-Az első felfüggesztés, torziók is megértek a cserére.
-A legnagyobb baja, hogy kétszemélyes és a lányok részéről egyre erősebb az igény, hogy elkísérjék apát vadászni, horgászni, gombát szedni.
-Ha svarcban beteszek egy hátsó ülést akkor nem marad csomagtér.
Valami pickupautón töröm a fejem de képlékeny még. A hosszú terrano sem kizárt, de a pickup előnye vele szembe az, hogy a platóra pakolásnál nem kell annyira vigyázni mint arra, mit teszek be a fülkébe-lőtt vad, sáros cuccok etc.
Egy navarrát próbáltam a minap, abban jobban hátra tudom tolni az ülést mint a terranoban, jobban elférnek a lábaim. Hátul persze nem sok hely marad de a gyerekülés elfér, amúgy meg nem akarok magam mögé beülni...mellém se, biztos paráznék ilyen hülye sofőr mellett...
Igen,ez a fékcsőtoldás szakszerű módszere,de ez nem egyenlő a forrasztással!
Miért nem vizsgáztatod le? Az enyém 3 hete csont nélkül műszakizott,előtte való nap lemostam és szinte ennyi volt a felkészítés,pedig a tiéddel egyidős és ezzel sem a plázába járok...igaz,mindkét küszöb tavasszal rendbe lett téve+kapott hátra új fékbetéteket,mert még a gyáriak voltak benne (175 ekm)
Egyrészt nem biztos, hogy ezt az autót mégegyszer le akarom vizsgáztatni. Másrészt létezik a toldásra kultúrált megoldás is, pl. csinálok egy kockát menetes furatokkal, a rézcsövet akár az autó alatt is meg lehet peremezni...de mint mondtam, ez még acél.
Hogy baszná telibe, elment a fékcsövem...a leghosszabb... Át van fűzve még a kurva anyján is, több kanyar van rajta mint a nordschleifén...felültem a szopórollerre vele rendesen. Az utolsó tíz centin három helyen spricceli az olajat de nem gyengén.
Igazad van a kormány nem játék, de már muszáj volt valamit tenni, mert rettenetes nagy volt a holtjáték.
Amúgy meg ezt találtam a globoidcsigás kormányműről, hátha másnak is segít valamit:
A globoidcsigával a kormánytengelyen csapon forgó görgő kapcsolódik. A globoidcsiga kiképzése olyan, hogy középállásban hézagmentesen, a két végén pedig növekvő hézaggal kapcsolódik a görgővel. Ez teszi lehetővé, hogy a csiga középrészének nagyobb fokú kopása miatt szükséges utánállítás nem okoz megszorulást a csiga két végén, ahol a kopások a kevesebb használat következtében kisebb mértékűek.
Köszi! Véleményem szerint az állító csavar egy excenteres tengely vége,amivel közelítem-távolítom a fogasívet a globoidcsigától,ezért érzékeny annyira. Nem szívesen nyúlok bele,egyrészt mert még gyári beállítás,másrészt meg ugye a kormány nem játék...alszok még rá hétvégéig!
Helló! Igen fellazítod és befelé tekered, de csak nagyon kicsit kell, mert nagyon érzékeny. Mi talán egy negyedet se tekertünk és sokkal kezelhetőbb lett, még a nejem is észrevette :-) ! Próbakört mindenféleképp tegyél vele, hogy nem e szorul valahol vagy nem e akar leesni az útról.
Hello! Leírnád a folyamatát? Gondolom a kormánymű tetején lévő kb.21-es kulcsnyílású kontraanyát fellazítom,aztán a közepén lévő hernyócsavart hajtom vagy az óramutató járásával megegyezően,vagy ellentétesen. Kérdés még,hogy mennyit?
Nincs különösebb gond,csak mostanában 3 autót vezetek,és furcsa ez a 6-7 cm holtjáték.
Van Gödön egy cég ahova mindig mentem bontott alkatrészért, a tulaj hozott be angliai roncsokat és bontotta, néha volt 3-4 egyszerre. Egy ideje már nincs új gép, de lehet hogy a maradékok között van. Telefonálj oda és kérdezd meg. http://www.autopatika.hu/elerhetosegek.php A vezetékesd hívd (0627..) és mondd hogy Terrano alkatrészt keresel.
Valakinek nincs otthon feleslegbe olaj feltöltő csavar ami a hátsó difibe kell. El van nyalva a feje és félek, hogy olajcsere után már nem fogjuk tudni visszatenni.