Keresés

Részletes keresés

soka63 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2839
Látod ezt nem tudom, mármint hogyan bizonyított, gondolom othagyta mentek vele aztán előjött. Amikor elhoztam azt mondták tettek rá egy másik kereket előlre, mentek 600 km-t és nem jött elő a hiba, ezért javasolták a kerékcserét. Ezt azért érzem feleslegesnek, mert mentem már több mint 3000 km-t hibajelzés nélkül.
Szóval sötétben tapogatóznak.
De mégegyszer, engem nem zavar. De ha mondjuk 10 km-ként csinálná akkor talán igen. :-)

Tavaly sok ezer km-t túráztam a csapattal, és ha jól emlékszem ezek alatt a túrák alatt csak kétszer gyulladt ki.
Legtöbbször indifferens kocogás alatt jelentkezik.
Előzmény: Törölt nick (2836)
soka63 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2838
Gondolhatod, hogy olvasgatták rendesen, de hibalog nincs.
Voltam Spittalban a BMW szakszervizben, amikor eltörött a gyertya és éppen uton voltam, na akkor megnézték a masinát, egy hibalogot találtak, a lambdaszonda bejelzett, de bemérték külön és nem találtak hibát. Törölték. Azóta nincs hibajelzés.
Előzmény: Macskapecér (2835)
soka63 Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2837
Igy van, néha előjön gyujtás le vissza és minden rendben.
Előzmény: LaceszR1100S (2833)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2836

Ez tényleg a tipikus számítógépes hiba (lenne ha pl pc lenne benne) kikapcs-bekapcs és már működik is ujra.

Sok eszköz "megjavul" az újra indításkor , gondolom itt is újra tölti az alap információkat és " megjavul"

Elképzelhető , hogy ezért a hibatárolójában sincs róla semmi.

Akkor lehetne ezt kiolvastatni , ha a lámpa kigyuladásakor megállítaná a motort és nem inditaná vissza , hanem tréleren elvinné a szervizbe és ott inditás nélkül rákötnék a computert.... talán , de igy sem biztos.

Nem tudom az előző tulaj hogyan bizonyította be ezt a hibát a szerviznek ?

Előzmény: Macskapecér (2835)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2835

"Olyan fékezés nem volt, hogy közben elment volna valami. abs nélkül is tudni kell megállni. Csak menet közben jelentkezik, érdekes megfigyeléseim vannak és már volt olyan, hogy láttam a halvány villogásból, hibát fog jelezni, ekkor gázelvételre, kis fékezésre elmult a riogatás."

 

***

 

Az ABS-szel való megállás: persze, meg kell tudni állni nélküle is, viszont ha csúszik a kerék, manőverezni nem tudsz nélküle. Mármint szerintem pont ez a lényege a dolognak, h ki tudd kerülni lassítás közben a kikerülendőt. De most ne menjünk bele a szükséges-felesleges című vallási vitába...

 

Ez a villogás dolog érdekes. Első körben érintkezési hibára gondolnék, de mivel nem analóg a rendszer, és feltételezem a lámpát a számítógép kapcsolgatja. Inkább úgy tűnik, hogy talán nem is az ABS okozhatja a hibát, hanem a számítógép.

Amit Te halvány világításnak látsz, az valószínűleg a lámpa egymás utáni nagyon gyors felvillanása, olyan, mintha a számítógép nem tudná eldönteni, hogy bekapcsolja-e a lámpát, vagy ne.

 

A szervizgép meg azért volna érdekes, mert hátha van hibalog, amit ki tudnak olvasni.

 

Körte

Előzmény: soka63 (2832)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2834

Mintha az alábbi linken éppen az adott problémát tárgyalnák ki... A fele angolul, a másik fele pedig németül van, köztük azok a levelek, amelyeket a tulajok írtak a gyárnak, és azok is, amelyeket a gyár küldött a tulajoknak.

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=61479&highlight=brake

 

http://www.bmw-bike-forum.info/k1200lt/viewtopic.php?t=1749&start=51

 

Körte

Előzmény: soka63 (2832)
LaceszR1100S Creative Commons License 2007.02.04 0 0 2833
Hali !

Ez a "probléma" amit leírtál ez csak úgy néha-néha előjön, majd egy egyszerű gyújtás le, majd vissza és megszűnik? - Ha jól értem. vagy Előjön és folymatosan jelzi neked?

Lacesz
Előzmény: soka63 (2832)
soka63 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2832
Akkor részletesebben.

Azért volt hónapokig a szervizben, mert mindent, de mindent kicseréltek rajta, a vezetékeket is, az érzékelőket, abs dugattyút, meg mittudom én.
Tehát vadi uj abs megy a gépen, de valahol máshol van a hiba.
Azt mondták ha valaha rájövünk az okára, azt mondjuk meg mert a főszerelőjük idegbajt kapott már. Átadáskor mondta is.
Később beszéltem Nyitraival is, még oda is elvitték ő is tudott róla, de nem tudta mi lehet az ok.
Egy megoldás lehetett volna: a gyárba vissza, de ez nem történt meg, gondolom nem szokás.
A kompjúter nem mutat semmit, mert amikor hibát jelez, akkor éppen nincs a közelben kompjuter, a hiba esetleges, nem reprodukálható: hogyha ezt csinálom akkor ez meg ez lesz.
Legutóbb talán szeptemberben szólt valamikor, amikor éppen álltam be a garázsba.

Eladáskor a tájékoztatást illetően korrektek voltak, kivéve a szervizkönyv.

Olyan fékezés nem volt, hogy közben elment volna valami. abs nélkül is tudni kell megállni. Csak menet közben jelentkezik, érdekes megfigyeléseim vannak és már volt olyan, hogy láttam a halvány villogásból, hibát fog jelezni, ekkor gázelvételre, kis fékezésre elmult a riogatás.

Egyébként olyan ritka jelenség, hogy megfigyelni se volt még nagyon időm.
Mindenestre érdekes.
A csapatban több ilyen GS is van. Senki sem foglalkozik vele, én se.

Előzmény: Macskapecér (2830)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2831

Valószínüleg olcsóbb volt egy picit engedni az árból , mint az egész ABS elektronikát cserélni , esetleg a gyárba visszaküldeni.

Tipikus hazai mentalitás.... nem is tudom , hogyan merték igy továbbadni , hogy pont a fékkel van gond.... (a legjobb , hogy még ezt le is merték irni)

Előzmény: Macskapecér (2830)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2830

Azért szerintem ez egyáltalán nem természetes, és biztos, hogy egy hozzáértő segítségével megoldható lenne. Mármint engem roppantul bosszantana, mert mi van, ha pont akkor száll el az ABS, amikor éppen fékeznél egyet, amihez kellene.

 

Olyat hallottam és saját szememmel láttam is, hogy egy 1200-es GS-en menet közben hibát jelzett a fék, meg kellett állni és újraindítani. De ilyet 1150-esen még nem láttam. Persze ez nem jelenti azt, hogy ne létezne...

 

Nekem egy 2003-as forgalomba helyezésű van, eddig kb. 12-13 ezer kilométert mentem vele, most kb. 22-23 ezer kilométer van benne, de semmi ilyesmi gondom nem volt. És egy típustárs sem panaszkodott ilyen jelenségre.

 

Az egyetlen, ABS-hez és fékhez köthető hibajelzésem akkor jelenetkezett, amikor kiégett a hátsó helyzetjelző. Ekkor is csak azért kellett számítógép a hiba felfedezéséhez, mert az izzóban a szál még összeért, de az ellenállása már megváltozott, és ezt érzékelte a kis dög.

 

Szóval azt hiszem, hogy a szerviz egyszerűen lusta volt végigböngészni rendesen a motort, vagy próbálkozni az alkatrészek sorban történő kicserélésével. Az meg szerintem közel nem korrekt, hogy ilyen garanciális kikötéssel eladják a motort, ráadásul nem is túl nagy kedvezménnyel, ahelyett, hogy visszaküldték volna a gyárba. Mármint ha szerintük olyan rejtélyes a hiba, hogy nem is tudnak hozzászagolni még úgy sem, hogy ott a számítógép és csak rá kell dugni. Ha meg behatárolható, és az ABS-hez köthető a hibajelenség, akkor miért nem erre koncentrálnak?

 

Bocs, egy kicsit felhúztam magam. Nincs olyan hiba, aminek az elhárítása hónapokig tartana, csak egyszerű f...akodás és tehetetlenség, na meg a pont leszarom hozzáállás van. Grrrr... >:-I

 

Körte

Előzmény: soka63 (2826)
soka63 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2829
Azért nem volt ennyire egyszerü.
Wallis próbálkozott olyannal, hogy mennyibe is számitják be, a 2 év alatt azért mégiscsak 30 eKm-et futott motort.
A tulaj, lévén menő ügyvéd, elővette a garancia könyvet és azt kérdezte ez hol van beleírva és hogy adnak-e papírt, hogy a motor hibátlan, üzembiztos.
És megkérdezte megér-e a bmwnek ez az egész egy pert.

Hát nem ért meg.

Nekem pedig eladták abs nélküli áron, beleírva az adásvételibe, hogy 6 hónap garanciát adnak a motorra, kivéve az abs-t.
Így vettem egy 32 e km-t futott, két éves, abs, markolatfütés stb, 4 szelepest, 1,85 milláért. Ezeket még most is 2,3 körül árulják.

Mint mondtam 25 e km-t futottam tavaly, minden probléma nélkül.
Ja és nekem nem adtak szervízkönyvet. A wallis eltüntette, de mindent tudok az előző tuljatól, mert mint kiderült, ismeretségi körből van.
Wallis aszongya ha el akarom adni és nem náluk, akkor adnak egy szervizigazolást.
Én meg lakohelyem bmw szervizében javittatom, 5 eFt-os rezsióradijért, alkatrészt Bécsből vagy klubból szerzem be.
Előzmény: Pöc-röf (2827)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2828

Tehát ez azt jelenti , hogy ha bármilyen lámpa kigyullad akkor kapsz egy uj motort !

