Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

öcsiba Creative Commons License 2010.05.31 0 0 2048
Hali. Én azért meg nézném a gyújtás kapcsoló betétjét, amikor megy az önindító ad e áramot a többi lábon, mert lehet hogy valamely lába beégett. De ez is csak tipp. Ha meg van a hiba azért okulás képen írd meg Nekünk, hasznos matatást........
Előzmény: vanyek82 (2046)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.31 0 0 2047
sziasztok !
én azért próba cseresznye kuplung kinyomás hármas sebb , önindítózás finoman kuplung rá ha a főtengely forgatja akkor az önindító jó mert forgat valami más lesz ha így működik persze.gyújtás biztos hogy jó mert akkor tolásra sem menne!lehet érzékelő vagy mágnesszelep.írj hol tartasz mit néztél át!
Előzmény: vanyek82 (2046)
vanyek82 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 2046
Most lemegyek és megnézem a szivattyúra menő csatlakozóba mennyire esik le az áram önindítózásra, mert ugye az a mágnesszelep a leállító szelep
lbarsony Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2045
Ok, Csak nem akarok butaságot írni, nem vagyok szakértő, csak hobbi.

De amikor teker az indító felvesz vagy 25A-t ha jó, de ha nem, akkor sokkal többet. Így már leeshet a feszültség a küszöb alá.
Csak az indító motort hagyod ki, és minden rendben, én az aksi és az indító motor között keresném a hibát. Nem ismerem a trafic gyújtás kapcsolóját, de mi van ha tekerés közben szakít, sima gyújtáson viszont van áram?
Több ötletem nincs.
Előzmény: vanyek82 (2044)
vanyek82 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2044
Nem. De mondom, az önindító teker mint egy állat, szóval nem ott keresendő a probléma, új akksit is raktam bele
Előzmény: lbarsony (2043)
lbarsony Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2043
Bikáról sem indúl?
Előzmény: vanyek82 (2042)
vanyek82 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2042
Hellótok

Lenne egy nagy trafic problémám. Nem indul el a kocsi, hibakód nincs. Tolásra 1m-en belül elindul érdekes modon, de úgy, h 1 ember meglöki megy a kocsi vagy 5km/h val 2be ráengedem a kuplungot 1-et fordul a főtengely és már jár is a gép. De önindítóra nem indul el, pedig teker mint az őrült. Nincs olyan alkatrész amit nem cseréltem még ki benne sztem. Egr, légtömegmérő, turbónyomás szabályzó, az összes létező érzékelő ami megy a motorra cserélve lett (egy másik működő kocsiról) szivattyút is cseréltem 1 hete, megnéztem a résolajcsöveknél a visszafolyást, 2 poslasztó volt ami kicsit sokat nyomott vissza azokat cseréltem, de semmi változás. Csak tolásra indul. Tanácsokat várnék valaki szakitól!
Péter
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2041
Üdv!

101 paci és van tenyér izmosító!!!
Nekem nem teher hanem 8 fős hosszú buc.
Előzmény: Norcso74 (2037)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.30 0 0 2040
szép napot mindenkinek!

::::::))))))határozottan mérges lettél adj neki :)
Előzmény: soonó (2039)
soonó Creative Commons License 2010.05.29 0 0 2039
Elébb kimentem a garázsba, oszt akkora felhőszakadás jött, hogy nem tudtam visszakúszni a házba.
Úgyhogy, ha már ott ragadtam, mérgemben kicseréltem az olajat, szűrőket. Megvolt a 150.000-es szerviz. :-)
frecska Creative Commons License 2010.05.28 0 0 2038

Szia.

Nekem 2004-es 84 lovas, 7-8 között figyaszt (klima nélkül)

van vérnyomásmérő a szűrőnél, nem nagy teherrel járok,

vegyes használatban, 120 ezer km, autópályán max 130 km/h.

Erre már nem DTI hanem CDTI van írva, elvileg közös nyomócsövest jelent a  C bötü.

Előzmény: Norcso74 (2037)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 2037
Szia,

köszi hogyjelentkeztél. még annyit hogy a tiéd 82LE-s v. 101 LE-s? Meg hogy a gázolajszűrőnél van kézipumpád, v. nincs?

Üdv.

