Szerintem is, csak itt a múltkor már majdnem meggyőztek az ellenekzőjéről :-)
Te utazol szerintem rossz vonatokkal
Akkor megnyugodtam, hogy volt értelme a 2:21-es menetidőnek, mert legalább az ingán van utas - lehet, hogy az ütemesség miatt. :-) Egyébként az 5516-os vonat péntek este a Füzesabony-Eger távon a maga 30 utasával (ebből 7 az IC-ről) elég nevetséges. Azok a régi szép idők.
egyik reggeli illetve délutáni pécsi IC Halbis lett volna
Szerintem ennek a Pécsiek örülnek a legjobban, hogy nem az lett. Utaztam nyáron halbis IC-vel a Balatonról, hát mit ne mondjak, szauna. 350 ft-ért. Persze Egerből Pestig kibírnám vasárnap esténként, mert az csak 1:34 :-)
Ez a -10%os csökkentett ITF verzió volt, ami úgy néz ki, jelen állás szerint nem valósul meg
Én is ezt hallottam, csak nem tudom, mennyire publikus a téma, ezért nem írtam róla bővebben. Viszont ha már te is tudsz róla, akkor gondolom nem titok, hogy a 18:36-ost is csak 60-ig akarták járatni. Nem tudom, most mennyien vannak rajta, de biztos, hogy többen, mint a 20:36-oson, ami meg végig ment volna. És nem értem, mi értelme egy olyan vonatot kivenni, ami évek óta járt, és meghagyni helyette a 20:36-ost. De remélem, ez már a múlté. Én inkább utóbbit járatnám Hatvanig, de egy hatvani személyre meg minek 7 kocsi.
Meg én azt vallom, hogyha marad 4 gyors, akkor egri ITF a kukába, és legyen rendes gyors. Vagy legyen ITF Fa-ig, de ne hatvanig. Az egri gyorsok legyenek rendes gyorsok, ha ritkítás lesz. Mert tavaj ugye rövidebb volt a menetidő, volt 3 gyors. Ha most megint annyi lesz, ne 2:21 legyen. Nem tudom, mennyi létjogosultsága van a 2 órás ludasi ütemnek, de én 4 órásban is kiegyeznék.
Azért hátha letol majd megint valaki, hogy reagálok a 80-assal kapcsolatos dolgokra! :-)
Ne foglakozz velük, általában azok tolnak le másokat, akiknek egy épkézláb gondolatuk nem volt még a környékbeli dolgokkal kapcsolatban, ők meg maradjanak inkább csendben. Ez a topic az Eger környéki vasútbarátok törzshelye, az a lényeg, hogy nekünk megfelelő és minket érintő dolgokról szóljon. Ez pedig tudtommal az :)
Lehet, én utazom rossz vonatokkal, de én 30-40-nél több embert nem szoktam látni a gyrosokon se, kivéve nagyon néha, az ingán meg tuti nem.
Te utazol szerintem rossz vonatokkal, az ingán azért egy sima mezei munkanap is megvan az átlag 80-100 fő. :) Én megyek vele délelőtt is elég gyakran. Amikor meg már nincs jelentős utasforgalom (pl. késő este) eddig is Bz járt.
lassan átveszik a füzesabonyi inga szerepét a BZ-k..
Ettől azért nem kell még tartani, az itteni Bz-k sem bírnák tartósan az ingázást, ere most is volt példa. Ha nem lenne inga, sima V43 lenne körüljárással.
Vagy a 9:05-ös gyors.
Itt konkrétan erre gondoltam :)
Na akkor beírom: ugyanis olyasmit hallottam anno, hogy az egyik reggeli illetve délutáni pécsi IC Halbis lett volna, aztán a Keletiben adott lett volna a szerelvény, így elméletileg egy egri kanyar is belefért volna az idejébe (akár 3000-es Szilivel). De ez az ötlet 100% hogy most nem valósul meg, mivel normál IC kocsik maradnak. De kitudja, mit hoz a jövő...
