Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csimaz Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1916
 Hali! torpedolemez ügyben a régi gazdi apjának a szomszédja bizti tud segíteni. lelkiismeretes jó szaki aki nem ismeri a puffantást. az enyémet is ő gyógyíttotta meg. szép munkát végez, és olcsó. mellesleg ismeri a vasadat kívül belül.                                                                                                                                                 
Előzmény: b0b0 (1903)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1915

"szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)"

 

Elmondom, milyen kocsik vannak a klubban: W116, W123, W124, W126, R129, W170, W210. Ezek a talikra járó társaság autói. Fórumolvasók között még van R107, W108, W115. Sokféle Merci, de szerintem ettől szép a klubozás, ha mindegyiket ki lehet próbálni :))

Előzmény: b0b0 (1914)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1914

miert is megy az irigykedes?

 

3 okot tudok elkepzelni:

 

- akinek meg nincs es szeretne w115

- akinek mar regen megvan, es emlekszik arra az euforiara amit megszerzesekor tapasztalt, de manapsag mar nem erzi annyira intenziven + a kezdok vezetesi elmenye, oromerzet stb

- akinke van, es euforia is, de en annal sokkal nagyonszebbet fogtam ki:)))

 

na

 

szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)

 

es akkor aki tud hozz majd nekem dizel kijelzo egyseget a muszerfalra, cserebe kap benzinest, bar lehet hogy a jelenlegi nincs rendesen bekotve, arra is csutortok a ranezes idopontja. na

 

tovabbi kellemes napot

 

b

 

Előzmény: GUK (1909)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1913

a membran dolgot, illetve beallitast, tovabba a homersekletkerdest azt csutortokon szepen elovesszuk. arra jutok garazshoz. koszonom a segitseget, tippeket, igy meg nagyobb eselyel megoldodnak a dolgok.

 

ami az olajfolyast illeti ezt a fek esetet esetleg mindenkeppen megnezem. a kormanymu es a bal csuklo is sorra kerul.

 

talan ezek most a legfontosabb ugyek. igy muszakilag.

 

na arra visoznt tovabbi tippeket varok, hogy ha a bal tukor -lerazodik- az idealis beallitasbol, gondolom ki van kopva a gombcsuklo,aprosag, de azzal mit lehet kezdeni?

 

na ennyit mara a gep problemairol!

 

b

Előzmény: WAndrew (1908)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1912
valasz ment
Előzmény: hieronymous (1910)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1911

Még valami: ha valakit érdekel a klubozás és megnézne minket állólámpával vagy anélkül:

Minden kedden 19 órától megtalálhatók vagyunk a Felvonulási téren, tudnánk dumcsizni, meg élőben könnyebb megtárgyalni bármi biztosítás, tali, szerelő dolgot, mint a fórumon. 20 órától meg beülünk kajálni a Paprika étterembe, mert hideg van :) Könnyű megtalálni minket, ott leszünk ahol egy rakás Merci figyel :)

hieronymous Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1910

b0b0!

A veterán bizti természetesen mindig működik autóvásárláskor!

Küldtem e-mailt a paraméterekkel, elérhetőséggel, remélem tudok segíteni.

Egyébként mindenkinek, aki '81-nél régebbi Mercit akar vásárolni:

2000cm3-ig évi 12.000 Ft a kötelező, e fölött max. évi 19.000 Ft + a klubunk éves tagdíja: 4.000 Ft. És az Uniqua biztosítónál lesz biztosítva az autó.

Tavaly év végén egyébként kb. 40 embernek tudtam intézni ezt a dolgot, szóval működik és ajánlom :)

Zárójelben: Nem ezzel foglalkozom, és jutalékot sem kapok a biztosítások után, viszont mivel az én autóm is így van biztosítva (W123 280TE), így gondoltam, ne csak én járjak jól. A klubos tagdíjat meg valamelyik nagyobb talin elisszuk :)

Bővebb bizti infó: www.mercedesyoungtimers.hu

Az oldalon egyébként a partnerek között (ők kedvezményeket adnak klubtagoknak) és a szaknévsorban is találtok olyan cégeket, embereket, akiket megtalálhattok a problémáitokkal.

Remélem, tudtam segíteni.

Bocs a sok szövegért!

Szép napot!

