opel vivaro 1.9 cdti kocsink van 2005ös és ugynézki beszart a légtömegmérő rajta..mit ajánlotok volt már valakinek ilyen problémája? van hozzá spray vegyek hátha megjavul?
Üdv mindenkinek Nagy szarságba vagyok Tud e valaki segíteni Renault trafic 2.5 dci főtengely ékszíjtárcsa 6 bordás /klímás/,hozzá vezetőgörgő meg feszítőgörgő kellene.Árajánlat. Beszart a szemét. Üdv Béla
Pénteken voltam Veszprém-Schwechat(Bécs)-Veszprém útvonalon, a Vivaronkkal! Átlagfogyasztás a coputer szerint, 7,4 volt!!! 400km-ert mentem el elvileg 30 liter DIESEL-ből:) Autópályán 130, főúton 90-100km/h-vel! Nekünk egyébként 250ezer van benne és se fék tárcsa se hátsó csapágy(kopp,kopp,kopp) nem volt cserélve!!
a 150E km-es féktárcsafutást én csakis a saját autóinkról tudom, de viszont hozzá kell tenni, hogy nem jönnek ki Baranyából egy nap se, és napi szinten 800km körül mennek, szóval faluról falura megállás nélkül, autópályát még a legvadabb álmaiban sem látott egy traficunk sem
Nekem a féktárcsák 180.000-körül lettek cserélve. Nem azért, mert már lefutottak, csak úgy gondolom, hogy már elég sokszor melegedtek föl és hűltek vissza. A szervízben azt mondák a fiúk, hogy fölösleges a csere, én ragaszkodtam hozzá. A hátsó csapágyakat is cserélték, mivel ez sajnos velejárója a dolognak. Még egyik sem zúgott. Az elsők sem. A km számláló 266.165-öt mutat jelenleg. 4 Bosch féktárcsa+fékbetétgarnitúra+2 db hátsó csapágyszett 95.625.-HUF volt. Munkadíj nélkül.
Amiért viszont haragszom, az az, hogy a fékfolyadékot a megadott időben a szervíz nem cserélte le, pedíg OPEL szervíz volt! (Sajó)
Számlával 1-2ezer forintal tudom drágábban (szal nem 25%) de így is JÓVAL bolti és márkekeres ár alatt adok mindent. A csapágyba amit vettél az az érdekes, h drágább csak a csapágy mint a féktárcsa és csapágy együtt! Tudom hülyén hangzik de így van sajnos. Tárcsa üresen 10-15E csapágy meg 15E szintén külön. Egybe meg 18 környéke... Pollenszűrőm is van de az nem tétel ahoz, h postázzam. Szóval nem éri meg Neked nagyon
Mivel TechShift a váltó benne sokat motorfékez. Így még nem kellett cserélni egy tárcsát sem, még elsőt se. A betétek is jók voltak még, de 175000-nél kicseréltettem az összeset elöl-hátul. Sokat megyek pályán és kihasználom a magasság adta előnyöket. Majd megmérem tolómérővel a tárcsát, de sztem mondta volna a szervízben a sógorom ha már gond lenne vele. Egyébként ha 1 nappal korábban felvetődik a téma lehet h. tőled veszem, max. a tárcsa addig pihent volna még. Egyébként csapágyboltban vettem, nem Opel szalonba v. Autósboltba. Ja. Csak 1-et vettem. Szlát is lehet kérni a későbbiekben??? Úgy is ennyi??
Te 19E ftért vették egy azaz 1 db hátsó kerékcsapágyat???? Atya úr isten.... És ki cserélte ki? Ugyanis a féktárcsa az 150ezernél többet nem is bír nagyon a gyári érték 12-es és 10mm-re kophat le. Őszintén megmondom, h kétlem, h a tárcsád jó még 190E km-nél és ha azt cserélsz akkor új csapágyat is mivel azt nem nagyon lehet kiszedni úgy, h megmaard. De mint mondtam 1db hátsó TEXTAR tárcsa és benne a gyári SNR csapágy egybe 18E ftért hozom. Nézzünk körbe mielőtt vásárlunk!
Pénteken cseréltettem hátsó csapágyat. Bal hátsót. Bruttó 19 250 Ft volt a szett. (seeger gyűrű,anya,csapágy) 198 630km-nél. Mióta hallom, mentem vele v. 1000 km-t.
Elmentettem e-mail címed, mostanában sokat megyünk, de ha lesz időnk akkor felvesszük Veled a kapcsolatot. Köszi a segítőkészséget! Neked is jó utat kívánok!! Üdv.
Hali! Köszi szépen a tanácsot, utánanézetek annak a vezetéknek akkor majd. Hétfőn megy olajcserére ott majd a sráctól megkérdezem melyik az a relé amit ki kell húzni! Még egyszer köszönöm! Üdv.