Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

violino1111 Creative Commons License 2021.10.30 0 0 72363

Nekem 1.2-nél 4 gyertyakábeles az elvezetés a trafótól.

Előzmény: Papalac (72362)
Papalac Creative Commons License 2021.10.29 0 0 72362

Nincs semmi trükk, meg kell húzni rendesen.

(Az 1,4 16V-nél külön trafók vannak a gyertyákra dugva, a PUG 307-nél egy egybeöntött trafó van rádugva a gyertyákra.)

Előzmény: violino1111 (72360)
Papalac Creative Commons License 2021.10.29 0 0 72361

Ha befér simán, akkor okés a dolog. Kisebb rés jobb szivattyú hatást okoz.

Előzmény: SGN (72359)
violino1111 Creative Commons License 2021.10.28 0 0 72360

Üdv!

Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet. 

 

 Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat amivel ez simán megy, vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?

SGN Creative Commons License 2021.10.28 0 0 72359

Heló, 74mm-est vettem, bíztam a gyártási adatban és aszerint választottam a vízpumpát. Befért gond nélkül. Rànézésre a ház ugyanolyan. A lapát az egyiknél közelebb van a ház falához, kisebb a rés. Ennyi külünbséget vettem észre.

Előzmény: Papalac (72338)
ivókút Creative Commons License 2021.10.28 0 0 72358

Így látatlanban szerintem többet ne várj... Kell egy szerelő, aki látott ért hozzá. Ez ilyen. Távdiag nem igazán működik. :-)

Előzmény: mry.m (72357)
mry.m Creative Commons License 2021.10.28 0 0 72357

Valaki?

Ötlet?

Jó tanács?

Előzmény: nagya2 (72353)
nagya2 Creative Commons License 2021.10.27 0 0 72356

HAli!

Az ablaktörlő karokat leszeded, alatta a takaró müa lemez alatt találod.

Üdv Nagya

Előzmény: Gyalogkakukk83 (72355)
Gyalogkakukk83 Creative Commons License 2021.10.27 0 0 72355

Sziasztok!

Egy olyan problémával fordulok hozzatok hogy a fűtő ventillátor motor elkezdett fura hangot adni szerintem lehet hogy csapágyas lett szeretném kicserélni olvastam a korábbi hozzászólásokat hogy hol találom esetleg tudna valaki fényképet mutatni hogy melyik csavarokat kell kicsavarni és hogy kell kiemelni a helyéről előre is köszönöm. (Thalia 1.2 16V 2006-os)

mry.m Creative Commons License 2021.10.26 0 0 72354

Köszi a választ,

 

Várom a "hozzáértők"-et. :)

Előzmény: nagya2 (72353)
nagya2 Creative Commons License 2021.10.26 0 0 72353

HAli!

Ja ja sztem a gázolajnyomás szenzor lesz az a magasnyomásu szivattyún.

 

P1088-44:

renault: Fuel rail pressure control - Too high

P1088-DB:

renault: Fuel rail pressure control - Too high

 

izzítógyertyák.

De majd a hozzáértők jobban elmondják.

 

Üdv Nagya

Előzmény: mry.m (72352)
mry.m Creative Commons License 2021.10.25 0 0 72352

Köszönöm a választ!

 

Hibakódok:

P1088-44:

renault: Fuel rail pressure control - Too high

P1088-DB:

renault: Fuel rail pressure control - Too high

P1026-61

P1088-44:

renault: Glow Plug Circuit (cylinder 4/5/6) - circuit malfunction

P1008-47:

renault: Intake Camshaft Position Sensor (Blank 1) - Signal incorrect

P1088-45

renault: Fuel rail pressure control - Too high

 

Utolsó hibakód:

P0000

Nincs hibakód

 

Állandó hibakód:

P0000

Nincs hibakód

 

felső holtponti jeladó cserélve

szűrő cserélve

(üzemanyagcsövekben látok légbuborékokat elvétve)

 

Előzmény: nagya2 (72351)
nagya2 Creative Commons License 2021.10.25 0 0 72351

HAli!

DIAG!!!!!

Lehet a gázolaj nyomás szenzor hülyékedik a magasnyomásun, lehet a gázolajszürő lelevegősödik, etc etc etc

Látatalanba bármi lehet.

