2006 utáni trafik 8 van nekünk most és semmi köze az 1.9-es hez hála isten. A 2.0-es az már ugye Nissan motor és meglehetősen jóra sikeredett. 280E km-nél volt az első bajunk vele mégpedig az EGR szelep ,gyáriba van persze csak 180ért azt hiszem, az kicsit fájt. Utána 350Ekm-nél váltó le a kinyomócsapágy miatt (30E) kupplung tök jó volt még. Majd 350Ekm-nél a váltóba a kettes szinkron adta meg magát, akkor kapott új kuplungot is , az összességében húzos volt mert csak gyári kuplung megy ezekre és az 70 körül van, gyári váltóalkatrész is 50 körül volt + a javítás. Ebknt semmi egyéb hiba nem volt velük. Kötelező szerviz és kész. Fogyazstása a 115lovasnak 1 literrel több mint a 90-es kistesójának, amennyivel többet nyújt viszont az a 25 ló, az édeskevés 1 literhez képest. Szóval jó választás lesz
Szia! Amivel én karcolok az 2007,11havi. 1995cm3, 114Le. A motor láncos, így nincs gond a szíjjal. Sokkal kultúráltabban jár az 1,9-esnél.(bocsi fiúk de tényleg így van) Nem rezonál annyira. Fogyasztás 200 kg-al átlag 8,3. Ebbe min. 75% autópálya 130 környéke. Ha nagyon kímélem akkor képes 6,5 -re is lemenni. Kc tuning megerősítheti és akkor baromira megy. Korábban írtam róla olvasgass! esőmentes hétvégét így jó korán !
Sziasztok! Új vagyok a fórumon, most szetretnék venni egy Trafic-ot. Amit kinéztem az egy 90LE-s 1995 ccm-es, 2007-es évjáratú. Tudna valaki tapasztalatot írni róla?
Előre is köszönöm (szíj vagy lánc , típushibák, mire figyeljek a vásárlásnál stb )
Hibakeresés folyamatban. Pár éve autószerelő vagyok de ilyet még nem láttam. Ráadásul 4 éve olyan helyen melózok ahol csak trafic és vivaro van összesen 19 kocsi, de ilyen hibát még nem láttam, pedig van 600E km-es vivaronk már. Ez épp ami rossz abba 180E km van, és komolyan mondom mindent átraktam már egy másik kocsiból. A magasnyomású szivattyút felraktuk padra és 100as fordulaton 500bár van. Sztem valami elektronika lesz... na megyek szenvedni tovább. Az a baj, h több hete áll a kocsi ez miatt
Hali. Én azért meg nézném a gyújtás kapcsoló betétjét, amikor megy az önindító ad e áramot a többi lábon, mert lehet hogy valamely lába beégett. De ez is csak tipp. Ha meg van a hiba azért okulás képen írd meg Nekünk, hasznos matatást........
sziasztok ! én azért próba cseresznye kuplung kinyomás hármas sebb , önindítózás finoman kuplung rá ha a főtengely forgatja akkor az önindító jó mert forgat valami más lesz ha így működik persze.gyújtás biztos hogy jó mert akkor tolásra sem menne!lehet érzékelő vagy mágnesszelep.írj hol tartasz mit néztél át!
Ok, Csak nem akarok butaságot írni, nem vagyok szakértő, csak hobbi.
De amikor teker az indító felvesz vagy 25A-t ha jó, de ha nem, akkor sokkal többet. Így már leeshet a feszültség a küszöb alá. Csak az indító motort hagyod ki, és minden rendben, én az aksi és az indító motor között keresném a hibát. Nem ismerem a trafic gyújtás kapcsolóját, de mi van ha tekerés közben szakít, sima gyújtáson viszont van áram? Több ötletem nincs.
