A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Valahol a fórum elején van egy-két kép,igaz azóta kicsit változott a moci.
....Majdcsak eljön az a hőn áhított jóidő,hogy összefuthassunk egykis motormustrára!
Gumikérdés:
A pilot road nekem bejött.Egyetlen hátrányát tapasztaltam,az pedig az ára.Természetesen ez nem elsősorban GS-re való,de ez is használattól függ.
Kicsit talán keményebb mint az igazán jóltapadó gumik,viszont ha bemelegszik(5-6 perc) akkor már bátrabban lehet döntögetni.Az esőtulajdonságai vitathatatlanul jók.
Futásteljesítménye az itt emlegetett maximumnál is magasabb.
Ezek saját tapasztalataim,nemállok semmiféle kapcsolatban a gumidisztributorokkal:)
az egy jo teljesitmeny a Contitol mert epp ez szokott lenni a gyengeje h ugyan nem rossz gumi, csak kevesebbet megy el mint a Z6, Diablo strada, pilot road
Örülök hogy sokféle vélemény elhangzott a gumiválasztással kapcsolatban, ismét tapasztaltabbak lettünk. Nem akartam vitát kiváltani, csak pusztán segítséget kértem.
Mcremu-nak ment mail privátban......
Mindenkinek megvan a maga gumija, kinek új, kinek használt stb.......
Én is használtam már használt gumit és soha nem volt vele gondom.
( ha van ismerős és magadnak ki tudod túrni a sok közül, bizony vannak meglepetések)
Azt meg mindenki maga dönti el hol-mikor-mennyit költ rá.
Én special az R1100S-re - mivel főként túrázom,de azért csapatok is -
mostanában a Conti Road Attack-ot nyomom.
A kedvenceim még a Bridgestone BT020, (még a MEZ4).
A Conti Attack-kal nincs semmi gondom, minden időjárási és terhelési viszonyoknak megfelel, kiszámítható, és nagyon jól kontrollálható.
Nem utolsó szempont azonban hogy amíg más gumik kb. 6-7000-et bírtak hátul, addig ez teljes menetfelszereléssel nem éppen tükör aszfalton is elment 10000-et.
Az én következtetésem hogy az első-hátsó páros azt a kb. 12000-et elviszi együtt.
Nem vagyok egy hétig, és rögtön szégyellnem kell magam! Nem akartam én semmi rosszat kérem - tudom, már mondhatom -, mások elől elhalászni bármit pedig végképp nem. Remélem nem haragszotok rám, és ha jól tudom, rendeződött minden...
Más.
Jártatok már úgy, hogy busszal vagy autóval haladtok egy szerpentínen, és a kanyarokban bedőltök, mintha moci lenne az utazóeszköz? Csak egy picit röhögött rajtam egy busznyi gyerek... Lehet, hogy jövőre GS-sel megyek síelni?
Asszem a pirosa csak akkor világít, ha valami gond van az akksival. Ha összudgod vel, akkor lehalványul, ahogy írtad, aztán ha feltölti, akkor normálisan világít, ha jól emlékszem. Az újakon már van a töltöttségi szintnek megfelelő ledsor...
Olvass már vissza légyszi:) Egy szót sem szóltam sebességindexről ... pusztán egy olcsóbb forrást tudok új gumikra ... eeeennnyi :) Nem volt szó kisebb sebességindexről ... alacsonyabb terhelhetőségről az ár miatt ... ami kell rá,azt kell feltenni. De ha te etetni akarod az amúgy sem csóró gumisokat .... hát tedd :) Szuverén jogod hová dobálod ki a pénzed :)))))
Nem az a f...oskodás, hanem az, ha valaki azt próbálja megideologizálni, hogy miért is elegendő az alacsonyabb sebességindexű gumi, és főleg akkor, ha az indok az árkülönbség. Erre próbáltam rávilágítani hozzászólásommal, meg arra, hogy nem elég a sebességindexet nézni, hanem a terhelhetőséget is kell. :-)
És bár Boxer-gs kolléga szeretné azt hinni, hogy igaza van, de nagyon téved! :-D Erről egyébként egy ide kiválóan illeszkedő Hobo idézet jut eszembe, de neveltetésem tiltja, hogy idézzem. :-DDD
elég régen jártam erre, és mostanában tényleg jól pörög a topic, 15 oldalnyi lemaradásom volt, de behoztam végre, ismét gazdagodva sok új és hasznos infoval.
Az év eleji ismerkedős gurulásra én is beneveznék, jó lenne megosztani a közös tapasztalatokat, ötleteket. De azért mi gurultunk a múlt héten és most szombaton is :O)
Gyorsan felírom magam a listára is, hogy ne csak én tudjalak titeket, hogy ki merre: