A kereskedőnél Lacsi sedan 1,4 bordó kiállítva. Páromnak megtetszett a szín -előző 3 kocsim mind más színű, de jól eladható volt, mondtam most te választassz. Ennekutána úgy rendeltem, ezt a kocsit kérem de 1,6-os motorral (betű szerint pontosan így mondtam mutatva az 1,4-esre!)
Szerződésben X4ms53C típus (ez volt akciós), kérdésemre monta az értékesítő, hogy ugyanazt a autót rendeltem, hajón van még összesen 4 db, ebből 1 bordó. Nem készültem vásárlásra, így pontos előkészítés nem lévén- elfogtam a típusjelet.
1 hét múlva már szállítottak le a Nubira orrú Lacsiból chevi márkajellel és közölték az enyém is ilyen lesz, nem erről volt szó -morogtam-de az akciós összegért elfogadtam a helyzetet, a későbbi Melange is 53C volt. A TV-ben is Lacsi orral reklámozták az átalakuló Nubit. Az ajánlatok között szerepelt rögtön az "írjunk új szerződést" akció a kereskedő részéről, a régi tépjük össze! Erre nem voltam kapható és ügyvédi tanácsra tartottam ki a végletekig. (jogi esetekben nem akartam szerepelni és a foglaló elvesztése is tét volt a forgalmi eng. átvételéig az ügyvéd szerint). A szerződés szövegezése alaposan körülbástyázta a kereskedőt a vevő rovására, csak az maradt ki, hogy mi van akkor ha az eladó nem tud teljesíteni!
Más esetben, mert többször előfordult és fog is hasonló - a kereskedő nagyvonalú ajánlatot tett, és nem kellett többször a GM ügyfélszolgálatnak sem szabadkozni a kereskedő logisztikai hibája miatt. Úgy gondolom ma is, hogy részemről minden jogi megoldás végig nyitva állt, és más ezt végig olvasni dióhéjban meg végigcsinálni. A kereskedő elesett 2 autó árrésétől- ~ennyi a vesztesége.
Rövid akartam lenni, de még egy megjegyzés: hitel felvételkor a hiteldíjmutató is üzlet a kereskedőnek...
Nem arról beszélek. A manus azt állította, hogy ennél az autónál az sem probléma, ha nyitva felejtem az ajtót, vagy ha rajta felejtem a világítást, mert az aksi lemerülése előtt egy áramkör lekapcsolja az összes fogyasztót és csak indítani engedi. Persze attól még, hogy ezt egy értékesítő mondta, még nem szentírás. Mégegyszer: nem azt mondta, hogy az aksi nem tud lemerülni, csak azt, hogy a fogyasztókkal nem tudom hülyeségből lemeríteni, Egyébként meg azért hittem el, mert az USÁban még 96-ban volt egy autóm, azon a világítást csak föl lehetett kapcsolni, leállítás és ajtócsukás után 30 másodperccel lekapcsolt minden külső és belső pilácsot, lezárta a központi zárat és aktiválta a riasztót. Magyarul a gyulais manus előadása egyáltalán nem tűnt vmi ördöngős csodának.
Ez már csak azért is ijesztő, mert állítólag vmi biztonsági elektronikának kell lenni a gépben, ami bármilyen emberi hülyeség ellenére sem engedi bizonyos szint alá merülni az aksit. Konkrétan egy indításra biztosan elég erősnek kéne maradnia. Legalábbis a Gyulai eladója ezt mondta két éve.
Elképesztő egyesek mit meg nem tesznek hogy olcsón jussanak új autóhoz
Azért februártól a nyár végéig mégsem vártam volna. Arról nem is beszélve, hogy ez idő alatt kamatmentes hitelt kapott a kereskedő a várakozásra kényszerített vásárlótól...
Ha már ennyire válogattok a színekben- valami más, de szintén színes!
Gondolkodtam rajta, megírjam-e de másfél év után megteszem, íme!
2005. februári 24-órás Chevi akció eszünkbe nem volt kocsit venni - szombat délkörül- értékesítő karikás (kialvatlan) szemek- rendelés: 1,6 sedan Red Rock 2,504 mil. csábító- szerződéskötés. Áprilisban: értesítés megjött az autó, csak Melange Bage szín további árengedményekkel, ha átveszem. Nem így lett nekem bordó kell! Bontsunk szerződést mert a földalól sem tudtak az akciósból bordó metalt teremteni. Mondom oké, csak akkor a befizetett foglaló (~1 mil.)kétszeresét (a Ptk. vonatkozó szabályai szerint) kérem vissza, és így már drágább kocsit is vehetek. Az nem jó, akkor adnak 2005-ös modellt. Oké vártam. Újra szólnak-mint a mesében- megjött, igenám de 1,4-es! Nem veszem át már májust írunk!