Előzmény: b0b0 (1905)
GUK Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1909

      Gratula a géphez és nagyon várom a képeket!  A motor nekem is volt már hideg, a termosztátcsere nálam segített. Az indulás utáni hullámzás meg talán lehet a kicsit elöregedett membrán, vagy csak beállítási hiba is. Amikor az enyémben a membránon volt egy kicsi lyuk akkor folyamatosan hullámzott, bár hidegen sokkal jobban.

        De a lényeg az, hogy most nagyon sokan irígykedünk rád !!!!  :-))

         

        Mégegyszer gratula!!!!

Előzmény: b0b0 (1903)
WAndrew Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1908

Gratulálok én is.

 

Az üzemi hőfok az 80, a 65 kicsit kevésnek tűnik, talán rossz a motorba csavart mérőegység.

Az olajfolyás lehet a kormányműtől is, ez tipikus. (Általában nem dől belőle az olaj, csak foltot hagy, de ez a szimeringtől függ).

Viszont érdemes megnézni a fékolajtartály olajszintjét, mert ha kevés van a hátsó tartályban, akkor a kupplungcsőből folyik, és esetleg otthagyhat valahol. (az is a bal oldalon megy le a sebváltóhoz)

 

Üdv: András 

Előzmény: b0b0 (1903)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1907

Hali!

 

Tényleg nem szűkölködünk hozzáértő kontaktokban.

Nem elfelejteni őket, reményeim szerint én is fogok jelentkezni értük:)

Előzmény: hieronymous (1904)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1906

SZia BoBo!

a köt biztosítás ügyében én a következőt tudom javasolni:

szerény személyem a trabant-wartburg club tagja vagyok évi 6.000,-huf tagsági díj

fejében

rajtuk keresztül pedig az allianz biztosítónak fizetek egy évre 16.000,-huf-ot

a kettő együtt jár (3.0-ra  ez nem is olyan rossz)

nézd meg a honlapjukat mármint a club-ét és ott találsz allianzos díjtáblázatot is!!

 

b0b0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1905

kosz a tippeket, ugylatom szaki hianyban nem szenvedunk, ez azert jo hir. ahogy aktualissa valnak a dolgok, telszamot kerek!

 

egyelore az adminisztracioval vagyok elfoglalva. eredetvizsga, atiras stb.

 

ami viszont felmerult a kot.bizt.

 

na ebben hogy is van ez a youngtimeres dolog. vagy azt csak kozosen, ev elejen megy?

 

 

ez volna talan a legsurgosebb

 

udv

 

b

Előzmény: hieronymous (1904)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1904

b0b0!

Gratula a géphez, legyen sok örömöd benne!

Szerintem kárpit ügyben Zsiga bácsihoz érdemes fordulni, csodákat tud művelni.

Tudok ajánlani kasznist, nem levevős, nagyon profi, és nem "öreg kotvány" szemmel nézi a régi autókat. Egyik klubtársunk 126-osát is ő rakta rendbe, vasraszedés volt - gyönyörű lett az autó.

Ha nem akarod veteránvizsgáztatni, akkor szerintem ne törődj azzal, hogy más a lökösöd, a lényeg, hogy az autó egészében szép legyen és megdobogtassa a szívedet.

Van a klubban egy tagunk, diesel szervize van, Ő 123-assal jár, hozzá el tudod vinni, hogy ránézzen a motorodra, szerintem képben lesz.

Jó autózást :)

Előzmény: b0b0 (1903)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1903

kicsit hosszu, es osszefuggestelen, kerlek nezzetek el nekem.


nos:

az autot, hogy a kivancsiak igenyeit is kielegitsem, kb 0.5 millio ft-ert vettem meg. az ar nem pont ennyi volt, lehetett kicsit tobb, kicsit kevesebb. ez attol fugg, hogy a tankban levo 35L uzemanyag, illetve a hirtelen osszekapott pot alkatreszek erteket szamoljuk e vagy sem.

igen potalkatreszek, mert a tulaj apjanal az udvarban kerem egy egesz mercedes restauralo muhely, illetve temeto van. es mivel talaltunk egy w115 2000 benzin donort. elegge lelakott szinten. igy kormanyt, hatso lampaburat, muszerfalat, indexkapcsolot, +1-2 kisebb kutyut, muanyag gombot is elhoztunk. hatha jo lesz valamire (itt jegyeznem meg hogy a muszerfalat, marmint a kijelzos egyseget cserelnem dizeles beosztasura). amugy az auton egy 2es szerias lokos van elol, az 1est elhoztam a biztonsag kedveert. bar ami most rajta van az annyira szep, hogy eltekintve a veteran iranyelvektol rajtahagynam...na a lenyeg hogy elso 1es lokharitot is kaptam, nem tul rossz alapotban+egy 1es szerias fekete kormanyt, igy a 107 elcserelesre kerulne.

