A 20w60 fémdobozos (ha jól emléXem, 300V Le Mans a kereeskedelmi neve), az most is, mesélik a pályázós ismerősök....
A műanyag dobozoknál, erős hullámvölgy / lejtmenet? tapasztal6ó..... fene tudja, miért , mert a műanyag csomagolás is úgyanúgy, a francia gyűjtőszállítással jön, mint a fémdobozos..... vagy esetleg, ide, K.Európába, a 'B' vagy a 'C' vágányos minőség jut a tömegcikkből....?
A 146-ba én is használtam BGA-t, jó tapasztalatom volt vele, illetve bármennyire hajlamosak köpködni, a Mannol is bevállt.
Pfff, a Stilo-ba pont Motult raktam, eddig mondjuk nem vettem észre, hogy gond lenne vele, másrészt úgy is 1-2 hét és elkezdem összerakni az új motort, vagyis hát első körben szétszedni.
Ez is érdekes, amilyen jó olaj volt a Motul, mikor még alig ismerte valaki, olyan szar lett, mióta jól behájpolták. Első kézből nekem is volt már hallomásom ilyesmiről.
És már az olajjal is úgy vagyok, mint az alkatrészekkel, hogy nem nagy bizalmam van a nagy márkákban, inkább próbálkozom a feltörekvőkkel. Pl. most az 1.2-es BGA vezérlést és vízpumpát kapott, de már a tömítéseit, hengerfejcsavarjait eddig is alkalmaztam az öthengeresbe.
Olaj kérdésben pedig a Mannolnál kötöttem ki. 1.2-be 5W-40, 1.6-ba 10W-40, 20V-be meg 10W-60 van alkalmazásban jóideje. Egy rossz szavam nem lehet rá és a km-ek gyarapodása is igazolja. A GT-be meg az 5W-50, amit kapott a 2.4 is első feltöltésre, Selenia Touring. Az 1.8-ban kegyetlenül bevált az is.
Ma meg 3500 km után lecseréltem az olajat a szedánban. Visszatértem a 10W-60-ra, a két kombiban már 60-70 ezreket bizonyított, most az 5W-50-et nem éreztem elég jónak erre a hőterhelésre.
Aztán meg, alapjáraton elkezdett zörögni a hátsó dob. Kívülről nem ér hozzá semmihez, ha apró ütéseket mérek rá, akkor megszólal. A baj csak az, hogy mindenhol elfogytak már a készletről ehhez a motorváltozathoz a kipufogók, egyelőre venni se tudok alá.
Nincs kódkártya sajnos az autómhoz, és csak egy (bizonytalan működésű) távadó van.
Bármikor lehetne kettőből egyet csinálni, csak a téglatestben lévő elektronikát kell átcserélni és kész. Azon az elektronikán két plusz csatlakozó van viszont, a két érzékelő oda csatlakozik. Az érzékelő nélküliből immár van 3 db-om ami tanítható lenne, de az ehhez nem használható.
Úgy értem, hogy neked most van egy olyan 'lámpád' amihez van kódkártya, viszont nincsen benne a ?beltéri érzékelő?....
Ha én megkeresem azt a 'lámpát', amiben van ?beltéri érzékelő? ...és nyilván az a téglatest is, amin az a sok szám van..... nos, ebből a két 'lámpából', nem tudsz 1 olyat összehozni, ami már jó neked?
Vagy, ha a "téglatest"-be, nem gyárilag van 'bemadzagolva' a ?beltéri érzékelő?, nos, akkor utólag, nem építhető össze, egy jól - problémamentesen funkcionáló, kvázi gyárias 1séggé?
Erre nem hogy üzletet, de már hobbibontózást se lehet építeni. Én már legalábbis az utóbbi egy-két évben ennek nem látom értelmét, és olyan a Lybra is. Szóval nem is gondolkodom már azon, hogy ilyen célra autót vegyek, és még a sok más körülmény, ami most nem is érdemel kifejtést.
Az a helyzet, hogy itt van pár garnitúra gyári új zár-kulcsszett és csak akkor tudnám hasznát venni, ha kóddal rendelkező és tanítható vevőegységem lenne. Ha most jelen esetben ez nincs meg, akkor ne áldozd rá az idődet! De köszönöm, hogy így igyekszel segíteni!
Amúgy nagyon érdekes, hogy december végén egyszerűen megunta a működést a gyári távadóm, aztán egyszercsak úgy négy hónap után véletlenül megnyomódott a gombja és észrevettem, hogy újra működik. Ki érti ezt? De legalább addig is, míg nem lesz megoldás, nem kell úgy nyitni-zárni az autót, mint egy Ladát, mert mi ciki már az... :D
hogy 1értelmű legyen: a képsorozaton lévő gk. 1 komplett egész, nem bastler fahrzeuge..... kizárólag demonstrációs célokat szolgáltak a képek....
.... van viszont , kiszerrelve olyan komplett izé, ami eljutott hozzád..... mármint olyan komplett izé (ezt nevezem én lámpának), amit legutóbb kb.5 éve láttak, de emlékeik szerint , ez gyári riasztós - érzékelős verzió volt.... sejtheted , mi meló ezt előkeríteni, ha az ott dolgozóknak is csak halványan dereng valami.... kell bele tenni némi energiát.....
Értsd helyesen: én áldozok rá(d) 1-2 órát az életemből/nulla szabad időmből, ha van reális esélye, hogy végül révbe érsz: meglesz amit akarsz.
Bravo-ból, már az újabbik fajtához sincs túl sok cucc, nem keresik az érdeklődők. Első generációs AR 147/156 is hullik kifelé.... márpedig a bravo/brava/marea ....1 generációval öregebb ezeknél....
Az 1 dolog, hogy vagyunk páran, akik kedveljük ezeket a kocsikat....de erre üzleti modelllt ...megélhetést.....vállalkozást felépíteni már nem lehet.... Szerencse, hogy én, mint a kertész segédje, egy másik, független cég alkalmazottja vagyok. Nem a bontóé..... Remélem, 1értelmű és világos a helyzet. :-DDDD
......szerint, van ilyen lámpa .....mármint olyan, amiben ez az ' ? utastéri érzékelő? ' benne van.... de ahhoz nincs meg a kódkártya...amennyiben az a papír a kódkártya , amit a múltkor lefotóztam és elküldtem neked....
....tehát a kérdés az az , hogy érdemes e kutatnom, a kozmikus űr legmélyebb bugyrait is átfésülve, ez után a "lámpa" után, ....ha nincs hozzá kódpapír?
Tudsz a kettőből egy működő és neked megfelelő darabot összehozni?