Majosháza: ajánlat 2 héten belül átadnak, de kéket, persze ez sem kell!
Még jópár győzködés szinte a végletekig kötélhúzás, de kitartok és nyárvégére brttó 2,26 mil. (+klíma) 1,6 sedan Red Rock, aki nem hiszi, járjon utána, mint a mesében!
köszönöm szépen a válaszokat biztosan sok kérdésem lesz miután átvettem az új autót.A fórumot már rég olvasgatom ha ott nemtalálok választ jövök hozzátok érdeklődni.
Kivenni éppen nem kell, csak ajánlás volt részemről lassan 1 éve. Az 1,6-osból az első héten kivettem (2005. szept), de már előtte is biztos volt, hogy sportszűrőm lesz (betét vagy direkt). Lett is először betét (MAGNUM -NEM TETSZETT!) aztán direkt. Először próba milyen lehet, mivel várakozáson felülit mutatott, GREEN kölcsönbe a tuningostól, majd véglegesen K&N. A autóvétel után másnap reggel 7-kor kipufogósnál már sportdob is. És így tovább...
Ha jobb teljesítmény akarsz, valamelyikünk fotóját az átalakításokról vagy véleményét érdemes megnézni-olvasni. Látványos változásokra számíthatsz, ha hasonlóan teszel.
Amit lattam beepitve gyarilag Blaupunkt azok nem tudjak. Jo minosegu es sokat tud de MP3-at nem. En is gondolkodtam kicserelem de aztan rajottem folosleges mert gyonyoruen szol es inkabb irok 2-3 ujrairhato audio cd-t. Szamitogepen 3-4 perc egy ilyen.
lenne egy kérdésem amire a kereskedésben nem tudtak válaszolni,ha megjön az1.6 platinum 4 ajtós ezüst metál lacsi a benne lévő cd táras lejátszó tud e MP 3 -at játszani?Pár hónapra visszamenőleg olvastam a fórumot de olvastam sehol róla.
Ma megtörtént az első olajcsere. Amolyan "magam megnyugtatására" 7600 km-nél. A vett 4 liter Castrol Performance A1 5W30 végre benne, a gyári olaj -ami már majd fekete volt- ki belőle...végre!
Szűrő, alátét...mindez 4.693,- Ft-ért. Hmmm..ja...fáradt olajat kannában elhoztam. Akit azzal riogatnának, hogy ugorhat a gari ha gond lesz netán a motorral, nem a szervíz által használt olajat engeded belerakni: nos megen rákérdeztem és az volt a válasz, hogy el kell tenni az olaj számláját, valamint a szervíz által az olajcseréről kiadott számlát. Ezek együtt bizonyítják, hogy az előírás szerint jártál el, megfelelő olajat öntöttél bele, nem attól történt a baj. Aki meg baj esetén jön az általa vitt 10W40-es olajjal...no az magára vessen...:-))
Valaki tudja, mi az a AW? A számlán 4 AW szerepel egységesen 800+ÁFÁ-ért munkadíjként.
A színnel kapcsolatban meg annyi, hogy először én is kacérkodtam a pirossal, de szerintem a hátulja olyan semmitmondó lesz. Beleolvad a két hátsó lámpa meg alul a két prizma a színbe. A Beige lett volna még a következő elképzelés, de nagyon capuccino ahelyett, amit akatalógusban mutogatnak. Inkább amolyan pezsgőmetált képzeltem volna el. Fontos szempont volt a kosztűrőség, valamint a későbbi fóliázáshoz megfelelő színválasztás.:-)) Na meg amúgy is elég vékonyka a fényezés a lacsikon, akkor már -gondoltam- legyen metál, az mégis csak két réteg. Poly Silver lett. Nem bántam meg, még ha minden harmadik autó is ilyen! Ma is megnézték a kereskedésben, hogy "ezt tényleg nálunk vetted?"..:-)) Aztán a felismerés két perc múlva:"ja persze! tényleg! erre raktuk a spoilert! csak azóta lefóliáztattad! De jól néz ki!" Persze azért is volt nehezebb a beazonosítás, mert a második nap lekaptam már azokat a ronda rendszámkereteket és csavarozva lett mindkét azonosító.:-))
Elárulom az én Lacettim is piros! Szerintem meg a fekete szürke kocsiból annyi van mindenhol! A piros Chevy egyszerüen gyönyörű! Ezt a piros szint nagyon eltalálták! Én is féltem amikor ezt választottam de a szalonvezető is azt mondta hogy jó választás egyik leg szebb!! Csak kevesen merik választani! Inkább a megszokott szineket viszik! Ugy hogy Hajrá Piroskák!!!!!!