Kaptam már olyan menetrendtervezetet egy titkos jóakarómtól, amiben csak Hatvantól ill. -ig közlekedett. Pedig ezt én gyakran használtam, mert szerintem ez jó volt. De ez még csak 1 a sokmillió tervezet közül, ami kering.
Ez a -10%os csökkentett ITF verzió volt, ami úgy néz ki, jelen állás szerint nem valósul meg (hála az Istennek). Szóval nagy valószínűséggel marad a halbi, bár a SZVÖR tervezetét még én sem láttam :)
Nem gondoltam, hogy mostanában ide fogok írni, azt hittem, hogy itt tényleg csak az Eger-Szilvási vonallak kapcsolatos dolgok lesznek, de hát nem így hozta az élet. Azért hátha letol majd megint valaki, hogy reagálok a 80-assal kapcsolatos dolgokra! :-)
Követeljük vissza 3xxx-ként egy vezérlővel és 3-om Halbi kocsival!
Ennek én is nagyon örülnék, de kicsi a realítása.
Egernél meg lehetne az, ami Gyöngyös esetében (vagyis Szolnok adná a kocsikat).
Lehet, én utazom rossz vonatokkal, de én 30-40-nél több embert nem szoktam látni a gyrosokon se, kivéve nagyon néha, az ingán meg tuti nem. Így hát félek, hogy lassan átveszik a füzesabonyi inga szerepét a BZ-k, mint ahogy teszik azt most a délelőtti és esti fordákban. Az pedig menetidőnövekedéssel jár, minimum 1, de inkább 2 perccel.
Mondjuk a Bz-nek is megvannak a maga előnyei. Mivel rövid a szerelvény, így 3 perc alatt el tudja hagyni a füzesabonyi váltókörzetet, míg a 7 kocsis egri gyrosoknak ehhez 4 perc kell. :-)
Vagy venni még Talentet vagy Flirtöt és ide is azt rakni ingának nem? Meg egy rendes 120-as pálya.
Meg 1:50-es menetidejű gyorsok, Maklár-Füzesabony-Kál-Kápolna-Vásmosgyörk-Hatvan megállással :-))) Ezekkel talán vissza lehetne szerezni valamit. Tényleg jó lenne ide Flirt meg 120-as pálya, de gondolom te is poénnak szántad :-) Ha nem, akkor maximálisan támogatom! Az a gáz, hogy az ütemes fórumán én csak egy vasárnap esti desiro IC-t kértem, de azt sem tartották gazdaságosnak :-(
De azért egy fokkal még jobb a miskolcinál, abban legalább néha találkozik az ember szappannal... No mindegy, ez szerény véleményem. :)
Az 5516-os egri gyorson mostanában van minden: fűtés, világítás, wc-papír, kéztörlő, víz. Az 1. kocsiban fűtés, a másodikban világítás, a 3.ban WC-papír... :-)
Nem lenne hülye ötlet. Eger megérdemel ennyit ,sztem, de mivel halbis kocsi itt nincs ÉK-en így kicsi az esélye, pedig érdekesen festene egy 3xxx-es szili halbis kocsikkal. és akkor ez csak Egeré lenne
Ennek én is nagyon örülnék, de kb. az lenne a válasz, hogy inkáb arra jár, amerre meg tudják tölteni. És sajna jelenleg ez igaz is.
De ha meg lesznek a 3000-es Szilik, elképzelhető, hogy távvezérelve közlekednek majd Bp-Eger között, a gyorsban - ha marad a jelenlegi forda.
Vagy a 9:05-ös gyors. Kaptam már olyan menetrendtervezetet egy titkos jóakarómtól, amiben csak Hatvantól ill. -ig közlekedett. Pedig ezt én gyakran használtam, mert szerintem ez jó volt. De ez még csak 1 a sokmillió tervezet közül, ami kering. Majd meglátjuk!
Egri oldalban inkább ne legyen szolnoki vk. mert a gyöngyösibe is elég ha sírva fakadunk néha. Csúnyát inkább nem írok a szolnoki fenntartásról de járjanak inkább ők rajta!