Nem értem mi ebben a hihetetlen ? :-))

Előzmény: Pöc-röf (2827)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2827

Hűha, ezt nem is gondoltam volna...

Még várok, hátha többen is írnak ezzel kapcsolatban, de ezek alapján legalább a garancia idejéig szervizeltetni kell.

Komplett motor csere? Szinte hithetetlen...

Előzmény: soka63 (2826)
soka63 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2826
Sokmindenkinek volt.
Én a második tulaja vagyok az 1150-esemnek.
Az előző tulaj hónapokat volt motor nélkül, mert szervizben állt a kedves leendő motorom.
Aztán a két év lejárta előtt kapott egy ujat helyette, gariban.
Én meg megvettem a javítottat leértékelve.
Azóta, 25 e km alatt, semmi baja nem volt, leszámítva egy gyertyatörés miatti esőbeli lerohadást.
A hiba amit nem tudtak megoldani: néha kigyullad a fékhibajelző és olyankor elszáll az abs. Menetközben ujraindítod a motort és van megint abs.
Ez a hiba amúgy sok 1150-esnél előjön.
A gyakorisága pedig egyáltalán nem zavaró, nálam 25 e km alatt úgy max. 10X fordult elő.
Előzmény: Pöc-röf (2820)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2825

Én meg nyilvánosan is leirom , hogy nem haragszom !

Nyugodtan leveheted :-)

Előzmény: Pisti_gsadv (2813)
MGP Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2824
MGP Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2823

Egy megujult oldal, fantastik utakkal:

http://www.motourmc.com/

 

 

TOM Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2822
Kb 20.000 km után 1 éves kora után
bal indexkapcsoló és kormánycsapágy kb 25000 km-nél.
Anno be is írtam.
TOM
Előzmény: Pöc-röf (2820)
TOM Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2821
Köszi. Készülök a köv szervízre, ami Írországban lesz.Aztán lehet h itt sem drágábbak a cuccok.
T
Előzmény: Vojnó (2796)
Pöc-röf Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2820

Sziasztok!

Mielőtt lezárnánk a témát egy utolsó kérdés:

Volt már valakinek garanciális problémája a motor 2 éves koráig (és kb. 20.000 km-ig)?

Cs.

soka63 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2819
vadi uj volt, de használták kétszer, ezért volt olcsóbb, ebayon 60-70 ojroért adják kb
Előzmény: Törölt nick (2805)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2818
A kipuff-on kékes beégés.
Előzmény: mrt-666 (2810)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2817
a hátsón rövidebb a hátsó sárvédő vagy mi.
Előzmény: mrt-666 (2810)
boxer-gs Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2816

3 lehetséges eltérés:

 

-alvázszám,

-motorszám,

-rendszám,

 

No, nyertem?  :-))

Előzmény: mrt-666 (2810)
TOM Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2815
En meg a fektarcsa atmerot is azonosnak nezem...
A ket felirat, az en nem szakavatott szemem nem vesz eszre mas kulonbseget.
T
Előzmény: Törölt nick (2811)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2814

Srácok, én nem nagyon értem most ezt a töltő hisztériát. Lehet, hogy Nektek az a mániátok, hogy rajta legyen a BMW logó, de könyörgöm, ez is csak egy akksi.

 

Körte

Előzmény: Törölt nick (2802)
Pisti_gsadv Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2813
Privátban már megtettem, most a nagy nyilvánosság előtt is elnézést kérek. Ha találkozom, nem veszem le a bukómat... :-)
Előzmény: Törölt nick (2803)
Macskapecér Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2812

Rossznak mondod, én nem hordom márkaszervizbe, és pecsétem sincs. Emellett eddig az összes motoromat ismerős vette meg.

Pusztán egy lehetséges érvet mondtam a pecsét mellett, mivel ez volt a kérdés. Van aki megelégszik azzal, ha mutatsz neki egy számlát arról, hogy elvégezték a kötelezőt, és bele sem gondol abba, hogy esetleg valamit elsumákoltak, van aki meg azért vesz ismerőstől motort, mert így ismeri az előző tulajt és a motor előéletét is.

 

Mikor megvettem a motort, röviddel utána kiégett a hátsó helyzetjelzőm, de nem látszódott rajta, mert az izzó égett, de a számítógép jelezte. Elvittem szerelőhöz, és ott derült ki, hogy aki előzőleg szétszedte, rosszul rakta össze, és a tank nem volt a helyén. Nem történt baj, mert lemotoroztam vele 3200 kilométert 10 nap alatt, de azért kicsit elszomorodtam, hogy ha egy márkakereskedőnél így rakják össze, akkor mit lehet várni, ha komolyabban szét kell szedni.

 

Körte

Előzmény: LaceszR1100S (2807)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2811

1 felirat a tankon

2 felirat vagy valami izé az első sárvádő orrán

3 féktárcsa átmérő

Előzmény: mrt-666 (2810)
mrt-666 Creative Commons License 2007.02.03 0 0 2810

Két látszólag egyforma R100R Classic.

A három eltérés megtalálása 3 sör.

 

R100R CLASSIC

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!