Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

phillipo654 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 16278

Halihó!

 

 

 

Köszi, tegnap én is megcsináltam.

Berendeltem mert hamár szétszedem és multizom akkor kár 2x fáradni.

 

Viszont!

Nem kell leszedni se a kereket se a belső sárvédőt, ha elégé megemeled az autót akkor alá lehet úgy menni.

Elsőre nem lett jó, szivárgot ,a vásárolt szivattyúban másabb a gumi tömités. Ekkor még nem emelve csináltam, full szívás volt.

 

Másodjára megemeltem a kocsit és visszaraktam a gyári gumit, úgy már jó.

 

De köszi azért!

Előzmény: Televid2 (16277)
Televid2 Creative Commons License 2019.06.12 0 0 16277

Szia!

 

A kormányt ki kell fordítani jobbra ütközésig, majd levenni a kerék felett lévő műanyag dobbetétet, utána hozzá lehet férni.

 

Nekem múlt héten pénteken cserélték. Munkadíjjal együtt 4500 Ft volt.

 

Üdv.

Előzmény: phillipo654 (16276)
phillipo654 Creative Commons License 2019.06.11 0 0 16276

Sziasztok!

 

Ablak mosó folyadék motort hogy lehetne ellenőrizni ? Nem férek a csatlakozóhoz lentről multiméterrel hátha csak oxidált.

 

Szerintem nem müködik , törlők mennek de nem spriccel, kicsi esélyét látom hogy oxidáció lenne.

Ken_Block Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16275

Szét kellene szedni megnézni, hogy mi történt. A gyári provédő teteje fém betétes, ha az megkorrodál, le tud csúszni és kolompol. Illetve minden ami felül rajta van. És/vagy a gátló szára is megtud, és azért csúsznak lejjebb rajta a dolgok..találkoztam ilyennel sajnos.

almaata66 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16274

Mondtam nekik, hogy lehet vissza kéne fordulni, de ha autót cserélnek lekésnek a programról. Na mindegy így alakult.

Előzmény: almaata66 (16273)
almaata66 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16273

Köszi. a légszűrőházat már bontóból megrendeltem. a másik miatt aggódok, mert elvitték a gyerekek egy hosszabb autókázásra és kb 1 órával az indulás után csörögtek meg, hogy az autó is csörög....350 km-t mentek vele így. Vagy letört a csavaros vége, vagy mittudomén, de legalább hazaértek.

Előzmény: Ken_Block (16272)
Ken_Block Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16272

Üdv.

Légszűrház ha nincs még, megpróbálnék bontóban nézni, Ecseren ami van, mondhatni korrekt társaság.
A lengéscsillapítóhoz, ha azt veszel nincs semmi, csak tetejére az 1db anya maximum. "torony szilent", ütköző, porvédő, meg ami rajta vna minden külön beszerezendő dolog.

almaata66 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16271

k=g

Előzmény: almaata66 (16270)
almaata66 Creative Commons License 2019.06.10 0 0 16270

A változatoság kedvéért a bal hátsó gátló elszabadult, csörög csattok. Valószínűleg a gumipogácsák mentek szét talán.... Azt adják a telóval vajon? Holnap reggel mondjuk megtudom :(

Előzmény: almaata66 (16269)
almaata66 Creative Commons License 2019.06.07 0 0 16269

Sziasztok, ha valakinek van eladó légszűrőháza 1.4-es kaloshoz, ne tartsa magában. 

czene30 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 16268

Előzmény: czene30 (16267)
czene30 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 16267

nekünk ott ilyen fém dugó van,ott nem hiszem,hogy farsot tudna szívni.

Előzmény: Ken_Block (16266)
Ken_Block Creative Commons License 2019.05.25 0 0 16266

Üdv.

Pirossal bekarikáztam mire gondol a kolléga.