na, szoval alkatreszugyebn  nagyjabol ennyi.

az autorol:
esztetikailag feltunoen szep allaptoban van, az uj fenyezes 2001ben kerul ra, es azota is szepen tartja magat, kiveve 1-2 frekventalt helyen (elso lampak also sarka, kuszob, ajtosarkak) ott majd javitas szukseges. szinkodot nemtudok, szerintetek merheto?

kromok szepek, vonalai jok. 1 szoval ritka jo esztetikai allapotban van, es ezt talan bakonyig is meg tudja erositeni.

motorja kisse furan indult, a reggeli -5 ben. alapjaraton inditas utan zihal, erosen hullamzoan ketyeg. szinten bakonyig szerint membran. elso ranezesre csunyan csinalt. de utanna miota nallam van, a reggeli inditasok mintha jobban mennenek, es egyre finomabban indul. lehet hogy jot tett neki egy kis rendes bejaratas? amugy mitol lehet a kezdeti gyengeseg?
a motor egyebkent nagyon szepen megy, eleg ha annyit mondok, hogy laza fel gazzal 4esben megy 100at. es a pannonhalmi dombon 3asban siman megy fel. a Veszpremi gyors szakaszon talaltam egy figurat aki kinevette az oreg vasat es beelozott. en nem vagyok ilyen fajta, de gondoltam idelye megnezni mit tudunk. es padlo 4es szep gyorslas utan otthagytam a francba a figurat. gondolom nezhetett:), tapasztalatom, hogy mivel komoly tomegu a vas, ha felveszi a lenduletet utanna mar nagyon megy. - na szoval a motor az ok, viszont kijelzon sosem ment 65 fok fole a homerseklet. futeni viszont szepen befuti az utasteret. ez mi lehet? vagy az ora nem mer, vagy a termosztat? mi az idealis uzemi hofok? aztan van meg egy kabelem is a motorterben, lehet hogy allomelegito, ezt meg kell nezetnem hogy be van e kotve, mukodik e, bar ez tuti barkacs.aztan a seb fokozat 1es iszonyat rovid (ez gyarilag is igy van?)erdemes allitani rajta?

kell egy lakatos:
ami az alvazat illeti, felfuggesztes stb rendben, apro rozsdafoltok persze vannak itt ott, foleg a kerekivek sarkai, szokasos. ezeket majd idovel megcsinaltatnam, bar a fenyezessel lehet hogy lesznek gondok szinkod hianyaban. bal elsolampa alja sarka megindult, ez is szokasos, ezt is javittatnam ha lehet.

ami komolyabb gond, es emiatt kisse el is keseredtem, az bizony a hirhedt torpedo lemez. ez bizony eleg csunya alapotban van. probalnam a kovetkezo tel elott megcsinaltatni. ha ismertek olyan elvetemult figurat aki nekiesne egy ilyen esetnek kerlek szoljatok.

aztan ami meg van, hogy a tankot tuti pucolni kell, az is munka lesz.

olajfolyas van a bal elso csuklonal is, es a motor valto reszen is.

ulesek sajnos nincsenek tul jo alapotban, ha valaki tud esetleg jo minosegben ulesgarniturat, idovel akar az is erdekelni tud.

tetoablak szinten zenesz, be van ragasztva, nagyon sajnalatos.

osszessegeben, alap gepnek jo a vas, de van mit kolteni ra boven. viszont legalabb nem rozsdabogja, es a motorja az egyelore nagyonfinom, kromok szepek. erzesre is egyben van, vezetheto nagyon.

ha barmi kerdes van, vagy javaslat vagy akarmi. kerlek ne tartsatok magatokba.

a gratulaciokat koszonom, es nagyon koszonom bakonyig segitseget is, alkalomadtan meghalalom neki a dolgot az biztos. Diesel biztatasa is meger egy koszono szot:)

udvozlettel

b

b0b0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1902

szia

 

hat ugy oktober korul fogalmazodott meg bennem a felismeres, hogy egy allolampa volna a megfelelo valasztas. eleinte 123ast terveztem.

 

keretem mar megvolt ra, csak a megfelelo peldany megtalalasa volt hatra. gondolkodtam kulfoldben is, de ennyibol ilyent onnan nem nagyon lehet hozni, szerintem.

