Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.13 0 0 12973

4-5 percet?

Másodpercet, aztán finoman elindulni vele :-)

Annyit melegítem, míg felveszem a sisakot és a kesztyűket....

Előzmény: zsozso0313 (12972)
zsozso0313 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 12972

Köszi az infót a bőrápolással kapcsolatban.A motor árát tekintve 780.000Ft volt (2006-os) Nagyon jól indul hidegen-melegen egyaránt,így valószinüleg gyerta cserék egyenlőre nem kellenek,de mindenféleképpen ki fogom őket szedni egy ellenörzésre.Az igaz,hogy hidegindításnál nyáron is kb:4-5 percet melegíteni kell szivatóval álló helyzetben?

Előzmény: Törölt nick (12971)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.13 0 0 12971

Motoros boltokban kaphatsz bőrtisztító és bőrápoló szereket.

Előzmény: zsozso0313 (12970)
zsozso0313 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12970

Nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat,a gumik vadi újjak,még szőrősek,úgy 2-300 km lehet bennük.Elhozatalkor nemvolt vele semmi gond,nem húzott az M1-es se jobbra,sem balra.Vibrációt nem tapasztaltam,de az olajat cserélni fogom a szűrővel együtt,már találtam - igaz angol nyelvű - dokumentációt is hozzá...

Egy kérdés: a bőrnadrágot hogyan lehet tisztítani,mert vettem egyet "használtan" és a biztonság kedvéért kitisztítanám,de aztmondták,hogy ésszel!!! Mosógép kizárva,de igazándiból nemértem miért?

Törölt nick Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12969

Én most Bt23-ra cseréltem, de még csak az elsőt.

Előzmény: jo_lenne_tudni (12968)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12968

Igen, de te a technikas kanyarok orszagaban, mi pedig (tobbnyire) a technikas egyenesek orszagaban elunk. Emlekszel meg ra? :-)

 

En 16000 korul dobtam le a gyari gumit, gyakorlatilag fix ket szemellyel. A bt021-et en is 10000-nel ledobtam, de azok gyartasi hibasok voltak es csak az oldala volt slick.

 

Előzmény: Törölt nick (12967)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12967

Nekem a 2009-es is még ugyan ezzel a gumival szerelve jött ki a gyárból, de az első már 10.000-nél elkopott, és úgy hogy szinte csak motorfékkel fékezek. A bandit jellemzője, már többször szerepelt, hogy eszi az első gumit.

Vagyis neki már a második elsőnek kell lennie.

Előzmény: jo_lenne_tudni (12966)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12966

A szervizkonyv hianya nem sok mindent jelent, a motorblokk osanyja valahol a 25 eves GSXR750 kornyeken keresheto. Mondjuk ugy, hogy eleg sok tapasztalat gyult ossze mar rola. A tobbi resze a motornak pedig a nagy motorgyartos legobol es a Suzuki atlagalkatreszes polcairol kerult a motorra, sok egyeb motoron is hasznalatosak az alkatreszei.

 

 

Szervizdokumentaciot tudsz letolteni a netrol, mindenfele letoltos oldalakon megtalalhato a gyari dokumentacio. Abban megtalalsz mindent, amire a karbantartasoknal neked vagy a szerelodnek szuksege lehet.

 

Feltelezzuk, hogy k6-os es 16000 van benne:

- feher az indexe

- a gumik csereerettek lassan, elol bt011, hatul bt020, 2005-2006-os dot-tal

 

Masbol nem nagyon derulhet ki, ha vigyaztak ra.

 

Szervize, ha betartottak (szervizdokumentacioban benne van):

- minden 6000 km utan olajcsere

- minden 120000km utan gyertya, karbiszinkron, szelephezag

- minden 18000km utan legszuro (lehet gyakrabban is)

 

Ha tenyleg megbizhato a tulaj (tuzbe tenned erte a kezed), akkor lassan egy olajcsere lesz szukseges. Ha nem, akkor javaslom nezzetek at a motort a 12000-es szerviznek megfeleloen.

Ha valos a kilometer, akkor benez meg egy gumicsere, 20-25000-nel egy lanccsere.

 

Ezeken felul a szokasos dolgokat nezd meg, sok "hogyan vegyunk motort" leiras kering a neten, osszefoglalva a lenyeget.

 

 

 

Előzmény: zsozso0313 (12963)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12965

Legalább olcsó volt? (Ha már nem első tulaj és nincs szervizkönyv)

 

Mint már írták, ne bízz a régi tulajban, cserélj olajat, szűrőket, fékfolyadék, hűtőfolyadék, ha nehezen indul, gyertyák.

Komoly hiba elvileg nem lehet.

Előzmény: zsozso0313 (12963)
Ironed Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12964

Igen, ..hát 5 év alatt a 2 tulaj ennyit rakott bele akkor kb. 50 ezer lehet a gépben, úgyhogy én egy szelephézag, karbiszinkron olaj/szűrő állításokal cserékkel kezdenék....aztán rá kellene nézni a kuplung és fékfolyadékra is...a láncra -ne lógjon, a gumikat gondolom kapásból látod mennyit mennek még...

