Pedig nem is vagyok gonosz mert javasolni szeretném a cserét ha van valaki akiéről lehet :)szívesen ha Pomáz körül jársz :)én adom akár kipróbálni is Jó utat és baleset menteset
Szia VARGAMUNKA, köszönöm a bíztatást. Mi az ajánlatod merre induljak el? A gázpedálelektronika tisztának tünik. (Nem villamossági szerelő a szakmám, csak elektroműszerész).
Sziasztok! 2002-es Opel Vivaro érdekel valakit? ha igen akkor ezen a linken több infó és telefonszám: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vivaro /opel_vivaro_1.9_dti_l1h1-3939746
Légtömegmérővel szenvedek. A gyári Siemens volt, az új OutLog. Indulásnál, alacsony fordulaton nagyon gyenge a motor. Csere után kell hibakódot törölni ?
Adj WD40-es a váltó tetején a kar tövére, amit mozgat a váltóbowden, összerohadt a tűgörgős csapágy benne. Ettől még hazatudsz jönni, nem lesz baja, de itthon váltó le és szét kell szedni, és a csapágyat ki kell cserélni, nemvészes 5-10E ft a csapágy a röno szalonba
Sziasztok!! Nagy problémám van!!! Hosszú utam során egyik pillanatról a másikra alig tudtam a sebességeket kapcsolni! Már csak a 2-est 4-est és a 6-ost ugyahogy lehet kapcsolni!! Oldal irányba jól mozog a váltókar de le fel alig mozog!! Remélem tudtok segíteni!! 1800km-re vagyok otthonról:D:D Köszönöm előre is!
Ha esetleg látók egy hátsó sor ülést szólnátok nekem<emil>vargamunka@freemail.hu> nem sokk a pénzem de hátha ?! egy jobb oldali üveges ajtó ha van azt is megköszönöm bontóban nem találtam kedvezőt sem árban sem színben. egy próbát megér :)
Hali Valószínűleg elszúrtad az eprom tartalmát a motorvezérlődnek.Újra kell programozni,de ezt opel vagy rönó szervizben nem fogják tudni megcsinálni mert így nem boot-tol be a vezérlőd.Ha postán elküldöd vagy elhozod megtudom csinálni.
szia ! Sajnálattal olvasom az autód sorsát:kis kitérőt tennék szerintem több eseményen fut ,valami olyat tudok elképzelni hogy vagy a comp-ba avatkoztak be és károsodót vagy palira akarnak venni ,mert a hengerfejben,majd csatlakozó,majd szovtver.!!!!!!!! Kezd kicsit tragikus leni.Szerintem már lassan ők sem tudják mit csináltak.Kezdeni kellene az alapoktól.Lépésenként.<valami bűzlik de nagyon>és meglesz az.Tanács :mindent papira mert itt ellent mondások vannak,és kérdőjelek.
A szélvédő az újabb (2.0)Vivaro-nál is ugyanaz maradt, mint az 1.9-es régebbinél?
Csak azért kérdezem, mert lehet, hogy kellene mindkét autóra.
Viszont hővédős zöld kellene, mert amit a biztosítós üveges rakott az 1.9-be, az nem igazán hővédő. (leég a lábam, ha besüt a nap, a klíma meg csak kínlódik.)
A Csipeszé meg be van repedve rendesen és halad-halad stabilan.
szevasz, igen csodálkozok hogy elkanyarodott a szerelő a motorvezérlő felé, hiszen felhivtam az internet alapján szó szerint 9 céget, és a szerelési hibán kivűl, még azt is mondták hogy a motorvezérlő nem szokott tönkremenni. Ahogy legelőször volt, mikor a szerelő odahozta az autót, huzatom 3000-ig kuplung kinyom leáll. Szerelő elvitte mondta nem jó a porlasztó amit beletett, másik kell bele. Ezután huzatás után nem áll le 3000-nél de a városi forgalomban többször leállt, és nehezen indult.Ami most jutott az eszembe hogy kimentem az m6-ra és folyamatos gyorsulással,kihagyásokkal ugyan, 130-ig ment az autó, de tartós 130-nál lukak" voltak az üzemben, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást, majd mikor lejöttem a pályáról, kinyomtam a kuplungot és megállt az autó. A szerelő szoftvere szerint még kábelköteg hibát irt ki azt mondta.
