Hűűű, na ez durva. Nos. A vezérlés felőli porlasztó az valóban soha nem jön ki egybe, eddig egyetlen egy traficból tudtam kiszedni, szóval abból mindenképpen másikat kellett venned. De ha az adott hibákal küszködsz akkor a részemről 100%, h porlasztó hibád van. Iszonyatosan érzékeny dologról van szó. Igazából azt nem értem miért vették ki és köszörülték síkba? Még soha nem tettem ilyet egy trafik h.fejjel sem. Mivel kiszedték a porlasztókat megvan az esély akár arra is, h sérült akármelyik is ami még szemmel nem is látható. Szóval a helyedbe vennék 4 db 100%-osan bevizsgált porlasztót ami sajnos 100E ft körül van. A vízpumpának nincs műanyag háza! Annak teljesen fém minden alkatrésze. A vezetékkidörzsölés meg új nekem. Vettem már le pár tucat trafic váltót, de kábelkidörzsöléssel még nem találkoztam a környéken. Megkérdezhetem, h ki csinálta Szekszárdon? Ismerek pár szerelőt ott, nincs messze tőlem
szevasz vanyek a férjem rosszul mondta, el a dolgot. Én voltam a szevizben rendeltetésszerűen üzemelt az autó minimális olajfolyás volt a gond, azt mondták hengerfejtömitést kell cserélni. Nekiláttak sikköszörülték , azt nem tudom miért, kiszedték a porlasztócsúcsokat, szelephézagot állitottak , de a bal első porlasztót az ő elmondásuk szerint ütötték verték mert állitólag annyira bele volt rohadva hogy másképp nem tudták kivenni, de a vizpumpa müanyag házát is ki kellett cserélni mert a fagyálló megette és a levétel során lepattant a peremből, jó oké hiszek nektek. Hazahoztam a vizpumpa házat, körbemutogattam, friss kitörés a vizpumpa peremből. Vettünk egy vizpumpaházat, és egy porlasztócsúcsot, kicserélték az autót összerakták, mondván készen van. A szevizből hazafelé, ami 2km az autó minden kuplungolásnál, és motorfékezésnél az alapjárati fordulat össze-vissza ingadozásánál minimum 15-ször leállt.Hazajutni nem tudtam vele mert a huszadik inditózás után el sem indult. Másnap visszavitték a szevizbe az autót, hibafeltárás, "rossz a bontott porlasztócsúcs" mondták. Visszavitték az autót szekszárdra, kicserélték a porlasztócsúcsot, felhivtak, teljesen jó az autó, mehetek érte,de pici gond még azért van,mert a rázós úton hazafelé is párszor leállt a motor, mindez érintkezés ill. kontakt hiba miatt történik mondta a szerelő. Átvettem az autót a szerelőnél, ő össze-vissza húzgált elektromos vezetékeket a motortérben, de nem jutott eredményre, elhoztam az autót, szintén 15-ször leállt a motor mire hazaértem és egyáltalán nem indult el. Megint visszavitték az autót a szervizbe lábon mert reggelre elindult, szétbontották azt mondták hogy egy elektromos kábel köteggel van a baj, egy vezeték, ami a váltó felől jön ki, a vizcső alatt van elvezetve, ez a kábel elnyirodott "mondta a szerelő" Ez a kuplungolás által a váltó mozgása miatt és vizcső általi nyomás miatt tudott elnyirodni "mondta a szerelő" Ezt a kábelt megforrasztották, összerakták az autót, házhoz hozta nekem a szerelő, és megkért hogy vigyem vissza a szervizbe őt. A 2km úton, bár csak kettőször, de megint leállt a motor. Erre azt mondta a szerelő , ez azért van mert nagyon kevés autóban a gázolaj,és levegős a rendszer, mondta tankoljam meg és jó lessz az autó. Megtankoltam teli , nagyon jól ment az autó,pontosan úgy mint mikor odavittem legelöször, és hazajöttem vele. Délután az 1km-re lévő garázsunkba indultam vele 2-szer lefulladt az autó, és nem indult el.Az autó 3,5 hete a szerelő udvarában a mocsokban áll, teljesen szétbontva, szombaton kivették belőle a kompjuterét is. Már 5 napja egy ismeretlen embernél van a kompjuter , ma el akartam ezt az embert érni, még a számát sem adták meg. A SZERELÖ nap mint nap hiteget hogy megmondja mi a baja a kompjuternek, de minden nap ugyanazt a választ kapom, "biztos a komjutere romlott el de nem tudják hogy mi, és legyek türelmes mert egy kompjuter, és a programozás 500ezer forint. Üzemképes autót vittem oda, kifizettem 105e forintot, és az autó üzemképtelen. Most mit csináljak?
