A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
:-DDD 10 pont! Nem veszi észre, mert olyankor benne is letilt a gyújtás. Valójában az nem is elakadásjelző, hanem - ahogy Tóth Tomi mondta -, köszi gomb.
A földön fetrengve azért az emberben elég sok képtelen gondolat képes a pillanatnyi élmény és a valóság elé tolakodni. Kedvenc sztorim, amikor bringával ugrottam - nem önszántamból - a hegyoldalon egy előre szaltót, hirtelen nem kaptam levegőt vagy egy percig. Érdekes módon akkor nem az életem pergett le a szemem előtt, hanem ahogy felnéztem, az arcomba lógtak a gyümölcsösben álló fákról a félig érett szilvák. Hirtelen az jutott eszembe, hogy milyen jó volna szilvát enni. Ezen annyira meglepődtem, hogy a túlélés zálogaként tüdőmbe szorult levegőt röhögésre pazaroltam, amitől persze még kevésbé éreztem magam jól. A többiek mindezt halálhörgésként élték meg, és már majdem úgy döntöttek, hogy újraélesztenek, amikor a tüdőm magához tért a hátamat ért ütés okozta sokkból, és végre el tudtam mondani, hogy nem az életemért küzdök, csak magamon röhögök.
Most azért behúzok egy nagy 2-est az bajor tervezőbrigád ellenőrzőjébe. A váltót egyszerűen fel lehet állítani eggyel a tengelyen (sajna lehetlen volt krosszcsimmával a váltás) csak akkor nem tudom berakni a szorítócsavart (sztem az önindító miatt, amit nem akartam bontani) mivel a tengely hornyos, ha kicsavaródik a csavar, akkor sem esik le. Az állítás zéger kiszed gomcsuklót szétszed ellenanya fellazít, (ezek a tolórudon) és lehet tekergetni, én feltekertem teljesen remélem elég lesz.
Kiderült, hogy fagyott felszínén olvadó földre kicsit nehéz a szerkezet, viszont tesztelve, ha felborul mint a büdösbogár, akkor bekapcsol az elakadásjelző a szerkezeten :o))))
A 2006-os év kiemelkedően sikeres volt a BMW Motorrad számára: tavaly először gyártottak egy év alatt százezer motort. A szerencsés százezredik egy Integral ABS-szel felszerelt, burkolatlan boxer motor lett, egy fekete R 1200 R. De nem csak legyártották, el is adták ezt a rengeteg motort, egészen pontosan 100 064 darab BMW motor talált gazdát 2006-ban világszerte, ami az előző évhez képest 2,7%-os növekedést jelent.
Még egy rekordot ünnepelt a gyár az év végén: az 1923-tól valaha gyártott BMW motorkerékpárok száma elérte a kétmilliót, ebből 1616016 darabot az 1969 óta működő berlin-spandau-i gyárban állítottak elő. A siker nem véletlen. 2004 óta összesen 17 új modellel bővült a BMW kínálata, és ezzel szinte a teljes modell paletta megújult az elmúlt két évben. A 2007-es évnek öt új modellel vág neki a gyár, az új G 650-es széria, a K 1200 R Sport és a HP2 Megamoto bevezetésével újabb rekorddöntésre számítanak.
Angliaban is, ahol ugye a túramotorok nemigen mennek, GS benne van az első 10.-ben, egyetlen túramotorként...
Mindezekkel együtt így is majdnem 110ezer nagymotor és nagyrobogó kelt el Angliában egy év alatt. Ennél jobb számokkal csak az olasz és a német piac büszkélkedhet. Ha az összes kétkerekűt nézzük, akkor egy 133ezres darabszámot kapunk, amely az esőiről híres országban igen szép adat. Az eladási lista élén a Honda CBR1000RR áll 2067 egységgel, őt három Suzuki GSX-R követi 600, 750, 1000 sorrendben. Még az 5. és 6. helyen is sportgép áll, a Yamaha YZF-R6 és a Honda CBR125RR. Utánuk egy mindenes igavonó, a Yamaha YBR125 - Ibrahim - következik, majd a Kawasaki ZX-6R. A top10-et egy Honda SCV 100 Lead robogó és a BMW R1200GS túraenduró zárja. Az első 10-ben található 7 sportmotor jól mutatja az angolok motorsport iránti szeretetét. A kis robogók közt a Piaggio Zip 50-es és a Peugeot Speedfight 50 volt a legkelendőbb, míg a nagyok közt a már említett Lead 100-as és a Honda 125-ös Dylanje.
