóth Tomi mondta -, köszi gomb.

 

A földön fetrengve azért az emberben elég sok képtelen gondolat képes a pillanatnyi élmény és a valóság elé tolakodni. Kedvenc sztorim, amikor bringával ugrottam - nem önszántamból - a hegyoldalon egy előre szaltót, hirtelen nem kaptam levegőt vagy egy percig. Érdekes módon akkor nem az életem pergett le a szemem előtt, hanem ahogy felnéztem, az arcomba lógtak a gyümölcsösben álló fákról a félig érett szilvák. Hirtelen az jutott eszembe, hogy milyen jó volna szilvát enni. Ezen annyira meglepődtem, hogy a túlélés zálogaként tüdőmbe szorult levegőt röhögésre pazaroltam, amitől persze még kevésbé éreztem magam jól. A többiek mindezt halálhörgésként élték meg, és már majdem úgy döntöttek, hogy újraélesztenek, amikor a tüdőm magához tért a hátamat ért ütés okozta sokkból, és végre el tudtam mondani, hogy nem az életemért küzdök, csak magamon röhögök.

 

Szóval jó az a köszi gomb. :-D

 

Körte

Előzmény: boxer-gs (2748)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2748
Ha nem kapcsolna be az elakadásjelző, akkor észre sem vennéd, hogy elakadtál?  :-)
Előzmény: Fuxa (2747)
Fuxa Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2747

és megy...

Most azért behúzok egy nagy 2-est az bajor tervezőbrigád ellenőrzőjébe. A váltót egyszerűen fel lehet állítani eggyel a tengelyen (sajna lehetlen volt krosszcsimmával a váltás) csak akkor nem tudom berakni a szorítócsavart (sztem az önindító miatt, amit nem akartam bontani) mivel a tengely hornyos, ha kicsavaródik a csavar, akkor sem esik le. Az állítás zéger kiszed gomcsuklót szétszed ellenanya fellazít, (ezek a tolórudon) és lehet tekergetni, én feltekertem teljesen remélem elég lesz.

Kiderült, hogy fagyott felszínén olvadó földre kicsit nehéz a szerkezet, viszont tesztelve, ha felborul mint a büdösbogár, akkor bekapcsol az elakadásjelző a szerkezeten :o))))

 

Előzmény: Pöc-röf (2722)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2746
Szia! Cselle és én debreceniek vagyunk.
Előzmény: Törölt nick (2735)
Vojnó Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2745
Azt, hogy a gyár mikori gyártással adta ki, kiderítheted ha beírod ide a VIN kódot, amirt az alvázszám utolsó 7 karaktere tartalmaz.
Előzmény: Törölt nick (2728)
cselle Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2744
az biztos, hogy őrült vagy :-)))))).... Nagyon vigyázz magadra!
... de határtalanul méltányolom az alázatot a TUDÁS iránt benned!!!

Előzmény: TPJR (2730)
cselle Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2743
abszolut korrekt a leírásod... köszönöm!!!
Előzmény: TPJR (2737)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2742
Azért remélem, a ködös Albionból (bár, ha jól emlékszem, te Írországba készülsz) is benézel ide néha, hogy ellenőrizd, hogy cseperedik gyermeked!
Előzmény: TOM (2741)
TOM Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2741
Istenbíz megnézem, márciustól...
TOM
Előzmény: boxer-gs (2740)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2740

"Angliaban is, ahol ugye a túramotorok nemigen mennek"

 

Azért mostanában elég jól fogynak. Csak le kell nézni a tengerpartra. :-(  :-)

Előzmény: TOM (2739)
TOM Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2739
Hírek:

A 2006-os év kiemelkedően sikeres volt a BMW Motorrad számára: tavaly először gyártottak egy év alatt százezer motort. A szerencsés százezredik egy Integral ABS-szel felszerelt, burkolatlan boxer motor lett, egy fekete R 1200 R. De nem csak legyártották, el is adták ezt a rengeteg motort, egészen pontosan 100 064 darab BMW motor talált gazdát 2006-ban világszerte, ami az előző évhez képest 2,7%-os növekedést jelent.

Még egy rekordot ünnepelt a gyár az év végén: az 1923-tól valaha gyártott BMW motorkerékpárok száma elérte a kétmilliót, ebből 1616016 darabot az 1969 óta működő berlin-spandau-i gyárban állítottak elő. A siker nem véletlen. 2004 óta összesen 17 új modellel bővült a BMW kínálata, és ezzel szinte a teljes modell paletta megújult az elmúlt két évben. A 2007-es évnek öt új modellel vág neki a gyár, az új G 650-es széria, a K 1200 R Sport és a HP2 Megamoto bevezetésével újabb rekorddöntésre számítanak.

