Mentem 650 burgival, ha nincs a váltó a sportra téve akkor nem egy rakéta. Széria sw 600-al "versenyeztem", nekem annyi a módosítás,hogy dr.pulley kockák vannak a spiderbe. Simán odavertem. Emelkedőn jobb az sw, ott kijön a nyomaték. De sik úton kb. egál. Az 400 sw meg sehol sincs hozzá ezt meg szomszédom mondta, ( ma adta el az sw400-at ) miután balaton mellett nekiállt kergetni egy spidert :)
Sztem egyetlen előnye a nagy kerék a burgonya elterjedtebb.
A kiegészítő lábtartó nélkül használhatatlan hosszabb túrákon (magánvélemény)
Hogy tetézzem a dolgokat a napokban teszem fel a GT-met én is. Új gumi (gyári méret mert ez volt az RS-en és nem szeretem) ill. nappali fény mint Maxién + RS segg és hátsó lámpák. Hosszú végáttétel (Beverly, Maxival raktuk át).
Az attol fugg honnan veszed a fordulatszamjelet. Mert ha egyik traforol akkor mindegy hanyhengeres a jargany mert ott csak egy jel van mindha egy hengeres lenne a motor. Ja de vigyazni kell mert sok 4t motornal minden fordulaton van szinra meg akkor is mikor nem kell az meg akkor olyan mindha 2t lenne. Bonyolult ez kerem szepen.
Urak ! ert valaki a fordulatszammerokhoz? az uj motorom 2 henger 4 utem. Hengerenkent gyujtotrafoval. Van egy un. uni ford.mero amire az eladi azt mondja,hogy 1 henger 4 utemre van. Ez rossz eredmenyt mutatna nalam v jot ill. lehet-e valami elektrinikaval a jelen javitani?
En momentan vettem egy choppert a napokban. Miutan ma at is irattam megmarad. Van igy 2 nagymotorom, 2 kismotorom es egy autom. Biztasitasok,sulyado, ez kicsit sok. Spider igy elado. Bar ma meglatogattam ( szomszed garazsaban van ) es faj a szivem eladni. Remelem jo messzire viszik. Legszivesebben megtartanam :)
Igen a nagy kerék fontos szempont. A burgman egyik legnagyobb gyengéje a pici kerék hazánk csodás útjain... Kanyarokban egy kicsit kúszik is. A láb előre nyújtása az nálam fontos, mert a csípőm eléggé tropa, és budi pózban nem tudok sokáig ülni.
A hátul ülésben egyetértek. Én is csak akkor ülök motorra, ha vezethetem!
Nekem is kevés van belőle , de valószínű hogy én osztom be rosszul . Na mindegy is . Én akkor mentem maxipókkal mikor Edel gépét "tuningoltam" a zenecuccal meg a xenonnal . Nem rossz gépek , a nagy kerék miatt rohadt nagy előnye van az egyenletlen utakkal szemben . A lábtartás fura , de Pinonak van egy egyszerű és nagyon patent megoldása erre . ( kihajtható lábtartó )
Utaztam hátul is ( Bécsből jöttünk hazafelé , hátul is kényelmes {de nem nekem, mert soha semmilyen motoron nem akarok többet hátul ülni } :D )
Hááát az idő az valóban szűk keresztmetszet. Kis túlzással, amennyit az idén nyáron mentem, arra egy 50-es robogó is elég lenne. :)))
Jó, hogy ennyi ismert előéletű pók van most eladó, de nekem ez a tavaszra lesz szerintem aktuális. Asszony megölne, ha most cserélnék :) Meg még végiggondolom, hogy tényleg érdemes-e cserélnem a Burgmant. Szebb a pók, de ki kellene próbálni, hogy milyen menni vele. Azt jól láttam, hogy nem nagyon lehet ráirányítani előre nyújtani rajta a lábat?
a blokk piaggio másik 10 típusba is ezt rakják, az alkatrész olyan mint a többinél kifizethető de nem tömegcikk, fogyasztás normál temponál 4 nálam 4,3. alkatrész ami csak spider 2022-ig garantált, a típust 2011-be a gyár bezárásával együtt megszünt újabbat csak későbbi üzemehelyezésűt találsz. nagyszerű a típus de a honda ilyen korú silwer wingje vetélytárs (600) azt azomban alakítani kell a jó menettulajdonságokhoz. én a másodikra idén ültem át nem elfogultságból hanem ár/érték használat és tudás döntés volt + nagy vágyat éreztem a fehér RS változat iránt.
típushiba a fesszabályzó esetleg a km óra volt már hengerfejes is az ismeretségemben. én hajtom a legintenzívebben nálam csak a szabályzó
Jelenleg egy 400-as Burgman tulaja vagyok, de láttam a városban egy Spidermaxot, ami nagyon megfogott. Elkezdtem utána nézni a neten, de nem találtam sok infót, nem túl gyakori a vas.
Gondolom itt elég sok tulaj van, így megköszönném, ha néhány infót, tapasztalatot gondolatot megosztanátok velem. Olasz motorom még soha nem volt csak japán.
Igényelnek ezek a gépek különösebb odafigyelést, vagy az általános gondos karbantartás elegendő nekik? Van valami típushiba, betegség amire figyelni kell? Hatalmas dögök, de milyenek a menettulajdonságok városban és azon kívül? Mik a versenytársak? Fogyasztás hogyan alakul? Tudom ez csuklófüggő. A Burgman nálam városban 4,2-4,5 között, országúton 3,5-3,8 között fogyaszt, autópályán meg nem használom. Alkatrészt mennyire macerás beszerezni hozzá és mennyire horror az ár?
Előre is köszi mindenkinek, aki szán rám egy kis időt és válaszol! A fentieken túl természetesen minden egyéb infó, jótanács is érdekel.