Ezt fogalmazd meg érthetőbben. DE: ha nincs PayPal-je, akkor a kérdésed értelmetlen. Ha pedig van, akkor Top Up, és kövesse az utasításokat. Ennél tovább nincs mit ragozni.
Továbbá keress rá a topikban, baloldalt van a Fórumkereső, használd.
Keresés: Conversion options Fizetéskor is ott van a lehetőség, tehát akár alkalmanként is módosíthatod.
A másik kérdésed értelmetlen, hiszen ha egyszer átutaltad a pénzt onnantól kezdve a bankodnak semmi köze hozzá, a PayPal kezeli. És csak forintban tudsz PayPal-re utalni.
Sziasztok! A következő problémához szeretném kérni a segítségeteket: Hol tudom beállítani, hogy a paypalos kifizetéseimnél ne a paypal váltsa át a forintot a megfelelő valutára hanem a saját bankom? Illetve be tudom e állítani abban az esetben is, hogy a bankom váltson amikor nem közvetlenül a számlámról fizetek, hanem előre átutalok egy bizonyos összeget a paypal számlámra? Ebben az esetben gondolom, hogy át kell állítani az alapértelmezett pénznemet is, hogy ne forintban kerüljön a pénz a paypal számlára. Visszaolvastam a topicban és a paypal-os beállításaimat is végignéztem, de nem jöttem rá. Előre is köszönöm a segítséget.
"Aztán hogyan lesz,utána nem tudok már fizetni vele?" Természetesen nem fogsz tudni fizetni a lejárt kártyával, ez az érvényességi idő lényege.
"Mit kell tennem,hogy majd továbbra is Verified maradjak?" Semmit, hiszen te nem fogsz megváltozni időközben. Ha mégis, akkor elképzelhető, hogy újra végig kell csináld az ellenőrző eljárást.
2010.05.ig érvényes a bankkártyám,amit a Paypal számlámhoz adtam hozzá.Aztán hogyan lesz,utána nem tudok már fizetni vele?Mit kell tennem,hogy majd továbbra is Verified maradjak?
Ha nem járt le a licit akkor honnan tudod mennyi lett volna a vége? Lehet valaki adott volna érte 20 ezret, de te lelőtted a licitet. Jellemzően az utolsó percekben dől el az ár (az okosak addig kussolnak, nem verik fel az árat), olyant is láttam már, hogy addig egyetlen licit sem érkezett.
Írjál nekik a megadott linken, és engedélyezni fogják a kártyádat (ezt az email címet is fel szokták ajánlani: cardproblems@paypal.com, ha mégsem, akkor használd egészséggel :-). És komolyan fontold meg, hogy csak úgy folytatod a PayPal-t, ha valaki _nagyon_ pontosan elmagyarázza mi mit jelent (élőben, mikor ott ül melletted - és nem elég ha csak angolul tud, ismerje a pénzügyi fogalmakat is) - saját érdekedben.
Vedd fel a paypal supporttal a kapcsolatot.....kisit hülyének néznek majd de megoldják a kártyagondod....ha el tudod nekik magyarázni miért írsz mást a 4 jegyű helyére mint kéne.
nem szarakodtam a kártyával és nem töröltem adatokat. párszor előfordult, hogy a 4 számjegyes kódnak hitt számsort írtam be az ablakocskába, ahová a valódi kódot is kell írni, természetesen nem lett eredménye :) aztán egyik napról a másikra ez eltűnt és, mint lentebb írtam ez fogadott. limitálva lett volna a kódbeírás lehetősége?
Valószínűleg szarakodtál a kártyával és 1x letörölted az adatait.....még 1x már nem teheted fel....hisz amit 1x regeltek nem engedi biztonsági okból mégegyszer.....és ez így logikus is.... Tehát azt a kártyád elfelejtheted.....
nos, hosszabb idő elteltével újra bejelentkeztem, de nem változott semmi. a 'link and confirm your credit or debit card'-ra kattintva a 'to do list' box-ban a következő fogad:
töltsem ki a következőket: first name, last name, kártya típusa, kártyaszám, a kártya biztonsági kódja és kártya érvényesség
kitöltve és a save and continue-ra kattintva mindig ezt írja ki:
This card has been disabled for entry into the PayPal system. Please add a different card. You may also contact us using this form.
még a kezdeti reg után a to do list-re kattintva az a lehetőség jött ki ahová írni lehetett a kódot. mire megtudtam mi a kód, már ez fogadott. nem tudom miért nem "bírja" a kártyámat.
