"Mit tudunk a GySEV szemlyszállítás költségeiről, bevételéről: Semmit. Innen kedve vallás = hit kérdése, hogy Jánosnak mit hiszünk el?..."
Ööööö....Mióta nincs már Berényi a GySEV-nél?
De mielőtt vallási jellegű vitába bonyolódnánk itt a vicitopikon (mert ugye, hinni a templomban kelll...), szeretném leszögezni, hogy igazad van, tényleg mindenkinek szíve joga, hogy kitől és mit hisz, vagy nem hisz el.
Ugyanakkor, talán a teljes figyelmen kívül hagyás (nem véleményének tagadásáról volt szó) helyett érdemes lehet (még) egyszer megfontolni Berényi úr szavait. Kevés, nála képzettebb vasúti szakember van kies kis hazánkban. A GySEV-nél elvégzett munkája alapján pedig úgy néz ki, tényleg ért is hozzá....
A-dani: Miért nem megy az a busz vonatmentes időben? Mindenkinek jobb lenne. Erre mondta egy volános vezető, hogy "Nekünk is meg kell élnünk valamiből"... Szóval, nekik nem érdekük sem az összehangolt menetrend, sem - általában - a vasúti ráhordás.
Tegnap írtam erre egy hosszú választ, de az Index elnyelte.
A lényege annyi volt ,h össze kéne vonni térségi szinten a tömegközlekedés, h a busz meg a vonat ne legyen vetélytársa egymásnak, hanem működjenek együtt és legyen kombinált bérlet meg jegy, ami mind a kettőre jó. Annak nincs semmi értelme, h párhuzamosan járnak és majdnem ugyanabban az időpontokban. Vagyis teszem azt. 8-kor elmegy a vonat A-ból B-be 8:05-kor meg megy busz A-ból B-be. Miért nem megy az a busz vonatmentes időben? Mindenkinek jobb lenne. A Volán és a MÁV nem egymástól rabolgatná az utasokat ( az amúgy is kevés utas nem oszlana meg), az utasoknak is jó lenne, mert több közlekedési lehetőség lenne A-ból B-be és viszont. Pl. tegyük fel van most napi 5 vonatpár és 5 buszpár. Ha egymással rivalizálnak naponta 5 időpontban utazhat. Ha meg egymást segítenék akkor 10x.
Persze a hit. Sűrűn érvelsz ezzel. (ez biztosan szakmai)
De, tudjuk mindannyian, nem térségi vasútban kell gondolkodni, hanem regionális közlekedési szövetségben.
Nem MÁV Start-ban meg a 24 Volánban, hanem regionális közlekedési szövetségben.(számítsuk még ide az önkormányzati működtetésű ilyen-olyan társaságokat)
Az első képet betennéd a sínes topikba? Lenne vele kapcsolatban egy kérdésem az ottani szakértőktől. Felénk is van ilyen, csak az az állomás másik vége :-)
A legközelebbi, állandó szolgálattal rendelkező szolgálati helyen levő nyomógombbal, illetve nyomógombokkal, a forgalmi utasítás és a kezelési szabályzat előírásai szerint.