Keresés

Részletes keresés

surmi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 73
Inkabb sokatmondo... Fobiakat tukozo, kisstilu dolog.
Előzmény: Bumburnyák (71)
zoco Creative Commons License 2003.01.08 0 0 72
Szó nincs arról, hogy a házi feladatot bárki el akarná törölni, csak az általános iskola alsós tagozatában, és csak hétvégére ill. egyéb szünetekre. Önmagában a házi feladat megléte vagy elmaradása nem érinti az oktatás színvonalát. A rosszul megválasztott típusú, minőségű vagy mennyiségű h.f. az igazán káros. Azt se felejtsük el, hogy manapság a túl nagy - mert felesleges elemekkel telített - tananyag nem fér bele az órakeretekbe, ezért gyakran a tanító vagy a tanár h.f. formájában pótoltatja be a tanórára már be nem fért anyagrészt. Vannak olyan tárgyak, amelyeknél sokkal több időt kellene szentelni feladatok-gyakorlatok megoldatásának, de nem lehet, nincs idő, haladni kell. Ugyanezeket, vagyis a tanórára szánt feladatokat h.f.-nek kiadni szintén nem túl értelmes, mert a tanulók otthon is elakadnak vele, és a végén úgyis a köv. óra eleje el fog menni a megoldatással (mármint ha erre épp van idő). Így a tanuló sohasem fogja tudni alkalmazni a megszerzett ismereteket. EZ (és nem Magyar Bálint) valóban rontja az oktatás színvonalát!
Aki az közoktatásból csak az elitképzést (most tekintsünk el attól, hogy épp milyen ez az elit) figyeli - értsd: a felsőoktatás - , az nem értheti meg, hogy a közoktatás nem a felsőoktatásért van, hanem a KÖZért. Ugyanezt kellene tudomásul vennie minden tudományág képviselőjének, hogy ő és a tudománya sem az a szuper-ok, amiért közoktatásnak léteznie kell e világegyetemben. Persze ha azt szeretnénk, hogy az olvassni és számolni tanulás három lépcsővel később történjen meg, akkor rajta, tartson rövid ideig az alapozó szakasz, legfeljebb úgy módosítjuk a tanárképzést, hogy tanítóképzős kurzusokkal egészítjük ki...
Bumburnyák Creative Commons License 2003.01.08 0 0 71
..na pont ezért néztem be ide...megelőztél...egyetértünk..ez geci dolog volt...
Előzmény: surmi (60)
Szerintem Creative Commons License 2003.01.08 0 0 70
lefty056

Ha tenyleg igaz amit irsz azaz, hogy bosszubol engedted at a buta es tehetsegtelen tanar-jejolteket akkor ez volt a LEGALJASABB tett, amit valaki elkovethetett a NEMZET ellen!

Meg akkor is becsuletesebb lettel volna, ha ugy viselkedsz mint az Al-Kaida tagok, de ahhoz nem vagy vagy voltal eleg bator.

Ha lehet beszelni MAGYARGYULOLETROL, akkor Te vagy a pelda.

Remelem, hogy csak viccelsz (bar humornak is rettenetes) es a valosagban ilyen aljas ertelmisegi nem volt es nincs is.

Előzmény: lefty056 (62)
promike Creative Commons License 2003.01.08 0 0 69
Szabad érdeklődnöm; mi az amit az íráson olvasáson a négy alapmüvettel való számoláson kívül meg kell tanulni alsóban???
phallus impudicus Creative Commons License 2003.01.08 0 0 68
Valentin előjátékot csinál az oktatás újabb liberalizálásához.
Mi a problémád a liberalizálással?

Hétfőn buszszünetet, szerdán hószünetet jelentett.
Mi köze a kettőnek egymáshoz?

MINDENKI LÓGHAT KEDVÉRE!
Rendkívüli időjárás esetén, bevett gyakorlat az iskolaszünet más országokban is.

Magyar gyerek örülj Bálintnak, az SZDSZ prgramja, hogy minél butább maradj!
Van fogalmad arról, hogy mit jelent tudni valamit a XXI. században? Te még mindig visszaböfögött versszakok számával méred a tudást?