Köszönöm szépen mindenkinek aki visszaírt! ok, nem töröltem, megpróbálom ezzel a kóddal valahogy. a problémám csak annyi, hogy azok a nem túl közeli ismerőseim akik használják a paypal-t, kérdéseimre azt válaszolják, hogy már elfelejtették mit és hogyan csináltak anno. így tehát a fórumokra kell hagyatkoznom. a paypal-nak sem érdemes írni, mert nem válaszoltak.
annyiból kibiztosítottam magam, hogy a paypal-os használatra szánt számlámon nem tartok sok pénzt, csak netes vásárlásra szeretném használni. persze ez nem azt jelenti, hogy kudarcot szeretnék vallani :)
Én segítettem már olyannak, aki nem aktiválta másfél évig a paypal-ját, és a korábban kapott kódjával az aktiválás működött. Emiatt tehát ne csinálj újat.
Az angolra vonatkozó tanácsot pedig tényleg fogadd meg...
"Azzal szeretnék most próbálkozni, hogy töröltetem magam és új account-ot csinálok, de már megint nem tudom ennek mikéntjét hiszen a törlés funkció sincs meg." My Account -> Profile -> Close Account
Saját érdekedben vagy ne használd a PayPalt, vagy kérj meg valakit, hogy segítsen neked. A segítő értsen jól angolul, és legyen fogalma a pénzügyi kifejezésekről is (pl. credit or debit card statement = számlakivonat).
Bosszúságom okán kerestem fel ezt a fórumot. Még tavaly novemberben regisztráltam a paypal-on, de az egyik lépésnél elakadtam. Ahhoz, hogy a rendszer elfogadja a bankkártyámat be kellett volna ütni egy négy karakteres számot az egyik kis ablakba a regisztrálást követően. Ezt a kis kódot akkor mellékeli a rendszer amikor levesz a számláról egy kis összeget, leellenőrizve azt, hogy tényleg létezik a kártyám. Akkor még nem tudtam mi ez a kód és hol található, egy ismerősöm adta meg az infót, hogy a bankban ezt megérdeklődhetem. És valóban a számlám állapotáról készült lapon fel is volt tűntetve a számsor (neten is megnézhettem volna a számlám állapotát csak akkor még nem volt ez a szolgáltatásom aktiválva J). A kódom birtokában mégsem tudtam mit tenni, mert mire legközelebb be akartam ütni már nem volt meg az a kis ablak ahová írni lehetett volna… arra gondoltam, hogy a kód „lejárt”. Újat igényelni nem tudtam, hiába írtak ennek lehetőségéről a paypal-on, mert nem volt meg a resend funkció. Azzal szeretnék most próbálkozni, hogy töröltetem magam és új account-ot csinálok, de már megint nem tudom ennek mikéntjét hiszen a törlés funkció sincs meg. Én legalábbis átvizsgáltam alaposan az oldalt mégsem találtam sem a resend sem a delete gombot. Remélem érthetően fogalmaztam…
Nagyon hálás lennék az iránymutatásért...
Tudna nekem vki olyan oldalt vagy oldalakat írni ahol biztos a kifizetés a reklámok klikkelése után? Több oldalara is lehet regelni és úgy utalgatni? A Paypal-om már megvan de mindenhol mást írnak a fekete- és fehérlistákban... 1000THX
Igen, ez a folyamat tiszta sor, párszor kaptam már vissza zsét, viszont azokban az esetekben mindig hozzácsaptam 1-2usd-t biztire.Itt viszont csak a termék árat fizettem free shipping-el, és nem is volt lehetőség insurance-ra, és azért kérdeztem, hogy nem futok-e felesleges kört így a PayPal-nál.