Norcso
Előzmény: kreutzb1 (2036)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 2036
Üdv!!Én voltam a motorgenerálos!!!!
Előtte is szétkopott motorral 8 liter környékén mozgott meg most is új mocival 8 körül mozog.Mondjuk egyedül abból lehetett észrevenni hogy hidegekben nehezen indult.Amúgy ment mint a szélvész megpakolva is.
Előzmény: Norcso74 (2034)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 2035
...vagy szerintetek hagyjam a találgatásokat, és szerezzek olcsón egy borult totálkáros 2005-ös vauxhall-t angolból, és építtessek át belőle mident?

Üdv.

Norcso
Előzmény: Norcso74 (2034)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 2034
Szia,

köszi a tippet, ha lesz rá keret, felújíttatom. Bár furcsa, (írod, hogy magasabb fordulaton becsöpög) alacsony fordulaton is ua. a fogyasztás sajna. Egy bontósnál voltam kb.egy éve, mert elhagytam a nívópálcás olajsapkát (!!!!) a járműből két pont között haladva, és hát ő mondta, hogy volt neki is ilyen évjárat, és neki is ennyit evett a gép. (2002 első félévéből való). Az hogy próbált-e tenni ellene, vagy nem valamit azt nem tudom. 2002 második félévtől valami változhatott, mert másoknál is kisebb a fogyasztás attól függetlenül, hogy kopott-nem kopott a motor, milyen az injektor..... Jó lenne megtudni, hogy mi változhatott, mert egy nűansznyi változtatás is ezek szerint ezresekben mérhető a fogyasztásból adódóan. Persze ettől függetlenül lehet gond az injektorral, hoszen párszázezer abban is lehet...... A topicban olvastam, hogy valaki itt komplett generált csinált a motoron injektorfelujitásostól. Ha magára ismer meg tudná mondani, hogy fogyasztásban változott-e valami, és ha igen, mennyi volt előtte-utána. Köszönöm előre is.

Norcso
Előzmény: KCTUNING (2032)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.27 0 0 2033
Csaó,

minden menetrend szerint cserélve, nem hanyagolom el a gépet.

Üdv.

Norcso
Előzmény: Szokecigany (2031)
KCTUNING Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2032
Hali
Valószínűleg a befecskendezők magasabb fordulaton(ha nagyobb a nyomás)becsöpögnek
,nem zár rendesen a csúcs,a katalizátor szépen elpárologtatja a plusz anyagot.
Előzmény: Norcso74 (2025)
Szokecigany Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2031
Szerintem kicsit sok. Én ha kitaposom a belét, pályán óra szerint 150 alatt soha nem megyek, akkor is megáll 8 liternél. Most beszéltem egy sráccal,ő csak városban jár az autóval (1.9dti) neki 6,5-7 liter.. Nálad valami nincs rendben.. Levegőszűrő? Go szűrő?
Előzmény: Norcso74 (2025)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2030
Hali!

De az sem mindegy milyen lista!!!!!:-D
Előzmény: vargamunka (2029)
vargamunka Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2029
sziasztok-!
remélem minden okés ha valakinél van egy lista húzón már ki köszönöm <föleg ha bank >jó utat nekem megy szépen igaz kevesebbet megyek mostanság köszi a +lóerőt KC
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2028
Muti már azt a listát!!!!:-DD
Előzmény: öcsiba (2026)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2027
Hm nem elképzelhetetlen!!!!A mai világban!!!
Előzmény: öcsiba (2026)
öcsiba Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2026
Hali. "nekem illen VF1JLBCB65V243393" Lehet hogy ezt a számot láttam az egyik banki körözött listán, de lehet tévedek. Bocsi.....
Előzmény: kreutzb1 (2019)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2025
Szia KCTUNING,

valamikor év elején írtam ezeket az 1282 hsz-ben, ebben kérnék segítséget/tanácsot, hogy mi lehet a probléma, mi befolyásolhatja ezt:

"az enyém fogyasztása irdatlan magas a többiekéhez képest.
kb. 80 (város)/20 (vidék), és ált. 9,5 - 10 l/100 km. 2002-es, és 246000 van benne. Sok a Budapest. Nem jött eddig rá senki, miért fogyaszt ennyit. Ha valamiért több a városon kívül akkor is ennyi, ha full város, akkor is. Felchippeltem 125 le-re, fickós lett tőle a gép, de a fogyasztása nem változott, max annyi még, hogy nem 1800-tól indul, hanem 1500-tól. Voltak reggeli rángatásos indulásaim, de nekem még segített az injektortisztító lötty, és ez elmúlt. Ha esetleg valaki megengedné, lemásolnám az 1.9 cdti szoftverét, és kipróbálnám, hátha segítene a fogyasztási gondomon (nekem DTI van)".