Angliaban is, ahol ugye a túramotorok nemigen mennek, GS benne van az első 10.-ben, egyetlen túramotorként...


Mindezekkel együtt így is majdnem 110ezer nagymotor és nagyrobogó kelt el Angliában egy év alatt. Ennél jobb számokkal csak az olasz és a német piac büszkélkedhet. Ha az összes kétkerekűt nézzük, akkor egy 133ezres darabszámot kapunk, amely az esőiről híres országban igen szép adat. Az eladási lista élén a Honda CBR1000RR áll 2067 egységgel, őt három Suzuki GSX-R követi 600, 750, 1000 sorrendben. Még az 5. és 6. helyen is sportgép áll, a Yamaha YZF-R6 és a Honda CBR125RR. Utánuk egy mindenes igavonó, a Yamaha YBR125 - Ibrahim - következik, majd a Kawasaki ZX-6R. A top10-et egy Honda SCV 100 Lead robogó és a BMW R1200GS túraenduró zárja. Az első 10-ben található 7 sportmotor jól mutatja az angolok motorsport iránti szeretetét. A kis robogók közt a Piaggio Zip 50-es és a Peugeot Speedfight 50 volt a legkelendőbb, míg a nagyok közt a már említett Lead 100-as és a Honda 125-ös Dylanje.
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2738

Semmiképpen nem veszem kioktatásnak. Azért vagyunk itt, hogy megosszuk egymással tapasztalatainkat. Az más tészta, hogy motor vétel-eladás ügyben nekem is vannak már tapasztalataim és kezdetben akadtak ám negatívok is rendesen.

 

Én a festékvastagságot sosem figyeltem. Annál inkább a minőségét ferde szögben, ill a különböző minták találkozásánál, stb. Tökéletes utánfényezéssel még nem nagyon találkoztam.

 

Az adásvételibe beírás pedig csak a vevő érdekeit szolgálja, mert ha utólagosan kiderül a turpisság (az eladói információ ellenére) és hajlandó peres útra terelni a témát egy esetleges meg nem egyezés miatt, akkor bizony jól jöhet a rosszhiszeműség bizonyítására. (első gazdás gépnél persze)

 

De jelen esetben úgy néz ki, nincs erről szó. Egyszerűen jó vételnek tűnik. Van ilyen.

Előzmény: Petya* (2733)
TPJR Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2737
Szia Cselle,

Szóval a System5-höz kell egy takaró szett ami ha jól emlékszem kb 9-10e Ft körül van.
Az állrész leszereléséhez először levesszük a plexit.
Az állrészt fölfelé túl kell kattintani a felső holtponton akadásig, utánna párhuzamosan a sisak felső síkjával határozottan meghúzzuk előre a forgáspontoknál, és kipattan.
Az oldaltakarókat ugyanebben a szögben beilleszted az állvédő helyére és tolva bepattintod.
Ha mindkettőt bepattintottad ugyanúgy lefordítod mint az állrészt és bekattintod.
A felnyitásához a szivacs alatt van egy pici kar, azzal lehet oldani a zárat.
A plexit ugyanúgy kell visszarakni mint állrésszel együtt.
Itt kezdődik a gond, mert a BMW egy nagyobb plexit tervezett a nyitott állapothoz ami kb. 18-20e Ft. Szerintem ez a korábban említett "idióta" dolog.
A különbség annyi, hogy az eredeti plexit nem lehet teljesen lecsukni (ehhez kell a reszelő), a takarókon ha csinálunk egy kis bevágást utánna tökéletesen zár az eredeti is.

Remélem elég részletes voltam.

Nekem nagyon bejött így nyitottan, főleg nyáron.
Terepen természetesen nem túl biztonságos.
Előzmény: cselle (2723)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2736

Szerintem ennek a gépnek egyszerűen téli ára van. Az összes kereskedő a fenekét veri a szalon díszkövéhez, ha télen el tud adni egy motort. Biztos vagyok benne, hogy az első szép idő beköszöntével az árcédulára kb. 2,8 milliós ár kerülne, és leugranának róla a dobozok.

 

Így ránézésre nagyon jó vétel, remélem nyáron megnézetjük egy közös túrán. :-)

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2734)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2735
Van valaki közületek Hajdú-Bihari (véletlenül? )
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.27 0 0 2734
Az adásvétel oka: fiatal srác , uj kertes ház lakóparkban , új BMW autó a garázsban és uj motor.... minden hitelre.... namármost , rájön a gazdi , hogy nem birja a hiteleket fizetni akkor az első amit el fog adni nem a ház és a kocsi....
Előzmény: Petya* (2733)
Petya* Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2733

Druszám!

