na mondjuk kerdes hogy milyen anyagot tesznek bele. mert az anyagosszetetel szerintem elettartam szempontbol kritikus. bar ha gyari csak nem gagyi. de akkor sem hiszem hogy kibirna meg 1 annyit.
zsir uj muborulesgarnitura nincs az ebayen? na majd van ismeros rakeresunk w115 alkatreszekre, hatha talalni valami jot is:)
Egyébként érdemes olvasnotok a Mercedes-Benz Classic Magazint (angol és német nyelven is megjelenik- a márka adja ki), időnként gondol egyet a gyár és legyárt olyan dolgokat, amiket régen nem lehet kapni vagy sosem léteztek. Múltkor olvastam, hogy legyartottak a Pagoda, 115, 123 stb. tulajdonosokra gondolva xezer db 5gangos kéziváltót, és 1000 Euróért adták. Az újságban minden ilyen benne van.
fogom magam, osszelapatolom a penzmagot ra, es akkor egy nagy general alatt megoldani az orr reszt.
csak ugye arra szepen fel kell keszulni, hogy ne az legyen szetnyitva a torpedo, aztan alkatreszhiany miatt ott alldogal a csapat, de ami meg rosszabb, az auto is.
meg hat tud e varni a tengelyszimering nyar vegeig, arra azert hamarabb is ranezetnek. a venti az meg telen kene...
no sebaj, csak szepen sorjaban.
remenyeim szerint mire ujra hullanak a levelek, mar egyben kell legyen a gep.
muszerfal szepdarab, ki gondolna hogy ilyenek is vannak meg.
mint láthattad a nő apja mercikkel foglalkozik, tehát szerintem szét és össze is rakják neked. a lemezdoki pedig csak akkor dolgozik, ha megbízást kap. ugye érted?! :)
amugy kosz a tippet. szetnezek meg, hol mit lehet talalni. mert ugye a motort ki kell venni, visszarakni stb. nem lesz egyszeru menet. na mondjuk hozzatennem, hogy azert amennyi szaki volt a kornyeken, kicsit osszebb rakhattak volna a gepet ha mar eladasra szantak. foleg ha a general nyaron volt, akkor mar a torpedot is megdolgozhattak volna. mondjuk az mar igy egyben muvele szeposszeg...
igy inkabb olyan volt hogy mentek vele, aztan ha valaki jon akkor elviheti.
no, de nem banom, mostmar legalabb megfelelo helyen van. szep automobilt csinalunk belole.
Hali! torpedolemez ügyben a régi gazdi apjának a szomszédja bizti tud segíteni. lelkiismeretes jó szaki aki nem ismeri a puffantást. az enyémet is ő gyógyíttotta meg. szép munkát végez, és olcsó. mellesleg ismeri a vasadat kívül belül.
"szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)"
Elmondom, milyen kocsik vannak a klubban: W116, W123, W124, W126, R129, W170, W210. Ezek a talikra járó társaság autói. Fórumolvasók között még van R107, W108, W115. Sokféle Merci, de szerintem ettől szép a klubozás, ha mindegyiket ki lehet próbálni :))
- akinek mar regen megvan, es emlekszik arra az euforiara amit megszerzesekor tapasztalt, de manapsag mar nem erzi annyira intenziven + a kezdok vezetesi elmenye, oromerzet stb
- akinke van, es euforia is, de en annal sokkal nagyonszebbet fogtam ki:)))
na
szerintem ha esetleg ugy alakul, szabadido is, tavasz is. akarhogy a hosokre kigurulhatna a w115 kulonitmeny, hogy megmutassuk mi is magunkat a 123-126 ok mellett!:)
es akkor aki tud hozz majd nekem dizel kijelzo egyseget a muszerfalra, cserebe kap benzinest, bar lehet hogy a jelenlegi nincs rendesen bekotve, arra is csutortok a ranezes idopontja. na
a membran dolgot, illetve beallitast, tovabba a homersekletkerdest azt csutortokon szepen elovesszuk. arra jutok garazshoz. koszonom a segitseget, tippeket, igy meg nagyobb eselyel megoldodnak a dolgok.
ami az olajfolyast illeti ezt a fek esetet esetleg mindenkeppen megnezem. a kormanymu es a bal csuklo is sorra kerul.
talan ezek most a legfontosabb ugyek. igy muszakilag.
na arra visoznt tovabbi tippeket varok, hogy ha a bal tukor -lerazodik- az idealis beallitasbol, gondolom ki van kopva a gombcsuklo,aprosag, de azzal mit lehet kezdeni?
Még valami: ha valakit érdekel a klubozás és megnézne minket állólámpával vagy anélkül:
Minden kedden 19 órától megtalálhatók vagyunk a Felvonulási téren, tudnánk dumcsizni, meg élőben könnyebb megtárgyalni bármi biztosítás, tali, szerelő dolgot, mint a fórumon. 20 órától meg beülünk kajálni a Paprika étterembe, mert hideg van :) Könnyű megtalálni minket, ott leszünk ahol egy rakás Merci figyel :)
A veterán bizti természetesen mindig működik autóvásárláskor!
Küldtem e-mailt a paraméterekkel, elérhetőséggel, remélem tudok segíteni.
Egyébként mindenkinek, aki '81-nél régebbi Mercit akar vásárolni:
2000cm3-ig évi 12.000 Ft a kötelező, e fölött max. évi 19.000 Ft + a klubunk éves tagdíja: 4.000 Ft. És az Uniqua biztosítónál lesz biztosítva az autó.
Tavaly év végén egyébként kb. 40 embernek tudtam intézni ezt a dolgot, szóval működik és ajánlom :)
Zárójelben: Nem ezzel foglalkozom, és jutalékot sem kapok a biztosítások után, viszont mivel az én autóm is így van biztosítva (W123 280TE), így gondoltam, ne csak én járjak jól. A klubos tagdíjat meg valamelyik nagyobb talin elisszuk :)
Az oldalon egyébként a partnerek között (ők kedvezményeket adnak klubtagoknak) és a szaknévsorban is találtok olyan cégeket, embereket, akiket megtalálhattok a problémáitokkal.
Gratula a géphez és nagyon várom a képeket! A motor nekem is volt már hideg, a termosztátcsere nálam segített. Az indulás utáni hullámzás meg talán lehet a kicsit elöregedett membrán, vagy csak beállítási hiba is. Amikor az enyémben a membránon volt egy kicsi lyuk akkor folyamatosan hullámzott, bár hidegen sokkal jobban.
De a lényeg az, hogy most nagyon sokan irígykedünk rád !!!! :-))
Az üzemi hőfok az 80, a 65 kicsit kevésnek tűnik, talán rossz a motorba csavart mérőegység.
Az olajfolyás lehet a kormányműtől is, ez tipikus. (Általában nem dől belőle az olaj, csak foltot hagy, de ez a szimeringtől függ).
Viszont érdemes megnézni a fékolajtartály olajszintjét, mert ha kevés van a hátsó tartályban, akkor a kupplungcsőből folyik, és esetleg otthagyhat valahol. (az is a bal oldalon megy le a sebváltóhoz)