Péntek este pl. a szegedi buszra tömegek vártak. Az eredeti 1 busz helyett, amely a Kecskemét-Kkfélegyháza-Szeged úton kevergett volna, mindegyik célállomásra indult 1-1, azaz összesen 3. Autópályán, gyorsan. 20 perccel előbb lent van a busz Szegeden végig az M5-ön, mint a nyomorult IC.
(Mondjuk én nem ülnék fél óránál többet buszon, de ez egyéni szoc probléma, a többség simán kibírja)
Talán ha a sztrájkot nem felülről irányítaná- k/d/tok, akkor már rég megegyeztek volna. Meddig tartott egy átlagos VDSZSZ sztrájk? Fél napig, tovább nem engedték, csak sikerült megegyezni, vagy megtömni vki zsebét pénzzel. Igaz, most is ez megy, csak most más a cél... vagy honnan lenne a VDSZSZ-nek ennyi pénze? Az első nap 20 milliójába került...
Maguk alatt vágják a fát a vasutasok, ha sokáig csinálják még azt a kevés utast is elriasztják, akik rendszeresen használják a vonatot. A 11-es vonalnál pl. már foglalkoztak is ezzel, h hiába küzdenek azért, h népszerű legyen az utasok körében ha most elriasztják őket.
Mellesleg ha a mellékvonalak miatt is sztrájkolnának akkor épp a mellékvonalaknak kéne járniuk, ha már a fővonalakon káosz van.
Hol? Melyik volánnál? Helyiben vagy helyköziben? Mennyit?
Ha egy holtidőben helyijáraton elad 1 db jegyet és utána kap 20 Ft-ot, akkor nem fogja törni magát hogy várjon még egy percet, mert hátha beesik ey jegyvásárló utas. 95%, hogy nyugdíjas vagy bérletes vagy jeggyel rendelkeő utas fog jönni.
Azért tudok olyanról mikor az orrukra koppintottak ezért. Kecskemét 1-es helyi járat. HGa nagyon nyomja neki a sofőr és nem áll meg sehol akár -5 -6-al is beérhet a végállomásra (Homokbánya koli) innen :25 :45 és :05-el kell mennie, 18 után pedig :25 és :55 főleg késő délután és este volt régen olyan ,h mivel nem sok megállóban volt utas és gyér volt a forgalom toltan eki izomból így simán odaért akár -7-el is. A gond az volt ,h sokszor ment is azonnal, így aki időre kiért az nem találkozott vele. Ment a sok panasz és rá lett szólva a sofőrökre, h a fordulőidőt meg kell várni, így van ,h hamar ér oda, de az utolsó pár hónapban mikor oda jártam mindig rendben ki is várta. Befelé meg megint nyomta neki mint az őrült, de nekünk ( mert szinte csak kollégisták voltak rajta, akik a belvárosba mentek) örültek is neki, h hamar odaérünk, percek alatt beértünk a belvárosba mert volt pár Forma1-en edződött sofőr.
1. Nem buszsofőr mondta, hanem vicckönyvben volt bent. 2. Ne légy naív. A sofőr nem kap a jegyek után jutalékot, így nem fűződik hozzá közvetlen érdeke, hogy megvárjon. 3. Ma is szépen otthagyott a busz, mert a végállomásról -1-gyel indult el, és a 3. megállóhoz már -2-vel érkezett, én meg -1-re értem volna oda. A MÁV-nál fejvesztés járna a végállomásról való előbbindulásért, de buszoséknál ez bocsánatos bűn. :(