Annyi változott, hogy a széles gumikról keskenyre váltottam (215/65 -> 185/75), gondolván az is fogyasztásbefolyásoló tényező, de semmi nem változott. Szinte hajszálra annyit fogyaszt, mint eddig :( . Van rajta tetőcsomagtartó, de amikor nem volt, akkor is ilyen fogyasztása volt. Diagnosztika szerint az alapjárati fogyasztása 5,75 l/h, ezt sem tudom hogy normális-e.

Vagy szerinted ez a normális?

Üdv.

Norcso
Előzmény: Norcso74 (1282)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2024
Szia,

nem lehet ugyanez a baja, enyémben nincs manuális üzemanyagszivattyú, ugyhogy enyémben nyomja az elektromos ahogy tudja.

Üdv.

Norcso
Előzmény: Norcso74 (2023)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2023
Szia,

enyém WOLF7BCA62V61...., tehát ninncs benne a szórásban.... Persze ettől függetlenül ennek is lehet ua. a problémája.

Üdv.

Norcso
Előzmény: frecska (2017)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2022
Szia Frecska,

olyasmi, de csak akkor csinálja, ahogyan leírtam.

Üdv,

Norcso
Előzmény: frecska (2016)
Norcso74 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2021
Szia KCTUNING,

köszi a tippet, hétvégén megnézem.

Üdv.

Norcso
Előzmény: KCTUNING (2015)
frecska Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2020
Tárgy:

Motor - gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggat

 

Modellek:

Motorok:

Opció:

Vivaro 2004

F9Q-762-1.9 DI| F9Q-760-1.9 DTI| G9U-730-2.5 DTI

Mind

 

Reklamáció:

A motor gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggat.

Ok:

Egy szoftver-konfliktus miatt a redundáns elektromos üzemanyag szivattyú (az üzemanyagtartályban) mindig dolgozik. Néhány Vivaro-nál az üzemanyagtartály elektromos üzemanyag szivattyúval lett szerelve, holott erre az elektromos szivattyúra nincs szükség.

Gyártási megoldás:

Elektromos üzemanyag szivattyú (vákuum) az üzemanyagtartályból eltávolítva az összes dízel motor esetén a W0LJ7ABA54V609454-től és W0LF7BDD54Y702731-től kezdődően.

Hibaelhárítás:

Ügyfélpanasz esetén a következő módon járjanak el:

1) Ellenőrizzék, hogy a FIN a potenciálisan érintett gépjármű-tartományban van-e:   Luton gyártó üzem: W0LF7BDA64V609162 - W0LJ7ABA54V609454   Barcelona gyártó üzem: W0LF7BDD64Y702645 - W0LF7BDD54Y7027312) Olvassák le a szállítási alkatrész-számot a motor vezérlőkészülékről    (a közvetlenül vonalkód alatt található címkéről). Néhány esetben a számot a    Tech 2-vel kell kiolvasni, mivel biztonsági heveder fedi az érintett címkét.    A motor vezérlőkészüléket nem szabad kiszerelni a szállítási alkatrész-szám    leolvasásához.3) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám az alábbi táblázatban megtalálható,    a 20A üzemanyag szivattyú K16 relét (barna) el kell távolítani a motortérben    található relédobozból az elektromos üzemanyag szivattyú deaktiválásának    érdekében. Az összes olyan gépjárműben, amelyből ez a relé eltávolítható,    már van manuális üzemanyag szivattyú.motor:      szállítási alkatrész-szám:F9Q-760     82 00 325 719F9Q-760     82 00 389 519F9Q-760     82 00 380 647  (GEX)F9Q-762     82 00 325 720F9Q-762     82 00 391 179G9U-730     82 00 355 2364) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám nem található meg a fenti    táblázatban, további lépések nem szükségesek. Funkcionális csoport:

J-Motor,L - üzemanyag és kipufogórendszer

Reklamációs csoport:

04 - Elektromos hiba,19 - Rossz motorjárás

Hibakód:

Nóna

 

kreutzb1 Creative Commons License 2010.05.26 0 0 2019
nekem illen VF1JLBCB65V243393
Előzmény: frecska (2017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!