Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.hűtőfolyadékot cseréltem az fjr-emben úgy hogy a hűtőt is kivettem.Most viszont bajban vagyok mert nem tudom a csövek és a kábelköteg hogy jön fel a hűtő alatti burkolaton :( Nem tud valaki képet küldeni nekem esetleg a hűtősapkánál lévő csövek elhelyezkedéséről?Sajnos képet sehol nem találtam róla :(
Én ilyesfajta problémákat nem tapasztaltam, amikor fent voltak a dobok. Alapjárati egyenetlenséget inkább, de az is megszűnt hangtompítók beépítésével (lett pici fojtás). Powerrel biztos jól belőhető ez a rendszer is, de az sem úgy van, hogy felteszem rá aztán kész. Beállításokat, utánállításokat biztosan igényel. Az enyémre csak feltették a drága kipufogó dobokat, kapott + levegőt, lett hangja és kész.
Ha húzod a gázt ment, mint a golyó, alapjáraton meg néha leállt. A hangtompítók megoldották az alapjárati gondokat, de a hangból nem vettek le jelentősen.
Nekem is Two Brothers dobok vannak a motoromon , néha kicsit gondolkodva indul meg előzésnél , mondták hogy power commander kellene bele ezekhez a dobokhoz , hogy tökéletesen működjön . Próbálok érdeklődni ,hogy kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban .
Nem volt benne ilyesmi, csak egy sport légszűrőt tettek bele, amit én már cserélem normálra.
A szűrő is megvan csak olaj kell hozzá. Amikor bekerült a hangtompító sokat javultak a motor menettulajdonságai de sokkal csendesebb nem lett :-) Gondolom csinál némi fojtást a killer, így alul is sokkal jobb lett.
A gyári jobban bejön, nekem hangos volt, főleg hosszú távon.
Tökmindegy milyen motorod van, a Július-Augusztus (nekem) nem számít motoros szezonnak. Be kell öltözni rendesen, és az már nem elviselhető 25-30C fölött. (Vagy ha megyek, akkkor Nordkapp vagy olyan hegyek, ahol nem kell 1000 m alá menni egy hétig.)
Melegben beülök az autóba és lemegyek a tengerhez.
a tank alja gyakorlatilag ugyanaz csak az alsó műanyag dísztakaró miatti bepréselés változott az oldalán. a hőtükör a vázban szintén ugyanaz.
a hűtő változott, egyenes helyett ívelt lett két kisebb ventillátorral, így az átjáró levegő egyből az idomon lévő kijáratok felé veszi az útját és kevésbé a kipuffogócsövekre ahonnan már nincs más út csak a hengerfej felett a tank alá...
az idom szintén más formájú és elhelyezésű nyílásokat kapott.
Az FJR-ek szerintem kb. max. 180 cm testmagassághoz vannak belőve. Én magasabb vagyok (191cm), és nem nagyon találom rajta a helyem. Főleg a lábam, nekem nagyon hegyes a térdszög.
Pont emiatt gondolkodom motorcserén. Meleg: A szinte tökéletes szélvédelem miatt (nekem a tükrön és a lábtartó előtt is van plusz gyári idom, ami extra volt rá), a motorról lekerülő hő szinte teljesen lábra jön. Egy idő után már nem csak ott érzi melegnek az ember... Nekem ez 25C° felett sok, 30C° felett durva (vagy 140km/óra felett kell menni, de azt nem mindenhol lehet). Javult valamit a lábtartó előtti szélidom leszerelésével, de messze nem oldotta meg a problémát, mert csak a csizma kap egy kis plusz levegőt (és vizet, ha esik), lábszár, comb nem.
Más motoron még ezt nem tapasztaltam, amivel mentem csupaszabb volt, és/vagy jobban ki volt találva, mi legyen a forró levegő iránya.
A meleg tank problémáját emiatt nem tudom értelmezni, nekem szerintem nem is szokott melegedni, véleményem az, hogy a motorról lejővő levegő a meleg forrása, és erre nem tudtam semmi okosat kitalálni. Cserében elázni nehéz, csak nem szabad megállni. Fázósak előnyben, vagy tavasz és az ősz az ideális időszak.
A 2006-os FJR-en én sosem éreztem, hogy melegedne a tank. Vagy olyan gyorsan elhasználtam a benzint, hogy nem volt ideje felmelegedni. Pedig én nem szupersokrétegű motorosbőrnadrágban motorozok, hanem egy mezei farmerben térdvédővel.