Mókás a sztorid a Lacsid színéről. A piros szín nem az én világom, nekem nagyon nem jön be super red-ben a Lacsi, de nem vagyunk egyformák. Mondjuk egy Sparkhoz inkább illik. A lényeg hogy neked tetszik. :)
Az autóm Super Red és a nyáron a benzinkúton ott volt egy Ferrari de semmilyen árnyalat különbséget nem tudtam felfedezni.Talán a koreaiak ellesték a Ferraritól a színkódot?Több külföldi utas ahogy beszállt azonnal kérdezte viccesen hogy ez egy Ferrari?Szóval nagyon szép szerintem bár mindenki le akart beszélni a megvételekor hogy más színt válasszak még a kereskedő is!!
Egyébként nekem is ilyen a szuszogó szűrővel a szabadba.Annak idején a Ladáknál is lehúztuk a kartergáz elvezetőt a légszűrőről és cső toldalékkal a szabadba vezettük.Ez kopott motornál azért volt mert felhordta az olajat a légszűrő házba és tiszta olaj lett, nem a leg esztétikusabb.Szerintem a fogasztáshoz semmi köze esetleg a karterből párolgó olaj egy bizonyos kenést ad a pillangó szelepnek.A felni kérdés pedig egy érdekes dolog én nem alakítottam át a furatokat viszont mint a régi szép időkben az acél felnibe be lett toldva 1 coll Co-val hegesztve ezzel most biztos nagy vitát indítok hogy életveszélyes ezzel szemben saját tapasztalat hogy még így is többet kibír egy ilyen felni mint a könnyűfém. Nem kell állandóan görgőzni nekem már 3 autómon volt ilyen a Bp. utcákon és bevált.Sőt még a gumisokkal is vitába keveredtem hogy ilyen felnit lehet-e használni szerintük nem de ők ki sem próbálták csak amit hallottak másoktól.De még egy csavar a történetben a tehermentesítő gyűrű kérdése.Ugye a könnyűfém felniben mindig van sokszor műanyagból. Kérdem én mit tehermentesít egy 1-2mm vastag műanyag gyűrű amire ha ráterheljük az autót talán szét is megy.Esetleg csak központosítja a felnit a felszereléskor.Mi történik akkor ha például egy acél felnit akarunk feltenni az autóra aminek a közép furata nagyobb mint az autónké.Na már csak azért is mivel régebben az autók egy részénél nem volt tehermentesítés például:kis Polski aminek voltak teljesen teli felnijei közép furat nélkül ill. Dacia vagy VW bogár aminél meg épp csak a kerékcsavarig tartott a felnije még is sok ezren közlekedtek így?
Köszönömmm a kielégítő magyarázatot, most megértettem, viszont azt még mindig nem igazán értem, hogy egy iyen szuszogó miért jó a motor teljesítménynek éls fogyasztásnak? :-)
"a gázt nem lehet a szabadba kiengedni, mert ez erõsen környezetszennyezõ"
Hát lehetni éppen lehet -ahogy Tityesz is teszi- csak éppen nem szabad, vagy legalábbis ezt ne lássa meg az emissziós felügyelet ... A szuszogó egyébként szépen mutat és kíváncsivá tesz, aki még nem látott ilyet.
Super Red vagy Red Rock a sedanod? A 4x114,3-ból tán 5x... csináltál?
Látod minálunk nem lehet csak úgy olvasgatni, ha már egyszer megszólatál!
"A motor mûködése során a forgattyús hajtómû tömítetlensége miatt az égésbõl származó gázok egy része lejut a forgattyús házba. Ezt a gázt nem lehet a szabadba kiengedni, mert ez erõsen környezetszennyezõ.
A forgattyúház és az olajteknõ által határolt tér a kenõolaj tárolására szolgál. A kenõolaj felmelegedése és a dugattyú mellett átszivárgó gázok a forgattyúházban túlnyomást eredményeznek, a lehûlést követõen pedig depresszió alakul ki, ezért a forgattyúházat szellõztetni kell.
A forgattyúházat nem lehet kiszellõztetni a szabadba a környezetszennyezés elkerülése miatt, ezért a motornak zárt szellõzõ rendszere van, amelynél a gõzök a forgattyúházból a szívócsonkon keresztül újra a hengerbe kerülnek."Az autó meg hasonlít az enyémre!!:-))
Csak azt tudtam leirni amit mondtak nekem! Ez nem vartyogó! Az biztos nagy sebeségfokozatban kis frdulaton járás nem egéséges! Szerintem a fogyasztás is több! Az enyém 2006-os modell remélem ha igazatok is van változtatás volt rajta!