Szerelési hiba rossz stekker összedugásból? Vettem már le pár vivaro hengerfejet de garantálom, h nincs 2 egyforma stekker, szóval semmit nem tudsz rosszul összerakni, minden adja magát. Merre laksz? A kék trafikba pedig a kormányállásból ítélve 500E felett van, mert a mi egyik 520E km-es gépünkbe szebb a kormány... Szélvédőt 20asért lehet venni + berakás
üdv az uraknak 3.5 hete nem megy az autóm 1,9 es, hengerfejtömitéssel vittem oda, összerakták, utána nehezen elindult, majd megállt, visszavittem, azt irta a computer hogy vezetékköteg, ami megy a vezérlőelektronikába, most nézegetik még mindig az autót. Felhivtam egy neves opeles mestert, azt mondta hogy szerelési hiba mert nem mindegy hova dugják vissza a stekkert, ebből kifolyólag az elektronika mindent máshogy értelmez(kb igy mondta) ez az ember nincs itthon szeptemberig, most mit csináljak.
opel vivaro 1.9 cdti kocsink van 2005ös és ugynézki beszart a légtömegmérő rajta..mit ajánlotok volt már valakinek ilyen problémája? van hozzá spray vegyek hátha megjavul?
Üdv mindenkinek Nagy szarságba vagyok Tud e valaki segíteni Renault trafic 2.5 dci főtengely ékszíjtárcsa 6 bordás /klímás/,hozzá vezetőgörgő meg feszítőgörgő kellene.Árajánlat. Beszart a szemét. Üdv Béla
Pénteken voltam Veszprém-Schwechat(Bécs)-Veszprém útvonalon, a Vivaronkkal! Átlagfogyasztás a coputer szerint, 7,4 volt!!! 400km-ert mentem el elvileg 30 liter DIESEL-ből:) Autópályán 130, főúton 90-100km/h-vel! Nekünk egyébként 250ezer van benne és se fék tárcsa se hátsó csapágy(kopp,kopp,kopp) nem volt cserélve!!
a 150E km-es féktárcsafutást én csakis a saját autóinkról tudom, de viszont hozzá kell tenni, hogy nem jönnek ki Baranyából egy nap se, és napi szinten 800km körül mennek, szóval faluról falura megállás nélkül, autópályát még a legvadabb álmaiban sem látott egy traficunk sem
Nekem a féktárcsák 180.000-körül lettek cserélve. Nem azért, mert már lefutottak, csak úgy gondolom, hogy már elég sokszor melegedtek föl és hűltek vissza. A szervízben azt mondák a fiúk, hogy fölösleges a csere, én ragaszkodtam hozzá. A hátsó csapágyakat is cserélték, mivel ez sajnos velejárója a dolognak. Még egyik sem zúgott. Az elsők sem. A km számláló 266.165-öt mutat jelenleg. 4 Bosch féktárcsa+fékbetétgarnitúra+2 db hátsó csapágyszett 95.625.-HUF volt. Munkadíj nélkül.
Amiért viszont haragszom, az az, hogy a fékfolyadékot a megadott időben a szervíz nem cserélte le, pedíg OPEL szervíz volt! (Sajó)
Számlával 1-2ezer forintal tudom drágábban (szal nem 25%) de így is JÓVAL bolti és márkekeres ár alatt adok mindent. A csapágyba amit vettél az az érdekes, h drágább csak a csapágy mint a féktárcsa és csapágy együtt! Tudom hülyén hangzik de így van sajnos. Tárcsa üresen 10-15E csapágy meg 15E szintén külön. Egybe meg 18 környéke... Pollenszűrőm is van de az nem tétel ahoz, h postázzam. Szóval nem éri meg Neked nagyon
Mivel TechShift a váltó benne sokat motorfékez. Így még nem kellett cserélni egy tárcsát sem, még elsőt se. A betétek is jók voltak még, de 175000-nél kicseréltettem az összeset elöl-hátul. Sokat megyek pályán és kihasználom a magasság adta előnyöket. Majd megmérem tolómérővel a tárcsát, de sztem mondta volna a szervízben a sógorom ha már gond lenne vele. Egyébként ha 1 nappal korábban felvetődik a téma lehet h. tőled veszem, max. a tárcsa addig pihent volna még. Egyébként csapágyboltban vettem, nem Opel szalonba v. Autósboltba. Ja. Csak 1-et vettem. Szlát is lehet kérni a későbbiekben??? Úgy is ennyi??
Te 19E ftért vették egy azaz 1 db hátsó kerékcsapágyat???? Atya úr isten.... És ki cserélte ki? Ugyanis a féktárcsa az 150ezernél többet nem is bír nagyon a gyári érték 12-es és 10mm-re kophat le. Őszintén megmondom, h kétlem, h a tárcsád jó még 190E km-nél és ha azt cserélsz akkor új csapágyat is mivel azt nem nagyon lehet kiszedni úgy, h megmaard. De mint mondtam 1db hátsó TEXTAR tárcsa és benne a gyári SNR csapágy egybe 18E ftért hozom. Nézzünk körbe mielőtt vásárlunk!
Pénteken cseréltettem hátsó csapágyat. Bal hátsót. Bruttó 19 250 Ft volt a szett. (seeger gyűrű,anya,csapágy) 198 630km-nél. Mióta hallom, mentem vele v. 1000 km-t.
Elmentettem e-mail címed, mostanában sokat megyünk, de ha lesz időnk akkor felvesszük Veled a kapcsolatot. Köszi a segítőkészséget! Neked is jó utat kívánok!! Üdv.