Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75413

A gyári beállítás régen dús volt ,a mostani nagy környezetvédelmi normák miatt meg jelenleg szegény lett !

Előzmény: Apuci50 (75410)
Apuci50 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75412

Szelektív a látásod??

A mondat amit kimásoltál ,előtte ott van hogy műszerrel mértem!! Ja és hidd el nem vagyok tapasztalatlan annyira XD

 

Pont az volt a hiba ha értelmezed a mondandóm hogy a gyári érték volt a mindenkori cél! ez nem jó .

de mindegy is, ha érted érted,ha nem nem!

 

Szép napot!

Előzmény: kormos* (75411)
kormos* Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75411

" gyári beállítás érték közeliéhez "

 

Vegyél egy fordulatszámérő műszert és azzal állítsd be a gyári max. fordulatot.

 

Fülre, gyakorlat nélkül rizikós, lehet majd híg keveréket kap. 

 

Előzmény: Apuci50 (75410)
Apuci50 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75410

Köszi a segítő szándékot :))

 

Talán úgy néz ki meg oldódott :)) A hiba a saját konok fejemben volt ://

Minden áron ragaszkodni akartam a karburátor beállításnál és a magas fordulat beállításnál (amit műszerrel mérek) a gyári beállítás érték közeliéhez ://

 

ez volt a gond.

Ahogy kavicsos64 írta állítsam a H jelűt addig amíg nem lesz jó! Hát igen majdnem 1,5 tekeréssel kijjebb meg jött az erő a nagy gazban is erőteljesen dinamikusan dolgozik. Ahogy kell neki 

 

Köszönet a segítségért!!

Előzmény: kavicsos64 (75403)
tomborbas81 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75409

Mennyire melegszik? Lehet csak össze kell egy kicsit kopnia, jóformán új motor van benne. Ha pár tank utan se változik akkor a karbi környékén lesz baj. Mikor beteszed a fűbe fullad vagy leesik nagyon a fordulat?0

Előzmény: Apuci50 (75408)
Apuci50 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75408

Hát nem tudom hogy elmérhettem e vagy sem :/ de nekem nincs sajnos szerviz könyvem hozzá így nem tudom a méretet. Ellenben 150 ccm es kapálógép motornál ír (amihez van gyári könyvem) 0,1-0,3mm illesztési hézagot. 0,45 nál már hibásnak írja!

Szóval arányaiban egy ennyire kicsi 35ccm es motornál sokallanám én a 0.3mm illesztési hézagot amúgy kb akkora volt amikor szétszedtem a régi gyári gyűrűkkel és akkora hézagnál már csak 6,5 bár sűrítési végnyomás volt.

itt meg 11 bár körüli most .  a karbit próbálom ma állítani aztán majd meg látjuk. Már arra is gondoltam lehet a karbit kéne lecserélni ( motorfűrésznél volt hogy szívtam hiába állítottam ment indult csak alapjárat szar volt) na ott karbi csere hozott eredményt.

 

Még ezt meg próbálom ha nem javul akkor passz. Eladom alkatrésznek ://

 

Előzmény: kavicsos64 (75407)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.11 0 0 75407

0,3 írnak az okosok kb az a gyári illesztés is ! Valamit elmérhettél ha olyan kicsi lett ! Ha olyan kicsi lenne szinte nem is menne de ez csak az én meglátásom . Szorulás is lehet a hajtásban valahol, a kaszafejben vagy a tengelyen is akár .

Előzmény: Apuci50 (75406)
Apuci50 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75406

Szia.

Természetesen ezeket az alap dolgokat megnéztem mielőtt vettem bele alkatrészt, a henger nem hordós,nincs meghúzva és a nicasil felület is épp.

A karbi hangolást is tudom :) ezeken már végig mentem sikertelenül :(

A dugattyún nem sok koksz volt ami kb 10 év alatt keletkezhetett reálisan kb annyi.

A gyűrűket a hengerbe helyezve 0,05-0.10mm az illesztési hézag szóval az sem lehet az ok.