 

na jojjon a beszamolom

 

b

Előzmény: Doni_99 (1901)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1901

b0b0!

 

Gratula!:)

Még ha nem is lesz még állólámpám a tervezett találka időpontjában, szívesen csatlakoznék, persze ha 7végére esik majd a tali.

 

Mióta is kerestél ilyen vasat?

 

D

Előzmény: b0b0 (1899)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1900

kt78!

 

Olyasmi nekem is volt!:)

 

Ha jól emléxem az enyém fecske volt és sárga, ahogyan a tiéd.

Talán lendkerekes volt.

Előzmény: kt78 (1898)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1899

sziasztok

 

gondolom ujdonsagot mar akkor nem arulok el, nagyonboldog w115 tulajdonos lettem. :)

 

az a zold kecskemeti 200Ds gep lett elhozva regi gazdajatol.

 

bovebben a nap folyaman beszamolok az esetrol es a htvgrol, mert mivel kecskemettol bp ig jottunk vele, es utanna mar nem birtam kiszallni, igy a htvgn beletettem 500 km. elmenybeszamolo kesobb.

 

persze lesznek kerdeseim is, tovabba terveznek 1-2 dolgot a geppel, tehat kereskedok, kufarok, bontok, lakatosok figyeljenek.:)

 

cserere is van nehany darabom.

 

na, igyexem jelentkezni, csak most dolgoznom is kell.

 

sajna digitgepem nincs - de szerzek - es akkor reszletes kepanyag megyfel ide a forumra. tovabba remenykedem egy allolampas talalkozoban is ahol megnezhetjuk egymas kincseit.

 

udv

 

b

kt78 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1898
Tényleg nem egy szépség ,csak nézelődtem ,és megorultem ,hogy ilyen is van .Erröl jut eszembe ,gyerekkoromban volt egy lemezgyári sárga állólámpás játékautóm, talán még meg is van valahol .
Előzmény: csabais (1894)
csabais Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1897
A hátsó oszloptakaró alatt keresd a helyét.
Előzmény: K.Tib (1895)
HaZsolti Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1896
Nekem 72'-es 115-ös van és abban 2 hárompontos van a szélén és középen 2 pontos előkészítés van. Fent a kalaptartót leveszed ott van 2 csavarnak hely és ha kiveszed az üllés háttámlát ott van 6 db csavar hely.
Előzmény: K.Tib (1895)
K.Tib Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1895
Szervusztok! Remélem itt tud nekem valaki segíteni! 1976-os w-115-ösbe szeretnék hátra hárompontos övet beszerelni, de csak a kétpontos "ölhevedereknek" van gyári kiépített helyük. Látott már valaki ilyet, vagy tudja hgy lehet berakni? Sajnos normális gyerekülést csak hárompontossal lehet rögzíteni, és "gyerektámadás" miatt szükség lenne rá! Ha van valakinek ötlete, szóljon, előre is köszönöm!
csabais Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1894
Felül taxi, alul police!

És micsoda kidolgozás:-)
Előzmény: kt78 (1893)
kt78 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 1893
ilyet találtam:
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=5397571
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1892

:(((

 

viszont legalább nem egy bontóban végzi

Előzmény: gy69 (1890)
bakonyigg Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1891

Hali...igen ők azok, a Ponton is szép, van egy-két kincsük.

De nem akarok részletekbe bocsátkozni, írjon csak az új tulajdonos az új szerzeményről...

Annyit mindenesetre elárulok, hogy simán legyorsulja az enyémet, pedig nem rossz az sem, alig füstöl egy parányit, de azért lesz mit csinálni rajta...:-)

Üdv

Előzmény: DIESEL 3.0 (1889)
gy69 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1890

Szia.

 

Az enyém volt. Első tulajos 3.0. Sajna eladtam:(. Előszür lejárt a forgalmi, majd leugrott a rendszám. Volt ratja egy kis lakatosmunka, de a felújítása folyikde nem nálam.

Előzmény: Doni_99 (1882)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1889

Én is gratulálok a metálzöld 200D-hez

láttál a vásárlás helyén más régi mercit is?

pl:egy sötétkék pontont, vagy egy-két leponyvázott fecskét?

az öreg szakival beszéltél?

kt78 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1888
Részemről is gratula a vashoz.
kt78 Creative Commons License 2006.01.14 0 0 1887
Viszont gyorsan .)))
Előzmény: csabais (1885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!