Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1934

Na nagynehezen megtaláltam

valami 207-euróról szól a fáma

Előzmény: 504LACI (1929)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1933

na mondjuk kerdes hogy milyen anyagot tesznek bele. mert az anyagosszetetel szerintem elettartam szempontbol kritikus. bar ha gyari csak nem gagyi. de akkor sem hiszem hogy kibirna meg 1 annyit.

 

zsir uj muborulesgarnitura nincs az ebayen? na majd van ismeros rakeresunk w115 alkatreszekre, hatha talalni valami jot is:)

 

b

Előzmény: hieronymous (1932)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1932

Egyébként érdemes olvasnotok a Mercedes-Benz Classic Magazint (angol és német nyelven is megjelenik- a márka adja ki), időnként gondol egyet a gyár és legyárt olyan dolgokat, amiket régen nem lehet kapni vagy sosem léteztek. Múltkor olvastam, hogy legyartottak a Pagoda, 115, 123 stb. tulajdonosokra gondolva xezer db 5gangos kéziváltót, és 1000 Euróért adták. Az újságban minden ilyen benne van.

Előzmény: hieronymous (1931)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1931
Múltkor E-bayen árultak zsír új fadobozos 220D motort. Asszem olyan 150ezer körül volt az ára.
Előzmény: b0b0 (1930)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1930

nem is hulyeseg amit mondsz bakonyig.

 

fogom magam, osszelapatolom a penzmagot ra, es akkor egy nagy general alatt megoldani az orr reszt.

 

csak ugye arra szepen fel kell keszulni, hogy ne az legyen szetnyitva a torpedo, aztan alkatreszhiany miatt ott alldogal a csapat, de ami meg rosszabb, az auto is.

 

meg hat tud e varni a tengelyszimering nyar vegeig, arra azert hamarabb is ranezetnek. a venti az meg telen kene...

 

no sebaj, csak szepen sorjaban.

 

remenyeim szerint mire ujra hullanak a levelek, mar egyben kell legyen a gep.

 

muszerfal szepdarab, ki gondolna hogy ilyenek is vannak meg.

 

b

Előzmény: bakonyigg (1924)
504LACI Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1929
Megtennéd, hogy belinkeled a helyet ha nem túl bonyolult? Aztán majd én nyomozok, hogy mennyiért is adják...
Előzmény: DIESEL 3.0 (1928)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1928

egy német fórumon lőttem

nemtom hogyé adnak egy ilyet

Előzmény: 504LACI (1926)
gy69 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1927

Sziasztok. sajna van egy opel tigrás is. :(

 

A.3.0 jobb volt.

Előzmény: hieronymous (1915)
504LACI Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1926

Esetleg eladó? Vagy hol lőtted?

Előzmény: DIESEL 3.0 (1925)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1925

EL TUDNÁM VISELNI, HA CSAK ÚGY HOZZÁMVÁGNÁK...

NEM DOBNÁM VISSZA!!

bakonyigg Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1924

Kedves bObO,

Végül is kész szerencse, hogy rohad a torpedólemezed, mert hiszen:

 

1. Ha már kikapod a mocit legalább látod hol nyáladzik..fótengelyszimmering

 vagy máshol is?

2. Fütőventillátorhoz könnyen hozzáférsz ha úgyis kinyitják mint egy konzervet..

megolajozod azt jó lesz ..EL NE FELEJTSD

3. Motorteret makulátlanra finiseled

4. Futómü - Kormánymü király módon szerelhető

5. stb stb :-)

 

Neked lesz a legtutibb verdád utána...csak legyél kitartó

Üdv mindenkinek

Doni_99 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1923

b0b0!

 

 

"de meg mindig jobban megeri, mint egy autot havi 50el torleszteni 6 evig:)

ami raadasul a vegere megint halott, tehat kezdheted ujra."

 

Abszolút osztom a 'véredényed'!:)

Előzmény: b0b0 (1920)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1922

koszonom a segitseget

 

udv

 

b

Előzmény: csimaz (1921)
csimaz Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1921
 a szaki telszáma: 30/3940-599 nyugodtan hivatkozz rám.
Előzmény: b0b0 (1920)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1920

ertem-ertem

 

mindenkeppen valami hasonlo megoldas kell majd, kozelben motor kikap, torpedo+taposo cserel javit, motor vissza.

