Hát... igazából saját célra van beraktározva nekem a termék de ha kell eladom. De nem apró pénzért! Nézz körbe alaposan, h mennyiért tudnál szerezni de 30 alatt biztos nem adnám oda sőt..., ebknt vaterán pont árulnak egyet lökhárítóval együtt csak az színrefújt fajta én meg nem azt keresek, nézd meg azt hátha jó Neked
2006 közepétől volt újfajta első lökős bár lényegtelen... nagyon nehéz bontott cuccokat találni hozzá, jómagam is keresek lökhárítót, viszont díszrácsom fehér van eladó. Ami alatta van (hűtő, hűtőtartó, lökhárítómerevítő) az meg ugyan az mint a régié de azom sincs, sajna nagyon keresett portéka és ha van akkor is horror az ár
Fazonra igazított 2005-ös Trafichoz keresek karosszéria elemeket. Jobb eleje sérült, de ment minden ami keresztben elől volt, így az alsó keresztmerevítő is. Motorháztető már épen maradt.
Köszönöm mindkettőtöknek a választ. a csere az ok, meg kell csináltatni. akkor ha jol veszem ki a szavaidbol, beleférhet még saját felelőségre a német tura, ha addigra nem kész az auto, csak vigyek magammal váltoolajat pluszba?
szia ! a kérdés elég érdekes melyik szerelő merne itt mást mondani mint hogy javítást kell eszközölni .kié ilyenkor a felelősség !?<nekem is kezdte de kint voltam Németben ép így kis cselhez kellet folyamodnom mivel 1200km mennem kellet váltóolajhoz adtam fél liter plusz.>De maradjon köztünk :):)
Gondolom az előre hátra mozgása akad vagy szorul a váltókarnak. Sajna szét kell húzni a váltót majd, és 2db tűgörgős csapágyat kell cserélni benne, nem vészes összeg a 2 csapágy... olyan 5E ft. Valóban típushiba a dolog (nem megy olaj a tengely tetejére menet közbe és szárazon megy a csapágy) Cserélni azér kell minél hamarabb mert a tengelyt is elrágja és az akkor forintálisan fájni fog :)
van egy 2007-es Vivarom, 2 literes dizel 90 le-s. 160e km környékén. mult héten a manuális válto megadta magár olyan téren, hogy a fokozatokat nagyon nehezen, télleg csak erővel lehetett betenni. visszafordultam inkább az autoval, utána szerviz, ahol tipushibát mondanak, valami elrozsdásodott a válto környékén és szorul, ideiglenesen WD-40 hatásara ujra tökéletes... lenne egy utja még a hétvégén, utána tudom leállitani csak hosszabb időre. lehetséges ez az ut még?
Azt még hozzá teszem hogy ugy csinálta meg a reményvesztet verdámat amit 10szerelö vissza dobott meg hebegett haogott hogy nem kellet semmi alkartészt vásárolnom hozzá még egyszer KÖSZÖNÖÖM Vargamunkának.
Ma voltam Vargamunkánál és mit mondjak nagyon ott van a szeren csak ajánlani tudom mindenkinek akinek vivaroja vagy traficja van csak öt keresse! Üzenem hogy nagyon jo lett verda nem kell hozzá semi jo a légtömegmérö is most olyan mint volt még lehet egy kicsit jobb is KÖSZÖNÖM!!!!!!!! mehet ujra a száguldás!
Mennyi km-t megyünk el hibától hibáig? Ez aztán a szép kérdés. Ha van valami konkrét kérdés pontos típussal kapcsolatban akkor segítek. Vezérlésbe én mindig Dayco szettet rakok be
köszönöm a hozzászólásokat vezérlés csere témában ! ti milyen cuccokkal dolgoztok ? gyári szett ? vagy van valami Ruvillos stb... egyébb valamire való alkatrész tippetek? légkulcsom nincsen sajna .... :( valami elektromosat tervezek már egy ideje....
szia ! valamikor 170000-km -nél nekem is csinált a gázpedál ilyet.Levetem wd40 nekem bejött azóta semmi gond :)pedig én is aszt gondoltam hogy csere.Ha jól tudom volt egy széria amit vissza is hívtak mert gyanús volt a beszerelés, szinte mindig sz@rakodot .Melegen pedig ha nem szeret indulni lásd alább .
Elektromos gázpedál jeladó szórakozik, nálunk is sok kocsinak ez a baja, h néha mikor indítom nem veszi a lapot, de még nem cseréltem soha. A nem indulásnak pedig porlasztó csere lesz a végeredménye.
Nekünk Opel Vivaronk van 1.9 TDI 2006.évi kiadás, 240ezer km van benne,naponta kb.250-300 km megyünk. Segítségetekre tapasztalatotokra lenne szükségem. Amikor beindítom és indulni szeretnék sebességbe teszem nincs gázpedál nem érzékeli kb. 1-2percig. Következő gond melegen nehezen indul sokáig kell forgatni az önindítót amikor beindul egy nagyot rángat. Szerintetek mi lehet a baja?? Szerviz azt mondta, h nincs semmi gond hiba kód nincs. Magán szerelőhöz is vittük de ők sem tudnak neki semmit csinálni. Ezen kívül nagyon szeretem vezetni sokkal kényelmesebb, jobban belehet látni az utat és ahhoz képest hogy 8 személyes szedi a lábát.
sziasztok ! Kedves B. PÉTER !írd meg a telefon számod a vargamunka@freemail.hu-ra mert valamiért nem tudlak elérni kösz .Ha tudok segítek persze .jó utat kívánok mindenkinek .
