Köszi az infót a bőrápolással kapcsolatban.A motor árát tekintve 780.000Ft volt (2006-os) Nagyon jól indul hidegen-melegen egyaránt,így valószinüleg gyerta cserék egyenlőre nem kellenek,de mindenféleképpen ki fogom őket szedni egy ellenörzésre.Az igaz,hogy hidegindításnál nyáron is kb:4-5 percet melegíteni kell szivatóval álló helyzetben?
Nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat,a gumik vadi újjak,még szőrősek,úgy 2-300 km lehet bennük.Elhozatalkor nemvolt vele semmi gond,nem húzott az M1-es se jobbra,sem balra.Vibrációt nem tapasztaltam,de az olajat cserélni fogom a szűrővel együtt,már találtam - igaz angol nyelvű - dokumentációt is hozzá...
Egy kérdés: a bőrnadrágot hogyan lehet tisztítani,mert vettem egyet "használtan" és a biztonság kedvéért kitisztítanám,de aztmondták,hogy ésszel!!! Mosógép kizárva,de igazándiból nemértem miért?
Igen, de te a technikas kanyarok orszagaban, mi pedig (tobbnyire) a technikas egyenesek orszagaban elunk. Emlekszel meg ra? :-)
En 16000 korul dobtam le a gyari gumit, gyakorlatilag fix ket szemellyel. A bt021-et en is 10000-nel ledobtam, de azok gyartasi hibasok voltak es csak az oldala volt slick.
Nekem a 2009-es is még ugyan ezzel a gumival szerelve jött ki a gyárból, de az első már 10.000-nél elkopott, és úgy hogy szinte csak motorfékkel fékezek. A bandit jellemzője, már többször szerepelt, hogy eszi az első gumit.
A szervizkonyv hianya nem sok mindent jelent, a motorblokk osanyja valahol a 25 eves GSXR750 kornyeken keresheto. Mondjuk ugy, hogy eleg sok tapasztalat gyult ossze mar rola. A tobbi resze a motornak pedig a nagy motorgyartos legobol es a Suzuki atlagalkatreszes polcairol kerult a motorra, sok egyeb motoron is hasznalatosak az alkatreszei.
Szervizdokumentaciot tudsz letolteni a netrol, mindenfele letoltos oldalakon megtalalhato a gyari dokumentacio. Abban megtalalsz mindent, amire a karbantartasoknal neked vagy a szerelodnek szuksege lehet.
Szervize, ha betartottak (szervizdokumentacioban benne van):
- minden 6000 km utan olajcsere
- minden 120000km utan gyertya, karbiszinkron, szelephezag
- minden 18000km utan legszuro (lehet gyakrabban is)
Ha tenyleg megbizhato a tulaj (tuzbe tenned erte a kezed), akkor lassan egy olajcsere lesz szukseges. Ha nem, akkor javaslom nezzetek at a motort a 12000-es szerviznek megfeleloen.
Ha valos a kilometer, akkor benez meg egy gumicsere, 20-25000-nel egy lanccsere.
Ezeken felul a szokasos dolgokat nezd meg, sok "hogyan vegyunk motort" leiras kering a neten, osszefoglalva a lenyeget.
Igen, ..hát 5 év alatt a 2 tulaj ennyit rakott bele akkor kb. 50 ezer lehet a gépben, úgyhogy én egy szelephézag, karbiszinkron olaj/szűrő állításokal cserékkel kezdenék....aztán rá kellene nézni a kuplung és fékfolyadékra is...a láncra -ne lógjon, a gumikat gondolom kapásból látod mennyit mennek még...
Mivel már megvetted az, hogy törött volt-e tök mindegy, ha egyenesen fut, nem húz jobbra baéra, nem nyaklik akkor csak jó lehet..a blokkon lévő...
Sziasztok! Nagyon-nagyon új vagyok ezen a fórumon,de mivel most vásároltam egy banditát (GSF650 S) kérnék pár tanácsot a legelső teendőkkel kapcsolatban.Mi,vagy melyek azok a dolgok amikre feltétlen szükséges figyelni,illetve árulkodó lehet? A gép 2006-os és 16000km van benne,2,tulaj de nagyon megbízható,sajnos szervízkönyve nincs a gépnek....Köszi
A hátsó még nem vészesen kopott, de az első már lefutott. Az elsőt mindenképpen cserélem, de a hátsó esetében még nem döntöttem. Igaz, hogy a BT20 nem nagy szám, de szép egyenletesen kopott és még kb 60%-os.
Tegnap kaptam műszakit, megvolt az olajcsere, szervíz is.
Többet viszont nem vinném márkaszervizbe.
Drágállom és bizony a minőség is kétes. Néztem a számlán, 10W-40 es félszintetikus olajat tettek bele. Jó ez bele egyáltalán? Nem járna egy ilyen motornak full syn? (Bandit 650 K9)
Egyébként mennyit bírnak normálisan a gyári fékbetétek?