A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Egyetértek TOM-mal évente nem árt elvinned. Egy ilyen értékű motornál jobb ha megmarad a garancia. Én az olajat vittem magammal akkor kb 10000ft spórolsz. És szerintem vigyed el a tél előtt és akkor ha indul a szezon már nem kell sorban állnod a szerviz előtt és felkészített mocival idulhatsz tavasszal.:) . Amúgy meg simán beleteszel teszel 6000km -szerintem. üdv krisztián
50.000 összejöhet ha a magyar szervízdíjhoz hozzáadod az olaj árát az ő olajárukkal kalkulálva, úgy szokták mondani, h ezzel is kicsit szoktassanak a gondolathoz...
10.000 km vagy 1 év amit előbb elérsz. Azért évente egy olajcserét megérdemel minden gép...A fékfolyadékot 2 év után cserélik (futásteljesítménytől függetlenül), ha meg azt nézzük mikor gyártották leendő motorodat, akkor én cserélném következő szervízeléskor... már ha a gyárban feltöltötték?Ezt nem tudom, de majd az okosok megmondják mit is takar az üzembe helyezés... Kardán és váltó olajról lövésem sincs mikor kerül a motorba, de annak nem hiszem hogy ártott volna akár a 2 év állás... TOM
Német motoros havi lap, elsősorban természetesen túrák, meg tesztek (persze ez is túrás szempontból), hirdetések, meg minden ami egy motoros lapba kell! Minden nagyobb újságosnal kapható, rá van nyomtatva a magyar ára is: 1790.- HUF
Nekem előzetesen azt mondták Debrecenben , hogy a 10.000-s szerviz az kb 50.000 ft...
Picit sokallóan nézhettem , mert azt mondták , hogy az nem sok , mert nem kell vinni csak 10.000-enként :-)
2006 ban volt 1000 es szervizen , most van benne kb 4500 úgyhogy ha nem lesz meg a 10.000 2007 őszre (valószinü) akkor majd 2008 ban vigyem szervizre , vagy ősszel akkor is vigyem majd el , ha nem lesz meg a 10000 ?
Akkutolto: 50 Euros, Saito pld Louisban, tokeletes, mindent csinal amit egy aksitolto csinal6. Es nem egy nagy cucc rakotni az aksira direktben fokent, h van egy olyan kabel mellekelve amit allandora be lehet szerelni direktbe az aksira es akkor csak egy csatlakozot kell osszenyomni. Csilivili betaplalos BMW akutolo szerintem parasztvakitas. 20.000 szerviz nekem (de Te motorod eletkora miatt lehet h inkabb a 2 eves szerviz fog kelleni) R1200GS
Hol lehetne szulfátlanítós akkutöltöt venni a gépezethez , érdemes-e egyáltalán nem BMW-set venni ?
Mennyi lehet a rendes ára ?
Olyan huszonezer gondolom...
Oldalt van beépített töltö és szivargyujtó csati a motoron , valószínüleg speciális dugó kell a töltéshez , amit neten láttam is , de nem tudom , hogy a gyári jobb-e annyival amennyivel drágább (valószínüleg drágább)
Mennyi lehet a 10.000 Km-es szervíz ? (még messze leszek tőle , csak informálódnék :-)
aki nem a BMW kereskedesben veszi kopo alkatreszeket, az hol teszi? Louis-nal sem olajszurot sem legszurot nem talaltam 1200GS-hez. Polo-nal fekbetetet talaltam, Brembot. Gyertya esetleg? Lehet Mo es Ausztria, Nemetorszag is! Kosz, TOM
Vsz. nemet turamotoros ujsag. Nezegettem itt Dublinban, de kimondott turas ujsag nincs,na majd ha atruccanok Angliaba, akkor ott biztos talalok 1-2 kedvemre valo ujsagot. Apropos: webes jo turas ujsagokrol ki tud, angol erdekelne? Kosz, TOM
Tavalyi tapasztalatom alapján a Mátrában leginkább nem a lóerők számítanak, hanem a futómű. GS-sel simán körbe lehet motorozni egy sportmotort, persze ha valakinek erre van késztetése. Legutóbb csak azért kerülgettem őket, mert ők meg kerülgették a kátyúkat. :-/
Szégyen, hogy van olyan nagyforgalmú rész, ahol állva kell motorozni, hogy ne verje szét a hátsómat az út. :-(
Köszönöm szépen a hasznos információkat ülésügyben mindenkinek!
Majd átadom neki, szerintem a döntésben sokat segít,hogy van bőven alternatíva erre a prolémára. Nincs más választás,meg kell vennie egy GS-t.:)) nem szabhat gátat a motorválasztásba,hogy az ember néhány cm-rel alacsonyabb a kelleténél.