Előzmény: Törölt nick (65)
surmi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 67
Nein, Mein General! Wir warten noch auf die beste Möglichkeit, die Kommuisten und Histerio-Liberalen zu vernichten!
Sötét vagy, és ezt veheted véleménynek!

surmi

Előzmény: phallus impudicus (66)
phallus impudicus Creative Commons License 2003.01.08 0 0 66
Büdösek a haverok?
Előzmény: surmi (60)
Turulmadár Creative Commons License 2003.01.08 0 0 64
Toleráns, europeer banda, na.
Előzmény: surmi (60)
lefty056 Creative Commons License 2003.01.08 0 0 62
Ezzel teljesen egyetértek.
Már kb 30 éve tanitok természettud. szakos tanárokat. Annak idején azt mondtam magamban, amikor átengedtem egy nyilvánvalóan oktatásra teljesen alkalmatlan hallgatót, hogy "ez a bosszúm a rendszerrel szemben, amiért családunkat tönkretette". És azért imádkoztam, hogy nehogy az én gyerekeimet tanítsa.
Most meg a fejkvóta szorításában futószalagon ontjuk az olyan tanárokat, akikhez képest géniuszok a húsz évvel ezelőttiek. Persze ez nem csoda, hiszen ezek a diákok már az akkori selejt hatványozódásának az eredményei.
Lehet a tantervekkel bűvészkedni, de a felsőoktatás szakértő átvilágítása és megreformálása nélkül hosszab távon semmi eredményt nem lehet elérni.
Előzmény: Kannibál Kovács (57)
surmi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 61
A Haverok-Buli-Junta plakát volt.
És előtt egy kisstílű ember.
Előzmény: surmi (60)
surmi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 60
... Magyar Bálint teljesen alkalmatlan a normális emberi viselkedésre. RTL-Klub-híradóban most éppen sikerült egy teljesen semleges - iskolabezárások hó miatt - ügyben egy "Fidesz-MIÉP haverok" plakát előtt nyilatkoznia.
Háromnegyed évvel a választások és a MIÉP Parlamentből való kiesése után ez legalábbis gusztustalan.

surmi

celkereszt Creative Commons License 2003.01.08 0 0 59
"Mihez képest? Azoknak az ismereteknek, amiket ledarálnak a tanítógépek, a 80%-a (ez is egy szám) teljesen fölösleges. Meg tudja nekem mondani pl., hogy a minek kell szívatni a leendő bolti előadókat, jegyszedőket, sofőröket, utazászervezőket, könyvelőket, államigazgatásban dolgozókat, stb a logaritmussal."

Megmondanád, hogy ki fogja eldönteni, kiből mi lesz vagy lehet? Az általános műveltség nélküli tömegeket aztán majd el kell tartani a többieknek, mert képtelenek lesznek váltani, ha a körülmények úgy hozzák. Kenyér és cirkusz olcsóbb, elismerem.

Előzmény: kagy (58)
kagy Creative Commons License 2003.01.08 0 0 58
", a kevesbe tehetsegeseket es motivaltakat meghagyja sotetnek"

Mert nálunk nem. Az emberek 80% (mondtam egy számot) még szabatosan fogalmazni sem tanul meg az anyanyelvén.

"Minden esetre ami most tortenik az az oktatasugy szetzilalalasa"

Mihez képest? Azoknak az ismereteknek, amiket ledarálnak a tanítógépek, a 80%-a (ez is egy szám) teljesen fölösleges. Meg tudja nekem mondani pl., hogy a minek kell szívatni a leendő bolti előadókat, jegyszedőket, sofőröket, utazászervezőket, könyvelőket, államigazgatásban dolgozókat, stb a logaritmussal. És miért nem inkább jogra, pénzügyi ismeretekre, háztartás vezetésre, számítógép használatra, vállalkozás vezetésre, vagyis valóban hasznosítható ismeretekre tanítjuk őket.
Középkori ismereteket tanítanak, vagy ha nem azt, akkor középkori módon. A lányomnak pl. tavaly informatikából a DOS-t tanították, a fiam pedig a számítástechnika történetét Neumantól kezdve.
Mi a francnak? Hol élnek ezek?
Mit lehet van ezen a rendszeren még szétzilálni? Jönnek ki a gyerekek a Közgázról és fogalmuk sincs a számvitelről, pedig szigorlatoztak belőle. És szerintem mindenki tud hasonló példákat a szakterületéről.

És még valami.

Nem tudom ki mondta, de - szerintem - nagyon talá
ló: A 3. évezred analfabétái nem azok lesznek, akik nem tudnak írni/olvasni, hanem azok, akik nem tudnak gyorsan tanulni és felejteni.

