Szia, nekem is megvolt a szelep gond. kb 13000km-nél jött ki. Egyébként semmi változást nem éreztem a motoron, csak az engine lámpa világított. Felhívtam a szervízt, mondták: no para, menjek be, és megbeszeléjük hogyan tovább. Nekem korrekten elmondták, hogy mit fognak csinálni. Megrendeltek mindent, majd a megbeszélt napon reggel bevittem a kocsit, délután 5-kor elhoztam. Azóta is megy minta a parancsolat, sőt, állítom még jobban is. Nem tudom hova valósi vagy, de én ajánlom Neked a váci szervízt. Csak hallomásból ismerek őket, de azt mondják nagyon alaposak, és korrektek!.
Sziasztok! Új vagyok a forumon,de ahogy olvasgattam a hozzászólásaitokat lenne 2 kérdésem.Remélem tudtok nekem segiteni!1. Milyen szükítőt kell honnan kivenni? 2.Ez a szelep probléma nekem is fennáll,azt mondták a szervizben csere,kaptam időpontot,viszem a járgányt elkezdik szétbontani és közlik nincs hengerfej tömités,állitolag speciális nincs raktáron,kb 3 hét még megjön.Összerakják még egyszer prüszköl azóta nem,de még mindig erötlennek érzem.A kérdésem a szelep csere megoldja a problémát? Elöre is köszönöm a segítségeteket!
Még kiszámolás alatt, de cserélni kell a computert (gariban), mert nem lehet vele gyári csatlakozón keresztül kommunikálni. Most jöttem meg Tóth Lajostól- már említettem a nevét chiptinuningnál (ő az országos megbízott is hasonló esetek elbírálásában). Elmondta még 10 db alatt van Magyarországon eddig előfordult hasonló kommunikációs akadály. Mégis érdekes, mert cheklámpa nincs, hibakód sincs mert nincs kapcsolat, és esetemben csak a leszabályozási fordulat gyári 6500-ra történő visszaállása indídotta el a gyanút, hogy valami nincs rendben. De volt, hogy másnak vezetés közben érzékelhető gondjai akadtak. A computert nem a Chevi gyártja, beszállítótól kapja és ugyanolyanra cserélik. Jóval vígasztalt mert, volt a cserélt is csak 1 hetet szolgált... de béépítés után erre is átírja majd a chiptuning beállításokat térítés nélkül- ez az Ő garanciája.
A leírtakból arra lehet következtetni, hogy figyelni kell a szervizben a komputeres ellenőrzésre is, és ha nincs kapcsolat, akkor azt rá kell iratni a munkalapra. Garin túl csak a tulaj költségére cserélnek mindent és ma már a munkadíj is húzós.
10x -en irhato Yamaha es 4-12x irhato TDK eddig :) De nekem sem mindegyiket eszi meg de a jobb minoseggel nincs baja alltalaban. Most tapasztalom ki hogy mit hogyan eszik meg.
Én kiszedtem a "rácsot" a jobb első ajtómból (Lacetti 1,4 Star Sedan), és sajna nincs se vezeték, se hangszóró, de még a "rács" se rács, hanem egy rácsnak kinéző, belülről összefüggő felületű, műanyag rácsutánzat. Szóval szerintem a hátsó ajtóknál is ilyen lehet. :-(
E szerint mintha lenne kanóc, arról ugyanis (legalábbis itt..) nem szól a fáma, hogy felszereltségi szinttől függene. Igaz az sincs, hogy nem, és ugye az Elite-ben maga a csipogó tuti hiányzik...
Ha már túl vagyunk rajta, akkor bocsi, de valaki felidézné, hogy akkor most van-e madzag, vagy nincs...?
A nagyi bosszúja jogos, mert a Merci a zebrán állt meg. (szatyorral orrbaveri a kabriót)
Ma láttam egy A8-ast egy parkolóban jobb oldal: első sárvédő- első ajtó- hátsó ajtó -hátsó sárvédő végig karcolva fémig hullámvonalban (padlizsánlila metal), ehhez képest a nagyié angyali cirógatás volt.
Tipikus esete, mikor egy-két kattra behúzva marad a kézifék menet közben és felforr a fékfolyadék. Az ismerősnek v.színű már nem mondták el, de szakszervíz egyértelműen megállapítja, ha így volt. Más levegősödést új autónál a szigórú minőségfelügyelet mellett nehéz elképzelni. Céges kocsiknál nem szoktak mindig mindent bevallani....
Akkor azt árúld el, hogy milyen típusút használsz, hogy írod meg, vagy nem tudom...de ez egy makacs szerkezet :) és nem olvas mást, mint CD-R -t.
Amúgy egy ismerősömtől hallottam, hogy a VPOP hozott egy Lacsit ide a megyeszékhelyre, és mikor haza értek vele, nem tudtak megállni, mert beesett a fékpedál, csak a kézifék működött. Nekem ez elég fura, és sántít. Még fékproblémás Lacsiról nem hallottam.
AW = Arbeitswert = munkaérték, vagy munkaegység. Kétféle van, a 10-es rendszerű, ahol 1 AW = 6 perc, 10 AW = 60 perc, 1 óra, ez a gyakoribb, vagy a 12-es rendszerű, ahol 1 AW = 5 perc, 12 AW = 1 óra.
A 4 AW = 24 perc, ebből kifolyólag 8000 Ft + ÁFA a szerviz javítási óradíja.
Nem akartalak megsérteni, csak a 10W-40 VS 5W-30-as meccs kimenetele szerintem döntetlen. Más.Pontosan én sem tudom mi az AW, de amikor a kárszakértő megnézte az autómat, a javítási időt ebben adta meg. Gondolom vmilyen egységesített munkaidő-ráfordítás lehet. üdv
"Valaki tudja, mi az a AW? A számlán 4 AW szerepel egységesen 800+ÁFÁ-ért munkadíjként." És nem találtál valahol 4 AW-t? A csomagtartóban, az utastérben vagy bárhol? : )) Tudod, olyat, ami előtte nem volt benne? : ))
igen...olajtéma.......megen.....utoljára......gondoltam hátha valakinek hasznos a szervízek viselkedése, ill. a hozzáállása.
Viszont amit kérdezek arra nem bök senki semmit.
Asszem inkább passzivításba vonulok és csak olvasgatok. Infót amit akarok így is szerzek, amit meg írok úgysem érdekel senkit látom....akkor minek írnék.