motorosok a nagyágyúk, de még az amatört is többre tartom mint az autósokat.....
a kétkeréklmeghajtású yamaha motorkerékpár, jmost nemtudom ki vezetni...
autósok szalay, és kis, de msot igazán kristófékért kell szorítani...... aztán a nagy példaképem offroados múltamból kifolyólag schlesser!
kamionosok... csaáguin, okééééé, a tárások, meg a derooy
más
sajna nem tudom megmutatni a képet, de a toyotások olyan hátsó futóművet alkottak, hogy besz**tam! a merev hidat úgy kötötték fel a bódéhoz, hogy nem függőbe, hanem a rugót hátradöntve!!!!!
Nagyon szorítok Kis Sanyinak, hogy végre ne legyen technikai zűrje és hogy a retekklub is hagyja végre nyerni. Szalay is bent lehetne az első húszban, a Zöld Szörnynek pedig dobogós szakaszhelyezést kívánok!
Igen, végülis az lenne a logikus. Ti kiknek drukkoltok? Magyarok közül, külföldiek közül? Nálam az első Kis Sanyi, a kamionosoknál meg Chagin a favorit :)
Jo hogy szobahoztad, meg akartam kérdezni, hátha tudjátok: Kiséknek még van közük a Technosport olasz csapathoz, meret ugye amíg nem állt össze a Palikal, a Technosport kamionjai jelentették számára a szervízhátteret(némi pénzért):) Fennáll még neki ez a kapcsolat, vagy már csak az oldal neve maradt ez?
hát egy olyan kocsi ami most indul elöször és kiérleti stádiumba van........
lehet, hogy jó lössze van rakva a vas, de a szervízen is sok múlik, meg hogy ő hogy ne verje oda.....
a volksi ék mindíg összerakták, de a hummeresek még nem tudjuk mit tudnak.......
a rallylive.com-on lehet linkelni a raidra..... ott van egy link, hogy lehet nézni reggeltől estig, de LÓvéért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azért én örülnék, ha ott kéne "unatkoznom" a gépátvételen:)
Ugyérzem, ez a Dakar nem lesz olyan kemény, mint az eddigiek, több európai szakasz.. többen végig fognak menni, esetleg a víz okozhat némi meglepetést nekik
Noha a szilveszteri rajtig még bőven van idő, Lisszabont ellepték a terepralisok. A Dakar-rali ünnepélyes startja előtt ugyanis a versenyzőknek még teljesíteniük kell néhány kötelező feladatot. Az adminisztratív és a technikai gépátvételről van szó, amelyet igazából senki sem kedvel, viszont muszáj túlesni rajta.
Pecsétgyűjtögetésről, vízumellenőrzésről, a műholdas telefon bemutatásáról, GPS-oktatásról és efféle "izgalmas" dolgokról szól az adminisztratív rész, a technikai pedig arról, hogy az autók, motorok és kamionok minden egyes porcikáját megvizsgálják, hogy megfelel-e a szabályzat által támasztott követelményeknek.
A Szalay Dakar Team nagyobbik része (az Opel Frontera, az MAN versenykamion és a két szervizkamion) szerdán este túlesett mindenen - gyakorlottak lévén ez nem is került túl sok időbe. Este hatra érkeztek és tízre mindennel meg is voltak - nem csoda, hiszen Szalay Balázsnak ez már a nyolcadik Dakarja.
"Nem ismerek olyan versenyzőt, aki kedveli az adminisztrációt, de hát mit csináljunk, szükség van rá - mondta a zöld Opel pilótája. - Az autónkkal minden rendben volt, úgyhogy viszonylag gyorsan végeztünk. Nem is bánom, mert én versenyezni szeretek, nem nyomtatványokat töltögetni. Az idén az európai szakaszok hosszabbak lesznek, mint az elmúlt években - kíváncsian várom, milyen terepet jelöltek ki számunkra a szervezők."
A csapat motoros tagjai, Varga Ákos, a romániai Szilveszter Zsolt és a szlovák Jaroslav Katrinak csütörtökön esett át az ellenőrzésen. Vargának nem volt könnyű napja, mivel a helyszínen derült ki, hogy a licencen, amelyet kiadott számukra a magyar szövetség, a sportági megjelölésnél enduro szerepel, nem pedig tereprali (egyébként ugyanez volt a gondja a többi magyar motorosnak is), így némi faxolgatásba került, hogy végül átengedjék az adminisztratív ellenőrzésen. Utána azonban már minden rendben volt, úgyhogy most egy nap pihenő következik az egész csapatnak, mielőtt elkezdődik a 9043 kilométeres száguldás, amelynek nagy része a Szaharában zajlik majd
Tüzetesebben megnézve a 203-as lesz Kis, mert annak az oldalán Mol-os reklám van, meg az orrán nemzeti színű csík. És mivel az oldalon túltengésben vannak a Palikos képek, nagy valószínűséggel a Palik kocsija került a képre.
Na, most meg lettem keveredve. A 2005-ös Fáraó rally képein van 203-as, 205-ös és 206-os rajtszámú kocsi is és mindegyiknek piros Campona van az elején...
A szponzormatricák leg szembetűnőbb külömbsége a hűtőmaszk fölött, amotorháztetőn lévő matrica. Palik esetében: Campona(piros), Kiséknél: K-Sped(fehéres), de ugy látom, hogy annak a Nissannak piroslik az orra...
Na a kép megvan, a Fáraó rallyn készült, viszont pont olyan szögből, hogy nem látszik, 205 vagy 206 a rajtszám, csak a 20... látszik. Ha valaki a szponzormatricák apró különbségeiből rájön, akkor az bravúros.
"Nem piskóta a csávó, kijelenti, hogy ő bizony nyerni megy!"
Ő már csak ilyen. Számára az nem verseny, hogy végigszafarizza a távot. Most megmutathatja mit tud valójában -persze ha a Hummer engedi-, most nem kell majd órákat várnia az agyonsztárolt SS őrmester kinézetű antinőre, hogy átadja a kocsijából az éppen szükséges alkatrészt..