 

Ha nem teszem fűbe pörög rendesen,a fűbe is pörög csak érezni hogy gyenge . tavaly még 2,7 es damillal is bírta simán, az idén a 2,4 es is sok neki :((

Előzmény: kavicsos64 (75403)
budai10 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75405

Üdv. Tervezek venni egy Hecht 152BTS fűkaszát.

Az érdekelne, hogy milyen lehet a gyári  damilfeje, azt  érdemes lecserélni egyből?

pl  Stihl, Husqvarna utángyártott vagy Tecomec

 

kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75404

A szétszedéskor mennyi retek, koksz volt a dugattyú tetőn ?

Előzmény: Apuci50 (75401)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75403

Vagy sokat kap vagy keveset a H jelű csavaron tudsz hangolni befelé tekerve elveszi a benzint kifelé tekerve többet ad . A henger belülről jó volt nem vonal kódos nincs kikopva ? 35cm3 gép ? Nem biztos hogy a szerelés megsegítette ha a henger halott már ! Én is nemrég dobtam ki egy hengert mert már akár milyen gyűrűt tettem bele meg dugattyút is cseréltem akkor is 0,6 alá nem ment le a gyűrű rése . Nem is ment az istennek se jól !

Előzmény: Apuci50 (75401)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75402

Nem lehet hogy túl szívatod ?

Előzmény: abnm (75400)
Apuci50 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75401

Sziasztok.

Szeretnék egy kis segítséget kérni.

Adott egy HQ 535 rx Fűkasza már közel 10 éves.

nem ipari termelésben volt,csak faluban kiskertek kaszálása saját telek karbantartása.

 

A lényeg minden év tavaszán átnézve kopó cuccok cserélve úgy mint: légszűrőbetét,gyújtógyertya,tankban benzinszűrő,karburátorban membrán szett.

Az idén kicsit jobban belemélyedtünk a gépbe mert a karbantartás után sem lett olyan mint kéne (kissé gyengének mutatkozott)

Mértünk kompressziót,6,5bár (ez már nagyon alsó érték.)

Szét lett szedve. Kapott új csapágyakat,új szimeringeket,tömítés szettet, és dugót csapszeget gyűrűket.

Egy alapos tisztítás után össze lett állítva az új dolgokkal, karbi ismét be állítva az új cuccok miatt.(keverék kissé olajosabbra 1:40 husqvarna keverő olaj full szintetikus csak az össze koptatás miatt, aztán 1:50)

 

indult 3. rántásra. óvatoskodva bemelegítve ki dolgoztunk 1 tank benzint. ezután lett mérve egy kompresszió hidegen (előtte a kopottnál is hidegen lett)

Az érték: 11 bár vidámság juhéé.

 

Na de még sem :((  sajnos gyenge ugyan úgy ://

 

Mondjon valaki valami ötletet mi lehet a gond??

nem zörög nem kopog nem lóg semmije alapjárat gyönyörű,indul hidegen melegen és erő meg nem jó :((

 

Köszi.

abnm Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75400

Elkiabáltam.

Délután megint nem indult.

Előzmény: abnm (75398)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75399

Akkor nagyon ügyes vagy !

Előzmény: abnm (75398)
abnm Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75398

Két új gyertyát  próbáltam, egyiknél láttam szikrát, beöntéssel beindult végre, most egy tank után hidegen, melegen könnyen indul.

A másikra új kuplungot rendeltem, a régit (szinte új) majd megpróbálom egy szakival megragasztatni. .

Előzmény: kavicsos64 (75394)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75397

Akkor az nem egy erőművész ((::!!

Előzmény: szigma1 (75396)
szigma1 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75396

Azért a 27 mm-es damil már megfogja rendesen a gépet! :)

Előzmény: karika3405 (75393)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75395

Gyakorlatilag bármilyen vaskos damillal tölthető ,de a damil szemek lekorlátozzák ,meg a fejben lévő dob is ! Meg még a gép ereje is !

Előzmény: karika3405 (75393)
kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75394

A még sem indul az baj főleg ha szikra is van az is lehet a lendkereked elnyírta az ékjét és nem oda ad szikrát ,vagy a főtengely is megtekeredhet ,létető hibák sajnos ezek is . Fékbetét ragasztó létezik de lehet drágább lesz mint az új kuplung pofák ! Csapágy boltban kapható .