 

Mivel már megvetted az, hogy törött volt-e tök mindegy, ha egyenesen fut, nem húz jobbra baéra, nem nyaklik akkor csak jó lehet..a blokkon lévő...

 

:-D

 

:->

Előzmény: zsozso0313 (12963)
zsozso0313 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 12963

Sziasztok! Nagyon-nagyon új vagyok ezen a fórumon,de mivel most vásároltam egy banditát (GSF650 S) kérnék pár tanácsot a legelső teendőkkel kapcsolatban.Mi,vagy melyek azok a dolgok amikre feltétlen szükséges figyelni,illetve árulkodó lehet? A gép 2006-os és 16000km van benne,2,tulaj de nagyon megbízható,sajnos szervízkönyve nincs a gépnek....Köszi

Inpefessa Creative Commons License 2011.08.10 0 0 12962

Értem... :D

Előzmény: babar34 (12960)
Mcemru Creative Commons License 2011.08.06 0 0 12961

a banditoknak (főleg 1200-es), vhogy olyan a vázgeometriája, meg súlyelosztása, h az első kerekeket nyüstöli nagyon

én szerintem gyárilag erősített is kell rá, lehet az tovább bírja, pontosabban nem biztos h erősített, de valszeg a betű kieg jelzés ezt is takarja

Előzmény: Törölt nick (12951)
babar34 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 12960

kb, mint az olvasó szemüveg és a napszemüveg között.

Előzmény: Inpefessa (12958)
zöld_I Creative Commons License 2011.08.03 0 0 12959

A bálnán is előbb fogyott el a gyári első, mint a hátsó. De én is gurulgatós csóka vagyok

Előzmény: babar34 (12956)
Inpefessa Creative Commons License 2011.08.02 0 0 12958

Szevasztok,

Abban van valakinek tapasztalata hogy a víztiszta és a tükrös plexi között mennyi a fénykülönbslg, mennyivel sötétebb, ha sötétebb a tükrös?

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 12957

Talán jövő héten kicserélem az elsőt, de addig is csinálok majd képet az elsőről és hátsóról is.

Mindkettőben 10.000km. Az első elkopott (A két szélén kicsit jobban mint középen), a hátsó kb 50-60%-os és egyenletesen kopott.

Előzmény: babar34 (12956)
babar34 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 12956

Nekem is fura, de nekem inkább csak alföldi tapasztalataim vannak, itt sokat unatkozunk egyenesen.

Előzmény: Törölt nick (12955)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.29 0 0 12955

Éppen hogy nem, csak motorfékkel szinte. A fékbetét még újszerű.

Az igaz, hogy egyenesen alig megyek vele, kanyar kanyar hátán. De az fura, hogy az első gumit ez ennyire megterheli.

Nehéz masina ez, de ezek szerint orrnehéz is?

Előzmény: babar34 (12954)
babar34 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 12954

ez fura nekem is, lehet sokat fékezel---

nemtom

Előzmény: Törölt nick (12953)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.28 0 0 12953

De miért az eleje kopik ennyire?

Jelenlegi kopás mellett kb két első alatt fogyna el egy hátsó.

Létezik még ilyen motor ahol az első előbb fogy?

Előzmény: babar34 (12952)
babar34 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 12952

persze, mert az Alpokban laksz! itt a sivatag közepén alig van kanyar...

Előzmény: Törölt nick (12951)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.27 0 0 12951

Megjött az új első/hátsó gumim is (BT23).

A hátsó még nem vészesen kopott, de az első már lefutott. Az elsőt mindenképpen cserélem, de a hátsó esetében még nem döntöttem. Igaz, hogy a BT20 nem nagy szám, de szép egyenletesen kopott és még kb 60%-os.

Előzmény: Törölt nick (12950)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 12950

Köszönöm mindkettőtöknek.

Csak meglepődtem, mert az előző öreg kecskémbe én bizony mindig Fullsyntet tetettem.

babar34 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 12949

teljesen lyóóó, a full szint olaj majd 6e Ft/L! Itthon sokan sokalják, inkább az olcsóbat kajálják!

Előzmény: Törölt nick (12947)
zöld_I Creative Commons License 2011.07.26 0 0 12948

Akit én ismerek, mindeki félszinttel használja, kivéve azok, akik ásványival.

A fékbetét meg atom szórást mutat, túrázós használattal kb 30-40e sportosabbal, páylázgatva 10 alatt is le lehet járni.

Előzmény: Törölt nick (12947)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.26 0 0 12947

Tegnap kaptam műszakit, megvolt az olajcsere, szervíz is.

Többet viszont nem vinném márkaszervizbe.

Drágállom és bizony a minőség is kétes. Néztem a számlán, 10W-40 es félszintetikus olajat tettek bele. Jó ez bele egyáltalán? Nem járna egy ilyen motornak full syn? (Bandit 650 K9)

Egyébként mennyit bírnak normálisan a gyári fékbetétek?

babar34 Creative Commons License 2011.07.26 0 0 12946

mérj kompressziót!

Előzmény: szms216 (12942)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.24 0 0 12945
Előzmény: Törölt nick (12944)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.24 0 0 12944
Előzmény: 1Y/AAZ (12943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!