Porlasztóhibát a compi nem tárolja, vagyis pl azt, h nem áramlik át rajta megfelelő mennyiségű gázolaj azt nem tudja, de ha kevesebb megy mint kéne akkor az nem fog menni. És sajnos ez nem olyan mint egy banzines vagy adagolós motor, h akkor csak 3 henger megy... Simán lehet jó egy porlasztó egyik nap, másik nap meg nem. Nálam is ugyan ez volt. Computerrel meg bajunk még soha nem volt, pedig nem egy 5-600E km-es traficunk van. Először gázolaj visszaáramlásmérővel nézzétek meg mennyire egyforma teljesítményen dolgozik a 4 porlasztó, ha ott nagy a különbség akkor egyértelmű, viszont 1 esetben nálam, teljesen egyforma volt mégis szar volt. Nálam nem indult el kocsi pedig tekert az önindító mint az állat, viszont tolásra 1m-en belül elinult. Ez porlasztócserével megszűnt. Ránézni meg nemtudok mert Szekszárdhoz képest pont ellenkező irányba vagyok, vagyis Pécsen
Én csak annyit tapasztaltam a Csipesz autójánál, hogy az egyik csúcs valóban hol ment, hol nem. Volt, hogy egész nap nem jelentkezett a hiba, máskor meg szinte percenként.
De KC megcsinálta.
Én visszarakatnám a vezérlőt az autóba, és egy büdös vasat nem fizetnék nekik. Amikor leállt, volt hibajelzés a műszerfalon, vagy csak simán azt mondta, hogy "ennyi"?
A hibatárolóját kiolvasták? Ez megmondja, hogy miért áll le az autó. (legalábbis legtöbb esetben) A porlasztófej hibát biztosan tárolja.
BOSCH szervízek ki tudják mérni. Valaki már írt róla. Viszont ehhez is ki kell szerelni őket.
én már az igazi laller vagyok az asszony alszik. Akkor a hős szerelők mit keresnek a motorvezérlés környékén itt a városban? Én azt sem értem hogy a tömitéscseréből hogy csináltak elektromos hibát. Te nem tudnál ránézni?
dunaujvárosi szerelő, itt szerelték az autót. Ha porlasztóhiba akkor egyszer miért volt jó egy rövid ideig? Én már nem értem,most rakassam vissza a computert, mit tanácsolsz? A porlasztókat ki lehet méretni?
Hűűű, na ez durva. Nos. A vezérlés felőli porlasztó az valóban soha nem jön ki egybe, eddig egyetlen egy traficból tudtam kiszedni, szóval abból mindenképpen másikat kellett venned. De ha az adott hibákal küszködsz akkor a részemről 100%, h porlasztó hibád van. Iszonyatosan érzékeny dologról van szó. Igazából azt nem értem miért vették ki és köszörülték síkba? Még soha nem tettem ilyet egy trafik h.fejjel sem. Mivel kiszedték a porlasztókat megvan az esély akár arra is, h sérült akármelyik is ami még szemmel nem is látható. Szóval a helyedbe vennék 4 db 100%-osan bevizsgált porlasztót ami sajnos 100E ft körül van. A vízpumpának nincs műanyag háza! Annak teljesen fém minden alkatrésze. A vezetékkidörzsölés meg új nekem. Vettem már le pár tucat trafic váltót, de kábelkidörzsöléssel még nem találkoztam a környéken. Megkérdezhetem, h ki csinálta Szekszárdon? Ismerek pár szerelőt ott, nincs messze tőlem
szevasz vanyek a férjem rosszul mondta, el a dolgot. Én voltam a szevizben rendeltetésszerűen üzemelt az autó minimális olajfolyás volt a gond, azt mondták hengerfejtömitést kell cserélni. Nekiláttak sikköszörülték , azt nem tudom miért, kiszedték a porlasztócsúcsokat, szelephézagot állitottak , de a bal első porlasztót az ő elmondásuk szerint ütötték verték mert állitólag annyira bele volt rohadva hogy másképp nem tudták kivenni, de a vizpumpa müanyag házát is ki kellett cserélni mert a fagyálló megette és a levétel során lepattant a