Vészüzemben van a váltód. Ilyenkor van fix kettes, és erősebb rántás D és R-be húzáskor. Ezt nem lehet azzal "resetelni", amit leírtál. Kellene egy diagnosztika neki, anélkül csak találgat mindenki.
Mikor ilyeneket hallok,már egyenesedik a szőr a hátamon:-) Jó erős hónapja cseréltem komplett (722.661) váltót.Tiéd más. de a tünetek hasonlók voltak.Nálam 3,4 között fölpörgött a motor,volt hogy ki is dobta a sebességböl. Nem létezik,hogy első felindulásba "kicsit keményebben" bántál a mechanikus váltással,és esetleg torzult a váltó tolórúd a kilisszatengelyhez képest? Belül nem változott kicsit a kar álása a megszokotthoz képest?
Van 5 éve egy w163 ml430 soha semmi gondom nem volt vele . Majd egy hete nehezen váltott fel 3ból 4 be a váltó. Lecseréltettem az olajat gyári merecedes olaj szürö. A hiba megoldodott. Viszont tegnap kihajtott elém egy auto majd triptronokba vissza váltottam ,hogy a manővert végrehajtsam azota 2 fokozatban mardt. Probáltam resetelni : a ráadom a gyujtást a gázpedált 30 mp tövig nyomva p fokozatban álló motornál , de semmi . És most ha p böl D be teszem gyengén üt . Szerintetek kuka lett a váltó?
Nekem 1992 ben sikerült az első "tele ajtós" 190E autómatába ülnöm. Azóta azt az elvet követem,.. férfi ember alá Mercedes dukál, pláza cicák,és buzik alá meg lapos kabrió... Tudom kicsit sarkos a fogalmazásom,de hosszú távon müxik!! :-))
Na igen. 2 tonna birodalmi acél az nem egy marék toll.
Igen,vannak szebb és jobb autók. Gyorsabbak is. De én köszi megvagyok az öreg vassal. Nagy gotelban ülök,a klíma képes hideget csinálni 40 fokban is,mégsem kell kikapcsolni,hogy előzni tudjak. Könnedén kihúzuk egy nagyobb motorcsónakot akkor is,ha sáro,algás a sólya,nem rángat a kéttengelyes futó sem,ha kedvem úgy tartja átautózom a Békás szorosból a Gyimesibe hegyen,völgyön,patakmedren át. Bp-Róma táv után még volt kedvem sétálni,vátost nézni,nem zsibbadt a seggem mint egy Octavia-ban 150 km.után.
N
Igaz nincs multimédiás rendszer,nem tudok a kocsi mellett állva beparkolni mobilról,fe van két jó tükröm,azok segítségével bárhova beteszem,ahova befér. Nem számolja ki a fogyasztásom,átlag sebességem,nem tartja a sávot helyettem és nem figyeli a kamera a szemem,sőt,még tempomat sincs,csak limit,viszont bizonyítottan elment már 500 000 km-et és még minden működik.
Igen,elfogult vagyok,1990 óta nyúzok Mercedeseket,mindenféle típust. Nekem nem kell másik autó. Ültem mostanában GLS 500-ban mentem vele közel 2000 km-et,meg kb.ennyit az új V-vel is. Nagyon szetetrm mimdkettöt,de nekem kicsit "műanyag" már. Soha nem tudom elfogadni a bajuszkapcsolós váltót...
Nekem megfelel az ML,jövőre kap egy nagyobb felújítást,azután had gutuljon.....
Az utolsó 2 mondatodban hűen ecsetelted,miért van-lessz itt sokunknak ML-je. Mert azt a fizikai biztonságot amit nyújt,föl kell ismerni,és megbecsülni. lehet indulás után egy 200 millkás Lotus,vagy Ferrarinak 3 másodperc után már nem tudom leolvasni a rendszámát,de ha netán belém csapódna,hát pont a s..gem alatt lenne a feje a pilótának...:-)) Mondjuk ezt a "biztonságot" mindenki úgy itéli meg ahogy akarja.Ebben ülve vannak még terveim.... 1 suzuki swiftben ülve már lehet nem nagyon akarnék nagykabátot,talán még tartós tejet sem venni:-)És nem utolsó sorba él a régi nagy taxis közmondás,ha 1 régi mercit sikerül reggel beinditani,az már megbizhatóan végig dolgozza a műszakot...