Bizony, lejárt azoknak a pedagógusoknak az ideje, akik 30 éven át ugyanazt tanították, csak egyre gépiesebben, unalmasabban és dölyfösebben.

Előzmény: mibi (54)
Kannibál Kovács Creative Commons License 2003.01.08 0 0 57
Sajnos, mindenki a fáról beszél, és nem veszi észre az erdőt. Én tanár vagyok egy középiskolában,tehát konyítok a támához egy kicsit.
Nem azzal van a baj, hogy hány évig tart az alsótagozat. Nem is az óraszám, vagy a tantárgyi struktúra elavultsága a legfőbb gond. A legnagyobb baj a tanárokkal van. Rosszul fizetett és frusztrált a többségük. Arról nem beszélve, hogy a fiatalok, aki a tanárképző főiskolákról és az egyetemekről mostanában kikerülnek, és a tanári pályára mennek, dermesztően képzetlenek és felkészületlenek. Valljuk be, az elhivatottak egy részét leszámítva a tanári pályán lévők nagy része a mai magyar értelmiség selejtje!
Vannak ötvenéves nők, akik anno nem voltak rosszak, de manapság már csak jajgatni tudnak. A módszereik kőkoriak.
Vannak idős férfiak, akik a kislányok zaklatásán meg az anekdotamesélésen kívül mást már nem csinálnak. Vannak középkorúak - ki ilyen, ki olyan.
És vannak fiatalok, vagy olyanok, akik levelező tagozatokon képezték magukat, és akiket nehéz minősíteni. (Egy két valódi tapasztalat következik:)
Negyvenéves magyartanárnő (ELTE BTK-n végzett): Nem tudta, hogy református egyház a protestánsok közé tartozik.
Harmincas éveiben járó magyartanár (az összes diplomáját levelezőn szerezte): Az Édes Annát úgy tanította meg, hogy az érettségin a diák azt felelte (és tényleg ez volt a feleletének az egyetlen értelmes mondata), hogy a mű főhőse Kun Béla. Az illető diák a többi tárgyat négyes szinten tudta...
Egy huszas éveiben járó földrajz tanárnő (JATE TTK) már hónapokkal az érettségi előtt azt mondta, hogy nem képes a húsz tételt megtanítani egy közepes képességű gimnazista osztálynak, ezért megbeszéli a diákokkal, hogy ki melyik tételt húzza ki...
Az egyik negyedikes osztály bankettjén egy részeg diák bevallotta Kannibálnak, hogy csak az ő tantárgyából nem voltak szépen sorba rakosgatva a tételek (és mindezt az érettségi elnök tétlenül nézte). Kannibál tiszta lapokkal játszott, és nem is kellett szégyenkeznie az eredmény miatt. Mindenesetre idegesítő volt hallani...
És ez csak a jéghegy csúcsa, mert a mi sulinkban legalább bejárnak órára a tanárok, a törvény szerinti iskolai végzettsége mindenkinek megvan, és többé kevésbé az adminisztratív nyilvántartás is korrekt.
Szóval egy a lényeg: szerinte a magyar közoktatás rákfenéje a vészes gyorsasággal züllő és amortizálódó tanári kar. És a jövő? Nemrég hallottam, hogy a Miskolci Egyetem Bölcsészkarára fölvettek egy olyan diákot, aki a felvételin azt mondta, hogy Vörösmarty Mihály írta a János vitézt. Egy tanítóképző főiskolára pedig olyan diák jutott be, aki negyedik gimnáziumban félévkor megbukott matematikából.
De ne bántsuk a tanárokat: Magyarország még egy Király Lindát is elbír...

Törölt nick Creative Commons License 2003.01.08 0 0 56
"4.)minden oktatási intézmény "kész" gyereket szeretne felvenni, ezért pl. az egyetemek már olyan tudást szintet várnak el a jelentkezőtől, amilyennek megtanítása nem a középiskola feladata. Sajnos a középiskolák is ezen az úton haladnak, kemény felvételi elé állítva a végzős általánost"

Mit tegyenek? Nálunk pl. cca. majd 40%-al(!) csökkentették a hallgatók kötelező óraterhelését. De a tananyagot szerencsére nem. Le is adják az oktatók ahogy régen mennyiségileg, a hallgató meg szív. De hát ők nyavajogtak annyit, hogy sokat kell bejárni az egyetemre. Most én is csak azt mondom: egyék meg amit főztek, de aki tárgy- és/vagy tárgystruktúrareformot akar, lehet hogy beléfolytom a levegőt!

