Szerintem 5 kilót ér egy ilyen kaszni, de eladni nem tudok belöle... Egy barátomé a "projekt", kifizette a sablont, a kasznikat, innentöl nincs közöm a dologhoz. Ö meg kész autókat akar majd eladni 20 000 euroért. Egyébként rövidített bogár alvázra megy, de kap még egy komoly segédkeretet is. Neki lesz 550-ese is, azt nem félti annyira, abból lehet hogy elad csak kasznit is... De ez még a jövö titka. Karmannt eredetit tudok eladót, egy kupét. A német Rudolf nevü cég gyártja a replikáját...
A 356-os bogár alvázra megy?Mennyiből jön ki egy ilyen kaszni üresen?
Az 550-est is alvázasra csinálod,vagy valami más megoldás?Eredetileg nem tudom,hogy önhordós volt,vagy alvázas?Esetleg csővázas?Már régebben gondolkoztam egy ilyen projekten,még a bogaras időszakomból,de ha már egyszer belevágnék,akkor inkább egy 550 állna közelebb hozzám.
Egyébként ezeket forgalomba lehet helyezni hivatalosan?
Még egy kérdés:egy haverom meg a Karmann Ghiara van rákattanva.Olyat is tudsz?
Egyedi kasznit esetleg magamnak építek majd, ha már teljesen elment az eszem. :))) Azt a munkát nálunk senki nem fizeti meg... Csövázra Dino-t tervezek, utcára V8-as Ferrari motorral, meg szeretnék pályaautót is építeni, de abba a 4,2-es V8-as Audi motort tervezem. Mert ha megölöm a pályán, akkor veszek bele másikat 100-150 ezerért. Pici módosítással kijön belöle 300le, a kaszni meg kb 900 kiló lesz, az jobb arány, mint egy Modenáé. Pár darab 356 speedster kasznit csináltam már egy barátomnak, lehet jövöre kerül 550 Spider is...
Foglalkozol egyedi kaszniépítéssel is,vagy inkább konkrét típust másolsz le?Arra gondolok,hogy mondjuk egy csővázas kasznira egy lerajzolt,vagy megtervezett formát ráraksz.
Másik kérdésem:550 Spyder Porsche kasznihoz van mintád,vagy ötleted?(James Dean féle gép)
Hali. Mikor feltöltötted a képet és megjelenik alul kicsiben, akkor balra mellette van egy olyan, hogy beszúr, akkor teszi fel a képet az oldalra. De elég, ha visszalapozol pár oldalt, van fent pár kép az autóról. Az egyik sárga az Fiero, a mésik az Mr2-es alapra épült.
Helló mindenkinek! Robi vok, csak hogy ne legyek névtelen. Már jó ideje nézegetem a replikákat, érdekel a dolog nagyon. Először 1 Diablot láttam valamelyik régi auto-motor magazinban, amit a 10 éves unokatesómtól csakliztam el anno. Hát igen, 1 mp alatt a pulzus +70et emelkedett, a légzés felgyorsult és az idő lelassult! Sztem mindenki így volt ezzel amikor az első sokk érte. Így nekiláttam nézegetni, h mi hogyan működik mi és mennyibe kerülne. Sajnos, mi ilyenek vagyunk, h egyből az árra kérdezünk. Láttam többen is faggattak erről. Erre csak annyit, h az árak azok húzósak. A válasz meg az: ha húzós, akkor jobb lesz ha elhúzol! És ez így is van rendjén :) Valamit, valamiért. Sok pénzért álmot vehetsz. Valakinek megéri valakinek nem. Nekem meg :)
Épp a minap láttam a használtautó-n 2db 355-ös sárga replikát. Mr2-esből építve. A régebbi cikkeket elolvasva következtetek arra, hogy te csináltad (99%-ban)! Nézzétek meg őket!Érdemes, amúgy a gépekhez: NO COMMENT! Gyönyörüek. Vagyis vaddisznók! :) Csak az egyiknél van ár, de a képek alapján lehet következtetni a közös atyai kézre! (Remélem nem tévedek) Ár: 4 900 000 HUF Sajnos a mai világban ez az ára. (Amúgy a Majosházai Diablo pl. 5 000 000 HUF felett van bőven+báziskocsit vinned kell!!!)
Pár kérdést azért had tegyek fel: Miért akarod abbahagyni az Mr2-es alapokat? Nem jók? Vagy csak unod már a 355-t és inkább áttérsz a Modenára? Amúgy a 360-nál miért jó a 406 alap? Persze, az csak + ,ha több ember is belefér, de kicsit drága alapnak nem? (Most eredetileg csak 2 személyes a modena? Mert láttam, ahol 5 fő volt beírva szállítható személynek! Ez kamu? Mert azt tom, h a 360 F1 az 2 személyes+a Spider is természetesen. De már ebben sem vok biztos.) 1,5 misi biztos hogy van. Az meg eléggé cinkes. És annyira+nem megy. Bár nem tom, h az mr-ek mennyiben vannak kb 500.000-900.000 Huf ha jól emlékszem. Bár ez se olcsóság.