Ahogy a régi közmondás isbmegmindja: ha vól pézed majomra,akkor legyen banánra is.
Ha valaki belrül egybtizen-huszonéves prémiumba,annak biza ára lehet.
Az enyém ugyan benzines,de átléptük az 500 000 km-et és betöltötte a 20. életévét. Erre mondják gépész körökben,hogy csak szivességből megy. Viszont imádom,nem tervezem a cseréjét!
Nagyon azért ne nyugodj le,mert ha nem te hernyákolod az esetleges hibák orvoslását,és sügérnek néz a "szakszerviz",akkor jön a zsebbe nyúlós szindróma. De hát teljesen relativ,hogy ki,és mit nevez zsebben nyúlásnak.. Én másfél éve ültem bele a 270 be,de az alatt sikerült fél millkát bele nyomni. Abbol kb fele optikai tuning volt,amit akár el is kerülhettem volna.Viszont a másik feléböl lehetett volna akár nyolcszázezer,esetleg millka is,ha nem én fetrengek időnként alatta-fölötte + 2 fokban, 80 km es szélben:-))) Mivel 163 asrol regéltél, az alsó hangon is 13-14 éves. 800-1.600 ig.. kategória.. Többnyire a futásteljesitménye már meghaladta jelentősen a fődarabok szavatosságát. Váltó-bolygóművek-osztómű-főtengely csapágy stb-stb. Ez nem azt jelenti,hogy 3-400 ezret futott már kuka. De várható a hiba előfordulása. Viszont a márka mellett szól,hogy egészen extrém futásteljesitések is előfordulnak különösebb anyagi ráforditás nélkül. Ha nem nagyon vágod a mergák pszihológiáját,vigyél magaddal 1 megbizható tudással rendelkező "pártatlan" segitséget a vásárláshoz :-))
Hát hallod, ez talán a legkényesebb kérdés.Mert ha már megvan,és tünetet tudsz mondani,1szerűbb:-) Ha nem füstöl,nem zörög,normálisan vált,ne félj tőle:-) Ez már nem a 35 éve árúba bocsátott 178 ezer kilóméternél leselejtezett fötaxis lada,amit a Hullai Jenő út,és az Öv utcában lehetett megkapni 50 ezer kalap péncen. De előtte szigorúan gépzsirt ,és némi apró faforgácsot is nyomattak a kenőolajos helyekre:-))
Ezeket végig nézettem, elvileg rendben. A fejegységen olyan mintha nem is létezne kamera, még csak egy villanás sem történik, sem fekete képernyő amikor R.-be kapcsolok. Az lehetséges, hogy csak szoftveresen lehet visszakapcsolni?
W164 2008 évjáratú autóm hátsó kamerája nem működik. Automata váltó R-be kapcsolva át szokott váltani a fejegység képernyője kamera módba. kb 1 hete nem kapcsol át.Biztosítékok rendben vannak.
Tudtok valami megoldást vagy ezt csak szerviz tudja megoldani? Köszi!
Ha a súlyt növeli és zavar is, hogy ott van, mennyit fizetnél, hogy megszabadítsalak tőle ? :-D Én azon a helyen tartom az elősegély dobozt, de a csati ott van. A cd tár szerintem még aktuális..
Szia! Nekem 320 benzin-gáz van,1998- as. 532 000 van benne,kb.132000 gázüzemmel. Nálam 4 éve van,kb.120 000- at mentem vele. Néha vontatok,máskorna Kárpátokban kalandozom úttalan utakon. Én nagyonnelégedett vagyok minden szempontból.
Pótkerék tartályom van,ami nem vesz el helyet a csomagtartóból,viszont kicsi,egy feltöltéssel 40-42 l. Max. 250-300 kilométert mrgy el.