Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5535
Ja hogy ilyen terhelésről van szó, most már értem. (Én erősen villanyban gondolkodtam. : ) )
Előzmény: Sarkany (5533)
Cromagnon Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5534

Sziasztok!

 

Érdekesség! Egy kolléga összetörte a Lacsi elejét a tűzfalig.Nem adták meg a jobbkezet.Elmondása szerint bontóba ment alkatrészért futómű cuccokat keresett mivel elég kevés Lacsit bontottak idáig nem sok minden volt hozzá. Viszont a B Vectra féltengely egy az egyben megeggyezett és ezt szerelték bele keresett hengerfejet is arra meg adtak neki Nubira II hengerfejet  az jó volt.Szóval állítólag sok minden alkatrész a B Vectrából helyettesíthető így olcsóbb!

Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5533

Megtisztelő... :)

 

Azon kell eltöprengeni, hogy a klímát milyen meteorológiai viszonyok között használja az üzemeltető.

 

Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert sokan (néha én is) télen az ablak páramentesítésére is használják. Téli üzemben a kompresszor könnyebben kaphat folyadékütést. Ez akár tönkre is teheti. Szóval, szerintem ilyen esetben nem árt a kíméletes indítás..

 

Nyári üzemben nem sokat gatyázok, bekapcsolom, amikor szükségét érzem és kész. Függetlenül attól, hogy éppen milyen fordulaton üzemel a motor. Ettől meghibásodás általában nem történik. Nyáron ugyanis rendkívül nagy valószínűséggel azonnal gáz halmazállapotú közeggel indul a kompresszor, a folyadékütés valószínűsége rendkívül csekély.

Előzmény: R*R (5532)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5532

Nem a belsőégésű motor thermodinamikus körfolyamatáról van szó, hanem a hűtési körfolyamatról.

Sárkány is szakértője, ha nyilatkozik majd...

Előzmény: t-bird (5531)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5531
Ez elég hasbaakasztósnak tűnik. Mitől lenne nagyobb terhelés nagyobb motorfordulatnál. Az elektromos hálózat ugyanaz. (Sőt, ha 3. vagy 4, fokozatra kapcsolt ventillátorral gyorsítasz, akkor visszavesz a ventillátor fordulatszámából, hogy a ne legyen gyengébb a gyorsulás.)
Előzmény: R*R (5530)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5530

    Én sem gondoltam rá, de klímás szaki mondta, hogy bekapcsolás előtt a motorfordulatot vissza ajánlott venni- azaz haladás közben üres, fordulat visszaesett bekapcs, eztán poroszkálás tovább. Így nem kap a kompresszor és a rendszer sem akkora lökésszerű terhelést, mint egyébként. A klíma meghibásodások gyakori oka lehet, de az jó ha visszajön az ügyfél különösen gari után!

Klímamesterek mit mondanak?

Előzmény: t-bird (5529)
t-bird Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5529
Ezt a "hogy kell"-t most nem igazán értem. Bekapcsolod a klímát és a levegőkeringetést és kész. A hőmérsékletet oda tekered, ahova akarod. A szakemberek szerint rendszeresen illik bekapcsolni. Én gyakorlatilag az eltelt két év alatt max 100 km-t mentem klíma nélkül a 30e-ből, és olyan, mint új korában.
Előzmény: R*R (5528)
R*R Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5528

Szépnapot mindenkinek!

   Tudja-e valaki, hogyan kell bekapcsolni a klímát? Eddig azt gondoltam tudom, de hátha nem vagyok egyedül. A kérdés nem Lacsi-specifikus.

Ujjacska (lábujjacska) elindul-gombot megkeres-megnyom-visszajelez (esetleg bízzuk a Szöszire) OKÉ, de mégis hogy a kompresszor hosszúéletű maradjon mindezt hogyan ajánlott?

Komis Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5527

"Olvasva a topicot, gondolom, többeket érint..."

 

Ó Ó Ó Ó!!!

Itt a topikban azt hiszen csak(?) Pusztazamornak volt éles szerződése...ő pedig eltünt a topikból.... rosszat sejtek.:-((((

Előzmény: Sarkany (5526)
Sarkany Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5526

Olvasva a topicot, gondolom, többeket érint...

 

Március végéig biztosan nem fizet több ezer ügyfelének az Il Ferro Kft.

 

http://www.nol.hu/cikk/437035/

 

sznuni Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5525

Szia!

 

Ebben lehet valami amit írtál.

De akikben van egy kis kiváncsiság az eljöhetne néha a mi talijainkra.

