Én néztem élőben, sőt mentem vele. Típustiszta, a küszöbök vsz. cseréltek, alul kicsit olajos, nem sokat foglalkoztak vele. Indulásnál olajos füst, eladó szerint a szelepeket javították. Nem 2 literes, hanem 230.6. A fényezés matt, ez már a második réteg legalább. Akkor 500e irányár volt, és nem nagyon lehetett alkudni. Eleje ül, előbb-utóbb rugócsere néz ki. Kárpitozás nem eredeti, nem tudom, mekkora meló eredetit keríteni, de gyanítom, nem egyszerű. Vezetőülés kicsit kiült, nem nagyon szakadt. Nekem összességében tetszett, de az árat sokalltam.
Tavaly egy szegedi veteránbörzén körbesétáltam már egy pont ilyen autót. Okker színű, két literes benzines; szerintem ez lesz az. Nos, az általam látott autón sok helyen és elég nagy felületen csúnyán fel van hólyagosodva a festék, a beltér is viseletes egy kissé. Tüzetesebben nem vizsgáltam meg, de az biztos, hogy ha valaki veteránvizsgát akar rá csináltatni, akkor nagyon sok munka lenne vele. Szigorúan személyes vélemény, de a látottak alapján szerintem nem ér meg 470-et. poén
Van egy csomó eladó veterán Merci prospektusom, kb. 40 fajta.
Mindegyik az 1959-1967 közötti évekből származik, kifogástalan állapotban!
Kérésre árlistát és leírást küldök a prospektusokról, és aki ez alapján kiválasztja, hogy melyik érdekelné bővebben, annak küldök képeket a kiválasztott prospektusokról.
Az eladó biztos tudja, de felhívtam és megkérdeztem :)
450 az irányár, fent áll az autó a várban, az Országház utcában. Két éve van a tulajnál, néhol festékhiba (hólyagosodás), szőnyeg cserélve van nem gyárira, szelepek lettek cserélve mostanában.
Azt kell,hogy mondjam túl kicsi amit mutat a kép,az állapota alapján lehet az enyém is,de látni kellene a többi részét is és főleg a belsejét.Ha van róla több fotó és gyári állapotú fekete a belseje akkor már jócskán közelebb kerültünk.