Keresés

Részletes keresés

jk1150gs Creative Commons License 2007.02.02 0 0 2779

hi!

Egyetértek TOM-mal évente nem árt elvinned. Egy ilyen értékű motornál jobb ha megmarad a garancia. Én az olajat vittem magammal akkor kb 10000ft spórolsz. És szerintem vigyed el a tél előtt és akkor ha indul a szezon már nem kell sorban állnod a szerviz előtt és felkészített mocival idulhatsz tavasszal.:) . Amúgy meg simán beleteszel teszel 6000km -szerintem. üdv krisztián

Előzmény: Törölt nick (2776)
TOM Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2778
50.000 összejöhet ha a magyar szervízdíjhoz hozzáadod az olaj árát az ő olajárukkal kalkulálva, úgy szokták mondani, h ezzel is kicsit szoktassanak a gondolathoz...

10.000 km vagy 1 év amit előbb elérsz. Azért évente egy olajcserét megérdemel minden gép...A fékfolyadékot 2 év után cserélik (futásteljesítménytől függetlenül), ha meg azt nézzük mikor gyártották leendő motorodat, akkor én cserélném következő szervízeléskor... már ha a gyárban feltöltötték?Ezt nem tudom, de majd az okosok megmondják mit is takar az üzembe helyezés...
Kardán és váltó olajról lövésem sincs mikor kerül a motorba, de annak nem hiszem hogy ártott volna akár a 2 év állás...
TOM
Előzmény: Törölt nick (2776)
R100 Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2777
 Német motoros havi lap, elsősorban természetesen túrák, meg tesztek (persze ez is túrás szempontból), hirdetések, meg minden ami egy motoros lapba kell! Minden nagyobb újságosnal kapható, rá van nyomtatva a magyar ára is: 1790.- HUF
Előzmény: Petya* (2770)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2776

Köszi !

Nekem előzetesen azt mondták Debrecenben , hogy a 10.000-s szerviz az kb 50.000 ft...

Picit sokallóan nézhettem , mert azt mondták , hogy az nem sok , mert nem kell vinni csak 10.000-enként :-)

2006 ban volt 1000 es szervizen , most van benne kb 4500 úgyhogy ha nem lesz meg a 10.000 2007 őszre (valószinü) akkor majd 2008 ban vigyem szervizre , vagy ősszel akkor is vigyem majd el , ha nem lesz meg a 10000 ?

Előzmény: TOM (2775)
TOM Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2775
Akkutolto: 50 Euros, Saito pld Louisban, tokeletes, mindent csinal amit egy aksitolto csinal6. Es nem egy nagy cucc rakotni az aksira direktben fokent, h van egy olyan kabel mellekelve amit allandora be lehet szerelni direktbe az aksira es akkor csak egy csatlakozot kell osszenyomni.
Csilivili betaplalos BMW akutolo szerintem parasztvakitas.
20.000 szerviz nekem (de Te motorod eletkora miatt lehet h inkabb a 2 eves szerviz fog kelleni)
R1200GS

Olajszuro 3455
Levegoszuro 4937
20000es munkadij 22250
legszuro munkadij 2670
segedanyag 252

SZUMM 33.564


10.000 szerviz (Szloveniaban)
Olajszuro 3800
Valami segedanyag 1200
Munkadij 18216 FT
SZUMM 23.200

Olajat en vittem 2000Ft/liter 4 liter bele 1 lityi tartalek
Előzmény: Törölt nick (2774)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2774

Rockster hitelügyintézés folyamatban...

Hol lehetne szulfátlanítós akkutöltöt venni a gépezethez , érdemes-e egyáltalán nem BMW-set venni ?

Mennyi lehet a rendes ára ?

Olyan huszonezer gondolom...

Oldalt van beépített töltö és szivargyujtó csati a motoron , valószínüleg speciális dugó kell a töltéshez , amit neten láttam is , de nem tudom , hogy a gyári jobb-e annyival amennyivel drágább (valószínüleg drágább)

Mennyi lehet a 10.000 Km-es szervíz ? (még messze leszek tőle , csak informálódnék :-)