Abszolút nem kötelező csakis azért teszem meg mindig hogy hátha lenne egy pár ember aki esetleg eljöhetne velünk is.

Ott is kötetlen beszélgetések szoktak lenni (mármint a másik fórumban). Mi több a talikon szoktunk csak igazán nagyokat szórakozni.

 

Én nem eröltetem a dolgot de ha nem zavar senkit felteszem ezek után is a talikat hátha kedvet kapna valaki vagy valakik és eljönnek velünk.

 

Üdv: sznuni

Előzmény: Komis (5524)
Komis Creative Commons License 2007.02.27 0 0 5524

OFF

"Elszomorít hogy a kezdetek kezdetén volt egy pár itteni ember aki eljött az egyik talinkra és azóta sem jött el senki."

 

No para!

 

Ha azt vesszük, hogy az itteni topik résztvevők által megszervezett első találkozóra (amely 3 időpontot csúszott!!) 2-en voltunk...., akkor felvetődik a kérdés mi a gond?

Nos nem gond, de a tippjeim:

- 'nyugisabb' mentalitású emberek használják ezt a topikot

- több a vidéki Bp-től nagyobb távolságra

- írogatni olvasgatni szeretnek, de nem annyira közöségi emberek

- stb.

 

Én magam is olvastam a másik fórumot, és információ szerzésre remek!

Ez a topik viszont a kellemes puritán kivitelével, olyan kerekasztal fazonú beszélgetést ad vissza, ami nekem jól esik. Mintha egy szobába ülnénk valaki bejön csevegünk, kimegy, jön más.. és nem zavar ha ugyanazt kibeszéljük mégegyszer.

 

Ha átírogatás nincs is, átolvasás biztos van.

 

ON

 

Üdv

Előzmény: sznuni (5518)
kripic Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5523

Szia!

 

Esetleg ez segít...:

 

http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/documents/Nubira-Lacetti/ewd-rhd-j/5J2_5_17.en.html#J5MT

 

 

Mint már korábban is, úgy ismét és általában is ajánlom ezt a szervizkönyv -et

Előzmény: lewenter (5517)
ooz1 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5522
OK, részemről az a téma lezárva.
viszont van egy kérdésem: a riderauto.hu árait hogy lehet kideríteni?
Előzmény: t-bird (5521)
t-bird Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5521
: ))
pont ezért írtam neki az 5512-t
Előzmény: ooz1 (5520)
ooz1 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5520
így teljesen ok a dolog ;-)
de nemcsak tuningról szól a klub fóruma...
Előzmény: t-bird (5516)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5519

Üdv mki,

 

Egy kis fogyi adat: (1.4 sedan még mindig :))

60liter 98-as/ 820km= 7,3l/100km fele város, fele országút. Naponta reggel 5 perc járatással, szerintem ez yoo.

 

sznuni Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5518

Szia!

 

Én mint a klubelnök szoktam olvasgatni (nyomatékosítom  olvasgatni ) ezt a topikot, hisz sok próbálkozásom ellnére nem sokan jártok , direkt ennek a márkának és a tulajdonosaiknak fentartott, alapított klub oldalára, ahol összehoztuk a létező összes Daewoo-Chevrolet modellt.

Most én is hozzáteszem hogy nem bántásból, írom hisz miért is bántanék olyanokat akiket nem igazán ismerek.

Mellesleg ha ti is ott írogatnátok akkor talán lenne több hozzászólás is az említett topikban, hisz azért van hogy oda mondjátok el kérédseiteket és véleményeiteket.

Elszomorít hogy a kezdetek kezdetén volt egy pár itteni ember aki eljött az egyik talinkra és azóta sem jött el senki.

Hisz egy kutya kölykei vagyunk vagy mi.

Ha valakit a tagsági díj riaszt el, azkonak elmondom hogy a fórumban való regisztrálás az ingyenes. A talikra járás ingyenes. Csak akkor van költsége ha kívánja az adott helyzet.

Néha beszúrok egy-egy talit hátha eljönnétek és szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt. 

Mint ahogy most is.

 

Maradok tisztelettel:

Kápolnási Tamás (sznuni) klubelnök.

Előzmény: R*R (5511)
lewenter Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5517

Sziasztok!

