Keresés

Részletes keresés

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 152
Igen, szerintem is.
Előzmény: peti81 (149)
B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 151

Köszönöm! Igen, ez egy terasz-fotó.

Én úgy tudom, hogy csak akkor zár be, ha már nagyon rossz idő van, tehát igen, nyitva van.

Előzmény: Dargun (150)
Dargun Creative Commons License 2008.12.05 0 0 150
Remek fotó. Honnan készítetted? A terasz nyitva van még?:-)
Előzmény: B767fan (148)
peti81 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 149

Nagyon jol nez ki Malev szinekben::)

Előzmény: B767fan (148)
B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 148

 

Sziasztok!

 

Jelentem örömmel, hogy mostmár nekem is volt szerencsém HA-LQA-hoz!

Íme a bizonyíték. :-)

Szép madár! Szeretettel várjuk a többit is!

B767fan Creative Commons License 2008.12.05 0 0 147
és még a "vissza kettő padlógáz", ha esetleg véletlenül későn vennétek észre, hogy egy A380-as érkezett. :-)
Előzmény: sasab1 (145)
B767-2 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 146
gondolom vagy 1.6 benzin v dízel.
Előzmény: B767fan (144)
sasab1 Creative Commons License 2008.12.05 0 0 145
Betáp 1 és betáp 2, szélvész őrlésű, egy fokozatú csámcsogó  :-)
Előzmény: B767fan (144)
B767fan Creative Commons License 2008.12.04 0 0 144

Milyen motor van bennük?

Előzmény: sasab1 (142)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.04 0 0 143

Livingstone-hoz szoktak menni wet lease-be.

Előzmény: blenessyb (139)
sasab1 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 142
 Aha
Előzmény: B767-2 (140)
B767-2 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 140
Jók ezek a C-maxok,nem?
Előzmény: sasab1 (138)
blenessyb Creative Commons License 2008.12.04 0 0 139
Szevasztok. Tud valaki valamit a haloh es a halom-rol. Kihez mentek, es mennyi idore?
sasab1 Creative Commons License 2008.12.04 0 0 138

 

Érkezéskor külső állóhelyen van sárgamellényes, aki beállítja a gépet. Induláskor is ott van, de  a végén csak bemutatja az inulási OK jelet és a madár kigurul. Ilyen kockások teszik ezt.

Előzmény: BJani (137)
BJani Creative Commons License 2008.12.03 0 0 137
Nincs rajtuk kamera, ezért kell a mellényes ember. Gondolom éppen lemaradt a képről, azért nem látod.
Előzmény: Fly_G_Fly (135)
toratoratora Creative Commons License 2008.12.03 0 0 136

Nincs kamera.De a toronyból tudják irányitani őket,ha nincs ebédszünet. :-)

"Normálisabb" reptereken külön földi irámyitók vannak (taxiing) és külön légiek.

Nincs "kiskockás" marsall. :-)

Előzmény: Fly_G_Fly (135)
Fly_G_Fly Creative Commons License 2008.12.03 0 0 135
Köszönöm a magyarázatot!

Még egy kérdés: ezeken van hátul kamera? Csak mert a videón nem láttam sárga mellényes emberkét, aki bőszen irányította volna kintről a pilótát! :)
Előzmény: hotel alfa golf (134)
hotel alfa golf Creative Commons License 2008.12.03 0 0 134
Előzmény: hotel alfa golf (133)
hotel alfa golf Creative Commons License 2008.12.03 0 0 133

Berakják rükibe! :)

 

A tollakat elfordítja, és amikor ráad egy picit a pilóta, akkor lassan elindul hátrafelé a gép.

A Carpatair-es Saab-ok szintén így állnak ki az állóhelyekről, ott ahol más gépet hátra kellene tolni!

És ezek a tipusok ugyanezen módon fékeznek a leszállás után a futópályán.

 

 

Előzmény: Fly_G_Fly (132)
Fly_G_Fly Creative Commons License 2008.12.03 0 0 132
Valaki hozzáértő el tudná magyarázni, hogy hogyan tud tolatni egy repülőgép?
Előzmény: toratoratora (127)
LDSP Creative Commons License 2008.12.02 0 0 131

Szia!

 

Ma délután pl. Skopjét repült, este 6-kor pedig elindult Zürich felé.

Előzmény: Johnny korn (129)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.02 0 0 130
Az első kérdésedre a 30. hsz-ban a válasz.
Előzmény: Johnny korn (129)
Johnny korn Creative Commons License 2008.12.02 0 0 129
Milyen desztinációkon jár az új madár? Csak Bukarestbe repül? Napi hányat fordul?
B767fan Creative Commons License 2008.12.01 0 0 128

Sziasztok!

 

Lehet tudni, hogy mikor érkeznek a további Q400-asok?