TOM Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2773
Alkatreszek:

aki nem a BMW kereskedesben veszi kopo alkatreszeket, az hol teszi?
Louis-nal sem olajszurot sem legszurot nem talaltam 1200GS-hez.
Polo-nal fekbetetet talaltam, Brembot.
Gyertya esetleg?
Lehet Mo es Ausztria, Nemetorszag is!
Kosz,
TOM
TOM Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2772
Vsz. nemet turamotoros ujsag.
Nezegettem itt Dublinban, de kimondott turas ujsag nincs,na majd ha atruccanok Angliaba, akkor ott biztos talalok 1-2 kedvemre valo ujsagot.
Apropos: webes jo turas ujsagokrol ki tud, angol erdekelne?
Kosz,
TOM
Előzmény: Petya* (2770)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2771
Kétségtelenül elkapott minket a gépszíj. Vicces volt :-)
Előzmény: TOM (2768)
Petya* Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2770
nem szégyellem megkérdezni: miaz a Touren-Fahrer? és hol lehet beszerezni?
Előzmény: R100 (2760)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2769

Tavalyi tapasztalatom alapján a Mátrában leginkább nem a lóerők számítanak, hanem a futómű. GS-sel simán körbe lehet motorozni egy sportmotort, persze ha valakinek erre van késztetése. Legutóbb csak azért kerülgettem őket, mert ők meg kerülgették a kátyúkat. :-/

Szégyen, hogy van olyan nagyforgalmú rész, ahol állva kell motorozni, hogy ne verje szét a hátsómat az út. :-(

 

Körte

Előzmény: TOM (2764)
TOM Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2768
Bocsi, tényleg :)
De jo menet volt,nem?
:)))
Főként Gyöngyösön a kúton, amikor élményeket meséltük :)
T
Előzmény: Pisti_gsadv (2767)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2767
Csak 3 Adventure volt! Meg egy sima GS, egy 1150 GS és egy K 100 RS :-)
Előzmény: TOM (2764)
Petya* Creative Commons License 2007.02.01 0 0 2766

Üdv!

 

Köszönöm szépen a hasznos információkat ülésügyben mindenkinek!

 

Majd átadom neki, szerintem a döntésben sokat segít,hogy van bőven alternatíva erre a prolémára. Nincs más választás,meg kell vennie egy GS-t.:)) nem szabhat gátat a motorválasztásba,hogy az ember néhány cm-rel alacsonyabb a kelleténél.

 

Fordított eset , (tapasztaltam)amikor egy CB 500-al motoroztam egy szezont ,a 189 cm-rel elég érdekesen néztem ki rajta,de mégis megszerettem,ki akartam próbálni,és jó volt vele motorozni.

 

Petya

Mcemru Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2765
lehet benne vmi, amugy meg Te meg gondolom hozzad hasonlok azert jobban mentek mar atlagos GS-eknel, palyan is a vegen mar toltad a nagy busznak rendesen
de teny h orszaguton szerpentinen az ssp-nel nincs olyan hude sok elonye, ha 1x veszek meg ssp-t tuti atszerelem azonnal es irany palya, nem sok ertelmet latom mashol, szerintem
Előzmény: TOM (2764)
TOM Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2764
Szerintem nem kell megamoto, egy GS sokkal praktikusabb es minimalis (szerintem) a tudasbeli különbség... emlékszem az arcokra a Mátrában amikor 4 1200 Adv átzúgott Mátrafüreden és Mátraházán, csak nézek mik ezek az emeletes lovak feldobozolva akik kikerülik a sportmotorosokat...egyik sportmotoros aki kente rendesen elismerően intett túravezetőnknek, mert nem bírt ellépni a 100 lovas túramotor elől...
TOM
Aki hátul kullogot :) no de azért megmutatta nekik :)))
Előzmény: Mcemru (2763)
Mcemru Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2763
GS-re kene pinguznak majd talan ha eldonti lakasozik v motorozik

nekem HP2 Megamoto mi mas, csak ott nincs merre nyerni az üléssel szerintem
Előzmény: TOM (2762)
TOM Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2762
Na melyik moci tetszik?
Szerintem nekik van
http://www.wunderlich.de/
Előzmény: Mcemru (2761)
Mcemru Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2761
ez csak az ülés jelent -8cm a R1200GS-en?
van mas tipusu bmw-hez is vajon? :)
Előzmény: MGP (2754)
R100 Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2760

 Ülés kicsi-nagy témához: Tisztelt GS tulajok! Kéretik a Touren-Fahrer februári számát alaposan tanulmányozni!Minden szempontból érdekes, de a mostani szám 12 oldalon keresztül taglalja GS-hez beszerezhető extrákat. Szélvédőtöl a vezérmű tengelyig (persze ülés is!) németesen sorba állítva, fajtánként több gyártó összehasonlítva, árral, elérhetőséggel. Hihetetlen a felhozatal!