 

nyar vegere terveznem.

 

iranyar 200+, szep moka lesz.

 

de meg mindig jobban megeri, mint egy autot havi 50el torleszteni 6 evig:)

ami raadasul a vegere megint halott, tehat kezdheted ujra.

 

b

Előzmény: csimaz (1918)
csimaz Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1919
egyébként, én is ismerem látásból az "új"géped. gratula hozzá! tényleg szépen néz ki. sok sikert hozzá, és pesze köszöntünk a klubban.  :)
Előzmény: b0b0 (1917)
csimaz Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1918
mint láthattad a nő apja mercikkel foglalkozik, tehát szerintem szét és össze is rakják neked. a lemezdoki pedig csak akkor dolgozik, ha megbízást kap. ugye érted?! :)
Előzmény: b0b0 (1917)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1917

na szep, mehetek vissza Kecskemetre:)

 

amugy kosz a tippet. szetnezek meg, hol mit lehet talalni. mert ugye a motort ki kell venni, visszarakni stb. nem lesz egyszeru menet. na mondjuk hozzatennem, hogy azert amennyi szaki volt a kornyeken, kicsit osszebb rakhattak volna a gepet ha mar eladasra szantak. foleg ha a general nyaron volt, akkor mar a torpedot is megdolgozhattak volna. mondjuk az mar igy egyben muvele szeposszeg...

 

igy inkabb olyan volt hogy mentek vele, aztan ha valaki jon akkor elviheti.

 

no, de nem banom, mostmar legalabb megfelelo helyen van. szep automobilt csinalunk belole.

 

b

 

 

 

 

Előzmény: csimaz (1916)
csimaz Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1916
 Hali! torpedolemez ügyben a régi gazdi apjának a szomszédja bizti tud segíteni. lelkiismeretes jó szaki aki nem ismeri a puffantást. az enyémet is ő gyógyíttotta meg. szép munkát végez, és olcsó. mellesleg ismeri a vasadat kívül belül.                                                                                                                                                 
Előzmény: b0b0 (1903)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1915

"szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)"

 

Elmondom, milyen kocsik vannak a klubban: W116, W123, W124, W126, R129, W170, W210. Ezek a talikra járó társaság autói. Fórumolvasók között még van R107, W108, W115. Sokféle Merci, de szerintem ettől szép a klubozás, ha mindegyiket ki lehet próbálni :))

Előzmény: b0b0 (1914)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1914

miert is megy az irigykedes?

 

3 okot tudok elkepzelni:

 

- akinek meg nincs es szeretne w115

- akinek mar regen megvan, es emlekszik arra az euforiara amit megszerzesekor tapasztalt, de manapsag mar nem erzi annyira intenziven + a kezdok vezetesi elmenye, oromerzet stb

- akinke van, es euforia is, de en annal sokkal nagyonszebbet fogtam ki:)))

 

na

 

szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)

 

es akkor aki tud hozz majd nekem dizel kijelzo egyseget a muszerfalra, cserebe kap benzinest, bar lehet hogy a jelenlegi nincs rendesen bekotve, arra is csutortok a ranezes idopontja. na

 

tovabbi kellemes napot

 

b

 

Előzmény: GUK (1909)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1913

a membran dolgot, illetve beallitast, tovabba a homersekletkerdest azt csutortokon szepen elovesszuk. arra jutok garazshoz. koszonom a segitseget, tippeket, igy meg nagyobb eselyel megoldodnak a dolgok.

 

ami az olajfolyast illeti ezt a fek esetet esetleg mindenkeppen megnezem. a kormanymu es a bal csuklo is sorra kerul.

 

talan ezek most a legfontosabb ugyek. igy muszakilag.

 

na arra visoznt tovabbi tippeket varok, hogy ha a bal tukor -lerazodik- az idealis beallitasbol, gondolom ki van kopva a gombcsuklo,aprosag, de azzal mit lehet kezdeni?

 

na ennyit mara a gep problemairol!

