Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.01 0 0 10176

Képet nekem nem sikerült készítenem sehol, mivel a fényképezőgépem idestova 8000km-rel arrébb, a Maldív-szegeteken nyaral.

Telefonos képpel meg nem neveznék. :-D

Előzmény: Törölt nick (10174)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.01 0 0 10175

De Cinkota javára szóljon, hogy működik benne az átfolyásmérőp, a kilóméteróra és jó a fogyasztása is, még hegymenetben is.

Előzmény: Törölt nick (10174)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.01 0 0 10174

Hát a BPO-175-ről sok rosszat nem tudok elmondani, de azért van egy-két probléma vele. Első körben, hogy a gázpedál olyan kemény volt, és kényelmetlen, hogy vízszintesig kellett nyomni nem kis erőkifejtéssel, hogy egyáltalán elinduljon, valamint szerintem új rugót rakhattak bele, mert iszonyatosan nem ment a busz. 3 napja van beírva, de a pecsét nem segített nyomni a gázt.

A motor szerintem nagyon gyenge vagy a gázpedál miatt volt ilyen, de kisebb emelkedőknél is simán visszaváltott 3-asba, aztán majdnem 2-esbe is.

A vezetőülés körülbelül olyan, mintha egy deszkán ülnék. Szivacs nagy vonalakban nincs benne, és iszonyat kemény az ülőlap.

A kormányra azt mondanám, hogy csepel szervós feeling.

A váltó, fék, retarder kifogástalan.

Motor hol kéken, hol feketén füstöl, éppen milyen kedve volt. 21A-n inkább kék hangulatban volt.

Eléggé megbízható gép, még este megmutattam neki a 21A vonalat is, hogy érezze a törődést. Hát ott aztán volt minden, csak gyorsulás nem, de azért felértem időre a végállomásra.

 

U.i: A Száll Kálmán téri maffia megkérhetne pár kollégát, hogy hozzon már ki 1-2 táblát a Száll kálmán téri tartózkodóba, mert se 21-es, se 21A tábla nem volt egy darab se, így tábla hiányában volt  a 2 menet.

Előzmény: BPI-208 (10163)
BPI-779 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10173

46-osról 7-est? Remélem felébredtél... :D

Előzmény: 430 322 (10172)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10172

Az O-154-est a 46-asról kapták le. 1 nagyon jó fej srác volt vele.

Előzmény: MBen (10171)
MBen Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10171

01-54-et meg honnan szedték??

Még ha mindig a vállalkozószellemű topiktárs hajtaná...

Előzmény: 430 322 (10170)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10170

30.-a:

 

I-156: 7-esről 239-esre küldték pótolni, majd a Ferenciek terén széthult a 4. ajtó, utolsó kanyar gond nélkül lement.

O-154 & 416: du. 7-esen pótoltak,

O-428: VP1 (a villamossal párhuzamosan)

 

Köszönet illeti a példás munkavégzékürt az alábbi kocsik járművezetőit:

 

I-151 (7, du.), I-180, 183 & 723 (173E, du.), 503 (178, du.), O-231 (272, du.), 429 (173E, du.), 476 (7E, du.), 564 (173, du.), X-222 (173, du.), 235 (7E, du.). 

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10169

A gazdája viszont nem az Etele téren karikázik. Remélem, nem engedi h oda kerüljön. Ennyi.

Előzmény: 430 322 (10166)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10168

Nem tudom, azt hiszem 2-3 évvel ezelőtt volt törzs 272, hát örömmel látnám újra a vonalon (bár most lyukas a kipufogó, sportos hangja van, hát nem tudom milyen lenne a sztrádán).

 

A 11-16-n ugye elöl hajlamos szarul kiírni.

11-17 belül nem túl jó, legalábbis a hátsó nem mindig üzemképes.

11-18 most jó, leszámítva a kezelő kék világításást. Hátul nem ír ki, kívül le is van szikszalagozva.

11-19-t passzolom.

 

Sajnos az valóban nem jó rajta, de hát mit csináljunk, mert amúgy tényleg nagyon jó.

Előzmény: 430 322 (10164)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10167

Nem hülyeség, jó az ha van éjszakában tartalék. (Noha én csak a 435-ösről tudtam.) Kiélégítő válaszod is köszönöm!

Előzmény: 13-68 (10160)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10166

Ezt most nem igazán értem! Mi az, hogy nem engedi az expresszre? Azért tették az Etele térre, hogy ott karikázzon. (Mellesleg valamelyik nap néztem, nem vitték túlzásba a "százason" az AP.-os kocsikat. Söt!)

Előzmény: Törölt nick (10159)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10165

Igen, szerintem se' kezdjük előlről. :-)

Előzmény: Törölt nick (10158)
430 322 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10164

Azért nem m1 más vonalra, mert az átfolyásmérő zamekra ment? Pedig a 272-esen lehetne takarékoskodni.

 

A I-116-119-es kocsikkal semmi baj. Olyan "apróságokat" leszámítva, hogy a Fok-Gyem kijelzők java meghaltak. Továbbá a 117-es fehér füstöt ereget inditásnál, talán a porlasztó csúcsok "mentek haza", + a 118-asban még még mindig áll 2 henger, ettől kicsit lomha. O-552 volt valamakor 272-esen? Legjobb tudomásom szerint is már évek óta be.-zik a 7-esen. (Talán már május 1-jétől nem.)

