Segítséget szeretnék kérni: 2004-es, 1,5-ös benzines Almerám sebváltó-cserére szorul.
A kérdésem az, hogy jól gondolom, hogy az azonos évjáratú, 1,5-ös diesel motorral szereltnek a sebváltója nem jó bele? Mert egyelőre csak ilyet találtam bontóban. (Elég jó áron.)
Nissan Primera 2005-höz keresek jobb első ajtó elektromos ajtózárat. a típusa a képen látható. Az a kérdésem, hogy ezek mennyire kompatibilisek egymással? Az ebay-en van egy tucat, de eltérés vam a számokban, holott mindegyi Primera p12 2002- tipushoz jó. Elképzelhető , hogy van eltérés az alkatrészek között, vagy a kb 5 évig tartó gyártás folyamán ezt megváltoztatták?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már megfejtette már a problémát. Van egy Nissan Almera 1.5 benzin 2005-ös évjáratú autóm. Kb 1 hónapja kezdte, hogy kivillant a műszerfalon a motorlámpa. Elvittem szerelőhöz kiolvasta, hogy a kuplung vagy fék kapcsolóval van gond de mivel változás nem volt a működésében így nem kellett semmit csinálni. Aztán 1 hét múlva megint felvillant, elvittem azt mondta hogy fékkapcsolót kell cserélni. Másnap kicserélték de akkor sem volt semmi változás az autó működésében. Aztán 1-2 nap múlva megint kigyulladt a lámpa, mire azt mondták hagytam ott egy napig megnézik. Estére a szerelő közölte hogy azt érzékeli az autó mintha automata lenne és üresben van a váltó és ezért világít a motorlámpa. Aztán hazavittem 1 nap múlva megint kigyulladt ma megint ott volt egy napig a szervizben és estére mikor mentem érte elmondta a szerelő, hogy minden lehetséges dolgot átnéztek és mindent jónak találtak. Nem tudják mi lehet az oka hogy kigyullad a lámpa. Amúgy a szerelő nagyon rendes volt mert csak az első alkalommal és a fékkapcsolóra kért pénzt (3000Ft) de később már semmit. Én az autómon igazából semmi változást nem vettem észre ugyan úgy megy nem fogyaszt sem többet sem kevesebbet. Egyébként 220000km van benne, az olajat nem eszi egyáltalán olajcserétől olajcseréig ugyan azzal az eneos olajjal megy. (15000km-ként olajcsere) Vajon mi lehet akkor a probléma forrása? Nem tudom, hogy jelent e ez valamit, de az első alkalommal mikor felvillant a motorlámpa, előtte tankoltam tele prémium benzinnel. Segítségeteket előre is köszönöm. Mónika
Sziasztok, van egy 2000-es évjáratú, motorhibás de szép állapotú Nissan Micrám (ezüst színű). Költeni már nem érdemes rá, de ha valaki alkatrésznek vagy bontási célra megvenné, akkor írjon!
Itt is kezdődik ? :D Vedd ki a gyertyákat és szórj be egy kis homokot. Az a betétje, esetleg engedj le egy kis olajat, mert az bekeni a betétet, de fagyállót is csontra mert a hűti azt a kevés olajat is. Mikor megvettem az asszon kocsiját olyan motorfék volt benne hogy beszorult csak kinyomott kuplunggal tudtam haza tolni.
Akadt némi problémám. Gyakran járok ugyanazon a hosszú lejtős úton, és feltűnt, hogy gyengül a motorfékem, eddig 3-asban simán lecsorogtam, mostanában viszont bele-bele kell fékeznem. Lehet valahol kapni N16-ba motorfék-betétet? Mert gondolom az kophatott el, de nem találtam egyik kereskedésben sem.
Viszonylag új Nissan-osnak számítok, fél éve van meg a Sunny 1.6 SR (N14), viszont vannak problémáim. Nem extrémek, de mindenesetre bosszantóak.
Megvétel után egyből generál következett a motornál, volt némi gyűrű koxosodás, de szerencsére a hengerfalnak illetve a dugattyúknak sem ártott. Nem kellett sem fúrni, sem síkolni (265k után látszott a gyári hónolás), kapott új gyűrűket, szelepszár szimmeringeket, szelepvezetőket, szépen össze lett rakva.
Azonban gyorsításnál van egy kis torpanás (nem kifejezetten feltűnő, utasként szinte észrevehetetlen), alacsony fordulatról magas fordulatra lépésnél (3000 körül, ha jól tévedek) egy pillanatra észrevehető. Tehát 1-es kérdés: "Ó mondd, miért?!".
A váltó először 5-ből jött ki nehezen. Aztán megfordult és mostmár rükvercből jön nehezen. Tehát kettes kérdésem: Mi történhet a váltóban? Az biztos, hogy nem a váltón kívül történik a baj.
GA16DE motorral járkálok, ami egyébként csodaszépen muzsikál.
Ezeken a fékszervóhoz vákuum szivattyúvan a generátor seggén. Valszeg az halt meg, de érdemes megnézni a vastagabb csöveit is lehet el vannak öregedve.
Olyan problémám volna,hogy kaptam használatra egy Nissan Sunny-t 93-s évjáratú 2.0 dizeles,és a fékkel olyan problémám van,hogy amikor fékezek nincs semmi baj,de ha már felengedem,ls utána azonnal mégegyszer benyomom a féket,akkor már keményebb lessz a pedál,ha harmadszorra is próbálok fékezni,akkor már olyan kemény a fékpedál,hogy nem tudom benyomni,ha megyek tovább akkor az első fékpedál benyomás normális,de a második az már ugyanugy kemény
Vannak ezek a kínai óccó bluetoothos OBD olvasók, meg hozzá androidos szoft. Esetleg kábeles (RS232) olvasó, és egy laptoppal beül valaki melléd. Meg kellene nézni az értékeket jó állapotban és rosszban is, hogy mik változnak.