Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Hát a BPO-175-ről sok rosszat nem tudok elmondani, de azért van egy-két probléma vele. Első körben, hogy a gázpedál olyan kemény volt, és kényelmetlen, hogy vízszintesig kellett nyomni nem kis erőkifejtéssel, hogy egyáltalán elinduljon, valamint szerintem új rugót rakhattak bele, mert iszonyatosan nem ment a busz. 3 napja van beírva, de a pecsét nem segített nyomni a gázt.
A motor szerintem nagyon gyenge vagy a gázpedál miatt volt ilyen, de kisebb emelkedőknél is simán visszaváltott 3-asba, aztán majdnem 2-esbe is.
A vezetőülés körülbelül olyan, mintha egy deszkán ülnék. Szivacs nagy vonalakban nincs benne, és iszonyat kemény az ülőlap.
A kormányra azt mondanám, hogy csepel szervós feeling.
A váltó, fék, retarder kifogástalan.
Motor hol kéken, hol feketén füstöl, éppen milyen kedve volt. 21A-n inkább kék hangulatban volt.
Eléggé megbízható gép, még este megmutattam neki a 21A vonalat is, hogy érezze a törődést. Hát ott aztán volt minden, csak gyorsulás nem, de azért felértem időre a végállomásra.
U.i: A Száll Kálmán téri maffia megkérhetne pár kollégát, hogy hozzon már ki 1-2 táblát a Száll kálmán téri tartózkodóba, mert se 21-es, se 21A tábla nem volt egy darab se, így tábla hiányában volt a 2 menet.
Nem tudom, azt hiszem 2-3 évvel ezelőtt volt törzs 272, hát örömmel látnám újra a vonalon (bár most lyukas a kipufogó, sportos hangja van, hát nem tudom milyen lenne a sztrádán).
A 11-16-n ugye elöl hajlamos szarul kiírni.
11-17 belül nem túl jó, legalábbis a hátsó nem mindig üzemképes.
11-18 most jó, leszámítva a kezelő kék világításást. Hátul nem ír ki, kívül le is van szikszalagozva.
11-19-t passzolom.
Sajnos az valóban nem jó rajta, de hát mit csináljunk, mert amúgy tényleg nagyon jó.
Ezt most nem igazán értem! Mi az, hogy nem engedi az expresszre? Azért tették az Etele térre, hogy ott karikázzon. (Mellesleg valamelyik nap néztem, nem vitték túlzásba a "százason" az AP.-os kocsikat. Söt!)
Azért nem m1 más vonalra, mert az átfolyásmérő zamekra ment? Pedig a 272-esen lehetne takarékoskodni.
A I-116-119-es kocsikkal semmi baj. Olyan "apróságokat" leszámítva, hogy a Fok-Gyem kijelzők java meghaltak. Továbbá a 117-es fehér füstöt ereget inditásnál, talán a porlasztó csúcsok "mentek haza", + a 118-asban még még mindig áll 2 henger, ettől kicsit lomha. O-552 volt valamakor 272-esen? Legjobb tudomásom szerint is már évek óta be.-zik a 7-esen. (Talán már május 1-jétől nem.)
Bx úr, milyen volt a 175? Még nem taliztunk személyesen, így nem voltam benne biztos, hogy te vagy az, de pont váltottál a körtéren, amikor szálltam le róla. :) Odamentem volna, csak gondoltam, hogy nemsokára indulsz is, én meg időre mentem...
Más: 13-80 után most a 13-65 váltója is meghalt, persze azért nyúzzák 21-esen, nehogy maradjon jó 415-ös. :/
Az I-139 legalább Gazdagréten van (239), bár most, h a gazdája lecserélte öt, nem tudom mi lesz vele (az a sanda gyanúm, h vonalon belül marad).
Viszont sajnos az utóbbi 3 jelentösen kevesebbet van Gréten, hiába tartoznak ide...
O-773 az a Széll Kálmán téri éjszakai szóló tartalék volt aznap. Nem szerel sehova, nem csinál semmilyen szolgálatit, csak a Várfok utcai tartalék. Aztán utána lesz belőle munkanapokon tanítás idején 21/13, kiiktatás idején 21/12, szombaton és vasárnap pedig 21/10.
Ezek szerint igen, lesznek törzs kocsik a 7E-n. (Gondolom, ezzel 1ütt a 173E-n is.) Ott mennyivel rosszabb állapotok uralkodnak, mint a 7-esen/173-ason?
Utolsó infóm szerint a 212-es 'Fehérváron van. (Hacsak, azóta vissza nem jött.)
Tegnap valaki nézte az esti híradót? Ott taglalták (mert a I-056 kigyulladt a 10-ason), hogy a "jobb helyeken" már 6 év után selejtezik a buszokat.
7köznapi napokon a 7/11 du.-njába a 103-asról adják ki a kocsit?
Továbbá: május 1-től 2 starttal kevesebb van a 7-esen (mind a 2 bu.-s szám volt), ami következtében az X-212, 214, 220, 221, 232, 234 "elköltözik" az Etele térre, cserébe kapnak 4 435-öst. (A I-171-est mindenképpen oda "kéne" rakni.)
Ill. az új üzemanyag normák 2 menetre:
7-es: 435-ös: 15.47, Volvo: 16.48
102-es: 412-es: 4.5, 415-ös: 4.46
112-es: 412-es: 7.39, 415-ös: 7.31
173-as: 435-ös: 18.0, Volvo: 19.22
Tegnap éjszaka:
Széll Kálmán téri tartalék: I-125, + 1 415-ös (O-773) is volt a Várfok u.-ban. Ő a szóló tartalék vagy szolgálati járat?