Vezérlés cseréhez légkulcson kívül főbb célszerszám nem kell viszont gyakorlati ismeret igen. Egyébként jel van a vezérmű keréken meg a főtengelyen is ha ez volt a kérdésed. A váltónak mio a baja? Én is javítok váltót meg van alkatrészem is hozzá bontva. De ha neked nyelestengely kell akkor gondolom 6-os váltód van mert abba megy el mindig. Bontottan fehér holló eme alkatrész újba meg 210E ft a rönóba, szóval ezzel mindent el is mondtam. Viszont ha csak csapágyakat kell cserélj akkor a 6db gyári csapágy megvan 60-70e ft körül. A lényeg, h ne menj a kocsival, hátha még menthető a nyelestengely
szia ! Ha nincs benne gyakorlatod kicsit nehezebb lesz.Kell egy két ismeret hozzá.Ha van akkor figyelem kérdése,néhány spéci kulcs <de meg lehet oldani>türelem és ellenőrzés mert haza is vághatód a motort.sokk sikert és jó úttat
Sziasztok ! kedves szakikat kérdezném hogy Renault Trafic 1.9 (dci) 2004 évj. vezérlés cserénél van-e valami okosság amire érdemes külön figyelmet fordítanni ,?? anyagszükséglet dolog még ami érdekelne. tapasztalatok, szívások stb. .
Új VDO légtömegmérő van 34-35ért Kinyomócsapággyal az lesz a baj majd, h megy így pár napig, h pumpálgatod reggelente, de pár nap és teljesen szétmegy ott a tömítés és folyni fog.... szépen fokozatosan beljebb kezd fogni a pedál és nem fog kiemelni a kuplungod, na ilyenkor nagyon könnyű szétgyalázni a szinkrongyűrüket és a fogaskerék kapcsoló körmeit. Ezek árait nem is mondom mert elájulsz :)
Kinyomó a hibás , csöpög az olaj, de anyagi okok miatt egyenlőre alternatív megoldásnak csak a fékolajat töltjük újra amint kezd elfogyni szerencsére lassan csöpög így bírja a dolgot... amint feltöltöttük a tartályt felpumpáltuk és ismét működik rendesen a kuplung csak, tényleg figyelni kell majd, hogy legyen olaj a tartályban
A pedáltörést nagyon nehezen lehet látni szabad szemmel. 3 8mm-es csavar fogja a tűzfalra a pedáltartó konzolt és az alsó csavarnál törik el mindig ami nehezen észrevehető, de ha tudod mit kell nézni 1 perc a vizsgálata
A turbónyomásszabályzó kiiktatásával természetesen megy a kocsi ha összekötöd a 2 csövet, de ezzel azt csináltad, h nem lesz leszabályzása a turbónak és állandóan maximális teljesítménnyel fog dolgozni és addig pörgetheted "meddig csak akarod" Röviden kinyírod a turbódat vele. Ebknt van ilyen szabályzóm új gyári Pierburg, nem vészes összeg tizen pár ezer ft. A másik hozzászóló pedig a kuplungpedál. 2 hiba lehet az egyik, h el van törve a kuplungpedál tartó ami a tűzfalra van rögzítve, ez olyan 200E km-nél szokott eltört de természetesen használatfüggő, de igazából a fő hibajelenség csak az, h a pedál 2-3 centivel lejebb kezd fogni, és az első rész "üresbe" megy ha nyomod, de nem fog kiemelni rendesen. A másik és valószínű ez lesz a hiba a kinyomócsapágy. Nézd meg a váltó és motor találkozását alul és ha van ott pár csöpp fékolaj akkor már veheted is le a váltót. Kinyomócsapágyból 2 fajta van az egyikbe 2 csavar fogja a váltóhoz az olyan 35-40E ft környékén van és van olyan amit 3 csavar fog az olcsóbb az 20-25 körül van. Ha tudod mi a váltókodod (nem csak az, h PK5 vagy 6 hanem az utána lévő számsor is akkor megtudom mondani milyen van rajta) Merre laksz ebknt?
Hello Egy kis segítségre vagyis tanácsra ötletre lenne szükségem. Van egy 2005 évjáratú Trafic-unk ami 1 hete megadta magát először a szervószivattyú, megrendeltük az újat és be is szereltük, de közben a kuplunggal is gond lett egyszerűen beesett a kuplung pedál, és nem tudjuk mi a fene lehet a gond és mit lehetne kezdeni vele
aki valamit tud mondani vagy volt hasonló gondja , kérem ossza meg tudását velem :) fontos lenne nem szeretném ha apám nekiesne a pedálnak is...