peremből, jó oké hiszek nektek. Hazahoztam a vizpumpa házat, körbemutogattam, friss kitörés a vizpumpa peremből. Vettünk egy vizpumpaházat, és egy porlasztócsúcsot, kicserélték az autót összerakták, mondván készen van. A szevizből hazafelé, ami 2km az autó minden kuplungolásnál, és motorfékezésnél az alapjárati fordulat össze-vissza ingadozásánál minimum 15-ször leállt.Hazajutni nem tudtam vele mert a huszadik inditózás után el sem indult. Másnap visszavitték a szevizbe az autót, hibafeltárás, "rossz a bontott porlasztócsúcs" mondták. Visszavitték az autót szekszárdra, kicserélték a porlasztócsúcsot, felhivtak, teljesen jó az autó, mehetek érte,de pici gond még azért van,mert a rázós úton hazafelé is párszor leállt a motor, mindez érintkezés ill. kontakt hiba miatt történik mondta a szerelő. Átvettem az autót a szerelőnél, ő össze-vissza húzgált elektromos vezetékeket a motortérben, de nem jutott eredményre, elhoztam az autót, szintén 15-ször leállt a motor mire hazaértem és egyáltalán nem indult el. Megint visszavitték az autót a szervizbe lábon mert reggelre elindult, szétbontották azt mondták hogy egy elektromos kábel köteggel van a baj, egy vezeték, ami a váltó felől jön ki, a vizcső alatt van elvezetve, ez a kábel elnyirodott "mondta a szerelő" Ez a kuplungolás által a váltó mozgása miatt és vizcső általi nyomás miatt tudott elnyirodni "mondta a szerelő" Ezt a kábelt megforrasztották, összerakták az autót, házhoz hozta nekem a szerelő, és megkért hogy vigyem vissza a szervizbe őt. A 2km úton, bár csak kettőször, de megint leállt a motor. Erre azt mondta a szerelő , ez azért van mert nagyon kevés autóban a gázolaj,és levegős a rendszer, mondta tankoljam meg és jó lessz az autó. Megtankoltam teli , nagyon jól ment az autó,pontosan úgy mint mikor odavittem legelöször, és hazajöttem vele. Délután az 1km-re lévő garázsunkba indultam vele 2-szer lefulladt az autó, és nem indult el.Az autó 3,5 hete a szerelő udvarában a mocsokban áll, teljesen szétbontva, szombaton kivették belőle a kompjuterét is. Már 5 napja egy ismeretlen embernél van a kompjuter , ma el akartam ezt az embert érni, még a számát sem adták meg. A SZERELÖ nap mint nap hiteget hogy megmondja mi a baja a kompjuternek, de minden nap ugyanazt a választ kapom, "biztos a komjutere romlott el de nem tudják hogy mi, és legyek türelmes mert egy kompjuter, és a programozás 500ezer forint. Üzemképes autót vittem oda, kifizettem 105e forintot, és az autó üzemképtelen. Most mit csináljak?
Szerelési hiba rossz stekker összedugásból? Vettem már le pár vivaro hengerfejet de garantálom, h nincs 2 egyforma stekker, szóval semmit nem tudsz rosszul összerakni, minden adja magát. Merre laksz? A kék trafikba pedig a kormányállásból ítélve 500E felett van, mert a mi egyik 520E km-es gépünkbe szebb a kormány... Szélvédőt 20asért lehet venni + berakás
üdv az uraknak 3.5 hete nem megy az autóm 1,9 es, hengerfejtömitéssel vittem oda, összerakták, utána nehezen elindult, majd megállt, visszavittem, azt irta a computer hogy vezetékköteg, ami megy a vezérlőelektronikába, most nézegetik még mindig az autót. Felhivtam egy neves opeles mestert, azt mondta hogy szerelési hiba mert nem mindegy hova dugják vissza a stekkert, ebből kifolyólag az elektronika mindent máshogy értelmez(kb igy mondta) ez az ember nincs itthon szeptemberig, most mit csináljak.