 

nem kell az adásvételivel annyira foglalkozni,mert ha fineszes a manus ,és ügyes festővel dolgoztatott,a kutya sem mondja meg, hogy volt festegetve.nekem van olyan festőm aki 100-130 mikront fúj rá,és az még bőven benne van a gyári MAX:200 ! mikronos festékvastagságban.inkább a csavarok fején(szétszedésnél) látszódik meg,hogy bontva volt-e a masina.szerintem az eladóval kell olyan kontaktusba kerülni,hogy kiderüljön pontosan mi is volt az eladás oka.

 

egyébként meg egy ilyen fiatal moccnak nem lehet semmi baja:)

 

(ez nem kioktazás,csak tapasztalat)

 

üdv: Petya

Előzmény: boxer-gs (2726)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2732
Hát így nagyon jónak tűnik. És még egyszer: GYÖNYÖRŰ!
Előzmény: Törölt nick (2728)
Petya* Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2731

botsánat,hogy beleszólok.....

ez a legszebb!!!!(szerintem)

meg kell venni!

 

ja,már le is foglalóztad.   akkor gyia!:)))))

Előzmény: Törölt nick (2725)
TPJR Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2730
Szia Cselle.
A sisak témát megpróbálom holnap lefotózni és feltenni lépésenként.

A szöcskéről annyit, hogy eddig azt hittem valamennyire tudok motorozni, de rájöttem, hogy nem minden papsajt.
A normál terep (erdő, szántás, dagonya, stb.) az nem gond de a bánya az gáz, van mit tanulni.
Lila foltok, sajgó borda, stb. de nagyon KIRÁLY :-).
Előzmény: cselle (2723)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2729
A debreceni kereskedésben találtam , ill háztól van....
Előzmény: Macskapecér (2727)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2728

Biztosan OK !

2,5 volt , 2006 áprilisi a forgalmiban bejegyezve...

Fullos , ami létezik  minden rajta ill benne van...

Garantáltan 4500 km és első tulaj aki "céges" alkalmazott...

1.000 nél volt olajcsere.

Előzmény: boxer-gs (2726)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2727

Jaj de szééép! Motorozni akarok! 8-I

 

A forgalmiba bejegyzett színnel ne törődj. Az enyém kék-fehér és mégis sötétkék vagy mi van a forgalmiban. Az ebben szereplő dátum sem mérvadó, mert az első forgalomba helyezést írják bele, ettől még gyárthatták a motort 2005-ben.

Nagyon zsír újnak látszik, ha nem titok, melyik kereskedőnél találtad? :-)

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2725)
boxer-gs Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2726
Azért az adásvételiben szerepeljen, hogy nem volt még sérülve és eredeti a fényezés! Mennyibe kerül amúgy? Egyébként nagyon szépnek tűnik.
Előzmény: Törölt nick (2725)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2725

Nagyon úgy fest , hogy igy történhetett :-)

Ma végre le tudtam fotózni és le is foglalóztam , valamint elinditottuk a hitelkérelmet.

A képen még teljes harci diszben van , a kofferek nincsenek rajta (az is járt vele)...

Majd ha lesz fejlemény beszámolok róla.

A forgalmijában a szin az fekete.

Igazából matt fekete és metál ezüst szerü valami...

Előzmény: Petya* (2717)
TOM Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2724
Nekem szumma 55.000 Ft volt, kb fele fele a tankvedo es a taska.
Corsaroban vettem, illetve itt indexen varaderoka nevu srac is kereskedik vele
Előzmény: Pöc-röf (2721)
cselle Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2723
Ez a system5 állvédő levétel engem is érdekelne!

Hogyan is kell csinálni?.... pontokba szedve, légyszi:-)

Esetleg kép róla?


más....

Nem akarsz egy kis élménybeszámolóval megörvendeztetni bennünket az off-road fejlődésedről, élményeidről?
Engem spec. nagyon érdekelne.

Előzmény: TPJR (2700)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2722

Szerintem nek kell állítani, de ha igen, nagyon egyszerű. A váltókart a bordástengelyhez rögzítő csavart kell meglazítani, a váltókart levenni és egy bordával feljebb visszatenni.

Üdv

Cs.

Előzmény: Fuxa (2720)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2721

Kösz a Tom! Akkor inkább 1200-hoz valót veszek (csak ez sokkal drágább).

Előzmény: TOM (2719)
Fuxa Creative Commons License 2007.01.26 0 0 2720
gs-nél ha krosszcsizmával használjátok, akkor kell állítani a váltón? ha igen ez bonyolult? thx.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!