Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv.
által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a
kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz
kiskorú ne férhessen hozzá, használjon
szűrőprogramot!
Hiánypótló topiknak szánom, a megnevezni nem kívánt itteni komoly szellemi pezsgésű topik utáni űr betöltésének a kísérleteként. Itt lehetne kultúráráról, picit óvatosan politikáról, macskákról, jó interjúkról, szellemi érdekességekről és értékekről, nőkről beszélgetni, picit filozofálni is, vigalmira hangolt módon. Nem kívánom elvenni a részbeni jogelődtől a topikját, vagy annak utódlását -sőt őt is szívesen látnám itt-, de jelenleg egyszerűen nincs hová írnom ezekről, és hátha másnak is vannak ilyen érzései vagy érzetei. Komolyabb moderáció-elemzést, és főleg ezzel kapcsolatos csatározást nem szeretnék itt látni, a diliről jó lenne, ha nem mászkálnának át ide semmilyen figurák, és azokat is szívesen látom, akiket nem kedvelek, ők maradnak, ahol vannak, státuszbelileg, de mindenki azt ír ide a régi gárdából és az esetleges újak is, a szabályok keretei között, amit akar. Meglátjuk, mi lesz belőle, nekem már legalább 3 hete nincs hová írnom. Jó lenne, ha fennmaradna, és esetleg tényleges topikélet is lenne benne. Vitorlák felhúzva, meglátjuk fúj-e a szél és hogy melyik irányból.:)
Régen 20-30 évvel ezelőtt voltak vezérszurkolók, akiknek igazolványt adott erről a szövetség - és kaptak többletjogokat a pálya szélén. Ingyen csinálták, volt síp a szájukban. Amikor megfújták, akkor a nézők vágtában ugrottak el úttól, mert a vezérszurkoló már 5 másodperccel korábban látta, hogy "ez nem lesz meg".
Most napidíjért összevadászott biztonsági őrök vannak, akik nem értenek az autósporthoz, nem tudják ellátni a feladatukat.
Oszt' eszembe jutott, hogy az egyik youtube-os videóban a kölyökrókát úgy szabadította ki a fószer, hogy összecsippentette a bőrt a kisróka tarkóján - így az kifeszült a fején és nem gyűrődhetett föl odabent -, oszt' simán lehúzta róla a konzervet.
Nos, a dolog macskával is pont ugyanígy működik. :)
Tanulság: az állatmentős videnyók nem csak jó érzéseket adnak, de hasznos trükköket is.
Nyilván, az autó alapára az csak egy költségrész, csak azért reflektáltam rá, hogy a hazai historic bajnokságban nem csak sok tízmilliós régebbi csodavasakkal mennek.
Maga az autó fittyfene, tudod jól. Van szerelő haverom, mostanában úgy hetente háromszor találkozunk melóilag, beszélgetünk. Lepetéztem, hova nőttek az alkatrész, meg a "mérnöki" árak.
Van olyan közös haverunk, akinek a 2017-19-ben kb 110 millából telerakott raktára ma 1,2-1,4 millió eurót ér úgy, hogy annyiért vinnék egyben! Hülye lenne odaadni. Apránként a háromszorosát reméli. Azt mondja, nyugdíj helyett jó lesz :--)))
Kértek árajánlatot távoli verseny logisztikájára, 5 éve 60 000 USD volt, most 200 000 lenne, előrefizetve.
De állítólag nem csak ez a kétperces kazetta van. Az ügyészek állítása szerint Magyar Péter összesen 11 kazettát adott át 1 óra 50 perc terjedelemben. AZ ügyészek azonnal gyorsított vizsgálatot rendeltek el.
(Ezt egy kommentben olvastam, nem tudom, mennyi a valóságlapja.)
A másikat én még nem értékelem, túl az események sűrűje zajlik ahhoz, csak egy észrevétel: bizonyosan van még felvétel, aki az ügyészségről kijövetelekor több interjút végighallgatott, annak ez egyértelmű. Van erre utaló elszólás. Én tudom, miért így lebegtetve mondja, azért mert rákérdeztek bent, hogy van-e még, és így hivatalosan nem lehet biztos benne, hogy "megtalálja-e".
Ugyanezt mondtam én is korábban, egyetértünk, régen a legalább másfél km-es lejtős, maximum sima jobb-sima bal kanyarokat tartalmazó részről értél tiltáson a csibegyári lassítóhoz, ahol valóban valóban eszméletlenül huplis és dobálós a féktáv.
Egy széria szerű Lada biztonsági felszerelésekkel együtt is kijöhetne 6-8 millióból, nemrég árultak régi Gti Swiftet, Historicost 4,5 milláért. Csak ugye az itthoni helyzet.
A szimulátor sosem volt az én világom. Sokan szimulátoroztak/nak az ismerőseim közül, engem sosem érdekelt. Versenyen 11 éve, az utolsó versenyem óta szerintem egyszer sem voltam, ez tudatos, nem akarom, hogy újra beszippantson- egyelőre-.