Előzmény: czene30 (16265)
czene30 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 16265

Szia,Igen 1,4-es és 8 szelepes,de én ott nem látok semmit ami pl, le lenne dugózva meg olyat sem ami nincs.esetleg képet tudsz beszúrni,hogy pontosan minek is kellene ledugózva lennie?Köszi előre is.

Előzmény: Pezo2 (16264)
Pezo2 Creative Commons License 2019.05.22 0 1 16264

Szia Gondolom 1.4 ,  8 szelepes motor.

 

Nem tudom pontosan szakmailag leírni.

 

A szivósor ( szemből nézve jobb oldalon)  van egy kis pöcök ami gyárilag le van zárva.

Nekem lerohadt róla ez a dugó ( falsot szívott az autó) és az alapjárat 1500-2500 között volt.

Majd mikor újra ledugóztam a hiba megoldódott.

 

Hátha nálad is csak ennyi lesz...

 

 

Előzmény: czene30 (16263)
czene30 Creative Commons License 2019.05.21 0 0 16263

Sziasztok.2004-es Daewoo kalos 1,4 van nekünk.Olyan hibánk van vele,hogy gondol egyet és felmegy a fordulat 1500-2000-re majd egyszer csak vissza áll majd később megint előjön(leginkább üzem meleg motornál).Volt 1 hibakódunk ami a lambda szondára utalt azt azóta kicseréltük és már nincs hiba kód.Lett benne alapjárat szabályzó is cserélve,de ez nem oldotta meg a gondot.Hideg időben pl. télen teljesen jó az alapjárat,de ha kicsit is melegebb van előjön az alapjárat hiba ez mitől lehet??Köszönöm előre is a segítséget.

Beatrix9 Creative Commons License 2019.05.16 0 0 16262

Sziasztok!

3 ajtós Kalosra szeretnék kerékpárszállítót, de nem tudom milyet vegyek. Van valakinek tapasztalata? Milyet érdemes? Eltakarja-e a rendszámot... 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

phillipo654 Creative Commons License 2019.05.06 0 0 16261

Sziastztok!

 

Tegnap észrevettem , hogy vizes az anyós ülés gumi szönyege.

Kettes fokozatban fújattam a levegőt szévédőre.

Vezettem már ekkora esőben, de nem történt akkor ilyen.

 

Valami tömítés szállt el talán?

Köszönöm!

 

almaata66 Creative Commons License 2019.04.30 0 1 16260

Minden úgy zajlott, ahogy megírtad, kalapács, kijön és menetszámolás. köszi még egyszer. :)

Előzmény: Ken_Block (16257)
DelSonar Creative Commons License 2019.04.30 0 1 16259

Nekem a váltó felől szivárgott, de mivel már a kuplungtárcsa is eléggé szét volt hullva, így egyben meg lett csinálva, de motort nem kellett kivenni hozzá. 40 ezer körül volt a munkadíj, (6000 / óra) reggel 7-re vittem, délután 3-kor hoztam a kocsit. (1.4 sedan, 8 szelepes, F14S)

Előzmény: stevegel (16239)
almaata66 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 16258

Köszi :) értem, holnap nekilátok. Biztos az a baj, fel le mozog a helyén és közben kopog hangosan kézzel mozgatva is.

Előzmény: Ken_Block (16257)
Ken_Block Creative Commons License 2019.04.28 0 1 16257

Üdv.
Meg kell nézni alaposan mi adja a hangot :D
A kormányösszekötő gömbfeje könnyen kiszedhető a csonkállványból, ha az a része érdekel. Ellenkező oldalra ki szoktam tekerni a kormányt, mint ahol dolgozom. Elsőnek megszoktam lazítani a belső anyát, ami a rudat rögzíti, fontos ne tekerd tovább csak lazuljon meg. Utána gömbfej aljáról anya le, kézzel pár fordulatnyit visszatekerem, és egy 2-5kg-s kalapáccsal a csonkállványra ráütsz a gömbfej mellett. 2-3 ütés után fel szokott pattanni és kézzel ki lehet már utána venni. Ha kijött, letekered a rúdról, fontos megszámolni hány fordulat alatt jön le, annyit kell vissza is. Fordított sorrendben összerak, végén futomű állítás. Nagyjából ennyi :)
Rakok egy képet hol kell ütni, hogy kiugorjon gömbfej. 

