Kezdeti fellángolás volt!!! Szűrőt kitisztítom (brigetio stb.) ugrik vissza, hiányzik a szívóhang.
Apakezdődik!
Időpontot kaptál alkatrész hiány mellett??? Akkor valszeg a régivel rakták össze, amivel én el sem hoztam volna!!! Az a minimum, hogy (főleg) szétbontott rendszernél a tömítő alkatrészeket újra cserélik.
Kár, hogy ilyen keretek között nincs lehetőség kategorizálni és azonos kérdések jelennek meg időről időre.
De türelmesek vagyunk!
A saját véleményem és eddigi ismereteim szerint:
-csak a sportdob használata eng. gari melett,
-minden más telejesítmény tuning - egyértelmű és általános állásfoglalás hiányában-
érintheti a gatanciát,
- a sportszűrő használata esetén a szívóhang kívülről hallhatóan és belülről -különösen, ha a fojtószelep nyitva van- vagyis gyorsításnál, finoman fogalmazva érzékelhetően megnő; vásárlás/beépítés előtt meg kell hallgatni kinek mi elfogadható; korábban úgy fogalmaztam csendes/kis fogyasztású/kirobbanóan dinamikus Lacsi nincsen és nem is lesz szériában,
- a szükségesnél nagyobb méretű direktszűrő előnye semmi- hátránya a nagyobb szívózaj,
- a fentiek ellénére még Georgbob is megtartja a direkjét, bár cserélni szeretné Lacsiját valami másra (a Lízingje nem a legjobb, ahogy látom)
- a szívózaj csökkenthető pl. preszűrővel, további hangszigeteléssel
Az alkatrészeire vigyázzon mindenki saját maga...hol-mikor-mit csíp be (kivel!?)
Lehet gyakorolni is, másodszorra már nem szokott előfordulni!
Azért esetleges későbbi eladásnál nem baj, ha nincsenek sehol a szerszámok nyomai!
A benziszagnak szerintem semmi köze a szűkítő kivételhez, ilyen alapon a direkszűrők használatánál befolyhatna a benzin. Mindenképpen fel kell deríteni szerintem az okot, mert ilyen panasszal még nem olvastunk minálunk és nem veszélytelen jelenség. (minél előbb!)
Lewenter csak abban szadi, hogy fogóval húzta ki a szűkítőt, nem kell hozzá fogó!!
(3211 2006.06.06 18:18:52) a légszűrőház fedelét ki kell szerelni, a benne levő szűkítő (csonkakúp alakú ~13 cm hosszú) idom kitolható mozgatásokkal, majd vissza a fedél a helyére! A szívóoldali beömlő keresztmetszet jelentősen megnő! (+~80-%kal)
Ha látványosabb eredményt akarsz: légszűrőház mindenestől ki, direkt sportlégszűrő be. Így nem csak a szűkítésed szűnik meg, hanem bőven kaphatsz frisslevegőt (lásd a fotókat 2006-tól) A betétszűrő csak köztes megoldás és eredmény - a költsége (K&N betét árához képest) egy szerényebb márkából ~ugyanakkora.
Nem téged láttalak Törökbálinton egész véletlenül? Csak hátulról láttam egy piros sedan taxit, meg is jegyeztem magamban hogy a sedannak egész jól áll ez a szín. Üdv!
Szia! Vác mellett Egy kis faluban lakom Csörög a neve.A váci szervizről meg csak annyit hogy mikor mevettem az autót elkezdett párásodni az egyik első lámpám,harmadszorra veszekedések árán javítoták meg.Ennek ellenére sajna oda kell vinnem mert közel van.Az auto kb 1 honapja volt bejelenve szelep cserére de nem volt tömítés azt mondták ha megjön szólnak.Azóta is sűrűn hivogatnak!!
Szia, nekem is megvolt a szelep gond. kb 13000km-nél jött ki. Egyébként semmi változást nem éreztem a motoron, csak az engine lámpa világított. Felhívtam a szervízt, mondták: no para, menjek be, és megbeszeléjük hogyan tovább. Nekem korrekten elmondták, hogy mit fognak csinálni. Megrendeltek mindent, majd a megbeszélt napon reggel bevittem a kocsit, délután 5-kor elhoztam. Azóta is megy minta a parancsolat, sőt, állítom még jobban is. Nem tudom hova valósi vagy, de én ajánlom Neked a váci szervízt. Csak hallomásból ismerek őket, de azt mondják nagyon alaposak, és korrektek!.
Sziasztok! Új vagyok a forumon,de ahogy olvasgattam a hozzászólásaitokat lenne 2 kérdésem.Remélem tudtok nekem segiteni!1. Milyen szükítőt kell honnan kivenni? 2.Ez a szelep probléma nekem is fennáll,azt mondták a szervizben csere,kaptam időpontot,viszem a járgányt elkezdik szétbontani és közlik nincs hengerfej tömités,állitolag speciális nincs raktáron,kb 3 hét még megjön.Összerakják még egyszer prüszköl azóta nem,de még mindig erötlennek érzem.A kérdésem a szelep csere megoldja a problémát? Elöre is köszönöm a segítségeteket!
Még kiszámolás alatt, de cserélni kell a computert (gariban), mert nem lehet vele gyári csatlakozón keresztül kommunikálni. Most jöttem meg Tóth Lajostól- már említettem a nevét chiptinuningnál (ő az országos megbízott is hasonló esetek elbírálásában). Elmondta még 10 db alatt van Magyarországon eddig előfordult hasonló kommunikációs akadály. Mégis érdekes, mert cheklámpa nincs, hibakód sincs mert nincs kapcsolat, és esetemben csak a leszabályozási fordulat gyári 6500-ra történő visszaállása indídotta el a gyanút, hogy valami nincs rendben. De volt, hogy másnak vezetés közben érzékelhető gondjai akadtak. A computert nem a Chevi gyártja, beszállítótól kapja és ugyanolyanra cserélik. Jóval vígasztalt mert, volt a cserélt is csak 1 hetet szolgált... de béépítés után erre is átírja majd a chiptuning beállításokat térítés nélkül- ez az Ő garanciája.
A leírtakból arra lehet következtetni, hogy figyelni kell a szervizben a komputeres ellenőrzésre is, és ha nincs kapcsolat, akkor azt rá kell iratni a munkalapra. Garin túl csak a tulaj költségére cserélnek mindent és ma már a munkadíj is húzós.
10x -en irhato Yamaha es 4-12x irhato TDK eddig :) De nekem sem mindegyiket eszi meg de a jobb minoseggel nincs baja alltalaban. Most tapasztalom ki hogy mit hogyan eszik meg.