Azokon is kell beállításokat végezni, vagy azok azonnal szolgálatba is állnak?

 

Egyébként a SAS-nál felmerült futóműproblémáról miért nem nyilatkozik a Malév?

Természetesen nem arra gondolok itt, hogy hangoztassa, hogy olyan típust vásároltak, amellyel ilyen problémák voltak (más üzemeltetőnél), de egy újságírói (hvg.hu cikk) megkeresésre igazán kiadhatnának egy nyilatkozatot, hogy a Malév Q400-asainak futóművei nagyon jó, bevizsgált állapotban vannak, "és, hogy a Malév gépeinél fel sem merülhet ilyen probléma" stb. címmel.  

toratoratora Creative Commons License 2008.12.01 0 0 127
Ja,és mégegy előny a Q400-asoknál:Nem kell tologatni,mert van rückverc is. :-))))
Előzmény: toratoratora (125)
toratoratora Creative Commons License 2008.12.01 0 0 126
Előzmény: toratoratora (125)
toratoratora Creative Commons License 2008.12.01 0 0 125

Néhány szó a Q400-asról.

A Q400-as tkp.nem Bombardier.A CRJ-k a Bombardier montreali (Mirabel airport) gyárában készülnek,mig a Q-k a torontói DeHavilland  (Downsview airport) cégnél.

A Tyrolian és a Lufthansa Dash dépei még mint Boeing néven lettek eladva,mig a quebeci Bombardier cég meg nem vette tőlük.(Ennek is története van.)A törzs Japánban készül (Mitsubishi),onnét hajó viszi Vancouverbe (B.C.)ahonnét vonattal viszik Torontóba.(Előzőleg az oroszok szállitották onnét AN 124-essel) A hajtómű P.W.,a futóművet eredetileg a Dowty készitette,de később átpasszolták Kinának.

(No comment) a belső részt (interior) Mexikóban készitik,a kábeleket is (electrical harness)A gép kitünő lenne rövid távra (max.2 órás táv.)mind az elfogyasztott üzemanyag,mind a rövid le és felszállótáv képessége miatt.(STOL short takeoff or landing)Sajnos a minőségre elég sok panasz volt (nem csoda) főként a United és a Lufthansa részéről.Talán ez is közbejátszik,hogy a SAS eladogatja őket.Mindenesetre:Sok szerencsét Malév.

 

Más:

A Malév é-amerikai járatai teltházzal közlekedtek,főként nyáron.Aztán kezdett megcsappanni az érdeklődés,amikor a gépek 5-8 órákat késtek,vagy egyáltalán nem jöttek.De többször előfordult olyan is,hogy több jegyet adtak el,mint ahány ülés volt.

Ilyenkor önkéntes utasokat kerestek,akik hajlandók voltak a következő járattal repülni (2 nap) és visszaadták az ár 50%-át helyben.a Malév torontoi járata (ugy néz ki,hogy véglegesen) megszünt,de valamiért fenntartják a torontoi irodájukat:

 

Malev Hungarian Airlines

175 Bloor E , Toronto, ON, M4W1A3

 

Phone (416) 944-0093

175 Bloor E , Toronto, ON, M4W1A3

 

Ja,volt ilyen az "átkosban" is,amikor a Malév nem repült tengeren túlra,de irodájuk azért volt 7 fős "személyzettel",akikből 6 belügyes "dolgozó" volt.De most???Miért?

Dynax 7 Creative Commons License 2008.12.01 0 0 124

Üdv!

 

A JETfly-on tervezzük egy galéria megjelentetését az új Malév típusról.

Ha van kedvetek és saját készítésű képetek hozzá, akkor várjuk a temesvarip@jetfly.hu címre

A képek alatt feltüntetjük a szerző nevét.

 

Üdv: Dynax

B767-2 Creative Commons License 2008.11.30 0 0 123
Malév Q400 gyors"teszt"..

http://www.mtv.hu/videotar/?id=33963
peti81 Creative Commons License 2008.11.30 0 0 122

A Malev menetrendben az all hogy a 737 es 1:15 alatt repül, a Q400-as meg 1:25

alatt.

Nem tudom ma melyik gep repült de 13:21kor szallt fel Ferihegyröl es 15:20kor szallt le Bukarestben ami azt jelenti hogy 0:59 percet tartott az ut.

Azt hiszem ez a 737-es volt.

 

Reggel viszont elvileg a Dash repült es a honlap szerint 6:17kor szallt fel Bukarestben vagyis akkor pesten 5:17 volt es 6:24kor szallt le azaz 1:07 percet volt a levegöben tehat 8 percel többet mint a 737-es oda fele.

 

Persze nem tudom milyen szel volt de azert ebböl lehet latni hogy a 1,5 - 2 oras

tavra tökeletes a Q400-as...

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!