Semmiképpen nem veszem kioktatásnak. Azért vagyunk itt, hogy megosszuk egymással tapasztalatainkat. Az más tészta, hogy motor vétel-eladás ügyben nekem is vannak már tapasztalataim és kezdetben akadtak ám negatívok is rendesen.
Én a festékvastagságot sosem figyeltem. Annál inkább a minőségét ferde szögben, ill a különböző minták találkozásánál, stb. Tökéletes utánfényezéssel még nem nagyon találkoztam.
Az adásvételibe beírás pedig csak a vevő érdekeit szolgálja, mert ha utólagosan kiderül a turpisság (az eladói információ ellenére) és hajlandó peres útra terelni a témát egy esetleges meg nem egyezés miatt, akkor bizony jól jöhet a rosszhiszeműség bizonyítására. (első gazdás gépnél persze)
De jelen esetben úgy néz ki, nincs erről szó. Egyszerűen jó vételnek tűnik. Van ilyen.
Szóval a System5-höz kell egy takaró szett ami ha jól emlékszem kb 9-10e Ft körül van. Az állrész leszereléséhez először levesszük a plexit. Az állrészt fölfelé túl kell kattintani a felső holtponton akadásig, utánna párhuzamosan a sisak felső síkjával határozottan meghúzzuk előre a forgáspontoknál, és kipattan. Az oldaltakarókat ugyanebben a szögben beilleszted az állvédő helyére és tolva bepattintod. Ha mindkettőt bepattintottad ugyanúgy lefordítod mint az állrészt és bekattintod. A felnyitásához a szivacs alatt van egy pici kar, azzal lehet oldani a zárat. A plexit ugyanúgy kell visszarakni mint állrésszel együtt. Itt kezdődik a gond, mert a BMW egy nagyobb plexit tervezett a nyitott állapothoz ami kb. 18-20e Ft. Szerintem ez a korábban említett "idióta" dolog. A különbség annyi, hogy az eredeti plexit nem lehet teljesen lecsukni (ehhez kell a reszelő), a takarókon ha csinálunk egy kis bevágást utánna tökéletesen zár az eredeti is.
Remélem elég részletes voltam.
Nekem nagyon bejött így nyitottan, főleg nyáron. Terepen természetesen nem túl biztonságos.
Szerintem ennek a gépnek egyszerűen téli ára van. Az összes kereskedő a fenekét veri a szalon díszkövéhez, ha télen el tud adni egy motort. Biztos vagyok benne, hogy az első szép idő beköszöntével az árcédulára kb. 2,8 milliós ár kerülne, és leugranának róla a dobozok.
Így ránézésre nagyon jó vétel, remélem nyáron megnézetjük egy közös túrán. :-)
Az adásvétel oka: fiatal srác , uj kertes ház lakóparkban , új BMW autó a garázsban és uj motor.... minden hitelre.... namármost , rájön a gazdi , hogy nem birja a hiteleket fizetni akkor az első amit el fog adni nem a ház és a kocsi....
nem kell az adásvételivel annyira foglalkozni,mert ha fineszes a manus ,és ügyes festővel dolgoztatott,a kutya sem mondja meg, hogy volt festegetve.nekem van olyan festőm aki 100-130 mikront fúj rá,és az még bőven benne van a gyári MAX:200 ! mikronos festékvastagságban.inkább a csavarok fején(szétszedésnél) látszódik meg,hogy bontva volt-e a masina.szerintem az eladóval kell olyan kontaktusba kerülni,hogy kiderüljön pontosan mi is volt az eladás oka.
egyébként meg egy ilyen fiatal moccnak nem lehet semmi baja:)
Szia Cselle. A sisak témát megpróbálom holnap lefotózni és feltenni lépésenként.
A szöcskéről annyit, hogy eddig azt hittem valamennyire tudok motorozni, de rájöttem, hogy nem minden papsajt. A normál terep (erdő, szántás, dagonya, stb.) az nem gond de a bánya az gáz, van mit tanulni. Lila foltok, sajgó borda, stb. de nagyon KIRÁLY :-).
A forgalmiba bejegyzett színnel ne törődj. Az enyém kék-fehér és mégis sötétkék vagy mi van a forgalmiban. Az ebben szereplő dátum sem mérvadó, mert az első forgalomba helyezést írják bele, ettől még gyárthatták a motort 2005-ben.
Nagyon zsír újnak látszik, ha nem titok, melyik kereskedőnél találtad? :-)
Szerintem nek kell állítani, de ha igen, nagyon egyszerű. A váltókart a bordástengelyhez rögzítő csavart kell meglazítani, a váltókart levenni és egy bordával feljebb visszatenni.