Fordított eset , (tapasztaltam)amikor egy CB 500-al motoroztam egy szezont ,a 189 cm-rel elég érdekesen néztem ki rajta,de mégis megszerettem,ki akartam próbálni,és jó volt vele motorozni.
lehet benne vmi, amugy meg Te meg gondolom hozzad hasonlok azert jobban mentek mar atlagos GS-eknel, palyan is a vegen mar toltad a nagy busznak rendesen de teny h orszaguton szerpentinen az ssp-nel nincs olyan hude sok elonye, ha 1x veszek meg ssp-t tuti atszerelem azonnal es irany palya, nem sok ertelmet latom mashol, szerintem
Szerintem nem kell megamoto, egy GS sokkal praktikusabb es minimalis (szerintem) a tudasbeli különbség... emlékszem az arcokra a Mátrában amikor 4 1200 Adv átzúgott Mátrafüreden és Mátraházán, csak nézek mik ezek az emeletes lovak feldobozolva akik kikerülik a sportmotorosokat...egyik sportmotoros aki kente rendesen elismerően intett túravezetőnknek, mert nem bírt ellépni a 100 lovas túramotor elől... TOM Aki hátul kullogot :) no de azért megmutatta nekik :)))
Ülés kicsi-nagy témához: Tisztelt GS tulajok! Kéretik a Touren-Fahrer februári számát alaposan tanulmányozni!Minden szempontból érdekes, de a mostani szám 12 oldalon keresztül taglalja GS-hez beszerezhető extrákat. Szélvédőtöl a vezérmű tengelyig (persze ülés is!) németesen sorba állítva, fajtánként több gyártó összehasonlítva, árral, elérhetőséggel. Hihetetlen a felhozatal!
Nekem is LC4 Adv volt, ahhoz képest egy kissámli a GS1200 (nem az Adv). Ja és sokkal biztonságosabb az alacony súlypont miatt...0 km-eresen fel kellett vinnem a GSt egy jó kis emelkedőn, susnyában és simán abszolváltam, aztán amikor néhány nap múlva a KTM-et hoztam le a leendő vevőnek, eléggé bizonytalannak éreztem ugyanott... TOM
A nyáron szintén ilyesmire panaszkodott valaki. Problémamegoldésként felültem mögé a hátsóülésre állóhelyzetben. Egyből telitalppal leért a lába :)))))))
A középsztenderen ácsorgó méret ne tévesszen meg. :-D Annak idején ha Laja motorja mellett álltam, neki és a gépnek is mindig teziccsókolommal köszöntem. :-)))
A GS ülése gyárilag 840-860 mm magas, a Wunderlich árul hozzá olyan nyerget, ami 40 milliméterrel alacsonyabb a gyárinál. Ha jól sejtem, akkor a kollégának erre van szüksége. http://tinyurl.com/34kdkk
Két hátránya van a dolognak, az egyik, hogy finoman szólva aranyáron mérik, a másik pedig, hogy lehet, hogy az alacsony üléssel kényelmetlen lesz neki a lábtartó-nyereg-kormány kombináció. Arról nem is szólva, hogy a vékonyabb nyereg nem biztos, hogy elegendő kényelmet is nyújt.
Biztos, hogy négy centivel alacsonyabb ülésre van szüksége? Megoldás lehet az is, ha Daytona csizmát vesz, ebből lehet olyat kapni, aminek kívülről nem látszódó magasítás van a talpában. http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html itt található M-Star GTX néven.
Ez van vagy kb 8 canti csökkentés, és élőben sem néz ki rosszul, db-i barátunk vett ilyet tavaly. Ez az ADV-hez van, de tudtommal van a sima GShez is a Wunderlichnek.
Egyik barátom gondolkodik motorvásárláson,és az 1150 GS csípi a szemét. A bibi ott van,hogy nem mindig ér le biztosan a lába a talajra. Arról már hallottan,hogy egy márkatársunk emelt a GS-ülésén néhány cm-t,de vajon van-e megoldás,kb: 80cm-re levinni az ülésmagasságot? Meg lehet úgy csinálni,hogy ne essen csorba az esztétikumon?
2004 tavaszán gördült le a Bajor munkások keze nyomát dicsérő szerkezet a gyártósorról.
Nem tudom , hogy mennyire bánkódjak-e miatt , hogy üzembehelyezve 2006 tavaszán lett , igy egy bő másfél évet álldogált raktárakban és gondolom szalonban is.
Azt eddig is tudtam , hogy nem gyártották ezt a tipust csak 2004 decemberéig , de valahogy más szembesülni a ténnyel.....
Az biztos , hogy az előző gazdája megkínélte és teleaggatta minden extrával amit csak lehetett kapni hozzá (megnéztem korabeli rendelhető extrák katalógusban és több mint 600.000 Gt extra van rajrta ill benne) gondolom az elég régen árválkodó gépet így lehetett a legjobban eladni.
Az biztos , hogy így egy kicsit többe került , mint az először nézett modell , de ezeket az extrákat nem igen vettem volna meg utólag rá...