 

Nnnah a a mi nap nem az autóka napja :(

Leengedve maradt a jobbos ablak nem nagyon csak éppen annyit, hogy a jobbos ülést eláztasssa reggelre a hóesés :-))) Aztan jött a követekező a párom vmit mókolt a plusz energia ellátó (alsó szivargyujtó) -val és elment benne az áram, vagy nemtom... a lényeg, hoyg nem tudok áramot kicsiholni. Mi lehetet vele? hol ennek a biztosítéka? a felsőben ott működik.

 

Köszi

lew

t-bird Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5516
A kolléga a Lacetti tuning topikra gondolt, legalábbis ez az én megfejtésem. De pont ezért írtam neki az 5512-t. Szerintem indulat nélkül. : )
Előzmény: ooz1 (5514)
sznuni Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5515

Sziasztok!

Márciusban megadatik nekünk egy hosszú hétvége.
Ez ideális egy kis kirándulásra.

Arra gondoltam felmehetnénk a Kékesre a kilátóhoz.
A múltkori is elég jól sikerült.

A tali időpontja: 2007. március 17
Gyülekező az Örs vezér téri BKV székház parkolójában 8.00-kor
Indulás 8.30-kor

Program:
Na az nincs. De felmegyünk és elfoglaljuk magunkat, mondjuk egymás cikizésével, kergetésével, ha van hó hogolyó csata úgy mint utoljára (én leszek a célpont, remélem nem) esetleg aki hoz szánkót akkor szánkózás.
Ha megunjuk megyünk haza. Kaját szerintem hozzon mindeki. De ha kell utána nézek valami kajálási lehetőségnek.

 

Jelenkezni a klub fórumán lehet vagy a sznuni@citromail.hu emilcímen

 

Üdv: Magyar Daewoo-Chevrolet Klub

sznuni klubelnök.

ooz1 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5514
ezzel mit akartál mondani?
ugyanis ha azt hiszed hogy jan 18 óta nem volt hozzászólás az egész fórumon, akkor valamit erősen félrenyomtál :)
ooz
Előzmény: R*R (5511)
R*R Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5513

Szia!

    Távol áll tölem, hogy bárkit v. bármelyik klubot minősítsek. Vitát sem kívnok provokálni, és nem írom le miért maradok mégis inkább e helyen. Biztosan többen átolvasunk és teszünk hasonlóan. Indulatok nélkül.

Innét is üdvözlök minden átolvasót!

Előzmény: t-bird (5512)
t-bird Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5512
"Utolsó hozzászólás:2007 Jan. 18 Csüt., 17:27Kornél kicsit régen volt"
Persze, de ott nem kell minimum hetente újból leírni mindent, mert beesik vki a szokásos "Még új vagyok itt, de nincs időm/kedvem végigolvasni 42.000 hozzászólást."
: ))
Előzmény: R*R (5511)
R*R Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5511

Szia!

    Utolsó hozzászólás:2007 Jan. 18 Csüt., 17:27Kornél kicsit régen volt, de mindkét klubnak megvan a maga előnye-hátránya kommunikációs oldalról. A lényeg mégis, hogy létezünk!

És valóban nemsokára berobbannak a dieselesek, igen erős (és nyomatékos) csapat lesz a szószoros értelemben is!

 

 

Előzmény: ooz1 (5504)
R*R Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5510
Az ász a 150 LE TD (chip tuningolva még ~+30 pacival)
Előzmény: Secretknight (5509)
Secretknight Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5509

year: 2007 0-60 time: 9.6 sec. Torque @ RPM: 206@2000 Top Speed: 117 mph
post your top speed Horse Power @ RPM: 121@3800

nézegessétek :))

sokan várnak erre :))

Komis Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5508

Az utóbbi időben rendes mennyiségű hozzászólást tudok hétfőként átolvasni. Van a topikban fordulat (hogy stílszerű legyek)! Úgy látom újabb Lacsi vásárlási hullám van az országban, ami itt is érződik és a Népitéletben is.

 

ÉS AMIRE nagyon vártam már....

 

http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=59890

 

Hát igen :-))))))))))))))))))))))))) A finnyázóknak csak annyit No comment....

 

Komis Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5507

Hát szó mi szó leszakadt a pofalemezem :-)))

 

Ezt beküldhetnéd a Vágó műsorába tuti 40millás kérdés!!

 

Cápa!

Nem letörni!! Tanulni az okosabbtól :-)))))))

A türelem ilyen válaszokat terem....

Előzmény: pizo (5466)
Komis Creative Commons License 2007.02.26 0 0 5506
Nagyon dögös a 'kicsike'(?)... Bp-n járva láttam piros Sw-t, de akkor most kizártad a lehetőséget.
Előzmény: Cromagnon (5483)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!