Előzmény: maplesyrup (48)
Turulmadár Creative Commons License 2003.01.08 0 0 55
Fenét, már jó ideje nem tartozik a marketing a legkelendőbb diplomák közé, sőt, kifejezetten a műszaki pályák mennek legjobban (logisztikusok (igaz, ez lehet gazdasági is), mérnökök, internetes szakértők, alkalmazás-tervező és fejlesztő specialisták) az elmúlt 5 év tapasztalatai alapján.
Előzmény: kvantum (50)
mibi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 54
Vannak gyerekeim, felsooktatasban dolgozom, kulfoldi utjaim soran tobb orszagban - a gyerekeim iskolaztatasan keresztul - megismerhettem az ottani alapszintu oktatasi rendszert is. Amit Magyar Balint akar az leginkabb az amerikai rendszerhez hasonlit, de ha azt a rendszert itt bevezetik, akkor a mi kovetkezo nemzedekeink muvelsegenek es kezpettsegenek annyi. Az amerikai rendszer onmagaban veve sem tul jo, mert bar ketsegtelen kifutast biztosit a maroknyi tehetseges embernek, a kevesbe tehetsegeseket es motivaltakat meghagyja sotetnek. Ehhez jon meg hozza, hogy a hazai viszonyok kozott az a rendszer nem adapptalhato, mert sokkal kisebb meretu orszagkent nem engedhetjuk meg magunknak a a specializalt, csak egy feladattipus elvegzesere kikepzett (szivem szerint azt mondanam, hogy beidomitott) emberek sokasagat.

Senki nem mondta azt, hogy a magyar oktatasugy tokeletes, sot sulyos problemak vannak. Ugyanakkor ez meg nem jelenti azt, hogy a Magyar-fele koncepcio megoldast ad. A szlogenek szintjen persze igen, csak eppen a megvalositas soran senki sem tudja, hogy hogyan is kellene elerni azokat a csodalatos es magasztos celokat, amiket meg szoktak fogalmazni. Minden esetre ami most tortenik az az oktatasugy szetzilalalasa - sajnos parlamenti ciklusokon athuzodoan - mindenfele esz es ertelem nelkul.

Előzmény: maplesyrup (48)
KLeoPA Creative Commons License 2003.01.08 0 0 53
Sajnos az eredményt jól látod! Valahol ugyanazt akarjuk: a gyerek tanuljon meg írni, értelemesen olvasni, könnyedén számolni még tanulmányainak kezdetén, majd kapjon lehetőséget, hogy eldönthesse mivel akar foglalkozni! Ezt sajnos csak széleskörű ismeretátadással lehet biztosítani aminek egy része természetesen nem szűkségszerüen lesz hasznos egy-egy emberke életében! Minden tantárgyat úgy kellene átvizsgálni, hogy legalább az átlaggyerek értelmi szintjének megfeleljen. Ezekután az egészet harmonizálni. A bevállt módszereket nem kell kidobni olyanokért amiket most kísérleteznek ki! A gyerek nem kísérleti alany könyörgöm! Az állatkísérleteket már lassan betiltják a világ nagy részén, de mi van a homo sapienssel???
Előzmény: maplesyrup (52)
maplesyrup Creative Commons License 2003.01.08 0 0 52
Tekintve, hogy nem vagyok pedagógus, a részletkérdésekhez nem értek. A lényeget viszont - a saját gyerekeimen megtapasztalva - látom.
Valamilyen egységes, átfogó 21. századi koncepcióra van szükség. Ez persze nem gyors folyamat.
Mellesleg alsóban csak egyfajta módszerrel engedném a tanítást. A legfontosabb évek az 1-4-ig. Itt dől el, hogy megszereti-e a tanulást, és megtanulja-e az alapokat. (ismétlem önmagam)
Azt hiszem, az elvekben egyetértünk.
Előzmény: KLeoPA (49)
cc Creative Commons License 2003.01.08 0 0 51
bar ez elegge off, de hogy pontosan miket mikor talaltak ki, az egyaltalan nem veletlen. a tudomanyok fejlodese eleg jol lekepzi az adott kor muveltseget, de fokent technikai lehetosegeit, igenyeit. az oktatas folyaman ugyanugy az emberi megismeres tortenetet tanitjak. valahogy ugy kezdve, hogy mar az okori gorogok is ...
es szvsz a tudomany tortenet tipikusan az a fogodzo, amelyen a teljesen human beallitottsagu diak is megkapaszkodhat (azon tul, hogy szerintem altalanos iskolaban meg amugy sem valnak szet ilyen elesen az erdeklodesi korok)
azt is elfogadom, hogy egy integralt termeszettudomanyos oktatashoz a legfonotsabb, hogy legyen egy olyan tanar, aki kepes az egeszet ugy levezenyelni, melyik tanar mikor mit adjon le, stb. szoval, erosen szemelyfugo. mintahogy a tanitas egesze is az. ez vezet el azutn, hogy valaki mar altalanos iskolas koraban is pontosan tudja, hogy o utalja a kemiat, pdeig lehet, hogy csak a tanaral vannak konfliktusai.
Előzmény: mibi (47)
kvantum Creative Commons License 2003.01.08 0 0 50
TTK v. Műegyetem