Üdv Nagya

Előzmény: mry.m (72350)
mry.m Creative Commons License 2021.10.25 0 0 72350

Sziasztok,

 

2003 1.5 DCI Thalia....

1,5 éves kora óta nálam van... Illetve kb.8 éve anyám használja.

 

Remélem valaki tud segíteni....

 

Kb. 1,5 éve kezdődött a probléma.

Indításnál sokszor csak teker, sokszor olyan, mintha beindulna, de leáll 1-2 robbanás után. ha nagy nehezen beindul (akku csere vagy bikázás), akkor kicsit pörgetni kell, kb 2000-ig szoktam. alapjáraton dadog. Megyek vele 2-3 km-t , és utána jól működik (menet közben is párszor leáll alapjáraton, de utána indítható). Utána valami történik, és 2-3 hétig semmi baja, majd 2-3 hét szenvedés....

 

Valakinek valami ötlet?

 

ivókút Creative Commons License 2021.10.25 0 0 72349

Nekem így, hogy a kocsi fél eleje nem volt fenn, így viszonylag könnyű volt...

Előzmény: Papalac (72348)
Papalac Creative Commons License 2021.10.24 0 0 72348

Legközelebb én is együtt fogom cserélni. Mindig tanul az ember. Azt hittem simán lehet cserélni, de nem. Jól ki kell emelni a motort. Az is kiderült, hogy előbb a feszítő görgőt kell betenni, aztán az irányváltót 😀.

Előzmény: ivókút (72347)
ivókút Creative Commons License 2021.10.24 0 0 72347

Értem. Én ezért szoktam egyben a vezérléssel, akkor nincs vele gond. Egyedül tavaly volt, hogy időközi lett a csere, mert sajna a fiam lekoccolta az elejét és olyan szerencsétlenül sikerült, hogy a generátor eltört, meg a feszítő görgője ( persze nyaralásból hazafelé Zágrábnál) a meghajlott merevítő, ami a lámpa mellet van rászorult a szíjra és nem tudott forogni tőle. Így lett egy tréleres út haza. :-(

Előzmény: Papalac (72346)
Papalac Creative Commons License 2021.10.24 0 0 72346

Régen volt cserélve, tavaly cseréltem vezérlést és akkor elmaradt. Kezdett elöregedni a szíj.

Valami zörög és bíztam benne, hogy nem kell a vezérléshez nyúlni. A zörgés megmaradt 😀, de kicsit csendesebb lett.

Előzmény: ivókút (72344)
4728ITI Creative Commons License 2021.10.24 0 0 72345

Az olajszűröt, az első felmelegedés után, utána kell húzni. Utána nem ereszthet. Hacsak nem került piszok a gumitömítés alá. De a cseréjéhez sem kell olajcserét csinálni.

Előzmény: Papalac (72343)
ivókút Creative Commons License 2021.10.24 0 0 72344

Miért cseréltél hossz. szíjat és görgőket? Volt valami hiba velük? Én ezt vezérléssel szoktam egyben.

Előzmény: Papalac (72343)
Papalac Creative Commons License 2021.10.23 0 0 72343

2005, 1.4, 16V

Tegnap olajcsere, ma hosszbordás szíj és görgői.

Nem gondoltam, hogy olyan szar mint egy vezérlés csere.

Az olajszűrőnél természetesen enged kicsit. Leszarom, azért nem fogok most még egyszer olajat cserélni.

 

Papalac Creative Commons License 2021.10.20 0 0 72342

Egy gyári diag sokat segítene. Miért kellet ennyi mindent cserélni? Próbálgatás volt?

A folytószelep érzékelőt nézném meg.

Előzmény: gregh2000 (72340)
csakovacshu Creative Commons License 2021.10.20 0 0 72341

Az alapjárati motor tanítása pár perc. Egy jó minőségűt kell belevenni és megoldja a problémát!

A kinyomott kuplungnál hogy felmegy a fordulat, okozhat a gázbovden szorulása, oda egy kis kenés kell (WD-40) vagy egy csere! A másik még okozhatja, hogy a pillangószelep után (pillangószelep és a szívócsonk felől) lett-e cserélve tömítés(egy nagy O gyűrű van), mert ott simán szívhat fals levegőt. Oda fújj féktisztító és ha hirtelen felugrik az alapjárat, akkor ő lesz a ludas!

