Hali. Én azért meg nézném a gyújtás kapcsoló betétjét, amikor megy az önindító ad e áramot a többi lábon, mert lehet hogy valamely lába beégett. De ez is csak tipp. Ha meg van a hiba azért okulás képen írd meg Nekünk, hasznos matatást........
sziasztok ! én azért próba cseresznye kuplung kinyomás hármas sebb , önindítózás finoman kuplung rá ha a főtengely forgatja akkor az önindító jó mert forgat valami más lesz ha így működik persze.gyújtás biztos hogy jó mert akkor tolásra sem menne!lehet érzékelő vagy mágnesszelep.írj hol tartasz mit néztél át!
Ok, Csak nem akarok butaságot írni, nem vagyok szakértő, csak hobbi.
De amikor teker az indító felvesz vagy 25A-t ha jó, de ha nem, akkor sokkal többet. Így már leeshet a feszültség a küszöb alá. Csak az indító motort hagyod ki, és minden rendben, én az aksi és az indító motor között keresném a hibát. Nem ismerem a trafic gyújtás kapcsolóját, de mi van ha tekerés közben szakít, sima gyújtáson viszont van áram? Több ötletem nincs.
Lenne egy nagy trafic problémám. Nem indul el a kocsi, hibakód nincs. Tolásra 1m-en belül elindul érdekes modon, de úgy, h 1 ember meglöki megy a kocsi vagy 5km/h val 2be ráengedem a kuplungot 1-et fordul a főtengely és már jár is a gép. De önindítóra nem indul el, pedig teker mint az őrült. Nincs olyan alkatrész amit nem cseréltem még ki benne sztem. Egr, légtömegmérő, turbónyomás szabályzó, az összes létező érzékelő ami megy a motorra cserélve lett (egy másik működő kocsiról) szivattyút is cseréltem 1 hete, megnéztem a résolajcsöveknél a visszafolyást, 2 poslasztó volt ami kicsit sokat nyomott vissza azokat cseréltem, de semmi változás. Csak tolásra indul. Tanácsokat várnék valaki szakitól! Péter
Elébb kimentem a garázsba, oszt akkora felhőszakadás jött, hogy nem tudtam visszakúszni a házba. Úgyhogy, ha már ott ragadtam, mérgemben kicseréltem az olajat, szűrőket. Megvolt a 150.000-es szerviz. :-)
Üdv!!Én voltam a motorgenerálos!!!! Előtte is szétkopott motorral 8 liter környékén mozgott meg most is új mocival 8 körül mozog.Mondjuk egyedül abból lehetett észrevenni hogy hidegekben nehezen indult.Amúgy ment mint a szélvész megpakolva is.
köszi a tippet, ha lesz rá keret, felújíttatom. Bár furcsa, (írod, hogy magasabb fordulaton becsöpög) alacsony fordulaton is ua. a fogyasztás sajna. Egy bontósnál voltam kb.egy éve, mert elhagytam a nívópálcás olajsapkát (!!!!) a járműből két pont között haladva, és hát ő mondta, hogy volt neki is ilyen évjárat, és neki is ennyit evett a gép. (2002 első félévéből való). Az hogy próbált-e tenni ellene, vagy nem valamit azt nem tudom. 2002 második félévtől valami változhatott, mert másoknál is kisebb a fogyasztás attól függetlenül, hogy kopott-nem kopott a motor, milyen az injektor..... Jó lenne megtudni, hogy mi változhatott, mert egy nűansznyi változtatás is ezek szerint ezresekben mérhető a fogyasztásból adódóan. Persze ettől függetlenül lehet gond az injektorral, hoszen párszázezer abban is lehet...... A topicban olvastam, hogy valaki itt komplett generált csinált a motoron injektorfelujitásostól. Ha magára ismer meg tudná mondani, hogy fogyasztásban változott-e valami, és ha igen, mennyi volt előtte-utána. Köszönöm előre is.
Hali Valószínűleg a befecskendezők magasabb fordulaton(ha nagyobb a nyomás)becsöpögnek ,nem zár rendesen a csúcs,a katalizátor szépen elpárologtatja a plusz anyagot.
