Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2019.03.08 0 0 18266
Előzmény: robesz991 (18265)
robesz991 Creative Commons License 2019.03.07 0 0 18265

Szia!

Ne haragudj azt nem írtam oda.2002-esévjáratról lenne szó!

Előzmény: Quattroman (18261)
fjrlaci Creative Commons License 2019.03.07 0 0 18264

:)..nem volt rossz a helyzet,de kétségtelenül jobb lett.

Előzmény: Quattroman (18263)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.07 0 0 18263

egész megváltozik a rugózás ilyenkor :)

Előzmény: fjrlaci (18262)
fjrlaci Creative Commons License 2019.03.07 0 0 18262

Helló Q!

 

Reményem szerint rövidesen megkapod a régi központi himbarögzítést,Józsi fogja neked vinni,és keresni is  fog telón.

Köszi szépen,betettük a  másikat....,jó.

Előzmény: Quattroman (18261)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.05 0 0 18261

nem mindegy hogy melyik modell, RP13-tól (2006 után) teljesen más a hűtőrendszer

Előzmény: robesz991 (18260)
robesz991 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 18260

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.hűtőfolyadékot cseréltem az fjr-emben úgy hogy a hűtőt is kivettem.Most viszont bajban vagyok mert nem tudom a csövek és a kábelköteg hogy jön fel a hűtő alatti burkolaton :(
Nem tud valaki képet küldeni nekem esetleg a hűtősapkánál lévő csövek elhelyezkedéséről?Sajnos képet sehol nem találtam róla :(

Válaszotokat előre is köszönöm!

meganegt Creative Commons License 2019.03.05 0 0 18259

Üdv!

 

Én ilyesfajta problémákat nem tapasztaltam, amikor fent voltak a dobok. Alapjárati egyenetlenséget inkább, de az is megszűnt hangtompítók beépítésével (lett pici fojtás). Powerrel biztos jól belőhető ez a rendszer is, de az sem úgy van, hogy felteszem rá aztán kész. Beállításokat, utánállításokat biztosan igényel. Az enyémre csak feltették a drága kipufogó dobokat, kapott + levegőt, lett hangja és kész.

Ha húzod a gázt ment, mint a golyó, alapjáraton meg néha leállt. A hangtompítók megoldották az alapjárati gondokat, de a hangból nem vettek le jelentősen.

Ezért Váltottam vissza gyári rendszerre. 

 

 

Előzmény: FJRGabi (18256)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.03 0 0 18258
Előzmény: globetta2 (18257)
globetta2 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 18257

Sziasztok!

2005. évj -fjr-hez keresnék kormányemelőt.

Esetleg van valakinek eladó?

 

Köszi.

FJRGabi Creative Commons License 2019.03.03 0 0 18256

Heló ! 

 

Nekem is Two Brothers dobok vannak a motoromon , néha kicsit gondolkodva indul meg előzésnél , mondták hogy power commander kellene bele ezekhez a dobokhoz , hogy tökéletesen működjön . Próbálok érdeklődni ,hogy kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban . 

 

Kellemes délutánt ! 

Üdv:Gábor 

Előzmény: meganegt (18255)
meganegt Creative Commons License 2019.03.01 0 0 18255

Üdv!

 

Nem volt benne ilyesmi, csak egy sport légszűrőt tettek bele, amit én már cserélem normálra.

A szűrő is megvan csak olaj kell hozzá. Amikor bekerült a hangtompító sokat javultak a motor menettulajdonságai de sokkal csendesebb nem lett :-) Gondolom csinál némi fojtást a killer, így alul is sokkal jobb lett.

A gyári jobban bejön, nekem hangos volt, főleg hosszú távon.

 

dombi 

Előzmény: FJRGabi (18254)
FJRGabi Creative Commons License 2019.02.28 0 0 18254

Szia ! 

 

Neked a sport dobokhoz power commander is van  a Yamahában ? 

Előzmény: meganegt (18246)
jim32 Creative Commons License 2019.02.27 0 1 18253

Tökmindegy milyen motorod van, a Július-Augusztus (nekem) nem számít motoros szezonnak. Be kell öltözni rendesen, és az már nem elviselhető 25-30C fölött. (Vagy ha megyek, akkkor Nordkapp vagy olyan hegyek, ahol nem kell 1000 m alá menni egy hétig.)

 

Melegben beülök az autóba és lemegyek a tengerhez.

Előzmény: rcsrcs911 (18247)
rcsrcs911 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18252

mindkettő igen, 
a felső állású ülésnél kicsit jobb s térd, de nem tökéletes, de cserében a kormány pozíciója rosszabb.

próbálkoztam lábtartó módosítással is, de nem elég.

Nem az igazi, magas vagyok hozzá.

A szélterelő is csak javít a helyzeten, de melegben nekem túl meleg így is. Nem vagyok fázos típus, ez sem segíti.

Előzmény: Quattroman (18248)
sios Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18251

Akkor már minden világos!