Előzmény: gregh2000 (72340)
gregh2000 Creative Commons License 2021.10.18 0 0 72340

Sziasztok!

Az alany 1.4 16V / 2001. Thalia.

 

Cseréltem 4 trafót, fojtószelep állás érzékelőt és alapjárati motort, valamint szívócső nyomásérzékelőt. A szívó csonk 4 tömítése 1 éves.

 

Az alapjárati motornak van valami betanítási metódusa?

 

Csere óta hidegen 1200, 3500 között ugrál az alapjárat. Menet közben kuplungot kinyomva felugrik 4-5000-re. Mentünk már vele közel 200km-t csere óta.

 

Köszi!

ÖregMackó Creative Commons License 2021.10.18 0 1 72339

Sajnos az csak egy városi legenda, hogy az imo bármit is elfelejt, ha le van véve az akkusaru. Amikor én vettem a vezérlőt és az uch-t mert a kettő össze van programozva no meg a kulcsot hogy működjön is a motor, engedje az imo beindulni nem akkuval együtt vettem. A csere után a motor azonnal indult a hozzávaló kulcs elektronikával és a távnyitást sem kellett tanítani. Ha elfelejtette volna a dolgát kínlódhattam volna még egy ideig. Én lagalább is így gondolom...

 

Előzmény: miklos2peter (72334)
Papalac Creative Commons License 2021.10.17 0 0 72338

Én ugyanolyat tennék bele, mint ami benne volt.

Előzmény: SGN (72337)
SGN Creative Commons License 2021.10.17 0 0 72337

Köszönöm.

A kérdés azért volt fontos mert jelenleg a Graf PA821van benne INA vezérműszíjjal és görgővel. (120Ekm). Az INA vízpumpából úgy mint a Graf is két félét hoz 2004.04 előtt és után. Az INA írja, hogy a korábbi 70mm a későbbi 74mm átmérőjű. A Graf nem hozza a lapát méreteket. (Nem találtam.) De elvileg mivel a PA821 van benne az INA-ból kiindulva a 70mm-es lehet benne, de a kocsi gyártási idejét nézve 9. hó a 74-es kellene bele. Mivel szeretnék most mérethelyes vízpumpát beletenni a gyári adatbázis szerinti vízpumpa mérete volt fontos mint ahogy írod az 74mm. Így 74mm-es veszek. Nálam működik a kisebb átmérőjű is gond nélkül ha igyaz hogy a PA821 70-es de nem voltam biztos benne, hogy ha 70mm-es van benne a 74-es is elpörög a helyén.

Előzmény: Papalac (72333)
Poti85 Creative Commons License 2021.10.17 0 0 72336

Sziasztok!

 

Végre jó lett a kocsim, az új Valeo fűtőradiátorral nem csöpög a fagyálló! Soha többet nem veszek Nissens gyártmányú alkatrészeket, a 2 gyári hibás, selejt Nissens fűtőradiátort visszaviszem a boltba és visszakérem az árát. 

Köszönöm mindenkinek a javaslatát, segítségét!

Előzmény: Poti85 (72322)
SGN Creative Commons License 2021.10.17 -1 0 72335

Köszönöm.

Előzmény: Papalac (72333)
miklos2peter Creative Commons License 2021.10.16 0 1 72334

Sziasztok

 

Szeretnék  segítséget kérni.

2001 es 1,4 16V thalia.

Egyik nap mikor beültem és indítani akartam az immo lámpa őrülten villogni kezdett és a kocsi csak tekert, nem indult be.

Kulcs kizárva mert egyik kulcsal sem ment. ja és innentől a központizár se működik a kulcsokról.

Aztán aksi saru le, majd kicsit később vissza és bármelyik kulccsal a kocsi pöccre indul.

Ilyenkor a központizár is jól működik.

Akku le fel közben mintha relé kattanást hallottam volna.

Sajnos már többször előfordult, így tuti valami kezdi megadni magát.

Azt szeretném kérdezni van az immónak reléje? Hol van? esetleg közös a központival? 

Esetleg egy kapcs rajz van valakinek erről.

Minden segítséget szívesen veszek

Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!