Előzmény: abnm (75389)
karika3405 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75393

Sikerült nagy nehezen összeraknom a 27mm-es négyzet profilú damillal, ami sokkal szorosabb mint az eredetileg rátekert  27 mm-es kerek profilú damil.

Mire számíthatok?

Most nem tudom kipróbálni ,mert a telken van a gép.

Hol jelölik,hogy max milyen vastagságú damilt lehet rátölteni?

 

abnm Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75392

Ha rövidre kopott a damil.

A damilfejet üzem, forgás közben rákoppintod a talajra, ekkor damilt enged ki a fej.

Amennyit elbír  üzemben a kasza, kb 15- 20 cm.

 

Előzmény: karika3405 (75391)
karika3405 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75391

Mikor kell koppintani ?

Egyáltalán mi az a koppintás ebben az esetben?

Milyen hosszúak legyenek a kilógó damil szálak?

 

 

Előzmény: abnm (75390)
abnm Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75390

Arra való, hogy a koppintásnál kiengedett damilokat egyformára vágja, ne rezegjen a fej.

lehet anélkül is, rövid damillal, ha van a zsebedben kis csípőfogó, ha szükséges lecsipni a hosszabbik damilból. Tetess rá, kényelmesebb úgy vágni vele.

Előzmény: karika3405 (75388)
abnm Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75389

Köszönöm.

Széthúztam, úgy sem volt szikra. Elkezdtem két új gyertyát próbálni, egyikkel végre van szikra. Mégsem indul. Ma nézem meg, beöntésre indul-e.

A másik fűkaszám kuplungja beragadt. Szétszedtem, a kuplungpofákról lejött a két ferodol.

Láttatok már ilyet? Rendeltem újat, de ezek szinte újak, mivel és hogyan lehet visszaragasztani?

A fű meg naponta 10 centit nő....

:-)

 

Előzmény: kavicsos64 (75387)
karika3405 Creative Commons License 2023.06.10 0 0 75388

Kraftec fűkaszámnak eltörött a védőburkolata ezért csináltattam egyet fémből.Most vettem észre,hogy a damilvágó kést nem rakták vissza és furatot sem készítettek neki.

Egyáltalán mi a szterepe a damilvágónak??

Használhatom anélkül is vagy nem?

kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.09 0 0 75387

A gyújtásból összesen 3 kábel jön ki az egyik a gyertára megy a másik kettő a kapcsolóra ! A kapcsolóról bármelyiket lehúzva meggátolod hogy az a kábel a testtel találkozzon ,így kizárod a kapcsoló hibát is . Megrántod van e szikra és már mindent tudsz is ! Ha van szikra a kapcsoló ment tönkre.  Ha így sincs szikra akkor a fent maradt vezetéket kell tüzetesen megvizsgálnod ,neme kapta el pl a lendkerék ,vagy dörzsölődött ki valahol a rezonanciától . Ha  nincs hiba a vezetékben akkor a gyújtásod meghalt !

Előzmény: abnm (75386)
abnm Creative Commons License 2023.06.08 0 0 75386

Eddig hibátlan  öreg partner fűkaszám nem ad szikrát. Gyertyát próbáltam többet is, nincs szikra.

A karban lévő leállítónál vagy a trafónál lehet a hiba? Hogyan keressem meg a hiba okát? mielőtt szétszedném az egész gépet.

Köszönöm a segítséget.

 

 

kavicsos64 Creative Commons License 2023.06.08 0 0 75385

Üzletileg nem az a cél hogy sokáig üzemeltesd ! Ezt a szemét gyártást már rég meg kellett volna szüntetni !

Előzmény: Vasti (75384)
Vasti Creative Commons License 2023.06.08 0 0 75384

Hát... Amelyik gép ennyire kiváló minőségű alkatrészekből van összerakva (spóroljunk három fillért, amin csak lehet) , az talán meg is érdemli, hogy a kukában landoljon.

 

Egy benzincsőnek illene ellenállnia a benzinnek: OK, kicsit több benne az etanol, de etanol szerintem mindig volt (vagy lehetett) benne, szóval azért fel lehetne rá készíteni a rendszert ;-)

 

Előzmény: kavicsos64 (75381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!