 

b

Előzmény: WAndrew (1908)
b0b0 Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1912
valasz ment
Előzmény: hieronymous (1910)
hieronymous Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1911

Még valami: ha valakit érdekel a klubozás és megnézne minket állólámpával vagy anélkül:

Minden kedden 19 órától megtalálhatók vagyunk a Felvonulási téren, tudnánk dumcsizni, meg élőben könnyebb megtárgyalni bármi biztosítás, tali, szerelő dolgot, mint a fórumon. 20 órától meg beülünk kajálni a Paprika étterembe, mert hideg van :) Könnyű megtalálni minket, ott leszünk ahol egy rakás Merci figyel :)

hieronymous Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1910

b0b0!

A veterán bizti természetesen mindig működik autóvásárláskor!

Küldtem e-mailt a paraméterekkel, elérhetőséggel, remélem tudok segíteni.

Egyébként mindenkinek, aki '81-nél régebbi Mercit akar vásárolni:

2000cm3-ig évi 12.000 Ft a kötelező, e fölött max. évi 19.000 Ft + a klubunk éves tagdíja: 4.000 Ft. És az Uniqua biztosítónál lesz biztosítva az autó.

Tavaly év végén egyébként kb. 40 embernek tudtam intézni ezt a dolgot, szóval működik és ajánlom :)

Zárójelben: Nem ezzel foglalkozom, és jutalékot sem kapok a biztosítások után, viszont mivel az én autóm is így van biztosítva (W123 280TE), így gondoltam, ne csak én járjak jól. A klubos tagdíjat meg valamelyik nagyobb talin elisszuk :)

Bővebb bizti infó: www.mercedesyoungtimers.hu

Az oldalon egyébként a partnerek között (ők kedvezményeket adnak klubtagoknak) és a szaknévsorban is találtok olyan cégeket, embereket, akiket megtalálhattok a problémáitokkal.

Remélem, tudtam segíteni.

Bocs a sok szövegért!

Szép napot!

Előzmény: b0b0 (1905)
GUK Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1909

      Gratula a géphez és nagyon várom a képeket!  A motor nekem is volt már hideg, a termosztátcsere nálam segített. Az indulás utáni hullámzás meg talán lehet a kicsit elöregedett membrán, vagy csak beállítási hiba is. Amikor az enyémben a membránon volt egy kicsi lyuk akkor folyamatosan hullámzott, bár hidegen sokkal jobban.

        De a lényeg az, hogy most nagyon sokan irígykedünk rád !!!!  :-))

         

        Mégegyszer gratula!!!!

Előzmény: b0b0 (1903)
WAndrew Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1908

Gratulálok én is.

 

Az üzemi hőfok az 80, a 65 kicsit kevésnek tűnik, talán rossz a motorba csavart mérőegység.

Az olajfolyás lehet a kormányműtől is, ez tipikus. (Általában nem dől belőle az olaj, csak foltot hagy, de ez a szimeringtől függ).

Viszont érdemes megnézni a fékolajtartály olajszintjét, mert ha kevés van a hátsó tartályban, akkor a kupplungcsőből folyik, és esetleg otthagyhat valahol. (az is a bal oldalon megy le a sebváltóhoz)

 

Üdv: András 

Előzmény: b0b0 (1903)
Doni_99 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1907

Hali!

 

Tényleg nem szűkölködünk hozzáértő kontaktokban.

Nem elfelejteni őket, reményeim szerint én is fogok jelentkezni értük:)

Előzmény: hieronymous (1904)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1906

SZia BoBo!

a köt biztosítás ügyében én a következőt tudom javasolni:

szerény személyem a trabant-wartburg club tagja vagyok évi 6.000,-huf tagsági díj

fejében

rajtuk keresztül pedig az allianz biztosítónak fizetek egy évre 16.000,-huf-ot

a kettő együtt jár (3.0-ra  ez nem is olyan rossz)

nézd meg a honlapjukat mármint a club-ét és ott találsz allianzos díjtáblázatot is!!

 

b0b0 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 1905

kosz a tippeket, ugylatom szaki hianyban nem szenvedunk, ez azert jo hir. ahogy aktualissa valnak a dolgok, telszamot kerek!

 

egyelore az adminisztracioval vagyok elfoglalva. eredetvizsga, atiras stb.

 

ami viszont felmerult a kot.bizt.

 

na ebben hogy is van ez a youngtimeres dolog. vagy azt csak kozosen, ev elejen megy?

 

 

ez volna talan a legsurgosebb

 

udv

 

b

Előzmény: hieronymous (1904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!