Előzmény: Törölt nick (10157)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 10163

Bx úr, milyen volt a 175? Még nem taliztunk személyesen, így nem voltam benne biztos, hogy te vagy az, de pont váltottál a körtéren, amikor szálltam le róla. :) Odamentem volna, csak gondoltam, hogy nemsokára indulsz is, én meg időre mentem...

 

Más: 13-80 után most a 13-65 váltója is meghalt, persze azért nyúzzák 21-esen, nehogy maradjon jó 415-ös. :/

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.30 0 0 10162
Az I-139 legalább Gazdagréten van (239), bár most, h a gazdája lecserélte öt, nem tudom mi lesz vele (az a sanda gyanúm, h vonalon belül marad).
Viszont sajnos az utóbbi 3 jelentösen kevesebbet van Gréten, hiába tartoznak ide...
Előzmény: 13-68 (10161)
13-68 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 10161

Hát igen. A jó kis 435-eink jöhetnének vissza a 139-re, mint pl. I-139, I-150, I-151, I-153. Mondjuk a 280-ok helyett pont jók is lennének.

Előzmény: Törölt nick (10157)
13-68 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 10160

O-773 az a Széll Kálmán téri éjszakai szóló tartalék volt aznap. Nem szerel sehova, nem csinál semmilyen szolgálatit, csak a Várfok utcai tartalék. Aztán utána lesz belőle munkanapokon tanítás idején 21/13, kiiktatás idején 21/12, szombaton és vasárnap pedig 21/10.

Előzmény: 430 322 (10151)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10159
212 már visszajött, dolgozik. Remélem a gazdája nem engedi az E-kre.
Az, h a Volvok még így is elég sokat kapnak, h a vonal nagy részén már jó az út.
Előzmény: 430 322 (10155)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10158
Most hiába taglaljuk h minek kéne lennie... és ugye az állapotokkal van a baj, nem a korral, de ezt már tudjuk.
Előzmény: 430 322 (10155)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10157
Pontosan ezért sem megy sehová. Én inkább levenném a 7-173-ról a 116-119-t + az 552-t. 552 menne szépen vissza 272-re, a többi meg 33-139-re.
Előzmény: 430 322 (10154)
430 322 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10156

130-ason gyulladt ki a 412-es.

Előzmény: 430 322 (10155)
430 322 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10155

Ezek szerint igen, lesznek törzs kocsik a 7E-n. (Gondolom, ezzel 1ütt a 173E-n is.) Ott mennyivel rosszabb állapotok uralkodnak, mint a 7-esen/173-ason?

Utolsó infóm szerint a 212-es 'Fehérváron van. (Hacsak, azóta vissza nem jött.)

 

Tegnap valaki nézte az esti híradót? Ott taglalták (mert a I-056 kigyulladt a 10-ason), hogy a "jobb helyeken" már 6 év után selejtezik a buszokat. 

Előzmény: Törölt nick (10153)
430 322 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10154

:-(

 

Azt leszámítva, hogy az átfolyásmérője "R", ezen kívül 1 "vadászgép".

Előzmény: Törölt nick (10152)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10153
Lesznek a 7E-n törzs Volvok? Akkor azoktól búcsúzhatunk is. Mondjuk a 214 és a 220 is áll.
Előzmény: 430 322 (10151)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10152
Az I-171 marad ahol van, 272 beugróban.
Előzmény: 430 322 (10151)
430 322 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10151

Ami kimaradt éjszakákáról:

 

27.-e:

 

- köszönet illeti a példás munkavégzésükért az alábbi kocsik járművezetőit:

 

I-117, 118, 131 (7, du.), I-144 (27.-e éjszaka, 973), I-180 (7E, du.), O-423 (173E, du.), 431 (173E, du.), R-704 (7E, du.).

 

1éb:

 

7köznapi napokon a 7/11 du.-njába a 103-asról adják ki a kocsit?

Továbbá: május 1-től 2 starttal kevesebb van a 7-esen (mind a 2 bu.-s szám volt), ami következtében az X-212, 214, 220, 221, 232, 234 "elköltözik" az Etele térre, cserébe kapnak 4 435-öst. (A I-171-est mindenképpen oda "kéne" rakni.)

Ill. az új üzemanyag normák 2 menetre:

7-es: 435-ös: 15.47, Volvo: 16.48

102-es: 412-es: 4.5, 415-ös: 4.46

112-es: 412-es: 7.39, 415-ös: 7.31

173-as: 435-ös: 18.0, Volvo: 19.22

 

Tegnap éjszaka:

 

Széll Kálmán téri tartalék: I-125, + 1 415-ös (O-773) is volt a Várfok u.-ban. Ő a szóló tartalék vagy szolgálati járat?

tóth.Szabi Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10150

köszönöm!!

Előzmény: DJ Troli (10149)
DJ Troli Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10149

villamosmegálló a gomba előtt (fehérvári út irányú)

Előzmény: tóth.Szabi (10148)
tóth.Szabi Creative Commons License 2011.05.29 0 0 10148

Üdv, egy kis segítség kéne sos-ben: A 973as Nagytétény felé a Mórizcon melyik megállóban áll meg? előre is köszi: Szabi

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.24 0 0 10115

05-20 kíváncsi leszek mikor lesz kész. Elég szépen "letört" a hátulja.

Amúgy szerintem most semmi okot nem adtam arra h velem kelljen kötekedni.

Előzmény: BPI-299 (10114)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!