Márciusban megadatik nekünk egy hosszú hétvége. Ez ideális egy kis kirándulásra.
Arra gondoltam felmehetnénk a Kékesre a kilátóhoz. A múltkori is elég jól sikerült.
A tali időpontja: 2007. március 17 Gyülekező az Örs vezér téri BKV székház parkolójában 8.00-kor Indulás 8.30-kor
Program: Na az nincs. De felmegyünk és elfoglaljuk magunkat, mondjuk egymás cikizésével, kergetésével, ha van hó hogolyó csata úgy mint utoljára (én leszek a célpont, remélem nem) esetleg aki hoz szánkót akkor szánkózás. Ha megunjuk megyünk haza. Kaját szerintem hozzon mindeki. De ha kell utána nézek valami kajálási lehetőségnek.
Távol áll tölem, hogy bárkit v. bármelyik klubot minősítsek. Vitát sem kívnok provokálni, és nem írom le miért maradok mégis inkább e helyen. Biztosan többen átolvasunk és teszünk hasonlóan. Indulatok nélkül.
"Utolsó hozzászólás:2007 Jan. 18 Csüt., 17:27Kornél kicsit régen volt" Persze, de ott nem kell minimum hetente újból leírni mindent, mert beesik vki a szokásos "Még új vagyok itt, de nincs időm/kedvem végigolvasni 42.000 hozzászólást." : ))
Utolsó hozzászólás:2007 Jan. 18 Csüt., 17:27Kornél kicsit régen volt, de mindkét klubnak megvan a maga előnye-hátránya kommunikációs oldalról. A lényeg mégis, hogy létezünk!
És valóban nemsokára berobbannak a dieselesek, igen erős (és nyomatékos) csapat lesz a szószoros értelemben is!
Az utóbbi időben rendes mennyiségű hozzászólást tudok hétfőként átolvasni. Van a topikban fordulat (hogy stílszerű legyek)! Úgy látom újabb Lacsi vásárlási hullám van az országban, ami itt is érződik és a Népitéletben is.
Kezdeti fellángolás volt!!! Szűrőt kitisztítom (brigetio stb.) ugrik vissza, hiányzik a szívóhang.
Apakezdődik!
Időpontot kaptál alkatrész hiány mellett??? Akkor valszeg a régivel rakták össze, amivel én el sem hoztam volna!!! Az a minimum, hogy (főleg) szétbontott rendszernél a tömítő alkatrészeket újra cserélik.
Kár, hogy ilyen keretek között nincs lehetőség kategorizálni és azonos kérdések jelennek meg időről időre.
De türelmesek vagyunk!
A saját véleményem és eddigi ismereteim szerint:
-csak a sportdob használata eng. gari melett,
-minden más telejesítmény tuning - egyértelmű és általános állásfoglalás hiányában-
érintheti a gatanciát,
- a sportszűrő használata esetén a szívóhang kívülről hallhatóan és belülről -különösen, ha a fojtószelep nyitva van- vagyis gyorsításnál, finoman fogalmazva érzékelhetően megnő; vásárlás/beépítés előtt meg kell hallgatni kinek mi elfogadható; korábban úgy fogalmaztam csendes/kis fogyasztású/kirobbanóan dinamikus Lacsi nincsen és nem is lesz szériában,
- a szükségesnél nagyobb méretű direktszűrő előnye semmi- hátránya a nagyobb szívózaj,
- a fentiek ellénére még Georgbob is megtartja a direkjét, bár cserélni szeretné Lacsiját valami másra (a Lízingje nem a legjobb, ahogy látom)
- a szívózaj csökkenthető pl. preszűrővel, további hangszigeteléssel
Az alkatrészeire vigyázzon mindenki saját maga...hol-mikor-mit csíp be (kivel!?)
Lehet gyakorolni is, másodszorra már nem szokott előfordulni!
Azért esetleges későbbi eladásnál nem baj, ha nincsenek sehol a szerszámok nyomai!
A benziszagnak szerintem semmi köze a szűkítő kivételhez, ilyen alapon a direkszűrők használatánál befolyhatna a benzin. Mindenképpen fel kell deríteni szerintem az okot, mert ilyen panasszal még nem olvastunk minálunk és nem veszélytelen jelenség. (minél előbb!)
Lewenter csak abban szadi, hogy fogóval húzta ki a szűkítőt, nem kell hozzá fogó!!
(3211 2006.06.06 18:18:52) a légszűrőház fedelét ki kell szerelni, a benne levő szűkítő (csonkakúp alakú ~13 cm hosszú) idom kitolható mozgatásokkal, majd vissza a fedél a helyére! A szívóoldali beömlő keresztmetszet jelentősen megnő! (+~80-%kal)
Ha látványosabb eredményt akarsz: légszűrőház mindenestől ki, direkt sportlégszűrő be. Így nem csak a szűkítésed szűnik meg, hanem bőven kaphatsz frisslevegőt (lásd a fotókat 2006-tól) A betétszűrő csak köztes megoldás és eredmény - a költsége (K&N betét árához képest) egy szerényebb márkából ~ugyanakkora.
Nem téged láttalak Törökbálinton egész véletlenül? Csak hátulról láttam egy piros sedan taxit, meg is jegyeztem magamban hogy a sedannak egész jól áll ez a szín. Üdv!
Szia! Vác mellett Egy kis faluban lakom Csörög a neve.A váci szervizről meg csak annyit hogy mikor mevettem az autót elkezdett párásodni az egyik első lámpám,harmadszorra veszekedések árán javítoták meg.Ennek ellenére sajna oda kell vinnem mert közel van.Az auto kb 1 honapja volt bejelenve szelep cserére de nem volt tömítés azt mondták ha megjön szólnak.Azóta is sűrűn hivogatnak!!