Véleményem szerint a szervizintervallum nullázásához a megfelelő szoftverre, illetve diagnosztikai csatoló eszközre van szükség. Ha ez a kettő a rendelkezésedre áll akkor semmi akadálya a művelet elvégzésének. Szoftver kapható már 50 eurótól, diag interfész szintén hasonló nagyságrendben mozog az ami már használható.
Kérdésem lenne: lehet-e valahogy nullázni a Giulietta board komputerének szervízintervallum számlálóját? Persze, manuálisan, szervízbe csak ezért nem vinném.
Olajcsere volt nemrég és gondoltam, nem ártana 0-ról indítani.
Keresek GTV/Spider ablakemelő motort, mindegy melyik oldali és az se baj ha a motor nem jó rajta, csak a benne lévő műanyag fogaskerék kellene mert az enyémben lefogazódott.
Szóval ha valakinek lenne elfekvőben nagyon örülnék neki.
szerintem itt valaki, nagyon félre értett valamit ... és nem biztos,hogy az én vagyok.
Nem tudom, mit jelent.... (Te miért használod a konkrét esetben?) .... a halandzsa .
Én úgy értettem, hogy olvass bele az amoré-n lévő hozzászólásokba. Arről nem tehetek, ha valamin...akármin, be akarsz sértődni. Nem ismerjük 1mást,IRL, és , lehet, hogy ez nem is olyan nagy baj....
Céges számítógépről, tudtam volna, komolyabb , angol nyelvű szakirodalommal, segíteni.
Levettél, 1 gondot, a vállamról. Ezért, nem megyek be , külön, a munkahelyre hétfőn.
Lehet, hogy összekeverlek valakivel ...ha így van, a következőket tekintsd, kérlek, tárgytalannak. De , ha , nem , akkor: mintha régebben, ?Paco próbálta volna érzékeltetni, hogy elvárásaid lehetnek.... Aztán vagy teljesülnek vagy sem.
Én a gyors segítség szándékával írtam, amit írtam, az előző hsz-ban.
Amorén is vannak gyakorló autószerelők, típus ismerettel.FB-on is elérhetőek, bár kétlem, hogy 7VG-n, nekiállnak távdiagnosztizálni, 1 ismeretlennek....
Van itt az indexen autószerelő fórum,esetleg,fordulj,hozzájuk.
Igen tudta értelmezni és én is megértettem. Csupán az volt a gond, hogy hiába azt írta mégsem az volt a hiba. Nos ezért bátorkodtam kérdezni.
1. Normálisan kérdeztem akkor normális segítséget várok el. Az a halandzsa semmire sem volt jó ezért kár volt billentyűzetet koptatni.
2. Tudom, hogy a seles nek vannak gondjai azt is tudom, hogy a JTS nek is vannak gondjai. Viszont meg veszel egy x milliós csodát annak is vannak gondjai.
3. Mivel gyakorlatilag évi max 3-4 ezer km et megyek nem veszek x milliós szart. Arra ez is megteszi.
Tőled nem ezt vártam, de azért köszönöm a segítséget. Nagyon szomorú, hogy ez a fórum idáig jutott. Egykoron
Sürgős segítségre lenne szükségem. Tegnap indítás után elkezdett villogni a sebesség váltó pictogram és sípol is amikor villog. Csak az órában lévő jelez az infotaintban nem. Az anyós oldali légzsák alól kattogó hang jön amolyan reléhang. Utána olvastam, de a sebességváltó szivattyú reléje az akksi előtt van. Onnan milyen relé hang jöhet? A ki olvasás azt írta szivattyú vezérlő relé hiba . Törlés, de indítás után azonnal vissza jön. Erre lenne valakinek javaslata? Ez egy 156 2,0 JTS Selespeed . Jelenleg villamosság szerelőnél van az autó. Köszönöm
Sziasztok! Angliaban elek. Nezegettem a marketplacet es talaltam egy 1998 as gtv et. Kemeny 50 font. Ha esetleg valaki lat benne fantaziat. Megvetelben tudok segiteni, de a haza szalitasban nem.
Azért, mert az akku kapacitása csak azt mutatja meg, hogy mennyi kiloméret tudok elmenni amikor a generátor megdeglendett vala. :P
Az indítóáram, viszont azt mutatja meg, hogy ha mondjuk az éjszaka leszívta az akksit a rajtahagyott belső volágítás, és reggel más csak 10 % nyi maradt benne, akkor el tudok még indulni vagy sem :P
Megnéztem, rosszul emlékeztem, 55 Ah-s van benne. Nem tölti ki teljesen az akkutálcát, de az szerintem nem is baj.
Én is Exide párti vagyok, többnyire azt használom, nem csak ebben az autóban. Amikor vettem, még garanciális volt benne az akkumulátor, nem Exide. Két nappal a garancia lejárta után nyuvadt ki... Ahelyett Exide-ot vettem (a fóti Auchanban, szükséghelyzet volt, úgy álltam meg az áruház előtt, hogy aztán a dombon lefelé be tudjam gurítani, később cseréltem ki), azt váltotta aztán a mostani. De 6 évet tényleg ki szoktak bírni.
Most éppen "egészségügyi töltésre" raktam rá, hogy le ne merüljön álltában. Mostanában alig használom az autót, idén talán csak a bringámat vitem vele garanciális felülvizsgálatra egyszer... Még a bringával is többet mentem az idén, mint ezzel. De ott áll a kapu előtt az örökölt Suzuki, sokkal egyszerűb abba beleugrani, mint kimanőverezni a garázsból. A munkahelyig tökmindegy, csak legyen rajta tető (meg szélvédő)...
Azt viszont nem értem, miért a magas indítóáram a fő választási szempont egy benzineshez, ami ha kétszer átfordul, beindul, még akkor is, ha nincs a topon...
Köszönöm a segítséget. Megtaláltam közben a jelenlegi ,valami Magyar 60Amp 4,5 évet ment el. Nem volt egyszerű az adatok előkaparása. A papírjai olvashatatlanok amik rá vannak ragasztva így tényleg le kellett kaparni és alatta ott volt.
A méltán híres Forse akku az amiből ez a méret is befért a 155-be. Azóta fejlődtek az akkumulátorok, és a 159-ben most egy Varta silver Dynamic E38 van annak még egy kicsivel nagyobb az indítóárama.