TOM Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2759
Nekem is LC4 Adv volt, ahhoz képest egy kissámli a GS1200 (nem az Adv). Ja és sokkal biztonságosabb az alacony súlypont miatt...0 km-eresen fel kellett vinnem a GSt egy jó kis emelkedőn, susnyában és simán abszolváltam, aztán amikor néhány nap múlva a KTM-et hoztam le a leendő vevőnek, eléggé bizonytalannak éreztem ugyanott...
TOM
Előzmény: Törölt nick (2753)
MGP Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2758

A nyáron szintén ilyesmire panaszkodott valaki. Problémamegoldésként felültem mögé a hátsóülésre állóhelyzetben. Egyből telitalppal leért a lába :))))))) 

Előzmény: MGP (2757)
MGP Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2757

"hogy lehet, hogy az alacsony üléssel kényelmetlen lesz neki a lábtartó-nyereg-kormány kombináció"

Hát akkor vesz még hozzá süllyesztett lábtartót is, azt már csak ezüst árban.

MGP

Előzmény: Macskapecér (2755)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2756

Hgwells!

 

A középsztenderen ácsorgó méret ne tévesszen meg. :-D Annak idején ha Laja motorja mellett álltam, neki és a gépnek is mindig teziccsókolommal köszöntem. :-)))

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2753)
Macskapecér Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2755

Szia!

 

A GS ülése gyárilag 840-860 mm magas, a Wunderlich árul hozzá olyan nyerget, ami 40 milliméterrel alacsonyabb a gyárinál. Ha jól sejtem, akkor a kollégának erre van szüksége.  http://tinyurl.com/34kdkk

 

Két hátránya van a dolognak, az egyik, hogy finoman szólva aranyáron mérik, a másik pedig, hogy lehet, hogy az alacsony üléssel kényelmetlen lesz neki a lábtartó-nyereg-kormány kombináció. Arról nem is szólva, hogy a vékonyabb nyereg nem biztos, hogy elegendő kényelmet is nyújt.

 

Biztos, hogy négy centivel alacsonyabb ülésre van szüksége? Megoldás lehet az is, ha Daytona csizmát vesz, ebből lehet olyat kapni, aminek kívülről nem látszódó magasítás van a talpában. http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html itt található M-Star GTX néven.

 

Körte

Előzmény: Petya* (2752)
MGP Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2754

Ez van vagy kb 8 canti csökkentés, és élőben sem néz ki rosszul, db-i barátunk vett ilyet tavaly. Ez az ADV-hez van, de tudtommal van a sima GShez is a Wunderlichnek.

Előzmény: Petya* (2752)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2753

A szalonban a multkor mlléálltam egy 1200 GS-nek ami középsztenderen volt....

174 cm vagyok és kis túlzással mellig ért...mint egy óvodás a simson mellett :-)

Volt KTM 640-nem , de ez annál félelmetesebbnek tünt :-)

 

Előzmény: Petya* (2752)
Petya* Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2752

Üdv mindenkinek embörök!

 

Egyik barátom gondolkodik motorvásárláson,és az 1150 GS csípi a szemét. A bibi ott van,hogy nem mindig ér le biztosan a lába a talajra. Arról már hallottan,hogy egy márkatársunk emelt a GS-ülésén néhány cm-t,de vajon van-e megoldás,kb: 80cm-re levinni az ülésmagasságot? Meg lehet úgy csinálni,hogy ne essen csorba az esztétikumon?

 

üdv: Petya

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2751

Örülök neki , legalább lesz miért Debrecenbe motoroznom....

(az előző hozzászólásban a Gt az Ft akart lenni)

Előzmény: Pöc-röf (2746)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.31 0 0 2750

Megnéztem.

2004 tavaszán gördült le a Bajor munkások keze nyomát dicsérő szerkezet a gyártósorról.

Nem tudom , hogy mennyire bánkódjak-e miatt , hogy üzembehelyezve 2006 tavaszán lett , igy egy bő másfél évet álldogált raktárakban és gondolom szalonban is.

Azt eddig is tudtam , hogy nem gyártották ezt a tipust csak 2004 decemberéig , de valahogy más szembesülni a ténnyel.....

Az biztos , hogy az előző gazdája megkínélte és teleaggatta minden extrával amit csak lehetett kapni hozzá (megnéztem korabeli rendelhető extrák katalógusban és több mint 600.000 Gt extra van rajrta ill benne) gondolom az elég régen árválkodó gépet így lehetett a legjobban eladni.

Az biztos , hogy így egy kicsit többe került , mint az először nézett modell , de ezeket az extrákat nem igen vettem volna meg utólag rá...

 

Előzmény: Vojnó (2745)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!