Szerintem kicsit sok. Én ha kitaposom a belét, pályán óra szerint 150 alatt soha nem megyek, akkor is megáll 8 liternél. Most beszéltem egy sráccal,ő csak városban jár az autóval (1.9dti) neki 6,5-7 liter.. Nálad valami nincs rendben.. Levegőszűrő? Go szűrő?
sziasztok-! remélem minden okés ha valakinél van egy lista húzón már ki köszönöm <föleg ha bank >jó utat nekem megy szépen igaz kevesebbet megyek mostanság köszi a +lóerőt KC
valamikor év elején írtam ezeket az 1282 hsz-ben, ebben kérnék segítséget/tanácsot, hogy mi lehet a probléma, mi befolyásolhatja ezt:
"az enyém fogyasztása irdatlan magas a többiekéhez képest. kb. 80 (város)/20 (vidék), és ált. 9,5 - 10 l/100 km. 2002-es, és 246000 van benne. Sok a Budapest. Nem jött eddig rá senki, miért fogyaszt ennyit. Ha valamiért több a városon kívül akkor is ennyi, ha full város, akkor is. Felchippeltem 125 le-re, fickós lett tőle a gép, de a fogyasztása nem változott, max annyi még, hogy nem 1800-tól indul, hanem 1500-tól. Voltak reggeli rángatásos indulásaim, de nekem még segített az injektortisztító lötty, és ez elmúlt. Ha esetleg valaki megengedné, lemásolnám az 1.9 cdti szoftverét, és kipróbálnám, hátha segítene a fogyasztási gondomon (nekem DTI van)".
Annyi változott, hogy a széles gumikról keskenyre váltottam (215/65 -> 185/75), gondolván az is fogyasztásbefolyásoló tényező, de semmi nem változott. Szinte hajszálra annyit fogyaszt, mint eddig :( . Van rajta tetőcsomagtartó, de amikor nem volt, akkor is ilyen fogyasztása volt. Diagnosztika szerint az alapjárati fogyasztása 5,75 l/h, ezt sem tudom hogy normális-e.
Tárgy:Motor - gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggatModellek:Motorok:Opció:
Vivaro 2004
F9Q-762-1.9 DI| F9Q-760-1.9 DTI| G9U-730-2.5 DTI
Mind
Reklamáció:
A motor gázlevételkor lehal, üresjáratban szaggat.
Ok:
Egy szoftver-konfliktus miatt a redundáns elektromos üzemanyag szivattyú (az üzemanyagtartályban) mindig dolgozik. Néhány Vivaro-nál az üzemanyagtartály elektromos üzemanyag szivattyúval lett szerelve, holott erre az elektromos szivattyúra nincs szükség.
Gyártási megoldás:
Elektromos üzemanyag szivattyú (vákuum) az üzemanyagtartályból eltávolítva az összes dízel motor esetén a W0LJ7ABA54V609454-től és W0LF7BDD54Y702731-től kezdődően.
Hibaelhárítás:
Ügyfélpanasz esetén a következő módon járjanak el:
1) Ellenőrizzék, hogy a FIN a potenciálisan érintett gépjármű-tartományban van-e: Luton gyártó üzem: W0LF7BDA64V609162 - W0LJ7ABA54V609454 Barcelona gyártó üzem: W0LF7BDD64Y702645 - W0LF7BDD54Y7027312) Olvassák le a szállítási alkatrész-számot a motor vezérlőkészülékről (a közvetlenül vonalkód alatt található címkéről). Néhány esetben a számot a Tech 2-vel kell kiolvasni, mivel biztonsági heveder fedi az érintett címkét. A motor vezérlőkészüléket nem szabad kiszerelni a szállítási alkatrész-szám leolvasásához.3) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám az alábbi táblázatban megtalálható, a 20A üzemanyag szivattyú K16 relét (barna) el kell távolítani a motortérben található relédobozból az elektromos üzemanyag szivattyú deaktiválásának érdekében. Az összes olyan gépjárműben, amelyből ez a relé eltávolítható, már van manuális üzemanyag szivattyú.motor: szállítási alkatrész-szám:F9Q-760 82 00 325 719F9Q-760 82 00 389 519F9Q-760 82 00 380 647 (GEX)F9Q-762 82 00 325 720F9Q-762 82 00 391 179G9U-730 82 00 355 2364) Amennyiben a szállítási alkatrész-szám nem található meg a fenti táblázatban, további lépések nem szükségesek.
Funkcionális csoport:
J-Motor,L - üzemanyag és kipufogórendszer
Reklamációs csoport:
04 - Elektromos hiba,19 - Rossz motorjárás
Hibakód:
Nóna