Keresés

Részletes keresés

kombi Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30955
"Mit tudunk a GySEV szemlyszállítás költségeiről, bevételéről:
Semmit.
Innen kedve vallás = hit kérdése, hogy Jánosnak mit hiszünk el?..."



Ööööö....Mióta nincs már Berényi a GySEV-nél?

De mielőtt vallási jellegű vitába bonyolódnánk itt a vicitopikon (mert ugye, hinni a templomban kelll...), szeretném leszögezni, hogy igazad van, tényleg mindenkinek szíve joga, hogy kitől és mit hisz, vagy nem hisz el.

Ugyanakkor, talán a teljes figyelmen kívül hagyás (nem véleményének tagadásáról volt szó) helyett érdemes lehet (még) egyszer megfontolni Berényi úr szavait. Kevés, nála képzettebb vasúti szakember van kies kis hazánkban. A GySEV-nél elvégzett munkája alapján pedig úgy néz ki, tényleg ért is hozzá....
Előzmény: Törölt nick (30949)
v_peti Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30954
Na itt jön be a konkurálás-utaslenyúlás problematikája.

Ezért kéne olyan szabályokat alkotni, hogy ilyen ne lehessen. Tőlünk nyugatra ez működik is.

István Gyuri Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30953
A-dani: Miért nem megy az a busz vonatmentes időben? Mindenkinek jobb lenne.
Erre mondta egy volános vezető, hogy "Nekünk is meg kell élnünk valamiből"...
Szóval, nekik nem érdekük sem az összehangolt menetrend, sem - általában - a vasúti ráhordás.
Előzmény: Törölt nick (30952)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30952
Tegnap írtam erre egy hosszú választ, de az Index elnyelte.

A lényege annyi volt ,h össze kéne vonni térségi szinten a tömegközlekedés, h a busz meg a vonat ne legyen vetélytársa egymásnak, hanem működjenek együtt és legyen kombinált bérlet meg jegy, ami mind a kettőre jó. Annak nincs semmi értelme, h párhuzamosan járnak és majdnem ugyanabban az időpontokban. Vagyis teszem azt. 8-kor elmegy a vonat A-ból B-be 8:05-kor meg megy busz A-ból B-be. Miért nem megy az a busz vonatmentes időben? Mindenkinek jobb lenne. A Volán és a MÁV nem egymástól rabolgatná az utasokat ( az amúgy is kevés utas nem oszlana meg), az utasoknak is jó lenne, mert több közlekedési lehetőség lenne A-ból B-be és viszont. Pl. tegyük fel van most napi 5 vonatpár és 5 buszpár. Ha egymással rivalizálnak naponta 5 időpontban utazhat. Ha meg egymást segítenék akkor 10x.
Előzmény: Törölt nick (30949)
pallee Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30951
Ennél nagyobb pazarlást, mint jelenleg van, úgy sem sikerülhet megvalósítani.

Nyomor és pazarlás. Ideális párosítás. Az sem vigasztal, hogy nemcsak a közlekedés tart itt...

Előzmény: koller andor (30950)
koller andor Creative Commons License 2009.03.02 0 0 30950
Persze a hit. Sűrűn érvelsz ezzel. (ez biztosan szakmai)

De, tudjuk mindannyian, nem térségi vasútban kell gondolkodni, hanem regionális közlekedési szövetségben.

Nem MÁV Start-ban meg a 24 Volánban, hanem regionális közlekedési szövetségben.(számítsuk még ide az önkormányzati működtetésű ilyen-olyan társaságokat)

Aztán, világos- törvényileg szabályozott finanszírozási háttér. (1/3-1/3-1/3)

De, minek koptatom itt a billentyűzetet?
Ennél nagyobb pazarlást, mint jelenleg van, úgy sem sikerülhet megvalósítani.
Előzmény: Törölt nick (30949)
koller andor Creative Commons License 2009.03.01 0 0 30948
Igazad van.
Előzmény: manhattani (30947)
manhattani Creative Commons License 2009.03.01 0 0 30947
Jobb lenne úgy a cím, hogy "Nem a busz az ellenség" ...
Előzmény: koller andor (30946)
koller andor Creative Commons License 2009.02.27 0 0 30946
Neki van igaza:
http://index.hu/velemeny/olvir/2009/02/27/nem_a_busz_a_megoldas/
Előzmény: Rbatka (30943)
koller andor Creative Commons License 2009.02.26 0 0 30945
Az igazság odaát van!

("rendszerszemléletű közösségi közlekedés szervezés")

Szerinted, melyik álláspont tükrözi ezt?
Előzmény: Rbatka (30943)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.26 0 0 30944
Inkább ne, mert átmegy flamelésbe az egész, ahogy az a múltkoriban is történt.
Rbatka Creative Commons License 2009.02.26 0 0 30943
Arról, hogy kinek van igaza.
Előzmény: koller andor (30942)
koller andor Creative Commons License 2009.02.25 0 0 30942
Miről?
Előzmény: Rbatka (30940)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.25 0 0 30941
Hát, mindhárom jó szar cikk... erről aztán lehet beszélgetni...
Előzmény: Rbatka (30940)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.24 0 0 30940
hármasbakter Creative Commons License 2009.02.20 0 0 30939


Pécsvárad
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30938
Végre már egy olyan hozzászólás ezen a topikon, ami nem az anyázásról, a számháborúról és a sínfelszedésről szól!
Előzmény: kisczako (30937)
kisczako Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30937
5-ös vonal...













kozma555 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 30936
Oké... :-)
Előzmény: Rbatka (30935)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.01 0 0 30935
Az első képet betennéd a sínes topikba? Lenne vele kapcsolatban egy kérdésem az ottani szakértőktől. Felénk is van ilyen, csak az az állomás másik vége :-)
Előzmény: kozma555 (30934)
kozma555 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 30934
38-as,Nagyatád:

Gulper Creative Commons License 2009.01.25 0 0 30933
Köszönöm az infót.
Meg a remek képi alátámasztást Rbatkának.
Előzmény: Infós (30932)
Infós Creative Commons License 2009.01.25 0 0 30932
A legközelebbi, állandó szolgálattal rendelkező szolgálati helyen levő nyomógombbal, illetve nyomógombokkal, a forgalmi utasítás és a kezelési szabályzat előírásai szerint.
Előzmény: Gulper (30924)
abdhulbin Creative Commons License 2009.01.23 0 0 30931
Megvan a fénysorompó, de még a tekerőset használják. Több mint egy éve!
Előzmény: Törölt nick (30918)
dulla Creative Commons License 2009.01.20 0 0 30930
Történelmi cikk Észak Magyarországról
http://3659.freeblog.hu/archives/2008/11/18/Vasuttortenet_Eger-Putnok_vasut/
Gulper Creative Commons License 2009.01.17 0 0 30929
Tovább mentem Barcsra, ott meg egy nyíltvonali kezelőpult van lefotózva.
Előzmény: Rbatka (30926)
Rbatka Creative Commons License 2009.01.17 0 0 30928
Én is szeretem nézegetni.
Előzmény: Gulper (30927)
Gulper Creative Commons License 2009.01.17 0 0 30927
Meglepő kép !
Bízzunk benne, hogy a berendezés tartalma jobb, mint a külleme.
Amúgy érdekes és tanulságos a mondott oldal.
Köszönet :-)
Előzmény: Rbatka (30926)
Rbatka Creative Commons License 2009.01.17 0 0 30926
Előzmény: Gulper (30924)
Rbatka Creative Commons License 2009.01.17 0 0 30925
Köszönöm a felvilágítást.
Előzmény: Infós (30923)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!