Az enyémen a manók voltak a hibásak mert tüzet raktak alatta!:))

Előzmény: Quattroman (18250)
Quattroman Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18250

nincs szinte semmi változás.

a tank alja gyakorlatilag ugyanaz csak az alsó műanyag dísztakaró miatti bepréselés változott az oldalán. a hőtükör a vázban szintén ugyanaz.

a hűtő változott, egyenes helyett ívelt lett két kisebb ventillátorral, így az átjáró levegő egyből az idomon lévő kijáratok felé veszi az útját és kevésbé a kipuffogócsövekre ahonnan már nincs más út csak a hengerfej felett a tank alá...

az idom szintén más formájú és elhelyezésű nyílásokat kapott.

Előzmény: sios (18249)
sios Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18249

"A meleg tank problémáját emiatt nem tudom értelmezni"

Mert valószínűleg az újabb kiadásúakon (2006-....)állítólag már változtattak a forró levegő elvezetésén!

A tankjaik sem egyformák!

Ezt csak az tudja aki jobban ismeri (quattroman)a típusokat!

(A GSX1400-en már nincs ilyen problémám)   :)

Előzmény: rcsrcs911 (18247)
Quattroman Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18248

Szia,

ülésed felső állásban van?

térd előtti szélterelőt kibillentett állásban használod?

Előzmény: rcsrcs911 (18247)
rcsrcs911 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18247

Vélemény: 2008as RP13.

Az FJR-ek szerintem kb. max. 180 cm testmagassághoz vannak belőve. Én magasabb vagyok (191cm), és nem nagyon találom rajta a helyem. Főleg a lábam, nekem nagyon hegyes a térdszög.

Pont emiatt gondolkodom motorcserén. 
Meleg: A szinte tökéletes szélvédelem miatt (nekem a tükrön és a lábtartó előtt is van plusz gyári idom, ami extra volt rá), a motorról lekerülő hő szinte teljesen lábra jön. Egy idő után már nem csak ott érzi melegnek az ember... Nekem ez 25C° felett sok, 30C° felett durva (vagy 140km/óra felett kell menni, de azt nem mindenhol lehet). Javult valamit a lábtartó előtti szélidom leszerelésével, de messze nem oldotta meg a problémát, mert csak a csizma kap egy kis plusz levegőt (és vizet, ha esik), lábszár, comb nem.

Más motoron még ezt nem tapasztaltam, amivel mentem csupaszabb volt, és/vagy jobban ki volt találva, mi legyen a forró levegő iránya.

A meleg tank problémáját emiatt nem tudom értelmezni, nekem szerintem nem is szokott melegedni, véleményem az, hogy a motorról lejővő levegő a meleg forrása, és erre nem tudtam semmi okosat kitalálni. Cserében elázni nehéz, csak nem szabad megállni. Fázósak előnyben, vagy tavasz és az ősz az ideális időszak.

 

Előzmény: turboman107 (18230)
meganegt Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18246

Eladó Two Brothers Racing M2 páros FJR 2008-as motoron voltak, de visszakerültek a gyári dobok.

Belső db killerrel, bilincsekkel, összekötő csövekkel együtt adom.

Irányár 150.000Ft

 

dév111 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18245

Sziasztok!

Mennyi km után kell az injektort szinkronizálni ?

ZenÉsz01 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 18244

Szia! 202474746

Előzmény: Dani912 (18242)
jim32 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 18243

A 2006-os FJR-en én sosem éreztem, hogy melegedne a tank. Vagy olyan gyorsan elhasználtam a benzint, hogy nem volt ideje felmelegedni. Pedig én nem szupersokrétegű motorosbőrnadrágban motorozok, hanem egy mezei farmerben térdvédővel.

Előzmény: balzo56 (18233)
Dani912 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 18242

Szia ZenÉsz, engem érdekelne a kipufogó. Meg tudnád adni a telefonszámod?

Előzmény: ZenÉsz01 (18213)
Quattroman Creative Commons License 2019.02.24 0 0 18241

sehogy. max a nyomóvezetéket vezette keresztül azon a hűtőn mielőtt a befecsikhez ért...

Előzmény: balzo56 (18240)
balzo56 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 18240

Halihó!

Akkor a cimbora hogyan oldotta meg a benya vissza vezetését.

Az FJR vízhűtő előtt volt egy, ha jól emlékezem Suzuki olajhűtő amiben kavargott a benya.

Nem sűrűn kell szétkapnom, ennyit értek hozzá.

Bocsi hogy félre tájékoztatást nyomtam.

balzo  

Előzmény: Quattroman (18234)
Quattroman Creative Commons License 2019.02.24 0 0 18239

igen van rajt gyárilag egy réteg és van egy formázott, kiemelhető a vázba illeszkedő a hengerfej/befecskendezősor felett.

gyakorlatilag ezt kellene "megduplázni"

Előzmény: sios (18238)
sios Creative Commons License 2019.02.24 0 0 18238

Ha jól emlékszem a tank alja is le van(volt)szigetelve hőtükörrel!

Úgy néztem,hogy talán gyárilag!

Előzmény: Quattroman (18234)
sios Creative Commons License 2019.02.24 0 0 18237

Minden a helyén volt!

 

Előzmény: Quattroman (18232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!