Másik dolog: sokan miért kedvelik a Fiero-t? Annyira jó bázis? Mert én nem igazán bízok 1 széthajtott 20éves amcsi sportkocsiba, ami 2500cm3 és csak 140 le! és 500-800 000 HUF. Van helyette más is ami jó alapnak? Tényleg, CRX, Celica(1994-ig) esetleg régebbi Civic nem jó bázisautók? Vagy konkrétan nincs direkt erre a célra megfelelő, kimondott jó bázisautó? Mert a CRX sztem nem lenne rossz, mondjuk. Könnyű:950kg, a motor sem túl nagy, vagyis annyit azért nem zabál+ olcsó is és 120 le minimum. Amit még lehet fejleszteni.
Te jó ég, most látom, h mennyit írtam. Előre is bocsi a regényért. Kérlek, ha tudsz ezekre válaszolni, de leginkább a bázisautó dilemmára, akkor nagyon hálás lennék. Megpróbálom felrakni azt a sárga 355-öst. Remélem sikerül és hogy nem égek be vele, m azt mondtam, h a te munkád gyümölcse. Ciao mindenkinek! KITARTÁS!!! Dolgozni, Dolgozni, DOLGOZNI!!!!!!! :)
Kaptam egy ilyen mindenszinü Modena kasznit, amin lesz mit barkácsolnom, mert rá kell szabjam egy autóra, plussz 430-ast akarok, nem Modenát. Nem fogok unatkozni...
en biztos nem fogok nekilatni csak azert kerdeztem, h ha a lakatosom mondja,h ezt vagy azt javasolja akkor azt valasszam ami a mar esetleg masnak bevalt. Egy baratom apukaja mondta, h a rozsdamentes acel nem jo mert nehez. mondott egy anyagot ami konnyu es eros de momentan nem ugrik be... hogy milyen kocsi lesz? meg csak az infogyujtesnelvagyok :) majd kiderul...
Szerintem, ha ennyire nem vagy képben, akkor ne is kezdj bele. Véleményem szerint a falvastagság attól is függ, hogy milyen átméröjüt akarsz használni. Magyarul egy nagyobb átméröjü és vékonyabb falú csö lehet ugyanolyan, vagy erösebb is, mint egy vastagfalú, de kicsi átméröjü.Egy biztos, csak varratmenteset lehet használni szerintem. Csövel egyébként nyügösebb vázat építeni, mint zártszelvényböl. A legjobb, ha van az embernek egy tervrajza, nem hasraütésszerüen kezd el hegesztgetni.
Ezt a céget már belinkeltem ide én is... Egy idöben rágódtam rajta, hogy veszek egy kit-et tölük, de szartaszeneszéjjel kell vágni a Peugeot kupét, le kell vágni az elejét, a hátulját, söt még a tetejét is, ezért inkább lemondtam az építésröl... Egyébként náluk kapható a 355 is, amit én is csinálok.
Tegnap volt a Discovery Channel-en a világ legszebb autói. A kis Dino a 3.-ik helyen végzett, csak a Bugatti Atlantik, meg a Jaguar E típus elözte meg. :)))))
Köszönöm a gyors válaszokat! Teljesen megértelek! Van egy jó kasznis ismerősöm. Tegyük fel hogy van egy MR2-esem és szerzek hozzá egy ilyen kit-et; ő igényesen meg tudja majd csinálni?(az anyagiakat esetleg mailban?)
Nem vállalok újabban senkinek autóépítést... Kész autók lesznek eladók idönként, konkrétan most ez a sárga is eladó, a legutóbb elkészült. Nem egyszerü összerakni egy ilyen autót, van vele elég "szívás" nem hiányzik mellé, hogy félóránként hívjon a "tulaj", hogy mikor lesz már kész az autója... Ha 'tesco gazdaságosan" szeretnél magadnak egyedi autót, akkor marad a "csináld magad" mozgalom, venni kell egy kit-et és összerakod a szabadidödben...
Az változó, hogy mennyi idö alatt készül el egy autó. Én egy Toyota 355-el kb 2-3 hónap alatt elkészülök. De a mostanin például a fényezö is ült 4 hónapot... De ez csak egy "optikai tuning", nem kell vázat építeni és hasonlók. Azt nem vállalok, föleg az idö miatt.
Sziasztok! TittaDili én írtam neked levelet a minap.Nagyon erősen gondolkodom hogy egy autószerelővel együtt (meg még pár száz ember segítségével) épülne számomra egy replika(a távoli jövőben :) ). Csak most csöppentem bele a replikák csodálatos világába, és a mocskos anyagiakkal nem vagyok tisztában (egyedül a 4000E-val :) ). Az alkatrész árakkal tisztában vagyok. Mennyi idő amíg nálad elkészül egy replika?