Az egri és a gyöngyösi inga gépei váltva közlekednek. Egyik nap Eger, éjszaka vizsgál 60-ban, másnap a gyöngyösit járja. Mostanában az 1372-es és az 1367-es járt erre. Bár az 1367-es forgóváz csere után vissza került az IC fordába. Nem baj csak az 1369-est ne lássam. A gyöngyösin az brutális amit művel. Főleg a délutános 8 fordulósban.
Ahogy nézem, régebben volt egy megálló Putnok és Királd között Sajómercse néven (nagyjából az útelágazásnál)
Igen, az pont a bekötőútnál volt. A 91/92-es menetrendben már nem álltak meg a vonatok, de még szerpelt a mezőben, 92/93-tól törölték.
Visszatérve Csokvaományra, egy '37-es menetrendben az állomás még Nekézseny-Sáta néven szerepel
Sáta pedig megállóként szerepel. Később lett Nekézseny megállóhely is.
Maradva még a menetrendeknél, '54-ben Nagyvisnyóról hajnalonta (2:10) indult egy járat Putnokra. A menetideje hosszabb volt mint a többi vonaté, talán vegyesvonatként közlekedett?
Elképzelhető. Abban az időben nem jelölték a menetrendben a vegyesvonatokat, gyakorlatilag bármelyik vonatra akaszthattak tererkocsikat is, így valószínűleg több is közlekedett "vegyesként" a 87-esen is. A háború körüli menetrenekben viszont csak személyvonatok szerepelnek.
Ahogy nézem, régebben volt egy megálló Putnok és Királd között Sajómercse néven (nagyjából az útelágazásnál)
Visszatérve Csokvaományra, egy '37-es menetrendben az állomás még Nekézseny-Sáta néven szerepel. Az akkori térképeken a falu pedig két falu, Csókva és Omány névvel fut, nyilván később egyesítették őket.
Maradva még a menetrendeknél, '54-ben Nagyvisnyóról hajnalonta (2:10) indult egy járat Putnokra. A menetideje hosszabb volt mint a többi vonaté, talán vegyesvonatként közlekedett?
Azért nem csak a határkő árulkodik a valaha állomásról,megtalálható itt még a vonóvezeték csatorna elemei is meg a punoki végén az őrhely maradványai is.
Hát az biz jó volna... Magam is meghallgattam annó vezér úr történetét. Ma már csak sejteni lehet, hogyan volt itt minden. Egy határkő maradt csak tanúként.
Hello. Megtudnád irni ,hogy melyen topicokba van belinkelve a jövő évi menetrend,mert most igy 15-órás éjszakás után nem biztos,hogy megtalálom vagy megtalálnám.Engem isten igazából a 70,71,80,87,92,94-es vonalé érdekelne.
Hát ezt sajna nem tudtam,ennyire van időm a menetrendel bibelödni.Régóta nem volt ilyen év ,hogy ne vegyek tudomást az ez évi változásokról(kivéve ami engem érint :szolgálati).Minden esetre kösz az infót,kiváncsian várom az új menetrendet,de szerintem nagy változások egyenlöre nem lesznek.
Több fórumba belinkelték a legújabb (22-i) tervezetet, az alapján írtam.
A korábbiakban ez még nem szerepel, mivel a reggeli Eger-Szilvás plusz vonatpár az október végi (csökkentett ITF-es) verzióban jelent meg. Ehhez igazítják a felső menetrendjét, ami logikus is. De hogy a 35542-es korábban közlekedése kinek a fejéből pattani ki (és miért?) azt nem tudom...
Én nem hallotam ilyen igéretröl,hogy egy évig marad , nem tudom honnan hallotad.Egyenlőre csak annyiról volt szó ,hogy a decemberi menetrendváltás után még megmarad,sőt én febuár 1.-töl tudom a szolgáltatóváltást,a vizsgált 12 mellék,-szárnyvonalon.
Nekem két különféle tervezetem van meg,de én úgy tudtam ,hogy a felső szaksz menetrendje nem változik.Az alsó szakszon ,annyi vátozást tudok egy új vonat lenne vasárnaponként 35531 Szilvásvárad ind:18:05 ami,szerintem nem rossz huzás.A fenti szakaszra az információd mennyire biztos,vagy már kapható a menetrend. :-)
Arról volt szó, csak március 1-ig rendeli meg a GKM a szolgáltatást, mivel az Önkormányzatok nem jelentkeztek a vasútvonalért (illetve itt a Szilvás-Eger részről volt szó). Reméljük azonban ez változni fog!!!!
A reggeli vonat 1 órával később indul majd Szilvsváradról, 5:55-kor, Putnokra érk. 7:12. Ez szvsz egy jó húzás volt. De a másik változás, hogy a délelőtti vonat 2 órával hamarabb megy (8:55-kor), ezt nagy hülyeség volt elszúrni, nem lesz csatlakozás az 5510/35522-ről. Aki Bp. felől akarna jönni, az kelhet hajnalban :S
Láttátok a 87-es tervezett menetrendjét? Az alsó Eger-Szilvásvárad rész kapott egy teljes plusz fordulót. A felső rész menetideje pedig 1 perccel csökken :)
És sajnos... "Szilvásvárad — Putnok viszonylatban a vonatok 2008. március 1-jén 24 óráig közlekednek." :(
Bizony! Azok voltak a szép idők, a 98/99-es menetrendi időszakban volt. Egy szerelvény Egerben is aludt. A neten van róla valahol kép, majd ha ráakadok, szólok :)
Az egri oldalban ez volt a forda, tényleg eléggé laza, de nyáron volt benne keszthelyi kanyar is. Eredetileg Füzesabonyban sem álltak meg, aztán a nyomásközbeniben vagy az 1-es módosításban kellett felvenni a megállást.
"Gárdonyi": IC550 Su 7.25 Eger 9.03 - IC 551 Eger 17:30 Su 19:17
"Dobó":IC 557 Eger 7:10 Su 8:57 (Keszthely 11:48 - IC 875 Balaton IC Keszthely 13:10 Su 15 48) - IC 556 Su 16:30 Eger 18:08.
Miskolc felé nem járt a Samu, ebben szinte biztos vagyok, Nyíregyházára annál inkább. Ezt megelőzően pedig a szegedi oldalban voltak.