 

Előzmény: almaata66 (16256)
almaata66 Creative Commons License 2019.04.27 0 0 16256

Szia Ken, ma stabpálcákat cseréltem, de fölöslegesen. A jobboldali kormánygömbfej kopogását hallottam, csak megszoktam, hogy a páca megy szét. Aztán gondolkodás és szemrevételezés nélkül estem neki. A gömbfejet le lehet szedni lehúzó nélkül büntetlenül, vagy inkább vigyem szervízbe. Kösz.

Előzmény: Ken_Block (16254)
stevegel Creative Commons License 2019.04.22 0 0 16255

Ugyanez volt nálam kb 3 éve. Az első szonda fűtőszàla volt szakadt. Itt is írta valaki hogy pótolta egy külső ellenállással a fűtőszálat aminek az indítás utáni hideg állapotot kell mesterségesen korrigálni. Az üzemi hőmérséklet elérése után nincs funkciója. A többi kreativitás dolga 🤓

Előzmény: Ken_Block (16248)
Ken_Block Creative Commons License 2019.04.15 0 0 16254

Üdv.

Kaloson nem vetemedtem még hasonlóra, de.....nem típus betegség, hanem ez az "átka" a fém fékcsőnek. 30 éves vw-n szét tudtam szedni melegítéssel, 10 percig imákat mormoltam kb utána.

Nem tudom fejből hogy mennek a fékcsövek rajta, de ha ki tudod szedni a fémet, vagy úgy egyben az egészet, nagyon hamar meg lehet oldani. A gumit szerintem lehet kapni külön, a fémre pedig....jó autósboltban kapható réz fékcső...méretre leperemezik, megfelelő hollanderrel. Otthon meghajtogatod magadnak formára szépen, berak, és használ :) 
Én ilyenkor ezt szoktam...a réz már az autót túléli nagyjából, s 1m-es darabot szoktam venni peremezve 800-1000ft körül.

Előzmény: merbenzmlV6 (16253)
merbenzmlV6 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 16253

Üdvözlet!

Valaki futott már bele olyan problémába, hogy cserélni akarta a bal első fékcsövet de a fém és a gumi fékcső csatlakozásánál a 10es anya el van nyalva így még a gumi fékcsövet sem lehet leszedni. A fém fékcsövet tudok venni cikkszám alapján vagy csak bontó?  Ha esetleg megúszom, hogy alkatrész boltban tudok venni akkor cikkszámot tud valaki írni?  Próbáltam már mindenhogy keresni de esélytelen részemről.

 

Előre is köszönöm a segítséget ! 

almaata66 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 16252

Küldjél fotót a kormányról, pedálokról, amúgy szerintem rendben van, városban tényleg sokat fogyaszt, mint ahogy a többi is. Nézd meg az olajbeöntőt, nincs-e hab rajta.... Ha nincs akkor tegyél rá :)és alkudj.

Előzmény: MMan1982 (16250)
czene30 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 16251

Köszi

Előzmény: Ken_Block (16248)
MMan1982 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 16250

Sziasztok!

 

Segitséget kérnék vásárlás ügyben. Többnyire varosban futkosósnak akarunk egy Kalos-t venni, 1.4/8v 2005 83Le

Milyen hibákkal kell számolni esetleg?Ajánlanátok a kocsit? A fogyasztása az városban tényleg horror? Elviekben a.kocsiben 130ezer km körül van. Köszi előre is!!;)

almaata66 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 16249

A katalizátor előtti szonda. Teljesen egyformák egyébként úgy tudom.

Előzmény: czene30 (16245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!