MA valódi értéke csak a gazdasági diplomának van, nem?
:-)

Éljenek a marketingesek:-)))))

KLeoPA Creative Commons License 2003.01.08 0 0 49
TTK & Műegyetem pollemizálók: Én TTK-t végeztem, először tanítottam majd elmentem egy tipikusan mérnöki munkakörbe. Akkor én hova álljak???
Egyébként a programok amit gumicsontként elénkdobnak, bizony hangzatosak és alapjában véve sok emberből váltanak ki heves bólogatási ingert! De ha belegondolunk a kivitelezésbe akkor szépen kirajzolódnak a beépített aknák!
Kedves maplesyrup! Nekem nincsenek még gyerekeim, "csak" tanítottam és "csak" kiolvastam a Magyar Bálint féle NATot meg a Pokorni féle Kerettantervet. Mindkét esetben megszenvedtem azzal, hogy úgy írjak iskolai programot, hogy az óraszámokat lecsökkentették a végkövetelményt meg akár magasabbra emelték. Aztán felszámolták azt a sulit ahol jól éreztem magamat és hívatásomat gyakorolhattam. Így elmentem egy multit szolgálni, mert nem akartam Don Quixotet játszani! Ezekután még említésre sem méltó, hogy mindegyik sz@rik arra, hogy az olyan tantárgyaknál egyeztessen ahol egymásbafonódó témakörök vannak! Ez érvényes minden tantárgyra, nem csak a reáliákra! Nem összemosni kell őket, hanem harmonizálni!
maplesyrup Creative Commons License 2003.01.08 0 0 48
Nem tudom hány éves vagy, vannak-e gyerekeid, és végig élted-e velük az általános-közép-és felsőfokú oktatás viszontagságait?
Én igen, vannak tapasztalataim, és mondhatom, a Magyar Bálint koncepciója a magyar oktatás reformjáról nagyon is jó.
Fő vonalakban:
1.)az alaptárgyak,olvasás-írás-matek,
kézségszintű tanítása. Ezekre lehet ugyanis építeni később a többi tantárgyat.
Funkcionális analfabéták, összeadni-szorozni nem tudók soha nem fogják megérteni a fizikát,kémiát, nem élvezik az irodalmat, nem tanulják meg a biológiát, nem szeretik a történelmet, és soha nem fognak idegen nyelveket beszélni.
2.)a mérhetetlen mennyiségű adat helyett, a megtanultak alkalmazásának okítása.
3.)vagyis az életnek, és ne az iskolának tanítsuk a diákot.
4.)minden oktatási intézmény "kész" gyereket szeretne felvenni, ezért pl. az egyetemek már olyan tudást szintet várnak el a jelentkezőtől, amilyennek megtanítása nem a középiskola feladata. Sajnos a középiskolák is ezen az úton haladnak, kemény felvételi elé állítva a végzős általánost.
5.) a gyerek legyen a fontos. Mindenkit az egyéni teljesítőképessége szerint elfogadni, és azon a szinten maximálisan fejleszteni.

Valóban terhelhető a gyerek kiskorában, csak nem mindegy, hogy mivel. Közhely, hogy a játék az egyik legjobb "tudásközvetítő" módszer. A kreatívitás alapja. A különórák tucatjaival agyonterhelt 6-14 éves gyerekből lesz a neurotikus/frusztrált felnőtt.