Nem tudom a 18:36-os vonat melyik postabhv-kból van kiállítva, de a múltkor majdnem sírva futottam el, amikor felszálltam. Pedig nem vagyok egy válogatós típus. És a legszomorúbb az egészben az, hogy ezek max. 7 éves kocsik, és a 30 éves Bhv-k tisztábbak! Persze mindent fehérre kell festeni, azon látszik meg legjobban a kosz!
Hát persze hogy nincs! Minden fejlesztés csak a nagyfalu és vonzáskörzetét érinti. Miskolcnak meg csak a pelyva jut :-((( Mint anno a Leos időkben.
Azért Miskolc fele legalább megpróbálják szinten tartani a pályát, meg jó a menetrend. Mert pl. a 30-ashoz képest a 80-as a mennyország. Az meg, hogy a miskolci gyorsoknak 2:25 a menetidejük, az egrieknek meg 2:21, szerintem mindent elárul. És azért MS-nek nagy előnye a kétvágányos pálya, mert Nagykanizsának vagy Veszprémnek sosem fognak tudni olyan ütemest csinálni, annyi mentesítővel, mint MS-nek! Mert pl. Ms-nek azért péntek du. is van 2 mentesítő gyorsa, pedig el lehetne jönni az egri gyorsokkal is Fa-ig és átszállni!
"A 3000-es szilik Dombóvárra lesznek állomásítva."
No, az igaz, de mit csinál majd Ud 25 3xxx-es Szilivel...? Biztos hogy forognak majd az országban:))) Vagy lehet, hogy úgy csinálnak mint Szolnokon....mindig áll 5-6(vagy több) papagáj:))
Tiszaújváros más eset, ott szerintem a mostani helyzet a pazarlóbb, szerintem érdemesebb lenne ott hagyni az ingavonatot, és az IP Bz-t járatni a mellékkel, helyjegy nélkül, 2 órás ütemben (esetleg csúcsidőben, ütemen felül egy V43+2 By erősítéssel). Ez minőségi javulással is járna, és szerintem gazdaságosabb.
Nem lenne hülye ötlet. Eger megérdemel ennyit ,sztem, de mivel halbis kocsi itt nincs ÉK-en így kicsi az esélye, pedig érdekesen festene egy 3xxx-es szili halbis kocsikkal. és akkor ez csak Egeré lenne.
Biztos csodájára járnának ennek a párosításnak az egriek és lehet hogy ezt díjjaznák is.
Egri oldalban inkább ne legyen szolnoki vk. mert a gyöngyösibe is elég ha sírva fakadunk néha. Csúnyát inkább nem írok a szolnoki fenntartásról de járjanak inkább ők rajta!
Amúgy belegondoltatok már, mi lesz ha pár év múlva tényleg eltűnnek a hagyományos Bhv-k? Azt rebesgetik, jön egy újabb posta Bhv-s hullám, aztán fokozatosan selejtezik őket. Mondjuk lehet, hogy a miskolci kocsiknak beválallnak még 1-2 fővizsgát, de valószínűleg nemsokára csak az átépítettek maradnak. Mondjuk érdemes elgondolkodni azon, Miskolcnak egyáltalán szükség lesz-e rájuk, a tiszaújvárosi oldalba akár Bz/IP Bz-vel ki lehet(ne) váltani őket, Egernél meg lehetne az, ami Gyöngyös esetében (vagyis Szolnok adná a kocsikat).
Na. Felnémet-fannak írom. :) A TS-be meg lehet oldani Egertől -felnémetig a vonalat. lehet hozzácsatolni tileokat. Sőt, idővel majd hozzácsapódik a Szilvási vonal is. :) persze az még nagyon a jövő zenéje, mivel még a 86-os vonal sincs kész. :(
Az utóbbi pár hónapban 10-böl 8-9 esetben járja a Punok- Szilvásit IP szerelvény.Én annyira nem örülök neki ,hogy ez járja,mert annyira nem illik arra vonalra.