Lenne egy nagy trafic problémám. Nem indul el a kocsi, hibakód nincs. Tolásra 1m-en belül elindul érdekes modon, de úgy, h 1 ember meglöki megy a kocsi vagy 5km/h val 2be ráengedem a kuplungot 1-et fordul a főtengely és már jár is a gép. De önindítóra nem indul el, pedig teker mint az őrült. Nincs olyan alkatrész amit nem cseréltem még ki benne sztem. Egr, légtömegmérő, turbónyomás szabályzó, az összes létező érzékelő ami megy a motorra cserélve lett (egy másik működő kocsiról) szivattyút is cseréltem 1 hete, megnéztem a résolajcsöveknél a visszafolyást, 2 poslasztó volt ami kicsit sokat nyomott vissza azokat cseréltem, de semmi változás. Csak tolásra indul. Tanácsokat várnék valaki szakitól! Péter
Elébb kimentem a garázsba, oszt akkora felhőszakadás jött, hogy nem tudtam visszakúszni a házba. Úgyhogy, ha már ott ragadtam, mérgemben kicseréltem az olajat, szűrőket. Megvolt a 150.000-es szerviz. :-)
Üdv!!Én voltam a motorgenerálos!!!! Előtte is szétkopott motorral 8 liter környékén mozgott meg most is új mocival 8 körül mozog.Mondjuk egyedül abból lehetett észrevenni hogy hidegekben nehezen indult.Amúgy ment mint a szélvész megpakolva is.
köszi a tippet, ha lesz rá keret, felújíttatom. Bár furcsa, (írod, hogy magasabb fordulaton becsöpög) alacsony fordulaton is ua. a fogyasztás sajna. Egy bontósnál voltam kb.egy éve, mert elhagytam a nívópálcás olajsapkát (!!!!) a járműből két pont között haladva, és hát ő mondta, hogy volt neki is ilyen évjárat, és neki is ennyit evett a gép. (2002 első félévéből való). Az hogy próbált-e tenni ellene, vagy nem valamit azt nem tudom. 2002 második félévtől valami változhatott, mert másoknál is kisebb a fogyasztás attól függetlenül, hogy kopott-nem kopott a motor, milyen az injektor..... Jó lenne megtudni, hogy mi változhatott, mert egy nűansznyi változtatás is ezek szerint ezresekben mérhető a fogyasztásból adódóan. Persze ettől függetlenül lehet gond az injektorral, hoszen párszázezer abban is lehet...... A topicban olvastam, hogy valaki itt komplett generált csinált a motoron injektorfelujitásostól. Ha magára ismer meg tudná mondani, hogy fogyasztásban változott-e valami, és ha igen, mennyi volt előtte-utána. Köszönöm előre is.
Hali Valószínűleg a befecskendezők magasabb fordulaton(ha nagyobb a nyomás)becsöpögnek ,nem zár rendesen a csúcs,a katalizátor szépen elpárologtatja a plusz anyagot.
Szerintem kicsit sok. Én ha kitaposom a belét, pályán óra szerint 150 alatt soha nem megyek, akkor is megáll 8 liternél. Most beszéltem egy sráccal,ő csak városban jár az autóval (1.9dti) neki 6,5-7 liter.. Nálad valami nincs rendben.. Levegőszűrő? Go szűrő?
sziasztok-! remélem minden okés ha valakinél van egy lista húzón már ki köszönöm <föleg ha bank >jó utat nekem megy szépen igaz kevesebbet megyek mostanság köszi a +lóerőt KC
valamikor év elején írtam ezeket az 1282 hsz-ben, ebben kérnék segítséget/tanácsot, hogy mi lehet a probléma, mi befolyásolhatja ezt:
"az enyém fogyasztása irdatlan magas a többiekéhez képest. kb. 80 (város)/20 (vidék), és ált. 9,5 - 10 l/100 km. 2002-es, és 246000 van benne. Sok a Budapest. Nem jött eddig rá senki, miért fogyaszt ennyit. Ha valamiért több a városon kívül akkor is ennyi, ha full város, akkor is. Felchippeltem 125 le-re, fickós lett tőle a gép, de a fogyasztása nem változott, max annyi még, hogy nem 1800-tól indul, hanem 1500-tól. Voltak reggeli rángatásos indulásaim, de nekem még segített az injektortisztító lötty, és ez elmúlt. Ha esetleg valaki megengedné, lemásolnám az 1.9 cdti szoftverét, és kipróbálnám, hátha segítene a fogyasztási gondomon (nekem DTI van)".
Annyi változott, hogy a széles gumikról keskenyre váltottam (215/65 -> 185/75), gondolván az is fogyasztásbefolyásoló tényező, de semmi nem változott. Szinte hajszálra annyit fogyaszt, mint eddig :( . Van rajta tetőcsomagtartó, de amikor nem volt, akkor is ilyen fogyasztása volt. Diagnosztika szerint az alapjárati fogyasztása 5,75 l/h, ezt sem tudom hogy normális-e.