Előzmény: mibi (-)
mibi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 47
"valoszinuleg nem tudsz rola, de a termeszettudomanyi targyak osszevonasara mar eleg sok elkepzeles szuletett, "

Speciel tudok rola es mindig is elleneztem. Ugyanis az osszevonas minden esetben a termeszettudomanyi targyak sulyanak csokkenesevel jart. Ebbol pedig kovetkezik a termeszettudomanyos muveltseg hatterbeszorulasa. Az elmult evekben orrba-szajba noveltek pl. a tortenelemorak szamat, mikozben altalanos gimnaziumi program szerint a kemia, fizika oktatasaval mar masodik utan leallnak.

Egyebkent meg megis hogyan gondolod a tudomanyok tortenetenek oktatasat tudomanyos alapkepzettseg nelkul. Mar latom is: Es Einstein feltalalta a relativitas-elmeletet, tudjatok azt amirol majd 4 ev mulva fogtok tanulni, ha esetleg felveszitek a fizika fakultaciot es azt a tanar nemcsak kamubol tartja meg.

Arrol meg talan ne is beszeljunk, hogy "integralt szemleletu" termeszsettudomany szaktanar-kepzes nem folyik az orszagban.

Az ismetlesek elvetese meg alapjaiban kerdojelezi meg mindazt, amit a tanulasrol, mint folyamatrol tudunk. A tanulas lenyege ugyanis pont az, hogy idorol idore visszaterve egy temakorre annak mindig melyebb vagy masabb reszleteit ismerjuk meg.

Előzmény: cc (14)
kvantum Creative Commons License 2003.01.08 0 0 46
Vélemény?
Rendben.
Értékitélet?
Rendben.

Ha érvek jönnek, rendben.

...mea culpa is kicsit, mert átolvasva a topikot fennakadtam egy-két dolgon - viszont neked válaszoltam, mint topiknyitónak, ahelyett, hogy egyesével mindenkinek írtam volna...

Előzmény: mibi (44)
Ódri Creative Commons License 2003.01.08 0 0 45
Hát nem is tudom. Én úgy emlékszem, hogy hatodikban tanultuk fizikából az atomokat, és hetedikben kémiából, de ott már csak átismételtük, mert nagyjából mindenki tudta. Persze az egyetemen is vannak átfedések, de annyi belefér:-)) Az, hogy egyes felfedezések hogy hatottak más tudományokra érdekes dolog, de szvsz ezért nem érdemes összevonni őket. Milyen tárgyakat vonnának össze?
Amúgy mit csinál egy molekurális biológus pontosan?:-)
Előzmény: cc (43)
mibi Creative Commons License 2003.01.08 0 0 44
"De így csak egy újabb undorító fikatopik"

Miert is? A topic cime tukrozi a velemenyemet. A topicinditoban leirtak kepezik a velemenyem alapjat. Lehet, hogy tevedek az ertekiteletben, de ettol meg az a velemenyem, hogy Magyar Balint alkalmatlan a feladatara.

Előzmény: kvantum (33)
cc Creative Commons License 2003.01.08 0 0 43
ah, valodi egyetem a tetekanal kezdodik :))
:)
attol felek, egy ilyen tanterv ismertetese nelkul erosen akademiai a polemiank. az viszont biztos, hogy meg sem probaltak egymasra epiteni a tantargyak, pedig nem artott volna. az is nagyon tanulsagos, hogy az egyes felfedezesek hogyan hatottak mas tudomanyokra. szvsz a tudomanytortenetbe agyazott tantargyak esetleg olyanok szamara is erdekesebbe tennek az illeto teruletet, ami amugy erosen tavol all toluk.
Előzmény: Ódri (42)
Ódri Creative Commons License 2003.01.08 0 0 42
Nem tudom, egy Repülőtiszti Főiskola valódinak számit? Mert akkor nemcsak műre jártam:-)))
De fogadjunk, hogy te pasi vagy:-)))
Én még hálistennek nem. De nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen sikeres legyen. Ráadásul mig a fizikával viszonylag könnyen boldogultam, addig a kémiát nagyon utálom:-))) S mit vonnának még bele? Földrajz, bioszt is? Mer az meg pláne nem, és hát azok is természettudomány.
Előzmény: cc (40)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!